جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید سهام پروژه چیتگر ارتش منطقه 22 تهران

  • اگر به دنبال خرید سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران هستید قطعا مشاهده نموده اید که تعداد زیادی از پروژه های در حال ساخت متعلق به ارتش است و بسیاری از پروژه هایی هم که بصورت چند برج ساخته شده اند توسط همین ارگان تحویل داده شده است و در حال حاضر در آن اسکان دارند.

    بطور کلی اگر بخواهیم برج های منطقه را بررسی نماییم بخش عظیمی از آنها بدین شکل انجام شده است و شخصی سازها معمولا در حد 1 یا 2 بلوک ساخت و ساز انجام داده اند . پروژه های ارتش با توجه به ماهیتی که دارند دارای شرایط متفاوتی از فروش میباشند که برای خرید سهام پروژه چیتگر ارتش گزینه های متفاوتی موجود است که ما در اینجا به بیان آنها می پردازیم.

    یکی از خصوصیات سهان پروژه های چیتگر، قیمت مناسب آنهاست که باعث شده برای عده بسیاری که توان خرید برای یک واحد آماده در دیگر نقاط تهران را ندارند در این محدوده گزینه های متنوعی وجود داشته باشد که میتواند بصورت سهام قطعی و یا با پرداخت اقساط همراه باشد.

    در ادامه مطلب به باز نمودن موضوع و ارائه اطلاعات بیشتر می پردازیم اما پیش از آن می توانید ویدئویی از ساخت و ساز انبوه ارتش در چیتگر مشاهده نمایید که اگر به این منطقه نیامده باشید برایتان حیرت انگیز است.

    خرید سهام پروژه چیتگر

    پیش از اینکه بخواهیم در مورد نحوه خرید سهام پروژه چیتگر صحبت نماییم بهتر است علت وجود پروژه های سهامی را برایتان روشن کنیم . همانطور که میدانید یکی از الزامات در ارگانهای دولتی تامین مسکن کارمندان و اعضا است و برای نیرو های نظامی این موضوع در اولویت قرار دارد.

    عمده مالکیت زمین های چیتگر در اختیار ارتش بوده و در کنار آن نیز ارگانهای دیگر صاحب زمین هستند ، آنها این زمین ها را به تعاونی های مسکن خود واگذار نموده و اعضا و کارمندانی که در این پروژه ها مشارکت نمودند با پرداخت مبلغی که آن هم بصورت کسر از حقوق و طولانی مدت بوده مالک زمین ها در قالب تعاونی شده اند.

    حال این پروژه ها یا بصورت مشارکت و یا بصورت اینکه خود تعاونی با دریافت هزینه عملیات عمرانی شان شروع شده است و سهم آن فرد تبدیل به یک متراژ مسکونی مشخص همراه با اقساط و یا تسویه شده و بدون اقساط است . در واقع خرید سهام پروژه چیتگر بدین صورت است که شما جای آن شخص را گرفته و جایگزین وی میشوید.

    خرید سهام پروژه چیتگر
    خرید سهام پروژه چیتگر

    این کار هیچ منعی ندارد و تمامی شرایط به خریدار جدید انتقال میابد  و حتی پروژه های آماده نیز که در آگهی های فروش آپارتمان در منطقه 22 معرفی می شوند نیز به همین شکل انتقال می یابند یعنی با قرارداد اولیه،  در این بین باید مبلغی به عنوان حق امتیاز به مالک اصلی پرداخت نمایید که در واقع سود وی است زیرا قرارداد را با همان شرایط به شما واگذار می نماید.

    در این بین تنها ممکن است شرایط وام به شما انتقال نیابد که بستگی به تعاونی دارد و تنها چند پروژه هستند که وام را تنها مختص اعضای اصلی قرار داده اند و بعد از انتقال میبایست وام توسط خریدار جدید تسویه شود اما مابقی پروژه ها اینگونه نیستند و شرایط منتقل میشود.

    قیمت سهام پروژه چیتگر چقدر است ؟

    قیمت سهام پروژه چیتگر بر اساس اینکه کدام تعاونی و با چه نوع برنامه ای در حال ساخت است متفاوت است ، اینکه خودش بسازد و یا مشارکت نموده باشد . اگر مشارکت شده باشد سهم اعضا بر اساس قدرالسهم زمینی که داشته اند تبدیل به متراژ مفید مسکونی است و تنها اگر قسط اولیه باقی مانده باشد باید توسط اعضای اصلی تسویه شود.

    اما اگر بدینصورت باشد که خود تعاونی و یا شرکتی که مربوط به همان ارگان است قصد ساخت داشته باشد و هزینه ها را بصورت اقساط دریافت نماید، شما می بایست تا پایان پروژه هزینه های آن را در قالب اقساط پرداخت نمایید. یکی از خوبی های این نوع پروژه ها این است که حساب و کتاب هزینه ها مشخص است و بر اساس چارچوب خاص و همراه با نظارت قیمت اقساط مشخص میشود.

    یکی از ایرادات تعاونی های تازه تاسیس این است که هیچگونه شفافیتی برای مبلغ اقساط وجود ندارد و به همین دلیل است که پروژه های دولتی در این قسمت مناسب تر هستند.

    حال در ادامه شما اگر قصد خرید از شخصی دیگر داشته باشید ، قرارداد وی به همراه کلیه اقساط پرداخت شده تا آن مرحله از ساخت را به همراه حق امتیاز که در بالا توضیح دادیم به وی پرداخت مینمایید و از این به بعد هم اقساط پای شماست . برای جزئیات قیمت در قسمت بعدی توضیحات خواهیم داد.

    شرایط خرید پروژه های سهام ارتش در چیتگر منطقه 22 تهران

    حال که با شرایط خرید پروژه های سهام ارتش در چیتگر آشنا شدید برای نمونه چند قسمت از سهام پروژه چیتگر را برایتان به تاریخ اسفند سال 1402 منتشر می کنیم، توجه داشته باشید برای دریافت قیمت بروز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    برج های N و برج های D که بصورت سهام قطعی ، متراژ و قیمت قطعی است و قیمت آنها بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد از متری 33 تا 48 میلیون تومان است که طبقه جهت و واحد مشخص است . اگر قصد خرید واحد مسکونی 60 متری در برج های چیتگر را داشته باشید در حال حاضر قیمت برای نوساز از 70 الی 75 میلیون تومان شروع میشود.

    شرایط خرید پروژه های سهام ارتش در چیتگر منطقه 22 تهران
    شرایط خرید پروژه های سهام ارتش در چیتگر منطقه 22 تهران

    حال گزینه های دیگری نیز مطرح است برای آن دسته از پروژه ها که مبلغ ورود اولیه آنها بین 1 تا 3 میلیارد است و دارای اقساط میباشند ، در این دسته از پروژه ها قیمت بین 40 الی 55 میلیون تومان است ولیکن پرداخت بصورت اقساطی است و این جزو مزیت ها به حساب می آید که تا پایان پروژه میتوانید اقساط پرداخت نمایید.

    همچنین اگر به دنبال خرید بدون اقساط با قیمت کمتر هستید میتوانید پروژه هایی را انتخاب نمایید که تازه معرفی شده اند و در مراحل اولیه هستند به همین منظور میتوانید پروژه های جدید بتاجا در چیتگر را بررسی نمایید و اطلاعات آنها را بیابید ، این دسته از پروژه ها با قیمتی نزدیک به 25 الی 28 میلیون تومان قابل خریداری هستند اما زمان تحویل آنها طولانی تر است.

    معایب و مزایای سهام پروژه های چیتگر چیست ؟

    هر فردی روحیه متفاوتی برای سرمایه گذاری دارد، شاید یک فرد بخواهد برای بچه خود خانه ای خریداری کند و زمان برایش اهمیت نداشته باشد و توان پرداخت اقساط نیز نداشته باشد. در این حالت گزینه ای که در بالا اشاره نمودیم که در مراحل اولیه ساخت است میتواند مناسب باشد . در نظر داشته باشید اگر امروز شما به عنوان نمونه برج های پامچال و ارکیده را مشاهده می نمایید که دارای چندین برج ساخته شده است یک زمان همین مسیر را طی نموده است.

    یعنی ابتدا پروژه در مرحله خاک تعریف شده، زمین آن مشخص شده ، پیمانکار تعیین شده و عملیات ساخت انجام شده است. این پروژه یقینا در هر کدام از این مراحل یک قیمت داشته بصورتی که همان پروژه سهامی که در بالا مثال زده ایم سال گذشته همزمان با مشخص شدن زمین و شروع عملیات اولیه قیمت آن نزدیک به 2 برابر شد.

    قیمت سهام پروژه چیتگر چقدر است ؟
    قیمت سهام پروژه چیتگر چقدر است ؟

    به همین دلیل است که با توجه به ضریب اطمینان بالا در پروژه های دولتی، فاکتور زمان را نباید در نظر بگیرید و به جای آن قیمت آن است که ویژگی اصلی است و توجه داشته باشید ارتش در طرح خود این واحدها را برای کارمندان خود میسازد و بر اساس چارت سازمانی خود حرکت می نماید و هدف از این کار ساخت یک واحد مسکونی با قیمت مناسب است که در قالب انبوه سازی قطعا زمان بر نیز میباشد.

    پس اگر بخواهیم معایب و مزایای سهام پروژه چیتگر ارتش را بیان نماییم اول از همه اطمینان بالا و قیمت مناسب است و در قسمت معایب نیز زمان ساخت و متریال است که متوسط است. اما در نظر داشته باشید اگر بخواهید میتوانید بر روی پروژه های ساختمانی چیتگر که بصورت شخصی ساز هستند نیز سرمایه گذاری کنید که قیمت بالا و متریال خوبی دارند و زمان تحویل شان هم سریع است اما مبلغ اولیه آنها بالاست.

    همه اینها بستگی به سرمایه شما و هدف از سرمایه گذاری دارد اما این را بدانید که نقش تعاونی های مسکن در صاحبخانه شدن مردم بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مردم از همین طریق مالک آپارتمان مسکونی شده اند.

    بهترین موقع برای خرید سهام پروژه های چیتگر چه زمان است ؟

    بهترین موقع برای خرید سهام پروژه های چیتگر در زمانی است که این پروژه ها در مراحل اولیه و یا قبل از شروع مرحله جدید هستند ، همانطور که در بالا اشاره نمودیم اگر پروژه در مرحله زمین باشد و عملیات ساخت شروع شود قیمت می تواند 2 برابر شود ، اگر اسکلت به پایان برسد و دیوار چینی شروع شود باز هم رشد قیمت خواهد داشت و همینطور هر چه به مراحل پایانی نزدیکتر میشوید تعداد فروشنده ها کمتر و قیمت ها بالاتر میرود.

    به همین دلیل است که بهترین زمان برای خرید را میتوانید با روند پیشرفت پروژه بررسی نمایید و اگر بتوانید قبل از آن خرید را انجام دهید قطعا افزایش قیمت و سود زیادی را تجربه خواهید کرد.

    البته بدانید که اگر خیلی هم نزدیک به آن سطح از عملیات ساخت باشد مالکان نیز با قیمت قبلی نمی فروشند و حتی در مراحل پایانی برج ها به ندرت دارای فروشنده میباشند بصورتی که ممکن است در 500 واحد از یک برج تنها چند عدد فروشنده وجود داشته باشد که علت آن همین موضوعی است که بیان نمودیم.

    اگر نیاز به کسب مشاوره بر اساس میزان سرمایه ، توان پرداخت اقساط بر اساس سلیقه شما برای نوع برج ، امکانات و موقعیت آن دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و آن چیزی که مطابق با نیاز شما است معرفی شود.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه