جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27

  • تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27 در تاریخ 1370/7/21  به شماره ثبت ۸۶۱۰۲ و شناسه ملي ۱۰۱۰۱۳۰۵۴۷۶ به ثبت رسیده است و مدیرعامل این شرکت تعاونی آقای منوچهر اشتری و رئیس هیات مدیره آقای مجید صبری می باشد. این شرکت تعاونی یکی از زیر مجموعه های تعاونی محمد رسول الله می باشد.

    تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27
    تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27

    این تعاونی در حال حاضر پروژه ای تحت عنوان لشگر 27 یا مروارید 1 شهید همدانی معرفی نموده است که در مراحل پایانی تکمیل و تحویل می باشد. در این مطلب ضمن بررسی عملکرد تعاونی امید یاران 27 و پروژه در حال اجرا، به مقایسه با پروژه های تعاونی های مشابه با این شرکت در منطقه 22 تهران می پردازیم.

    تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27

    این شرکت با ماهیت تعاونی جزو دسته تعاونی های دولتی ساز قرار می گیرد که در حال اجرای پروژه در منطقه 22 به منظور تامین مسکن کارکنان سپاه می باشد. پروژه لشگر 27 یا شهید همدانی این تعاونی شامل تک بلوک 30 طبقه میباشد که 25 طبقه آن مسکونی است و مابقی پارکینگ و لابی که بطور کلی دارای 4 تیپ متراژ 150، 165 و 135 متر است.

    این پروژه فاز دومی را نیز معرفی نموده است که در مرحله عضوگیری است و نام آن پروژه شهید سلیمانی است و هنوز عملیات ساخت این پروژه شروع نشده است.

    این تعاونی را می توان در دسته تعاونی های معتبر منطقه 22 در نظر گرفت که دارای پشتوانه دولتی می باشند و از این نظر اعتبار آنها بالاست به همین دلیل است که به محض معرفی فاز دوم تعاونی مسکن امید یاران 27، قیمت امتیاز آن بالا قیمت گذاری شده است.

    پروژه های مشابه تعاونی امید یاران 27

    این تعاونی از زیر مجموعه های تعاونی های سپاه است که در منطقه 22 تهران مشغول ساخت و ساز هستند. توجه داشته باشید که در این محدوده ارگانهای دیگر دولتی نیز مالک زمین هستند و اقدام به معرفی پروژه نموده اند که بیشترین آنها تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 است که بیشترین تعداد پروژه های ساخته شده و در حال اجرا را معرفی نموده است.

    برای بررسی پروژه های مشابه تعاونی امید یاران 27 می توانیم اول از همه پروژه های ارتش را بررسی نماییم که بخش عظیمی از آنها توسط تعاونی های ارتش و یا شرکت پیمانکاری انجام میشود که متعلق به خود ارتش است.

    در حال حاضر شهرک چیتگر که شامل 4 پهنه می باشد توسط شرکتی با عنوان عمران آبشار اسپادانا ساخته میشود که یکی از شرکت های زیر مجموعه ارتش است که توسط این نهاد اداره می شود و پهنه A نیز از رزومه های تحویل داده شده این شرکت می باشد که برج ارکیده و برج پامچال نام دارند.

    پروژه های مشابه تعاونی امید یاران 27
    پروژه های مشابه تعاونی امید یاران 27

    دیگر تعاونی هایی نیز در این محدوده مشغول به کار هستند که شکل گرفته از اعضا و کادر یک سازمان دولتی می باشند که به عنوان مثال بیمارستان بقیه الله که کادر پزشکی آن تشکیل تعاونی داده و از سال 1393 اقدام به معرفی پروژه در منطقه 22 نموده اند و در حال حاضر 1 برج تحویل داده شده است و 3 پروژه در حال اجرا دارد که یکی از آنها در سال آینده تحویل داده میشود. نام این شرکت، تعاونی نامی اریکه پارسیان است.

    در قسمت بعدی قصد بررسی تعاونی هایی را داریم که عملکرد مشابه با تعاونی یاران 27 دارند اما ماهیت آنها دولتی نیست و توسط بخش خصوصی اداره می شوند.

    تعاونی های غیر دولتی هم تراز با فراگستر امید یاران

    اول از همه بهتر است بدانید که ماهیت تعاونی به معنی ساخت جمعی است و هر چه هزینه شود باید توسط اعضا پرداخت شود. این نوع ساخت بصورت علی الحساب است و قیمت اقساط آن همزمان با افزایش هزینه ها افزایش می یابد.

    اگر به دنبال خرید با قیمت قطعی می باشید پروژه های ارتش در پهنه چیتگر که در بالا معرفی نمودیم دارای قیمت تمام شده هستند و اگر به دنبال خرید از بخش خصوصی می باشید شرکت هایی نظیر نیکان سازه سدید سازنده برج های تریتیوم که در حال حاضر 5 پروژه معرفی نموده و 2 برج را تکمیل نموده است میتواند گزینه های جایگزین باشد.

    این شرکت ها با قیمت قطعی و شرایط اقساطی اقدام به فروش می نمایند و تفاوت آنها با تعاونی فراگستر امید یاران این است که قیمت آنها تمام شده است ولی در این بین شرکت هایی نیز وجود دارند که علاوه بر معرفی پروژه هایی با قیمت قطعی، اقدام به معرفی پروژه هایی با قیمت علی الحساب و در قالب تعاونی نموده اند که تعاونی ابنیه آکام سازنده برج های نارنجستان نمونه ای از این تعاونی ها است.

    تعاونی های غیر دولتی هم تراز با فراگستر امید یاران
    تعاونی های غیر دولتی هم تراز با فراگستر امید یاران

    همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به موقعیت قرار گرفتن پروژه های این تعاونی در مروارید شهر، نزدیک به 40 تعاونی در مروارید شهر جنوبی معرفی شده اند اما وضعیت زمین آنها مشخص نیست و در حال تغییر کاربری هستند و در دسته پروژه های روی خاک با قیمت پایین قرار می گیرند که شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان و شرکت های دیگری که چندین پروژه روی خاک معرفی نموده اند مانند تعاونی برما گستر همت نمونه ای از این دسته از تعاونی ها می باشند که خریدار باید پیش از خرید ماهیت آنها و جزئیات کامل عملکرد آنها را بداند.

    معایب و ویژگی های تعاونی فراگستر امید یاران 27

    اول از همه بهتر است بدانید که این دسته از تعاونی های دولتی، به قصد تامین مسکن کارکنان اقدام به ساخت می نمایند و به همین دلیل است که سعی آنها این است که پروژه با قیمت مناسب تمام شود و همین امر که ساخت و ساز آنها به منظور کسب سود انجام نمی شود و به همین دلیل است که زمان تحویل پروژه های چیتگر طولانی و زمانبر است.

    همچنین باید در نظر داشته باشید که اعتبار تعاونی در قیمت گذاری حق امتیاز و یا بهتر بگوییم مبلغ حق عضویت در تعاونی تاثیر زیادی دارد و در حال حاضر یکی از ایراداتی که پروژه فاز دوم تعاونی فراگستر امید یاران 27 دارد همین است که قیمت حق امتیاز آن نسبت به مرحله پذیره نویسی بالاست.

    معایب و ویژگی های تعاونی فراگستر امید یاران 27
    معایب و ویژگی های تعاونی فراگستر امید یاران 27

    البته این امر در دیگر تعاونی های منطقه 22 نیز معمول است و پروژه هایی که دارای اعتبار ساخت می باشند پروژه های جدید شان را با قیمت بالاتری معرفی می نمایند ولیکن آن دسته از تعاونی های دولتی که پروژه اول شان را در حال اجرا دارند معمولا قیمت آنها مناسب است برای نمونه تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق که مانند تعاونی امید یاران 27 شکل گرفته از اعضا و کارکنان یک نهاد دولتی است اولین پروژه اش را در مروارید شهر معرفی نموده که قیمت مناسبی دارد.

    اعتبار سنجی تعاونی امید یاران 27

    در نهایت اگر بخواهیم اعتبار سنجی از تعاونی امید یاران 27 انجام دهیم باید بگوییم که این تعاونی وضعیت مطلوبی دارد اما از نظر اجرا و همچنین قیمت امتیاز باید با دیگر پروژه ها و تعاونی های مشابه با تعاونی امید یاران 27 مقایسه انجام شود.

    در نهایت برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی اطلاعات شرکت تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27 پرداختیم و پروژه های مشابه و تعاونی هایی که به همین شکل فعالیت می نمایند را بررسی نمودیم.

    همچنین ضمن معرفی پروژه های دیگر به مقایسه و بررسی معایب و مزایای آنها نسبت به تعاونی های غیر دولتی پرداختیم در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های منطقه 22 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه