جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت زمین 300 متری در شهرک گلستان

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران چیتگر محدوده شهرک گلستان نوساز ترین محدوده تهران است که پروژه های ساختمانی زیادی در آن در حال اجرا میباشد. این دسته از پروژه ها بصورت خصوصی، تعاونی و شرکتی در حال انجام میباشند و قیمت زمین 300 متری در شهرک گلستان به دلیل اینکه قطعه بندی های آن بصورت 300 متری انجام شده است بسیار روی بورس خرید و فروش است.

    خانه های کلنگی بسیاری نیز در متراژ 300 متری در این محدوده موجود است همچنین در نواحی دیگر آن نیز زمین هایی از 300 الی 450 متر وجود دارد که در شهرک های ویلایی نشین قرار دارد و قیمت خرید آنها بسیار مناسب است.

    زمین 300 متری شهرک گلستان
    زمین 300 متری شهرک گلستان

    در واقع در شرایط کنونی برای خرید زمین در یک منطقه نوساز، تنها گزینه شهرک گلستان است که میتوانید جزو گزینه های خرید زمین در شهر تهران با قیمت متعادل حساب نمایید. در ادامه به معرفی زمین های 300 متری و قیمت آنها میپردازیم و گزینه هایی که در محله های متفاوت دارید را برایتان بازگو خواهیم نمود.

    گزینه ها و قیمت زمین 300 متری در شهرک گلستان

    در نظر داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد و اگر نیاز به کسب اطلاعات دقیق و بروزتری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    توجه نمایید که برخی از گلنگی ها در شهرک گلستان ممکن است بصورت 3 دانگی باشد یعنی فروشنده 3 دانگ را میفروشد و بصورت مشارکت اقدام به ساخت مینماید و یا شما میتوانید ساخت را انجام دهید در حالیکه با مالک زمین 3 دانگ 3 دانگ زمین 300 متری را شریک هستید.

    متراژ زمین منطقه نوع معامله قیمت کل قیمت هر متر
    ۳۰۰ متر شهرک گلستان – شمالی فروش ۳ دانگی زمین ۲۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۶٬۶۶۶٬۰۰۰ تومان
    ۲۰۰ متر شهرک گلستان – شمالی فروش ۳ دانگی زمین ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۳۰۰ متر شهرک گلستان – جنوبی فروش 6 دانگی زمین ۵۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۷۳٬۳۳۳٬۰۰۰ تومان

    توجه داشته باشید برای محاسبه سود ساخت زمین و قیمت بروز آپارتمان های ویلایی میتوانید قیمت آپارتمان در شهرک گلستان را بررسی نمایید که تاریخ بروزرسانی آن نیز در دی ماه سال 1402 میباشد.

    توجه داشته باشید که تراکم 60 درصد به همراه 3 طبقه بیشتر در این محدوده صادر نمیشود و البته ممکن است در برخی از شرایط تراکم 4 یا 5 نیز صادر شود که نیاز به مذاکره و بررسی دارد اما مبنای محاسبه را بر اساس 3 طبقه بگذارید.

    خرید زمین 300 متری شهرک گلستان
    خرید زمین 300 متری شهرک گلستان

    همچنین با قیمت های مناسب تر در شهرک الهیه غرب نیز قطعه زمین هایی از 300 الی 440 متر موجود است که که کل شهرک دارای 580 قطعه زمین میباشد که در دامنه کوه های البرز قرار گرفته شده است و شهرکی ویلایی در منطقه 22 تهران است که در آنجا نیز تراکم ساخت 60 درصد و 3 طبقه است که قیمت برخی از زمین های آن بصورت زیر است.

    متراژ زمین منطقه قیمت کل قیمت هر متر
    ۳۵۶ متر خیابان سبلان الهیه غرب ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۷٬۰۷۸٬۰۰۰ تومان
    ۴۵۶ متر شهرک الهیه غرب -دید 2 طرف ۴۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۹٬۹۱۲٬۰۰۰ تومان
    ۳۹۶ متر الهبه غرب ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۰٬۹۰۹٬۰۰۰ تومان

    این شهرک قبل از مروارید شهر قرار گرفته شده است و قیمت هر متر واحد ساخته شده 90 الی 100 میلیون تومان است در حالیکه قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر با دید به دریاچه از متری 85 الی 120 میلیون تومان متغیر است در حالیکه قدرالسهم زمین وجود ندارد و این مورد در حال حاضر پایین بودن قیمت زمین های ویلایی شهرک الهیه غرب را نسبت به شهرک گلستان و دیگر محله ها نشان میدهد.

    گزینه های جایگزین زمین 300 متری در شهرک گلستان

    اگر هدف شما ساخت و ساز و کسب سود است، گزینه های دیگری نیز به عنوان جایگزین زمین 300 متری در شهرک گلستان وجود دارد که میتوانید روی آن حساب کنید. مشارکت در پروژه های در حال ساخت و یا خرید از پروژه هایی که بصورت انبوه سازی انجام میشود نیز گزینه هایی برای این است که میتوانید با پول خرید زمین مالک 3 الی 4 واحد آپارتمانی در شهرک گلستان شوید.

    برای بررسی پروژه های در حال انجام میتوانید معرفی پروژه های شهرک گلستان را بررسی نمایید که لیست کاملی از پروژه های در حال ساخت و یا آماده به تحویل در این محله را در آن قرار داده ایم.

    همچنین گزینه های دیگری نیز وجود دارد که در مناطق دیگر قرار گرفته اند ولیکن توجه داشته باشید که آباد شدن محله های شهرک گلستان نقش بسیار مهمی در رشد قیمت آن دارد و شرایط به گونه ای است که هنگام تکمیل چند پروژه در یک محله قیمت آن به شدت افزایش میابد.

    به همین دلیل است که برخی از شهرک های اطراف چیتگر رشد قیمتی شان به حدی بوده که نزدیک به قیمت برج های دریاچه چیتگر است و این طبیعی است که در یک منطقه نوساز، محله هایی که آباد میشوند قیمت بالاتری پیدا نمایند.

    کلنگی 300 متری در شهرک گلستان
    کلنگی 300 متری در شهرک گلستان

    همچنین در نظر داشته باشید که گزینه های پیش فروش در منطقه 22 به قدری زیاد است که تمایل مردم به سرمایه گذاری بیشتر بر روی پروژه های انبوهی است که پیش فروش میشوند پس اگر قصد ساخت و ساز دارید بدانید که برای پروژه های انبوه کارتان ساده تر است و شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران در منطقه 22 بسیار مناسب و مطلوب است و بازار این منطقه بدین شکل میباشد.

    تا زمانیکه پروژه های دولتی و تعاونی ها در حال ساخت و ساز میباشند جریان خرید و فروش و معاملات در منطقه بسیار زیاد است و به دلیل وسعت زیاد منطقه، محله هایی که پروژه های آماده تحویل آن بیشتر میشود دارای قیمت بالاتری نسبت به محله های قدیمی تر میشوند.

    آینده خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان

    در نهایت برای بررسی اینکه گزینه خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان ایده خوبی است یا خیر باید بدانید که این منطقه در طرح تفصیلی شهر تهران قرار گرفته شده است و جواز 12 طبقه نیز صادر میشود اما برای خانه های ویلایی محدودیت 3 طبقه قرار گرفته شده است.

    پس در واقع بدانید که گزینه های رقیب شما برای ساخت و ساز آن دسته زمین هایی هستند که متراژ بزرگتری دارند که میتوانند تا 12 طبقه نیز جواز دریافت نمایند و به طبع سود سازنده نیز بیشتر است به علاوه اینکه شرایط خرید خانه از دم قسط در تهران نیز در این منطقه فراهم است پس در واقع شما در این محدوده باید گزینه های رقیب خود را نیز بررسی نمایید.

    آینده خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان
    آینده خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان

    این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بسیاری تمایل به برج نشینی ندارند و خانه های ویلایی برایشان بسیار با ارزش تر است، حال اگر بخواهی آینده خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان را با شهرک الهیه غرب جزو دسته آپارتمان های سند دار در منطقه 22 نیز محسوب میشود با قیمت کنونی مقایسه نماییم مشاهده میفرمایید که سودآودری در شهرک الهیه بهتر است زیرا هنوز جا برای آباد شدن در خود شهرک و محله های اطراف وجود دارد.

    جمع بندی

    سرمایه گذاری در منطقه 22 در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی دارد و در واقع این محدوده را میتوان با منطقه 5 تهران از نظر شرایط فروش مقایسه نمود که در حال حاضر بعد از منطقه 22، بیشترین آمار معاملات را دارد و پروژه های در حال ساخت بسیاری در حال اجرا دارد.

    در نهایت محله های منطقه 22 به قدری گسترده و وسیع میباشند که هنوز جای ساخت و ساز و آباد شدن در آن وجود دارد و اگر قصد خرید زمین 300 متری در شهرک گلستان را دارید پیشنهاد ما این است که بر روی محله های نوساز و یا در حال ساخت سرمایه گذاری انجام دهید زیرا رشد قیمت در این مناطق در گرو ساخت و ساز بیشتر و سکونت مردم است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت زمین های 300 متری در شهرک گلستان و یا محله های دیگر و همچنین پروژه های در حال ساخت در این محدوده میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه