جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر منطقه 22

  • منطقه 22 تهران یک منطقه در حال رشد در تهران است که آخرین محدوده ضمیمه شده به تهران است که در آخرین محله آن یعنی مروارید شهر مرز بین استان تهران و البرز تعیین شده است . در این منطقه به دلیل وجود برج های بلند و پروژه های ساختمانی بسیار که به دلیل داشتن فضای ساخت وسیع در حال اجرا هستند ، انواع واحدهای مسکونی معرفی شده اند که هر یک با توجه به نوع ساخت که میتواند تعاونی ساز و یا شخصی ساز باشد با قیمت و شرایط مختلف به فروش میرسند .

    عمده ساخت و ساز در این منطقه توسط تعاونی های دولتی علی الخصوص ارتش انجام شده است و علت آن نیز مالکیت عمده زمین های این منطقه است که شروع ساخت و ساز در این منطقه را انجام داده است . در ابتدا واحدهای 60 متری در این منطقه به ندرت ساخته میشد اما در حال حاضر به دلیل نیاز به تامین مسکن با قیمت مناسب در بسیاری از برج های تعاونی ساز واحد های 60 متری را در برج های خود ایجاد مینمایند البته تمامی واحد ها با این متراژ ساخته نمیشود .

    در برج ها معمولا تنوع متراژ وجود دارد و از طبقات پایین چیدمان بدینصورت انجام میشود که متراژ های کم در طبقات اولیه تا میانی و بعد از آن تنها آپارتمانهایی با متراژ بزرگ در نظر گرفته میشود که کیفیت زندگی حفظ شود و از شلوغی بیش از حد جلوگیری شود . در ویدئو زیر یک آپارتمان 60 متری در یکی از برج های منطقه 22 مشاهده میکنید که دارای نقشه ای عالی میباشد .

    قیمت آپارتمان 60 متری در منطقه 22

    در نهایت واحد های 60 متری در منطقه 22 تهران و محدوده دریاچه چیتگر با توجه به موقعیت قرارگیری در محله های متفاوت و سازنده دارای قیمت متفاوتی است . درمحدوده دریاچه چیتگر آپارتمان هایی که دید به دریاچه داشته باشند معمولا فاقد واحد های 60 متری هستند و حداقل متراژ 80 متری است که اگر تعاونی ساز باشند و سال ساخت آنها تا 5  سال باشد با قیمت 70 الی 80 میلیون تومان با توجه به طبقه ای که قرار گرفته اند معامله میشوند .

    اگر برج ها بصورت لوکس و برند باشد پایه قیمت از متری 100 میلیون تومان تا 120 میلیون تومان شروع میشود که متریال و کیفیت ساخت خوبی نیز دارند ، در مورد واحدهایی در برج های محدوده بین میدان دریاچه و موج که سال ساخت آنها تا 10 سال میرسد ، قیمت ها میتواند در حدود 65 الی 75 میلیون تومان خریداری شود .

    مناطق دیگری نظیر بلوار اردستانی که محل ایجاد و پروژه های ارتشی و سپاه است ، شرایط متفاوت است ، خانه های نوساز تا 70 میلیون تومان قیمت دارند و برای برج های خرازی از 55 میلیون تومان نیز شروع میشوند . علت مناسب بودن قیمت در برج های خرازی ، شرایط این شهرک است که برای خانواده ها مناسب است و برای افراد مجرد جای مناسبی برای زندگی نمیباشد .

    همچنین این شهرک در دسته پروژه های تعاونی ساز قرار میگیرد که کیفیت ساخت معمولی دارد . در مروارید شهر نیز قیمت ها از 50 میلیون تومان به ازای هر متر برای واحدهای نوساز شروع میشود که متراژ 60 الی 80 متری نیز در آنها یافت میشود . در نظر داشته باشید این قیمت آخرین معاملات در دی ماه سال 1402 میباشد و اگر نیاز به اطلاعات بروزتری دارید با ما تماس حاصل فرمایید .

    قیمت آپارتمان 60 متری در منطقه 22
    قیمت آپارتمان 60 متری در منطقه 22

    معاملات آپارتمان 60 متری در چیتگر

    در نهایت تعداد معاملات این واحد ها میتواند بیشتر از واحدهای دیگر باشد اما در نظر داشته باشید برج هایی که تنها دارای آپارتمانهای کم متراژ هستند ، کیفیت زندگی در آنها به دلیل شلوغی ممکن است پایین بی آید و این یک ایرادی است که در برج نشینی وجود دارد . به همین دلیل است که برج های شخصی و برند ساز معمولا تنها تعدادی از واحدها را با متراژ کوچک میسازند و حداقل شروع متراژ ها معمولا از 80 متر است . برای بررسی بیشتر میتوانید متراژ واحدهای پروژه بقیه الله را مشاهده نمایید .

    در نظر داشته باشید تعداد معاملات در منطقه 22 تهران بالاست اما باید بدانید که نوع پروژه ای که میخواهید در آن سرمایه گذاری نمایید شرط مهمی در سرمایه گذاری شما است . پروژه های تعاونی ساز دولتی در نهایت به ثمر میرسند اما ممکن است دیر و زود داشته باشد اما پروژه های تعاونی ساز که بصورت خصوصی اداره میشوند نیازمند بررسی است .

    زیرا در نهایت تاسیس یک تعاونی هیچ شرایط خاصی ندارد و هر کس قادر به انجام آن است پس در واقع باید اعتبار سازنده و پشتوانه و سوابق بررسی شود . همچنین باید در نظر داشته باشید در تعاونی ها قیمت ساخت و اقساط بصورت علی الحساب است یعنی با گذر زمان تغییر میکند و همراه با هزینه جاری ساخت بالاتر میرود .

    معاملات آپارتمان 60 متری در چیتگر
    معاملات آپارتمان 60 متری در چیتگر

    بهترین گزینه خرید برای آپارتمان 60 متری

    بهترین گزینه خرید برای آپارتمان 60 متری در این منطقه ، واحدهایی است که قیمت مناسب تری دارند و تعاونی سازهای دولتی میباشند زیرا قیمت آنها نسبت به برج های شخصی ساز متفاوت است ، بسته به این دارد که قصد سرمایه گذاری داشته باشید و یا مصرف کننده باشید در نهایت میتوانید بر اساس سرمایه ای که دارید پروژه مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

    همچنین امکانات برج را دست کم نگیرید زیرا ممکن است نداشتن برخی از امکانات باعث شود که اختلاف قیمت زیادی با برج های نوساز پیدا کنند ، در نظر داشته باشید برج ها همانند ساختمان های مسکونی قیمت گذاری نمیشوند و سن بنا تاثیرش در برج ها کمتر است زیرا در کشورهای دیگر برج هایی وجود دارند که 30 سال پیش ساخته شده اند و واحدهای آن بازسازی شده اند و این مانند ساختمان ها نیست که حالتی فرسوده پیدا کنند زیرا تاسیسات و نگهداری برج ها متفاوت است .

    پس بهتر است برج شما امکانات استانداردی داشته باشد تا به همین علت مدت زمان بیشتری روی بورس بماند و نقطه ضعفی نسبت به دیگر برج های نوساز نداشته باشد .

    بهترین گزینه خرید برای آپارتمان 60 متری
    بهترین گزینه خرید برای آپارتمان 60 متری
    بررسی نهایی

    در نهایت خلاصه ای از آمار قیمت ها برای آپارتمان 60 متری در منطقه 22 در زیر به اختصار برایتان آورده ایم برای کسب اطلاعات بروز و دقیق تر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید :

    منطقه نوع ملک متراژ سال ساخت قیمت (میلیون تومان)
    دریاچه چیتگر تعاونی ساز 80 تا 5 سال 70 الی 80
    دریاچه چیتگر برج لوکس و برند تا 10 سال 100 الی 120
    میدان دریاچه و موج برج لوکس و برند تا 10 سال 65 الی 75
    بلوار اردستانی خانه نوساز تا 70
    برج های خرازی برج لوکس و برند از 55
    مروارید شهر تعاونی ساز 60 الی 80 از 50

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه