جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران

  • محدوده مروارید شهر در منطقه 22 تهران یکی از مدرن ترین شهرک های در حال ساخت در تهران میباشد که بر اساس بروزترین و شهرسازی مدرن در حال اجرا میباشد . بطور کلی منطقه 22 تهران وسیع ترین محدوده در شهر تهران است و مروارید شهر نیز آخرین نقطه قابل ساخت در این منطقه میباشد که در حال حاضر بیشترین فضای ساخت در آن وجود دارد.

    اگر قصد خرید آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران را دارید باید بدانید که چندین دسته پروژه در این محدوده وجود دارد که شامل تعاونی ساز دولتی ، خصوصی و شرکتی میباشد که هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند . هر یک این پروژه ها بر اساس نوع و ماهیت آن می تواند دارای قیمت و شرایط متفاوتی باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

    قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران
    قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران

    در نظر داشته باشید که تاریخ نگارش این مطلب در فروردین ماه سال 1403 میباشد و در صورتی که نیاز به کسب آخرین اطلاعات و قیمت روز دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

    قیمت آپارتمان در مروارید شهر

    برای بررسی قیمت آپارتمان در مروارید شهر باید پروژه ها را به چند دسته شخصی ساز ، تعاونی دولتی و خصوصی تقسیم نماییم همچنین برای مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد که میتواند در مرحله خاک ، مرحله ساخت و یا تمام شده باشد در قیمت تاثیر دارد . قیمت آپارتمان های آماده تحویل به شرح زیر است :

    نام برج قیمت کل قیمت متری تعداد خواب زمان ساخت مساحت کل
    خادمین (پاسارگاد) 7,216,000,000 تومان 82,000,000 تومان 1 1 سال 88 متر مربع
    سپیدار 9,880,000,000 تومان 65,000,000 تومان 3 1 سال 152 متر
    افرا 9,920,000,000 تومان 62,000,000 تومان 3 1 سال 160 متر
    بهارستان 6,992,000,000 تومان 46,105,263 تومان 3 1 سال 152 متر
    صدف 7,350,000,000 تومان 49,000,000 تومان 3 1 سال 150 متر
    مهتاب 5,852,000,000 تومان 37,922,078 تومان 3 1 سال 154 متر
    ویلایی 4,576,000,000 تومان 44,000,000 تومان 2 2 سال 104 متر
    ویلایی 8,360,000,000 تومان 55,000,000 تومان 3 2 سال 152 متر
    قیمت آپارتمان در مروارید شهر
    قیمت آپارتمان در مروارید شهر

    در ادامه برای پروژه هایی که بصورت تعاونی ساز و در حال ساخت میباشند قیمت ها را بررسی مینماییم اما توجه داشته باشید که نوع قیمت ها بر اساس واریزی و حق امتیاز است که اگر با این نوع خرید و فروش آشنایی ندارید نحوه محاسبه قیمت پیش فروش آپارتمان را مطالعه فرمایید تا با این نوع خرید و فروش آشنا شوید.

    قیمت آپارتمان های در حال ساخت مروارید شهر

    این دسته از آپارتمانها که در قالب تعاونی سازهای پروژه منطقه 22 قرار میگیرند بر اساس نوع مشارکت ، سازنده و ماهیت تعاونی قیمت گذاری میشوند . اگر تعاونی دولتی باشد و سازنده خودش باشد یک حق امتیاز وجود دارد که خریدار جایگاه خودش را به همراه قراردادی که بسته است به شما واگذار کند.

    یعنی اگر قیمت قرارداد ساخت در سال 1399 که پروژه شروع شده متری 5 میلیون تومان بوده و اقساط باقی مانده نیز مشخص شده است ، برای اینکه این جایگاه را بدست آورید سود فروشنده در قالب حق امتیاز دریافت میشود . اگر پروژه مشارکت شده باشد و قیمت قطعی باشد که بر اساس قیمت هر متر محاسبه میشود به عنوان مثال پروژه صدف ناجا دارای حق امتیاز 2 و نیم میلیارد تومانی است در حالیکه قرارداد و اقساط آن 700 میلیون تومان است.

    قیمت آپارتمان های در حال ساخت مروارید شهر
    قیمت آپارتمان های در حال ساخت مروارید شهر

    پروژه های روی خاک نظیر پروژه رومنس که در قطعه زمینی مشاعی در مروارید شهر قرار گرفته است و وضعیت تغییر کاربری آن مشخص نیست با قیمت 500 الی 600 میلیون تومان به عنوان هزینه زمین و تراکم فروخته میشود که در واقع نزدیک به 40 پروژه در این قطعه زمین معرفی شده اند که همگی در همین وضعیت هستند و تغییر کاربری دریافت ننموده اند.

    همچنین پروژه هایی که مربوط به مشارکت تعاونی خصوصی با پیمانکار است در این منطقه در حال انجام هستند که میتوان به پروژه بقیه الله 5 اشاره نمود که قیمت واریزی نزدیک به 2 میلیارد تومان و حق امتیاز 250 الی 400 میلیون تومان است.

    این دسته از تعاونی های خصوصی که پروژه در حال ساخت و اجرا شده دارند و دارای پشتوانه خوبی نیز می باشند در مناطق دیگر نظیر وردآورد پروژه ایران 2 را معرفی نموده اند که در حال حاضر جواز ساخت را دریافت کرده است و قیمت امتیاز آنها به دلیل اینکه در مراحل اولیه می باشند کم است ( 50 میلیون تومان ) در نهایت این دسته از پروژه ها بعد از پیشرفت هر مرحله شامل افزایش قیمت خواهند شد.

    رشد قیمت آپارتمان های مروارید شهر به چه عواملی بستگی دارد؟

    در نظر داشته باشید که مروارید شهر یک محدوده در حال ساخت است و پروژه های در حال ساخت آن از پروژه های تحویل داده شده بسیار بیشتر است به همین دلیل است که رشد و آبادی این منطقه تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد به صورتی که بعد از باز شدن خروجی اتوبان خرازی به مروارید شهر شمالی افزایش قیمت 20 درصدی در آن محدوده اتفاق افتاده و در حال حاضر با هر تغییری و آماده شدن تعداد بیشتری از برج ها رشد قیمت آپارتمان های مروارید شهر اتفاق می افتد.

    توجه داشته باشید که بیشتر پروژه هایی که در این محدوده تعریف شده اند مربوط به تعاونی های خصوصی میباشند و همانطور که در بالا اشاره نمودیم خطرات پیش خرید آپارتمان در این محدوده را باید بیشتر در این دسته از تعاونی ها بدانید.

    رشد قیمت آپارتمان های مروارید شهر
    رشد قیمت آپارتمان های مروارید شهر

    علی الخصوص آن دسته که نزدیک به 40 پروژه میباشند و در قطعه زمینی مشاعی و فنس کشی شده واقع شده اند که در حال حاضر همگی در مرحله تغییر کاربری می باشند و این روال 3 سال است که ادامه دارد . این دسته از پروژه ها را در بالا اشاره نمودیم و به علت زیاد بودن تعداد آنها نمی توانیم همه آنها را در این مطلب لیست کنیم اما در بالا سایت در قسمت لیست پروژه ها اطلاعات کاملی از پروژه های منطقه وجود دارد که جزئیات همگی آنها در صفحه مربوط به پروژه بررسی شده است.

    این دسته از پروژه ها بارها تغییر نام داده اند و با عناوین مختلف معرفی می شوند به عنوان نمونه پروژه افق بین الملل که پیش بر تحت نام های دیگری همین پروژه را به فروش رسانده است.

    تاثیر موقعیت در قیمت برج های مروارید شهر

    در مورد تاثیر موقعیت در قیمت برج های مروارید شهر باید به اطلاعتان برسانیم که آن دسته از پروژه ها که در مروارید شهر شمالی واقع شده اند و در لیست قیمت بالا به آنها اشاره نمودیم در موقعیتی قرار دارند که پروژه های ساخته شده بیشتر است و این در قیمت بسیار تاثیر دارد.

    آن دسته که در نواحی واقع شده اند که در حال ساخت میباشند دارای قیمت پایین تری هستند. البته در نظر داشته باشید تمامی این شرایط مربوط به زمانی است که این منطقه در حال ساخت باشد و به محض آباد شدن بخش بیشتری از آن رشد قیمت بالایی پیدا خواهد کرد.

    تاثیر موقعیت در قیمت برج های مروارید شهر 
    تاثیر موقعیت در قیمت برج های مروارید شهر

    همچنین بسیاری از تعاونی هایی که در حال حاضر در محدوده دریاچه در حال ساخت میباشند در این محدوده نیز پروژه در حال ساخت دارند به عنوان مثال سازنده پروژه الوند که دارای چندین پروژه را نامهای البرز و زاگرس نیز میباشد در این محدوده شروع به ساخت نموده است.

    جمع بندی

    در حال حاضر قیمت آپارتمان در مروارید شهر نسبت به دیگر نقاط منطقه 22 مناسب تر است و دلیل آن نیز در حال ساخت بودن آن است ، توجه داشته باشید وضعیت در خود منطقه 22 نیز بدین همین شکل پیش رفته است و در ابتدای شکل گیری محله هایی نظیر کوهک وضعیت ساخت و ساز و قیمت به همین شکل بوده است در حالی که هم اکنون قیمت محدوده کوهک نزدیک به دریاچه و در برخی برج ها بالاتر است.

    اما نکته ای که در خرید از این دسته پروژه ها وجود دارد انتخاب پروژه ای مناسب و با پشتوانه است که ماهیت آن مشخص باشد. در صورتی که قصد خرید از این منطقه را دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و بر اساس سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و زمانی که انتظار برای تحویل پروژه دارید گزینه هایی که مناسب شماست معرفی شود.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه