جستجو کردن

نوشته های اخیر

اطلاعات شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان

  • این شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان در تاریخ 19/11/1393 با شماره ثبت 467506 و شماره ملی 14004705330  تاسیس شده است . مدیر عامل این شرکت محسن فیروزی، خانم فهیمه شفق به سمت رئیس هیات مدیره و خانم مرضیه فیروزی به سمت نایب رئیس هیات مدیره منصوب شده اند.

    این تعاونی در حال حاضر تنها 1 پروژه در محدوده مروارید شهر معرفی نموده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است و دور زمین آن فنس کشی انجام شده است. این تعاونی پروژه اجرا و تحویل داده شده دیگری ندارد.

    شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان
    شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان

    در این قسمت به بررسی اطلاعات شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان، پروژه معرفی شده و همچنین مقایسه با دیگر تعاونی های منطقه 22 به همراه پروژه های مشابه آن می پردازیم.

    انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان

    انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان در محدوده مروارید شهر پروژه ای با نام پروژه پلازا پالاس معرفی نموده است که در قطعه زمینی مشاعی قرار گرفته شده است که 7 هزار متر از این زمین متعلق به این شرکت می باشد و قصد اجرای 4 بلوک 13 طبقه در آنرا دارد.

    موضوع اصلی که در مورد این زمین وجود دارد این است که در حال حاضر این قطعه زمین در حال تغییر کاربری زمین است و پس از گذشت 3 سال دور آن فنس کشی انجام شده است و عملیات تسطیح خاک انجام میشود که نیاز به مجوز ساخت ندارد. توجه داشته باشید که پروژه های دیگری نیز در این محدوده هستند که نزدیک به 40 پروژه می باشد و همین شرایط را دارند.

    موقعیت پروژه عمارت مدرن ایرانیان
    موقعیت پروژه عمارت مدرن ایرانیان

    این قطعه زمین در صورت تغییر کاربری، سند آن باید از حالت مشاعی خارج شده و تفکیک شود و سپس مشخص شود که موقعیت هر پروژه در کجاست و یک مسئله دیگری که در مورد پروژه های این محدوده وجود دارد پهنه زمین است که در حال حاضر جواز ساخت بیشتر از 7 طبقه به آن داده نمیشود.

    در نهایت پروژه شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان در این محدوده پس از تغییر کاربری، تفکیک سند و اخذ جواز شروع خواهد شد اما این کار بعید است زودتر از 3 سال آینده انجام شود (بروزرسانی در دی ماه سال 1402)

    تعاونی های مشابه با شرکت عمارت مدرن ایرانیان

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، نزدیک به 40 پروژه توسط تعاونی های دیگری در این نقطه معرفی شده اند که همگی در وضعیت یکسانی قرار دارند و تنها تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق سازنده برج نیکان توانسته به صورت مستقل جواز ساخت را دریافت و شروع به عملیات ساخت نماید و در حال حاضر در مرحله ساخت میباشد.

    دیگر تعاونی هایی که یه غیر از شرکت عمارت مدرن ایرانیان در این قطعه زمین مشاعی پروژه معرفی نموده اند را میتوان تعاونی مروارید شهر فاخر نام برد که این تعاونی در حال حاضر 4 پروژه معرفی نموده که همگی در همین وضعیت قرار گرفته اند و نام پروژه هایش سپکو میباشد.

    از سویی دیگر تنها تعاونی هایی که در این نقطه قرار گرفته اند بدین صورت پروژه هایشان مسکوت نمانده است و در نقاط دیگری نظیر دور دریاچه پروژه های تعریف شده است که تفاوتی با زمین های مروارید شهر جنوبی ندارد و در واقع انتخاب شما باید صحیح باشد تا بدانید که دقیقا قصد خرید چه چیزی را دارید. تعاونی آشیان آفرین آسایش نمونه ای از این تعاونی ها است که در نزدیک دریاچه چیتگر پروژه اطلس را معرفی نموده است.

    گزینه های جایگزین پروژه های انبوه سازان عمارت ایرانیان

    اگر بخواهید به دنبال جایگزین برای پروژه های انبوه سازان عمارت ایرانیان باشید باید در نظر داشته باشید که چندین تعاونی دیگر وجود دارند که میتوانند با شرایط متنوعی، گزینه هایی در مراحل متفاوت از پیشرفت فیزیکی به شما ارائه دهند.

    اگر به دنبال گزینه های دولتی هستید پروژه های ارتش که توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا در حال انجام است اولین گزینه شماست که میتوانید با قیمت قطعی، واحد و طبقه مشخص اقدام به خرید نمایید. این پروژه ها در پهنه چیتگر واقع شده اند و کارفرما و پیمانکار ارتش است و به منظور تامین مسکن کارکنان انجام میشود.

    گزینه های دیگری نیز وجود دارند که مربوط به تعاونی هایی است که شکل گرفته از اعضای یک نهاد هستند که میتوان به شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان اشاره نمود که تشکیل شده از کارکنان و اعضای کادر پزشکی یکی از بیمارستان های دولتی تهران است.

    گزینه های جایگزین پروژه های انبوه سازان عمارت ایرانیان
    گزینه های جایگزین پروژه های انبوه سازان عمارت ایرانیان

    در این بین شرکت های خصوصی نیز وجود دارند که سابقه اجرای خوبی داشته اند و پروژه هایشان پیشرفت داشته و یا تحویل داده شده اند که میتوان به شرکت ابنیه آکام اشاره نمود که سازنده پروژه نارنجستان 1 الی 5 میباشد و تا کنون 2 برج را تحویل داده و مردم در آن ساکن هستند. از این دسته تعاونی ها نمونه های زیادی وجود دارد که البته آنها نیز دارای مزایا و معایبی هستند که در نهایت باید توسط خریدار بررسی شود و بنا به سلیقه وی اقدام به سرمایه گذاری شود.

    بطور کلی برای آشنایی با تعاونی های مسکن در منطقه 22 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری در مورد تنوع پروژه ها و سازنده های معتبر دریافت نمایید.

    اعتبار سنجی انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان

    در مورد اعتبار سنجی انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان باید بگوییم که اگر ماهیت خرید از این شرکت برای خریدار روشن باشد و اطلاعات صحیح در مورد زمان شروع پروژه، عملیات ساخت و پرداخت اقساطی بصورت علی الحساب داشته باشد میتواند قابل اتکا باشد. اما در حال حاضر با توجه به زمان بر بودن روند تغییر کاربری پروژه گزینه های دیگری وجود دارند که شاید بهتر باشد تا زمانی که زمین پروژه تغییر کاربری داده و جواز ساخت دریافت کند برای ورود به پروژه های این محدوده صبر نمود.مروارید شهر محدوده بسیار وسیعی است و همیشه فرصت های گوناگونی برای سرمایه گذاری در این ناحیه وجود دارد.

    لازم به ذکر است که به این نکته اشاره نماییم که شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان نسبت به دیگر پروژه های واقع شده در همین محدوده از مروارید شهر شفاف تر عمل نموده است.

    جمع بندی

    در این بخش شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان را بررسی کرده و اطلاعات مربوط به پروژه در حال اجرای این مجموعه را بررسی نمودیم. همچنین تعاونی هایی که عملکرد مشابه به این تعاونی داشته اند و یا پروژه هایی در همین محدوده معرفی کرده اند نیز بررسی شده و جایگزینی برای افرادی که به دنبال پروژه های دیگری می باشد معرفی کردیم.

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های منطقه 22 تهران و تعاونی های سازنده میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه