جستجو کردن

نوشته های اخیر

کدام پروژه چیتگر بهتر است ؟

  • اگر به دنبال خرید و سرمایه گذاری در حوزه املاک در شهر تهران باشید ، قطعا نام چیتگر به گوشتان خورده است و حتما سری به پروژه ها و شرایط آنها زده اید . منطقه 22 تهران به دلیل داشتن فضای ساخت وسیع دارای بیشترین پروژه های در حال ساخت میباشد به همین دلیل است که برای هر میزان سرمایه ای در این محدوده گزینه خرید از پروژها وجود دارد.

    اما قطعا در هنگام جستجو با مواردی برخورد کرده اید که ممکن است برای شما گنگ باشد و سردرگم شده اید زیرا ماهیت پروژه ها و شرایط شان متفاوت با آنچه از پیش خرید در ذهنتان دارید است و ممکن است هر کس به شما یک چیز بگوید و یا خیلی از مواردی که باید بدانید به شما گفته نشود.

    در نهایت اگر سوال شما این است که کدام پروژه چیتگر بهتر است این مطلب برای شماست زیرا در اینجا ماهیت پروژه ها، شرایط فروش و انواع آنها را بررسی خواهیم کرد تا اگر قصد سرمایه گذاری و خرید در این منطقه را دارید فرصتش را از دست ندارید، وب سایت تهران برج یک دانشنامه در حوزه املاک است که کلیه اطلاعات واقعی پروژه ها، ماهیت، اعتبار سازنده و نوع مشارکت به همراه تعهدات را برایتان در مورد هر پروژه روشن کرده است که میتوانید در قسمت لیست پروژه ها مشاهده نمایید.

    همچنین میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و اطلاعات و جزئیات هر پروژه را دریافت نمایید پیش از ادامه مطلب اگر با این منطقه آشنایی ندارید میتوانید در ویدئو زیر که بصورت هوایی ضبط شده است نمای کلی از دریاچه چیتگر و پروژه های آن مشاهده نمایید تا با محیط آن آشنا شوید.

    بررسی شرایط پروژه های چیتگر و بهترین آنها

    پروژه های چیتگر به چند دسته تقسیم میشوند ، پروژه هایی که بصورت شخصی در حال ساخت میباشند که قطعا با آن برخورد داشته اید و عموما در دیگر نقاط تهران نیز به همین حالت ساخته و پیش فروش میشوند ، دسته بعدی مربوط به پروژه های تعاونی ساز است که خود آنها نیز به چند دسته تقسیم میشوند.

    اول بهتر است بدانید علت زیاد بودن پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 این است که عمده زمین های این منطقه در اختیار ارگانهای دولتی است و بیشترین آن نیز متعلق به ارتش است به همین دلیل است که برج های ساخته شده و در حال ساخت بسیاری در اینجا وجود دارد که توسط تعاونی های مسکن ارتش در حال اجرا میباشد.

    کدام پروژه چیتگر بهتر است ؟
    کدام پروژه چیتگر بهتر است ؟

    پروژه های تعاونی ساز نیز به چند دسته تقسیم میشوند که شامل خصوصی و دولتی است که هر کدام می تواند برتری نسبت به دیگری داشته باشد. اگر بخواهیم نگاه کلی داشته باشیم به پروژه ها و تفاوت هایشان میتوانید جدول زیر را مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید اگر نگران کلاهبرداری در پیش فروش آپارتمان چیتگر هستید این اتفاق به آن شکلی که کلاهبرداری نامیده میشود تنها در 23 سال پیش در مورد پروژه نگین غرب افتاده است که پس از کش و قوس فراوان نزدیک به 20 سال بخش عمده ای از مالباختگان واحد خود را دریافت نموده اند و مابقی پول به همراه سود بهشان برگردانده شده است.

    ویژگی تعاونی دولتی تعاونی شرکتی تعاونی خصوصی
    نوع پروژه تعاونی دولتی تعاونی شرکتی تعاونی خصوصی
    میزان اعتیار بالا بسته به شرکت سازنده ضعیف
    سابقه ساخت بالا بررسی شود معمولا ندارند
    شفافیت مالی اعضا دسترسی ندارند متوسط ندارند
    پاسخگویی به اعضا ضعیف متوسط ضعیف
    اجرای عملیات بر اساس قوانین شهرداری ضعیف ( پروژه های قدیمی ضعیف بوده ) قوی ( با تعهد ) اگر به آن مرحله برسد!
    قیمت مناسب بالا پایین و غیر واقعی
    کیفیت ساخت متوسط بالا در مرحله معرفی خیلی بالا اعلام میشود
    تعهدات ضعیف متوسط بسیار کم
    زمان تحویل با تاخیر سر وقت یا با کمی تاخیر نامعلوم
    ریسک سرمایه گذاری پایین بسته به شرکت سازنده بالا

    حال برای اینکه بدانید کدام پروژه چیتگر برای سرمایه گذاری بهتر است نیازمند آن هستیم که مواردی که معرفی شده اند را بیشتر باز کنیم تا با جزئیات آن آشنا شوید.

    کدام دسته از پروژه های معرفی شده بهتر میباشند ؟

    اینکه کدامیک از موارد بالا میتواند بهتر باشد به چند عامل بستگی دارد که اول از همه به میزان سرمایه اولیه شما بر میگردد، شما اگر سرمایه اولیه محدودی در اختیار دارید ولیکن گزینه زمان را میتوانید در اولویت های چندم قرار دهید پروژه های تعاونی ساز دولتی گزینه مناسبی برای خرید هستند.

    در این منطقه اکثر پروژه ها بصورت تعاونی ساخته و تحویل داده شده اند و بسیاری از مردم با سرمایه گذاری در همین پروژه ها صاحبخانه شده اند اما همانطور که قطعا به پروسه یک کار دولتی آشنایی دارید ، انجام عملیات این دسته از پروژه ها زمان بر است.

    اما اگر مبلغ سرمایه شما بالا است و توان پرداخت اقساط را دارید میتوانید بر روی پروژه های تعاونی شرکتی که معمولا حاصل مشارکت یک تعاونی دولتی مالک زمین با یک شرکت خصوصی است اقدام نمایید، این دسته از پروژه ها نیز ضریب اطمینان بالایی دارند و ما در مطلب راهنمای خرید آپارتمان در چیتگر به صورت مفصل به آنها پرداخته ایم.

    بررسی شرایط پروژه های چیتگر و بهترین آنها
    بررسی شرایط پروژه های چیتگر و بهترین آنها

    حال اگر به دنبال شرایطی هستید که برایتان راحت باشد گزینه آخر یعنی تعاونی های خصوصی بدون پشتوانه و ریشه هستند که به راحتی با هر شرایطی حاضرند به شما واحد بفروشند . در واقع بیشتر از اینکه برای دریافت پول شما برنامه دارند برای ساخت برنامه ای ندارند و صرفا در مرحله خرید زمین یا تغییر کاربری و یا اخذ جواز با کندی پیش میروند و یا عملیات ساخت آنها با سرعت کمی در حال پیشرفت است.

    این دسته از تعاونی ها که معمولا در شهرک مروارید شهر بسیار پروژه معرفی کرده اند ممکن است حتی زمینی که معرفی کرده اند فاقد جواز ساخت و یا کاربری مسکونی باشد و اینها در تلاش برای اخذ آن هستند . محدوده مروارید شهر به دلیل اینکه فضای ساخت زیادی دارد بیشتر این پروژه ها در ان قرار دارند ، البته در بخش جنوبی آن ، در بخش شمالی پروژه های بسیاری ساخته و تحویل داده شده اند و شکل و شمایل آن کاملا متفاوت است.

    اگر تعاونی دارای پشتوانه مناسب باشد در زمینی شروع به کار میکند که وضعیت آن مشخص باشد نه اینکه زمینی را انتخاب کند که سر و سامان گرفتن آن 3 سال زمان ببرد به همین دلیل است که سرمایه گذاری در این دسته از تعاونی ها ریسک بالایی دارد.

    کدام پروژه در چیتگر برای سرمایه گذاری بهتر است ؟

    اگر بخواهیم تجربه مان را در اختیار شما بگذاریم ، بهترین پروژه در چیتگر برای سرمایه گذاری آن دسته هستند که مربوط به تعاونی های دولتی است که با مشارکت با یک شرکت خصوصی به عنوان پیمانکار انجام شده است . به دلیل اینکه معمولا تعاونی های دولتی اگر خودشان بخواهند بسازند معمولا پروژه بسیار زمان بر میشود و اگر هم بخواهند مشارکت کنند کاملا یک طرفه و با حساسیت زیاد اقدام به انتخاب پیمانکار با تعهدات و ضمانت فراوان مینمایند پس بهترین گزینه همین ها هستند.

    اگر مبلغ سرمایه تان بیشتر است نیز میتوانید بر روی تعاونی سازهای شرکتی اقدام نمایید که سابقه ساخت آنها مشخص باشد و پشتوانه مالی داشته باشند . معمولا همین شرکت تعاونی ها هستند که پیمانکار پروژه های دولتی میشوند و یا اگر هم پروژه های خودشان را داشته باشند به همین شکل پیش میروند. در این نوع پروژه ها زمان تحویل زود است اما قیمت بالاست و تعهدات نیز تا حدودی بسته به نوع پروژه مشخص است.

    کدام پروژه در چیتگر برای سرمایه گذاری بهتر است ؟
    کدام پروژه در چیتگر برای سرمایه گذاری بهتر است ؟

    اما در مورد تعاونی هایی که ادعای دولتی دارند و یا خود را وابسته و یا از اعضای بازنشسته سازمان اعلام میدارند دوری کنید . این دسته از تعاونی ها همان هایی هستند که شما با خرید آنها به مشکل میخورید . معمولا استفاده از نام های شهدا و یا نام هایی که تداعی دولتی بودن میکند نشانه این نیست که تعاونی دولتی است.

    اگر هم دولتی نیست و خصوصی است باید دارای رزومه و پشتوانه باشد در غیر اینصورت تاسیس تعاونی شرایط خاصی ندارد و شما هم میتوانید بعد از خواندن این مطلب یک تعاونی تاسیس کرده و برج 40 طبقه ای را در زمینی که مبایعه نامه کرده اید و قرار است تا سال دیگر تکمیل وجه کرده معرفی کنید و اعلام کنید که قصد ساخت آنرا با فول امکانات دارید ! نهایت خرج شما یکسری تصویر 3 بعدی از نمای ساختمان است که آن هم میتواند خیالی باشد.

    جمع بندی و پیشنهاد ما

    در مورد اینکه کدام پروژه چیتگر بهتر است باید بگوییم که کدام پروژه برای شما و شرایط شما میتواند بهتر باشد . همان پروژه های تعاونی خصوصی بدون پشتوانه نیز یک زمان بالاخره شروع به ساخت میکنند اما اینکه با چه شرایطی اقدام به این کار شود و ایا حضور شما در آن سودی برایتان داشته مهم است.

    در نهایت باید میزان سرمایه ، توانی که برای پرداخت اقساط دارید و فاکتور زمان برای شما بررسی شود و ماهیت و واقعیت هر پروژه به صورت واقعی به شما گفته شود.

    در حال حاضر تعاونی های شرکتی وجود دارند که وضعیت خوبی در ساخت داشته اند و پروژه های روی خاکی که معرفی میکنند را میتوان با قیمت پایین وارد شد و معمولا خیلی زود و چند ماهه جواز میگیرند و شروع به ساخت میکنند اما اینکه شما بدانید کدامیک از پروژه ها دارای اعتبار هستند نیاز به دریافت مشاوره واقعی و بی طرف دارید.

    به همین علت است که در وبسایت تهران برج که بعد از گذشت چند سال تبدیل به یک مرجع معتبر برای ارائه اطلاعات در مورد پروژه های ساختمانی در تهران علی الخصوص منطقه چیتگر شده است کلیه اطلاعات پروژه ها و آنچه که به شما گفته نمیشود وجود دارد و هر زمان میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید و جزئیات بیشتری دریافت نمایید . همچنین میتوانید با مشخص نمودن آنچه انتظار دارید و میزان سرمایه و موارد دیگر بهترین گزینه برای خرید به شما معرفی شود.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه