جستجو کردن

نوشته های اخیر

ارزانترین آپارتمان در چیتگر چه قیمتی دارد؟

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران به دلیل وجود پروژه های در حال ساخت بسیار دارای قیمتی متعادل و نسبت به دیگر نقاط تهران از میانگین پایینتر است اما شرایط و امکانات منطقه تقریبا از تمامی نقاط تهران بالاتر است. وجود مراکز تفریحی و خرید لوکس به همراه دریاچه چیتگر، آبشار و پارک جنگلی چیتگر و بطور کلی 1800 هکتار فضای سبزی در این منطقه وجود دارد.

    چیتگر خود 5800 هکتار است و از محله های زیادی تشکیل شده است که قیمت هر کدام بنا بر شرایط و ویژگی هایی که دارد متفاوت است، ارزانترین آپارتمان در چیتگر مربوط به پروژه هایی است که ریشه دولتی داشته اند یا در نقاط کاملا نوساز قرار گرفته اند که از نظر محیط هنوز جای آباد شدن دارد.

    ارزانترین آپارتمان در چیتگر چه قیمتی دارد؟
    ارزانترین آپارتمان در چیتگر چه قیمتی دارد؟

    ما در ادامه ارزانترین قیمت را در نقاط مختلف چیتگر بررسی خواهیم نمود و همچنین پروژه های در حال ساخت که با همین قیمت ها معامله میشوند را نیز معرفی خواهیم نمود. توجه داشته باشید تمرکز ما روی معرفی برج های نوساز میباشد نه خانه های کلنگی و یا چند سال ساخت.

    ارزانترین آپارتمان در چیتگر

    منطقه چیتگر از محدوده دریاچه شروع به شکل گیری نموده و تا مروارید شهر که آخرین محله قابل ساخت این محدوده است ادامه یافته است و در واقع ارزانترین آپارتمان در چیتگر در نقاط تازه ساز وجود دارند، مروارید شهر نیز در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که برخی از نقاط آن آباد شده اند و برخی رشد قیمت خود را داشته اند که مربوط به مروارید شهر شمالی میشوند .

    در بلوار اردستانی، محل احداث شهرک خرازی که بزرگترین و نوساز ترین شهرک این منطقه است قیمت ها متعادل است که چند نمونه به شرح زیر میباشد که همگی نوساز میباشند. توجه دتاشته باشید بروزرسانی قیمت ها در این مطلب دی ماه سال 1402 میباشد در صورتی که نیاز به دریافت قیمت های بروز دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    واحد متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    ۱۲۴ ۱۴۰۲ ۲ ۱۳ ۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۵٬۶۴۵٬۰۰۰
    ۱۰۷ ۱۴۰۲ ۲ ۲۶ ۶٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۸٬۸۷۸٬۰۰۰
    ۱۱۵ ۱۴۰۲ ۲ ۲۲ ۶٬۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۴٬۶۰۸٬۰۰۰

    توجه داشته باشید که میانگین قیمت آپارتمان بلوار اردستانی در حال حاضر برای آپارتمان های نوساز بیشتر این قیمت های فوق میباشد و در واقع شرایط ساخت پروژه خرازی که بدون هزینه تراکم بوده و تا 30 طبقه ساخته شده است باعث شده که قیمت آپارتمان در این نقطه کاهش یابد.

    ارزانترین آپارتمان در چیتگر
    ارزانترین آپارتمان در چیتگر

    همچنین قیمت این پروژه بر روی محله های اطراف نظیر مروارید شهر نیز تاثیر خود را گذاشته است اما در نهایت افزایش قیمتی که در مروارید شهر شمالی اتفاق افتاده است مربوط به باز شدن خروجی اتوبان خرازی به این محدوده است که قیمت را افزایش داده است ولیکن در حال حاضر قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر برای برج های نوساز و نهایت 2 ساله به شرح زیر است:

    متراژ ساخت اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه
    ۱۲۲ ۱۴۰۲ ۲ ۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۲٬۹۵۰٬۰۰۰ ۵
    ۱۷۳ ۱۴۰۰ ۳ ۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۱٬۴۴۵٬۰۰۰ ۲۲
    ۱۵۶ ۱۴۰۰ ۳ ۷٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸
    ۱۶۱ ۱۴۰۱ ۳ ۹٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۹٬۶۲۷٬۰۰۰ ۲۳

    در حال حاضر کف قیمت ها برای ارزانترین آپارتمات در چیتگر قیمت های بالا میباشد که در حال حاضر میتوان با قیمت پایینتر نیز آپارتمان هایی را تحویل گرفت که مدت زمان تحویل آنها از 1 تا 3 سال آینده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

    ارزانترین آپارتمان چیتگر تحویل 1 یا 2 ساله

    در واقع اگر بخواهید آپارتمانی را انتخاب نمایید که تحویل 1 یا 2 ساله باشد باید بدانید که نوع خرید شما تبدیل به پیش خرید میشود و برای اینکه بخواهید پیش خرید آپارتمان از سازنده در چیتگر انجام دهید گزینه های شما میتواند پروژه های دولتی و تعاونی های خصوصی و یا شخصی سازها باشد.

    در نظر داشته باشید که شخصی سازها در حال حاضر یعنی همان نوعی که شمال 40 الی 60 درصد مبلغ کل را پرداخت نموده و مابقی را در اقساط 1 یا 2 ساله پرداخت نمایید قیمت شان بالاست و ما نیز در این مطلب چون قصد معرفی ارزانترین آپارتمان های چیتگر را داریم به آنها اشاره نمیکنیم و در صورتی که تمایل دارید لیست پروژه ها و قیمت ها را مشاهده نمایید در مطلب پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲ بصورت کامل به معرفی پروژه ها به همراه قیمت آنها پرداخته ایم .

    اما در قسمت بعدی که مربوط به پروژه های دولتی میباشد، آن دسته که در حال حاضر در مرحله ساخت میباشند و قیمت شان قطعی و تمام شده است یعنی شرایط بدینصورت است که پروژه برای تامین مسکن کارکنان یک سازمان دولتی ایجاد شده است و عضو اولیه اقساط آنرا پرداخت نموده و مالک واحد است، حال این مالکیت به شخص دیگری منتقل میشود و در واقع قیمت گذاری بر روی آن بر اساس قیمت منطقه و پیشرفت پروژه انجام میشود .

    ارزانترین آپارتمان چیتگر تحویل 1 یا 2 ساله
    ارزانترین آپارتمان چیتگر تحویل 1 یا 2 ساله

    در حال حاضر قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش برای برج های در حال ساخت در شهرک چیتگر از قیمت متری 28 میلیون تومان (تحویل 6 سال آینده) برای برج هایی در مراحل اولیه شروع شده و برای برج هایی که زمان تحویل شان 2 تا 3 سال آینده است قیمت متری 33 تا 45 میلیون تومان بر اساس پیشرفت پروژه و زمان تحویل قیمت گذاری شده است . اگر به دنبال جزئیات هستید میتوانید لینکی که در اول پاراگراف یا عنوان قیمت روز امتیاز مشخص شده است را دنبال نمایید که شامل قیمت های بروز و معرفی این دسته از پروژه ها میباشد.

    همانطور که مشاهده فرمودین این قیمت ها از میانگین قیمت منطقه برای املاک آماده تقریبا 30 الی 40 درصد پایینتر است.

    ارزانترین آپارتمان چیتگر با اقساط طولانی مدت

    در این بخش بر خلاف مواردی که در فوق معرفی نمودیم، قصد معرفی ارزانترین آپارتمان چیتگر با اقساط طولانی را داریم. اول از همه بدانید که پروژه های تعاونی ساز دارای اقساط علی الحساب میباشند یعنی هر چه هزینه شود دریافت میشود و اقساطی که شما پرداخت مینمایید علی الحساب است نه قطعی.

    پس گول تبلیغات با قیمت هایی پایین که در آگهی برخی سایتهای انتشار آگهی مشاهده میفرمایید را نخورید. شرایط خرید آپارتمان در چیتگر با اقساط علی الحساب بدین معنی است که سود سازنده وسط نیست و تمامی هزینه هایی که تعاونی انجام میدهد را از اعضا دریافت منماید اما بصورت سالیانه یک مبلغی را تخمین میزند و از اعضا بصورت اقساطی دریافت مینماید.

    اما متاسفانه مشکل اینجاست که بسیاری از فروشندگان ماهیت پروژه ها را برای خریدار مشخص نمیکنند و خریدار تصور میکند که اگر قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر بر طبق جدول تعاونی متری 30 میلیون تومان در جدول فروش محاسبه شده است،خریدار تصور میکند که این قیمت تمام شده است اما اینگونه نیست و قیمت اقساط افزایش میابد.

    ارزانترین آپارتمان چیتگر با اقساط طولانی مدت
    ارزانترین آپارتمان چیتگر با اقساط طولانی مدت

    این افزایش قیمت میتواند سالانه 15 الی 30 درصد بر اساس میزان تورم باشد که روی باقیمانده مبلغ اقساط میباشد نه کل مبلغ برای نمونه پروژه هایی که بدین شکل اجرا میشوتد در قسمت زیر معرفی میشوند.

    پروژه متراژ مبلغ اولیه (میلیون تومان) اقساط ماهیانه (میلیون تومان) مدت اقساط (ماه) باقی‌مانده اقساط (میلیون تومان)
    پروژه پدافند ارتش ۶۰ ۷۵۰ 25 میلیون 40 ماه 1 میلیارد تومان علی الحساب
    پروژه ایران 2 ۶۰ ۹۳۰ اعلام نشده- مرحله خاک 40 ماه
    پروژه مرجان ۸۰ ۲۰۰۰ 16 میلیون ماهانه تا پایان سال 1403 300 الی 500 میلیون بر اساس زمان تحویل پروژ]

    توجه داشته باشید در قسمت بالا 3 پروژه معرفی شده است که اولی در مرحله اسکلت و پیشرفت 40 درصدی است ، دومین پروژه در مرحله خاک و سومین پروژه در مرحله پایان دیوارچینی میباشد.

    توجه داشته باشید که پروژه های دولتی که قدیمی تر اجرا شده اند و در حال ساخت میباشند قیمت مناسب تری نسبت به پروژه های جدید دارند.

    انتخاب از میان ارزانترین آپارتمان های چیتگر

    اینکه شما کدامیک از آپارتمان های ارزان قیمت چیتگر را انتخاب مینمایید بسته به میزان بودجه اولیه ، توان پرداخت اقساط و همچنین مدت زمانی که برای تحویل پروژه میتوانید در انتظار باشید دارد.

    همانطور که در جدول های بالا مشاهده نموده اید پروژه هایی که به تحویل نزدیک تر هستند دارای قیمت بالاتر و پروژه هایی که زمان تحویل دورتری دارند ارزانتر میباشند به همین علت است که میبایست مشخص شود که میزان سرمایه اولیه شما و همچنین شرایط پرداخت اقساط شما چگونه است.

    همچنین توجه داشته باشید که خطرات پیش خرید آپارتمان را باید بدانید که در مطلب مربوطه تمامی قوانین حقوقی و همچنین مواردی که باید هنگام پیش خرید علی الخصوص در چیتگر رعایب فرمایید برایتان شرح داده شده است.

    انتخاب از میان ارزانترین آپارتمان های چیتگر
    انتخاب از میان ارزانترین آپارتمان های چیتگر

    بسیاری از تعاونی های تازه تاسیس اقدام به انتشار آگهی های غیر واقعی در سایت ها و یا اینستاگرام مینمایند که قیمت آنها علی الحساب است و حتی قیمت ساخت را غیر واقعی اعلام مینمایند که قیمت تمام شده را پایینتر اعلام کنند ، در نهایت بدانید برای انتخاب ارزانترین آپارتمان در چیتگر نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و واقعی دارید که برای این موضوع میتوانید روی تهران برج حساب باز کنید تا بر اساس انتظارات شما پروژه ای به شما معرفی شود که نسبت به ماهیت آن اشراف کامل پیدا نمایید.

    همچنین اطلاعات کاملی در قسمت لیست پروژه ها در منوی بالای صفحه وجود دارد که تمامی پروژه های در حال ساخت چیتگر را بر میگیرد و میتوانید اطلاعات کامل را در صفحه مربوط به هر پروژه دریافت نمایید.

    جمع بندی

    چیتگر در حال حاضر بهترین فرصت را برای خرید آپارتمان در تهران ایجاد نموده است و علت آن حضور پر رنگ پروژه های دولتی و تعاونی ساز است که باعث شده است حتی پروژه های شخصی ساز نیز مجبور به ارائه شرایط متنوعی برای فروش شوند و در واقع همین رقابت بین فروشندگان است که شرایط را مطلوب و قیمت ها را پایین نگه داشته است.

    در نهایت این را بدانید که اگر به دنبال ارزانترین آپارتمان در چیتگر هستید، گزینه های پیش روی شما تنها نباید بر اساس ارزانترین بررسی شوند بلکه اعتبار پروژه، سازنده و سابقه نیز باید بررسی شود که شرط مهمی برای سرمایه گذاری صحیح و پر سود است.

    ما در تهران برج مطالب جامعی منتشر نموده ایم که در مورد هر قسمت از پروسه خرید، اعتبار سنجی، یافتن ماهیت پروژه، خطرات پیش رو بصورت کامل توضیحات ارائه نمودیم درصورتی که سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج برای دریافت جزئیات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه