جستجو کردن

نوشته های اخیر

پیش فروش برج های شخصی در منطقه 22 تهران

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران بیشترین آمار برج ها و پروژه های در حال ساخت را نسبت به دیگر نقاط در اختیار دارد که علت آن وسعت این منطقه است که 5880 هکتار در مجموع و شامل 1800 هکتار فضای سبز همراه با شهرسازی مدرن و نوساز میباشد که در شهر تهران یک ویژگی مهم برای سکونت و انتخاب محل زندگی با کیفیت است.

    اما اگر به دنبال پیش فروش برج های شخصی در منطقه 22 رفته باشید ممکن است کمی شرایط و شکل و شمایل ساخت و ساز و فروش پروژه های ساختمانی برای شما گنگ باشد و برای شما نا آشنا به نظر بی آید زیرا تعداد زیادی از پروژه های تعاونی ساز در این محدوده با شرایط متفاوت از پروژه های شخصی در حال ساخت و ساز میباشند به همین دلیل شرایط آنها متفاوت است.

    در این مطلب به بررسی پروژه های شخصی ساز و تفاوت آنها با تعاونی سازها به همراه مزیت و معایب آن میپردازیم اما توجه داشته باشید در منطقه 22 تهران بازار پروژه های شخصی ساز به دلیل اختلاف قیمتی که با تعاونی سازها دارند که اگر قصدتان سکونت است که هیچ ولیکن اگر قصد سرمایه گذاری دارید دارای چالش هایی است که به آن اشاره خواهیم کرد . همچنین میتوانید تجربیات خود را در قسمت دیدگاه بیان نموده تا دیگران نیز بتوانند به صورت جامع از این مطلب اطلاعات کامل کسب نمایند.

    پیش از ادامه مطلب میتوانید یکی از لوکس ترین برج های شخصی ساز در منطقه 22 تهران را مشاهده نمایید تا با سطح کیفیت و ساخت پروژه های شخصی ساز در این منطقه آشنا شوید.

    تفاوت پیش فروش برج های شخصی ساز منطقه 22

    اگر بخواهیم تفاوت پیش فروش برج های شخصی ساز منطقه 22 را با پروژه های تعاونی و شرکتی انجام دهیم باید در ابتدا به این نکته اشاره نماییم که تفاوت آنها در نوع قرارداد و پرداخت اقساط و قطعی بودن قیمت است اما در واقع پروژه های شرکتی در منطقه 22 نیز با همین شرایط فروش میروند و میتوان آنها را جزو پروژه های شخصی ساز در نظر گرفت.

    بسیاری از پروژه ها و یا همان تعاونی هایی که مالک زمین هستند ، زمین خود را با یک شرکت خصوصی مشارکت می نمایند و در واقع خرید شما از شرکت و یا شخص سازنده است به همین دلیل اگر بخواهید این دسته را هم در گروه شخصی ساز قرار دهید، شرایط آنها کاملا یکسان است و تمامی تعهدات به همان شکل که با یک شخص قرارداد بسته باشید وجود دارد.

    پیش فروش برج های شخصی منطقه 22
    پیش فروش برج های شخصی منطقه 22

    در پروژه های تعاونی ساز پرداخت بصورت اقساطی است و همچنین مدت زمان ساخت طولانی تر است اما قیمت پایینتر است اما در پروژه های شخصی ساز قیمت بالاتر است برای مثال در تاریخ فروردین سال 1403 آخرین قیمت پیش فروش پروژه های شخصی ساز منطقه 22 که شاخص هستند بدین شکل میباشد:

    ردیف نام پروژه موقعیت متراژ دید قیمت پایه متری (میلیون تومان) ضریب طبقه زمان اتمام وضعیت
    1 تندیس اقاقیا بلوار کاج 90-110 به کوهستان 140 1.5 2 سال در دست اجرا
    2 برج لبخند بلوار کاج 64-174 به دریاچه 150 2 آماده تحویل
    3 رونیکا پالاس کوهک نبش اتوبان آزادگان 100-125 ندارد 110 1.5 2 سال در دست اجرا
    4 پروژه تریتیوم VIP بلوار هوانیروز 90-190 ندارد 85 1.5 3 سال در دست اجرا

    در نهایت آن دسته از پروژه هایی که میتوانید بصورت شخصی ساز خرید نمایید البته پروژه های بسیاری است که ما در این مطلب شاخص ها را معرفی نمودیم و در ادامه به معایب و مزایایی که دارند میپردازیم.

    اختلاف قیمت برج های پیش فروش شخصی و تعاونی ساز

    تفاوت در نوع مشارکت است که در این منطقه در حال انجام است که باعث اختلاف قیمت میشود ، تعاونی هایی که دولتی هستند زمین شان را معمولا از خود همان نهاد بصورت اقساط طولانی مدت دریافت نموده اند و حال با یک سازنده شخصی مشارکت مینمایند . این نوع مشارکت قیمت تمام شده را پایین می آورد زیرا حتی اگر سازنده قصد فروش واحدهای خود به قیمت روز داشته باشد ، سهمی که مربوط به مالکین و اعضای اصلی تعاونی است در بازار وجود دارد.

    به همین دلیل است که اختلاف قیمت پیش فروش برج های شخصی در منطقه 22 با دیگر پروژه ها وجود دارد و البته فروش آن را نیز سخت تر میکند اما اگر قصد سکونت داشته باشید از نظر متریال ، کیفیت ، زمان تحویل نسبت به پروژه های تعاونی ساز بهتر هستند.

    توجه داشته باشید یکی دیگر از معضلات فروش پروژه های شخصی ساز این است که در هنگام فروش خود شرکت سازنده رقیب شماست ! یعنی به عنوان مثال اگر شما در سال 1401 پروژه را خریداری کرده و اقساط پرداخت نموده اید ، امروز اگر قیمت یک واحد 100 متری 100 میلیون تومان با 30 درصد پیش پرداخت و اقساط 70 درصد باشد ، شما 50 الی 60 درصد را ممکن است پرداخت نموده باشید و در هنگام فروش ترجیح خریدار این است که مبلغ اولیه پایینتر و اقساط طولانی مدت تری پرداخت کند.

    برج های شخصی منطقه 22
    اختلاف قیمت برج های پیش فروش شخصی و تعاونی ساز

    به همین دلیل است که پیش فروش  برج های شخصی میتواند گزینه ای مناسب برای مصرف کننده باشد و برای سرمایه گذاری میتوانید پروژه های تعاونی ساز را مد نظر داشته باشید . در زیر میتوانید لیست قیمت برخی از پروژه های تعاونی ساز بصورت قطعی و بدون اقساط را مشاهده فرمایید:

    ردیف نام پروژه موقعیت متراژ دید قیمت پایه متری (میلیون تومان) زمان اتمام وضعیت پیشرفت فیزیکی
    1 پروژه شمشاد شمال اتوبان خرازی 60-180 به شهر 48 4 سال در حال ساخت
    2 برج N چیتگر شهرک چیتگر ارتش 98-150 به ایران مال 38-48 4 سال 50-60 درصد
    3 برج D چیتگر مشابه برج های N به ایران مال 33-43 5 سال 30-40 درصد
    4 سهام توامندسازی ارتش پهنه D مشخص نیست به ایران مال 25 7-8 سال مراحل اولیه

    این دسته از پروژه ها در واقع با مشارکت با پیمانکار در حال انجام است و همانطور که مشاهده مینمایید اختلاف قیمت آنها با پروژه های شخصی ساز زیاد است و البته که زمان تحویل آنها طولانی تر و متریال و امکانات در سطح متوسط است اما برای فروش و معاملات ( سرمایه گذاری ) گزینه بهتری نسبت به شخصی ساز ها میباشد علی الخصوص در شرایط کنونی که بازار در حالت رکود قرار دارد.

    انتخاب میان پیش فروش برج های شخصی ساز و تعاونی ساز

    اینکه کدام گزینه برای انتخاب میان برج های پیش فروش شخصی ساز و تعاونی ساز بهتر است بستگی به میزان سرمایه اولیه ، توان پرداخت اقساط ، مدت زمانی که میخواهید در انتظار باشید و همچنین هدف شما از سرمایه گذاری است . در واقع برای هر کدام از این موارد یک گزینه وجود دارد که باید بررسی شود.

    در نظر داشته باشید که بسیاری از برجهای منطقه 22 مالکینی وجود دارند که صاحب چند واحد هستند و اگر واقعیت را بخواهید  10 سال گذشته با 200 میلیون تومان آن هم بصورت اقساط 4 ساله در این منطقه واحد را می توانستید خریداری کنید ، درست است که پروژه ها با تاخیر روبرو میشوند اما در نظر داشته باشید که آن تعاونی دولتی مانند پروژه شخصی ساز ، برج را برای مردم نمیسازد بلکه برای اعضا و کارمندان خود پروژه را اجرا میکند و به همین دلیل است که طبق برنامه ریزی خودش پیش میرود .

    به همین دلیل است که صبر در این منطقه برای سرمایه گذاری طولانی مدت واقعا جواب میدهد به عنوان مثال در جدول بالا سهام توانمندسازی ارتش در پهنه D را مشاهده نمودید ، این سهام در واقع پروژه ای قطعی از ارتش است که هنوز شروع نشده است و البته تمامی پروژه های ارتش یک زمان در همین مرحله بوده اند . اگر به املاک منطقه 22 مراجعه نمایید به شما میگویند تحویل 4 ساله اما واقعیت را ما به شما میگوییم که این پروژه تا زمانی که برج های N و D تمام نشود و یا نزدیک به تحویل نشوند شروع نمیشود .

    انتخاب میان پیش فروش برج های شخصی ساز و تعاونی ساز
    انتخاب میان پیش فروش برج های شخصی ساز و تعاونی ساز

    ولیکن اگر بدانید که هدف شما چیست و آینده آن چه خواهد شد میتوانید با خرید سهام پروژه چیتگر ارتش با دید بلند مدت و آگاهانه ( توجه داشته باشید آگاه بودن بسیار مهم است ) در طی چند سال آینده واحدی را مالک شوید که امروز اگر قصد خرید آنرا داشته باشید باید 3 الی 4 برابر قیمت امروز پرداخت نمایید . اما همانطور که تاکید نمودیم باید انتخاب شما در صورتی باشد که بدانید ماهیت و واقعیت پروژه چیست.

    ولی در نظر داشته باشید با کوچکترین تغییر قیمت افزایش میباید ، همین پروژه سال گذشته با متری 12 میلیون تومان معامله میشد و تنها با مشخص شدن زمین و انجام عملیات گودبرداری قیمت آن 2 برابر شد . پس فرصت در سرمایه گذاری در این دسته از پروژه ها نیازمند تحقیق و دریافت مشاوره ای صحیح و واقعی است که میتوانید روی کارشناسان تهران برج برای دریافت اطلاعات حساب باز کنید.

    کدام دسته از برج های شخصی ساز ارزش خرید دارند ؟

    حال اگر قصدتان خرید از برج های شخصی ساز در منطقه 22 است باید بدانید از بین آنها کدامیک نسبت به دیگران مزیت بیشتری دارند . این قسمت از مطلب بسیار مهم است زیرا مواردی وجود دارد که قبل از خرید باید آنرا بدانید.

    برخی از پیش فروش برج های شخصی در منطقه 22 به دلیل برند بودن سازنده قیمت بالایی دارند که میتوان به رونیکا پالاس کوهک اشاره نمود ، سازنده این برج رحیم قربانی است که سازنده ای برند در تهران است اما تمامی پروژه هایش با کیفیت پایین ساخته میشود و موقعیت خوبی ندارد اما بالاتر از قیمت بهترین نقطه در آن منطقه قیمت گذاری میشود . در پروژه های این مجموعه بیشترین فضا برای ساخت استفاده میشود و در واقع تجاری سازی میشود و حتی در برخی پروژه هایش در اتوبان ارتش 50 درصد واحدها دید به پاسیو دارند و هیچ دیدی به بیرون وجود ندارد.

    به عنوان مثال پروژه الماس هروی ایشان در محدوده هروی نیست و مترو حسن آباد در شیان است اما با قیمت محدوده پاسداران فروخته میشود و همچنین پروژه کوهک ایشان در جوار اتوبان آزادگان است و قیمت متری 100 میلیون تومان است که نسبت به سطح منطقه بسیار بالاست و در واقع پول برند سازنده و اعتبارش را پرداخت میکنید.

    کدام دسته از برج های شخصی ساز ارزش خرید دارند ؟
    کدام دسته از برج های شخصی ساز ارزش خرید دارند ؟

    در مورد پروژه های دیگر نظیر نارنجستان نیز شرایط به همین شکل است ، پروژه های اول این مجموعه با سرعت خوبی پیش رفت و تحویل داده شد اما شرایط قرارداد در پروژه های جدید کاملا عوض شده و در قرارداد تاخیر 3 روزه در اقساط باعث ابطال کل قرارداد میشود ! درست است که ممکن است سازنده این کار را انجام ندهد اما در نهایت چنین چیزی را مکتوب میکند و حق قانونی به وی میدهد در کنار اینکه قیمت فروش ، امتیاز و اقساط نیز به شدت در پروژه های جدید بالا رفته است.

    در مورد پروژه هایی که خود شرکت سازنده فروشنده است و تعداد زیادی واحد در اختیار دارد نیز مشکل فروش همیشه وجود دارد زیرا قیمت شما باید با اختلاف با قیمت شرکت اعلام شود و این خود میتواند آزاردهنده باشد . پس در واقع بدانید اگر قصد خرید از پیش فروش برج های شخصی ساز در منطقه 22 دارید در بین این دسته از پروژه ها نیز موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

    کارشناسان ما در تهران برج می توانند بر اساس نیاز شما ، سرمایه و انتظارات شما از پروژه با مشخص نمودن معایب و مزایای هر پروژه به شما گزینه هایی را معرفی نمایند که در انتخاب و تصمیم گیری به شما کمک کند همچنین می توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها بیان نمایید تا اگر تجربه خرید از برج های شخصی یا تعاونی ساز داشته اید بتواند به دیگران در تصمیم گیری در این مورد کمک نماید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه