جستجو کردن

نوشته های اخیر

آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش از پیشرفت و قیمت ها

  • این مطلب بصورت جامع برای بروزرسانی آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22 تهران است که توسط تعاونی های بتاجا در حال انجام است . این دسته از پروژه ها شامل چندین برج عظیم بصورت شهرکی میباشد که هر کدام توسط یک تعاونی خاص با شرایط متفاوت در حال ساخت و فروش است.

    در نظر داشته باشید سعی ما در بروز نگه داشتن اطلاعات این مطلب است و شما نیز میتوانید در قسمت نظرات آخرین دیدگاه، تخریبات و اطلاعات خود را بیان کنید تا افراد دیگری که نیاز به اطلاعات در مورد پروژه های چیتگر ارتش دارند بتوانند از آنها استفاده کنند.

    به دلیل مالکیت زمین های چیتگر توسط ارتش، بیشترین ساخت و ساز در حال حاضر و پروژه های تحویل داده شده که مردم چند سال است در آن ساکن هستند در این محدوده وجود دارد و هر تعاونی بنا بر مدیریت و شکل مشارکتی که دارد شرایط ساخت خاص و مربوط به خود را دارد به همین دلیل جزئیات هر پروژه را برایتان روشن خواهیم نمود و تغییراتی که میتواند باعث تغییر قیمت برای پروژه های در حال ساخت شود را در این صفحه می توانید پیگیری نمایید.

    توجه داشته باشید که اخبار در بالا رفتن قیمت این دسته از پروژه ها بسیار اهمیت دارد و مبنای قیمت گذاری در پروژه چیتگر ارتش است . پیش از ادامه مطلب میتوانید ویدیویی از آخرین تغییرات در برج های این شهرک را مشاهده فرمایید که به تاریخ اسفند ماه سال 1402 می باشد همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    اخبار پروژه چیتگر ارتش

    همانطور که در ویدیو بالا مشاهده نمودید آخرین اخبار از تغییرات پروژه چیتگر ارتش بدین صورت است که پیشرفت پروژه ها بصورت پیوسته در حال انجام است و البته همانطور که میدانید پیمانکار پروژه که در حال حاضر مشغول ساخت میباشد در واقع تمام کننده پروژه های ارتش است و زمانی که قصد تکمیل و تحویل پروژه است این پیمانکار وارد پروژه ها میشود.

    بسیاری از برج هایی که در حال حاضر در چیتگر تحویل داده شده اند توسط همین شرکت تکمیل و تحویل داده شده اند. در مورد قیمت هر یک از این برج ها اگر بخواهیم به صورت کلی اطلاعات بدهیم شرایط اینگونه است که در حال حاضر علاوه بر رکودی که در بازار مسکن ایجاد شده است تعداد زیادی از واحدهای پروژه چیتگر ارتش که توسط پیمانکاران به جای پول به آنها پرداخت شده است در بازار موجود است.

    بسیاری از هزینه های پروژه بر اساس تهاتر با آپارتمان انجام شده و به همین دلیل است که زیاد بودن عرضه در کنار رکود بازار قیمت ها را کاهش داده است بصورتی که رنج قیمت برای برج های N چیتگر را میتوان از 33 میلیون الی 45 میلیون تومان بر اساس موقعیت ، طبقه و جهت اعلام نمود و برای برج های D چیتگر نیز قیمت ها به گونه ای است که برای پروژه های در روی خاک شروع قیمت از 26 میلیون تومان ( توانمندسازی ارتش) اعلام شده و برای پروژه هایی که در مراحل جلوتر میباشند قیمت ها از 30 میلیون تومان شروع میشود که بسته به نوع پروژه متفاوت است.

    اخبار پروژه چیتگر ارتش
    اخبار پروژه چیتگر ارتش

    آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش در پهنه سی نیز بدین صورت است که برج پدافند هوایی ارتش به دلیل اینکه تعهد پیشرفت 14 درصدی تا پایان سال جاری ( 1402 ) داده است در حال حاضر شروع سقف و دیوار چینی را از طبقات پایین شروع نموده است و در واقع بدین شکل قصد انجام تعهد خود را دارد که میتواند در نهایت باعث تغییر قیمت پروژه تا پایان سال شود.

    در مورد برج های نیروی زمینی ارتش که با نام برج های چهارگانه شناخته میشود نیز شرایط به گونه است که روند انجام کار در یک بازه به سرعت انجام شده است و 3 برجی که باقی مانده است را میتواند در صورت ادامه کار تا پایان سال آینده قابل تحویل دانست و البته در مورد برج دیگر که شرایط اجرای آن متفاوت است و نام آن  برج نارنج 8 است با پیشرفتی که در امسال داشته زمان تحویل خود را برای سال 1403 اعلام نموده است اما ممکن است این زمان کمی با تاخیر روبرو باشد و در اواسط سال 1404 تحویل داده شود که کمتر از 2 سال آینده خواهد بود که البته در نظر داشته باشید این برج به صورت متفاوت و لوکس ساخته خواهد شد.

    تاثیر اخبار پروژه چیتگر ارتش بر قیمت

    بهتر است بدانید که تغییرات قیمت در پروژه چیتگر ارتش بر اساس پیشرفت پروژه و اخبار است زیرا این دسته از پروژه ها که برای تامین مسکن کارکنان ارتش تعریف میشوند روند انجام طولانی مدتی نسبت به پروژه های شخصی ساز دارند و نحوه قیمت گذاری آنها در تعریف پروژه و مرحله ای است که در آن قرار دارد.

    بدین صورت که اول از همه پروژه تعریف میشود یک قیمتی دارد در مرحله بعدی با تعیین زمین پروژه قیمت افزایش یافته و به ترتیب با مشخص شدن پیمانکار و شروع عملیات ساخت روند افزایش قیمت ادامه خواهد یافت به همین دلیل است که تاثیر اخبار پروژه چیتگر ارتش بر قیمت بسیار مهم است.

    همچنین برخی اتفاقات و رویدادهای منفی نیز میتواند قیمت را بصورت مقطعی کاهش دهد به عنوان مثال عدم تسویه حساب با پیمانکار در یکی از پروژه های ارتش باعث شده که پیمانکار اسکلت اجرا شده را جمع کند و همین امر میتواند بصورت مقطعی فرصتی را ایجاد کند که اگر قصد خرید داشته باشید بتوانید با قیمت مناسب تر این کار را انجام دهید.

    اخبار پروژه چیتگر ارتش
    اخبار پروژه چیتگر ارتش

    توجه داشته باشید روال تمامی پروژه های تحویل داده شده در ارتش به همین شکل بوده و روند تعریف تا تحویل آن به همین شکل پیش رفته است و بدانید که زمان تحویل پروژه های چیتگر نسبت به شخصی سازها طولانی تر است اما از سوی دیگر قیمت نیز بسیار مناسب است بصورتی که با قیمت هایی که در قسمت بالا برایتان شرح داده ایم در تهران به جز مناطق جنوبی و طبقات بالا بدون آسانسور نمی توان خانه خریداری نمود.

    بطور کلی باید بدانید که این دسته از پروژه ها برای کارمندان ارتش ساخته شده نه برای مردم عادی به همین دلیل طبق روال و چارت سازمانی پیش میرود و در واقع مزایای پیش خرید آپارتمان همین است که بتوان وارد پروژه هایی بدین شکل شد که قیمت پایین داشته و همچنین پشتوانه دولتی برای اجرای پروژه وجود دارد و فاکتور زمان همیشه درست است که در این پروژه ها طولانی است اما به همان میزان قیمت نیز نسبت به یک پروژه شخصی ساز با تحویل 2 ساله اختلاف زیادی دارد.

    اخبار کلی در مورد پروژه های چیتگر

    حال اگر بخواهیم اخبار کلی پروژه های چیتگر را شرح دهیم باید به اطلاعاتان برسانیم که در سال 1402 بسیاری از سازندگان برند منطقه 1 تهران در این محدوده زمین خریداری نموده اند و قصد شروع ساخت داشته و یا پروژه های خود را آغاز نموده اند . این دسته از پروژه ها بیشتر در محدوده دریاچه چیتگر و بلوار کوهک تعریف شده است و البته قیمت خرید آپارتمان در کوهک با توجه به اینکه پروژه های شخصی ساز از ابتدای شکل گیری در این منطقه تعداد بیشتری داشته اند در حال حاضر با برج های دریاچه در رقابت است.

    همچنین شروع ساخت و ساز برند ها میتواند باعث ارتقای کیفیت و امکانات برج های دیگر شود و به همین دلیل است که تعاونی های دولتی نیز متوسط امکاناتی که در برج های جدید تعریف مینمایند را بالاتر برده اند بصورتی که اگر در گذشته فاقد مشاعات آبی و روف گاردن بوده اند در حال حاضر تمامی پروژه ها چنین امکاناتی را به دلیل اینکه با برج های شخصی ساز اختلاف قیمت زیادی پیدا نکنند در برج ها اجرا نموده اند.

    اخبار کلی در مورد پروژه های چیتگر
    اخبار کلی در مورد پروژه های چیتگر

    همچنین باید بدانید که چند فاز از مرکز خرید ایران یا ایران مال باقی مانده است که قصد افتتاح آن وجود دارد و همین امر میتواند باعث ایجاد تغییرات در برج های آن منطقه شود.

    در مورد شمال اتوبان خرازی محدوده برج سفید که در واقع یک برند در چیتگر تهران است پروژه شمشاد سازمان جنگلها با مشارکت یک شرکت خصوصی با سابقه در حال ایجاد پروژه ای است که شامل چندین بلوک است و دارای 900 واحد مسکونی لوکس میباشد . بطور کلی زمین های بالای اتوبان خرازی به دلیل داشتن دید به جنوب تهران رو به رشد بوده و مورد توجه سازندگان قرار گرفته اند.

    اخبار پروژه های شخصی ساز

    همانطور که پیش تر در مطلب پیش فروش برج های شخصی منطقه 22 تهران بطور کامل به بررسی ویژگی و معایب این دسته از پروژه ها پرداخته ایم در حال حاضر به دلیل رکود بازار ، شرایط برای فروش سخت شده است بصورتی که اگر یک فروشنده واحدی در اختیار داشته باشد و قصد فروش آنرا با توجه اقساطی که پرداخت نموده داشته باشد قیمت کل از قیمتی که شرکت با پیش پرداخت 30 درصدی انجام میدهد بیشتر است.

    به همین دلیل است که اگر خریداری وجود داشته باشید ترجیح میدهد با همان قیمت اما پیش پرداخت اولیه کمتر خریداری نماید و این همان موردی است که ما پیش تر بدان اشاره نموده ایم که این دسته از آپارتمانها برای مصرف کننده مناسب تر هستند تا شخصی که برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به سراغ این پروژه میرود.

    در نهایت تعداد زیادی از پروژه های شخصی ساز در چند ماه اخیر معرفی شده اند که میتوان به تندیس اقاقیا اشاره نمود که اخرین آنها میباشد و در حال حاضر با قیمت متری 120 میلیون تومان بصورت پایه قیمت گذاری شده است.

    اخبار پروژه های شخصی ساز
    اخبار پروژه های شخصی ساز

    البته در حال حاضر در محدوده ای نزدیک به همین پروژه ، پروژه تریتیوم vip با قیمت پایه 85 میلیون تومان در بلوار هوانیروز شرایط فروش خود را اعلام نموده که البته از نظر امکانات به پروژه اقاقیا نمیرسد که سازنده آن برند ساز در منطقه 1 تهران است.

    از سوی دیگر پروژه حاج رحیم قربانی با نام رونیکا پالاس کوهک که در واقع در جواز اتوبان آزادگان است با قیمت 100 میلیون تومان در حال پیش فروش است که این قیمت نسبت به موقعیت بسیار بالا است و در واقع به خاطر برند بودن این شخص در اجرای پروژه است که قیمت بالا برای پروژه هایش تعریف میشود.

    آخرین اخبار را شما به اشتراک بگذارید

    به دلیل گستردگی پروژه ها ممکن است برخی از اطلاعات را شما داشته باشید که بتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید ، سعی ما این است که آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش را در این بخش بروز نگه داریم و شما نیز میتوانید در این امر با اشتراک نظرات خود در قسمت دیدگاه ها در پایین صفحه ما و دیگران را یاری فرمایید.

    در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به کسب اطلاعات پیرامون پروژه های چیتگر ارتش از قبیل راهنمای سرمایه گذاری، مشاوره خرید ،قیمت ،پیشرفت و دیگر موارد میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید. همچنین در صورتی که سوال خود را در قسمت دیدگاه مطرح نمایید ما به سرعت به آن پاسخ خواهیم داد.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه