جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت نیکان سازه سدید: رزومه و اطلاعات پروژه ها

  • شرکت نیکان سازه سدید با نام کامل شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید(سهامی خاص) با شماره ثبت 196368 و شناسه ملی 10102382310 در سال 1389 به ثبت رسیده است. بر طبق آخرین بروزرسانی این شرکت آقاي قربان داهيم به سمت مدیرعامل، آقاي شاهين داهيم به سمت نايب رئيس هيئت مديره و خانم ليلا داهيم به سمت رئيس هيئت مديره این شرکت منصوب شده اند.

    شرکت نیکان سازه سدید: رزومه و اطلاعات پروژه ها
    شرکت نیکان سازه سدید: رزومه و اطلاعات پروژه ها

    نام این شرکت با ساخت پروژه های تریتیوم 1 الی 5 مطرح شده است که 4 پروژه در منطقه 22 چیتگر واقع شده اند و یک پروژه در استان البرز در حال اجرا است. در این مطلب ضمن بررسی رزومه و سابقه نیکان سازه سدید به مقایسه پروژه های این شرکت با دیگر شرکت های مشابه میپردازیم و نقاط مثبت و منفی پروژه های این مجموعه را بررسی خواهیم نمود.

    شرکت نیکان سازه سدید

    این شرکت در حال حاضر چندین پروژه تحویل داده شده و در حال اجرا دارد که آخرین و بزرگترین آن تریتیوم vip نام دارد و در بلوار هوانیروز در حال اجرا می باشد. زمین این پروژه متعلق به وزارت دارایی است که با مشارکت با این شرکت اقدام به ساخت شده است.

    پروژه دیگر این شرکت که در مروارید شهر واقع شده است نیز حاصل مشارکت با یک ارگان دیگر بوده است. در نهایت مشارکت با سازمان و ارگانهای دولتی نشان از سابقه و اعتبار خوب این شرکت است. در نظر داشته باشید که نیکان سازه سدید در حال حاضر در کنار چند شرکت و تعاونی دیگر تنها سازندگان برج های منطقه 22 هستند که چندین برج را در حال اجرا دارند.

    شرکت های مشابه با نیکان سازه سدید

    این شرکت در قالب تعاونی عمل نکرده است و مانند شخصی سازها اقدام به فروش با قیمت قطعی و شرایط اقساطی نموده است. در حال حاضر شرکت هایی که بدینگونه در حال ساخت پروژه هستند تعاونی ابنیه آکام است که در حال حاضر 5 پروژه در منطقه 22 معرفی نموده است و 2 پروژه را تحویل داده است که نام آن نارنجستان است.

    این تعاونی 4 پروژه خود را به صورت تعاونی ساز و با قیمت علی الحساب ساخته و پروژه دوم خود را با قیمت قطعی به فروش رسانده و تحویل داده است.

    سازنده های دیگری بدین شکل در منطقه فعال هستند اما از نظر نوع ساخت و متریال در سطح بالاتری نسبت به این سازنده ها قرار دارند، سازنده برج های ایزدیار و برج های لبخند، مهندس ایرانیان و همچنین سازنده برند منطقه 1 که به تازگی اولین پروژه خود را در منطقه 22 معرفی نموده است آقای عباس گلوی سازنده برج تندیس اقاقیا است.

    شرکت نیکان سازه سدید
    شرکت نیکان سازه سدید

    این 2 سازنده که در بالا معرفی نمودیم را میتوان جزو دسته برند سازان معرفی نمود که اختلاف قیمت آنها با برج های ترتیوم نزدیک به 20 الی 30 درصد می باشد.

    اما از نظر مقایسه با پروژه های مروارید شهر، نیکان سازه سدید نسبت به دیگر سازندگان در آن منطقه بسیار بهتر عمل نموده است. برای نمونه تعاونی مسکن کیان که 2 پروژه در حال ساخت معرفی نموده است و سرعت پیشرفت کندی دارد به همراه تعاونی هایی که در محدوده مروارید شهر جنوبی اقدام به معرفی پروژه نموده اند و فاقد سابقه ساخت می باشند مانند تعاونی برما گستر همت که هر دو در قالب تعاونی اقدام به ساخت نموده اند که از نظر ماهیت نیز با شرکت نیکان سازه سدید متفاوت هستند و ماهیت متفاوتی دارند.

    ویژگی و معایب شرکت نیکان سازه سدید

    توجه داشته باشید که معرفی ویژگی و معایب یک شرکت صرفا میتواند ایراداتی باشد که در کلیه پروژه های هم سطح وجود داشته باشد و تنها مختص به این شرکت نباشد.

    اولین ایرادی که در پروژه های شرکت نیکان سازه سدید و پروژه های مشابه که در بالا معرفی نمودیم وجود دارد این است که پروژه ها برای مصرف کننده نهایی بسیار مناسب میباشند و برای شخصی که قصد خرید و فروش داشته باشد مناسب نیست. البته برخی از سازندگان نیز از قصد چنین شرایطی ایجاد می نمایند. علت نیز این است که شرکت همیشه واحد برای فروش دارد و اگر شما امروز خریدار باشید و قصد فروش در سال آینده را داشته باشید، شرکت رقیب شما در فروش است.

    واقعیت این است که این اتفاق در برج های برند افتاده است زیرا سازنده عجله ای برای فروش ندارد و همیشه واحد وجود دارد که سازنده با شرایط اقساطی روز به فروش برساند. به عنوان نمونه در زمان ساخت برج سفید چیتگر اگر خریدار در سال 1395 اقدام به خرید می نمود و در سال 1396 با قیمت روز قصد فروش داشت، نسبت به شرایط شرکت در سال 1396 که اقساط 2 ساله اعلام می نمود تا با فروشنده ای که مدت زمان اقساطش کوتاه مدت تر بود و همان قیمت می فروخت مزیت داشت.

    ویژگی و معایب شرکت نیکان سازه سدید
    ویژگی و معایب شرکت نیکان سازه سدید

    پس بهتر است در نظر داشته باشید که گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر برای مصرف کننده و یا شخصی که قصد سرمایه گذاری دارد متفاوت است و میتواند گزینه های متفاوتی مطرح باشد که شامل خرید از تعاونی سازها، شخصی سازها با شرایط پرداخت اقساطی و یا قطعی باشد.

    در مورد ویژگی های این شرکت، سرعت ساخت، متریال مناسب و همچنین اعتبار تعاونی جزو مزایایی است که شرکت نیکان سازه سدید دارد و البته این را هم باید در نظر داشته باشید که شرایط فروش این شرکت با قیمت قطعی است که باید این مورد با گزینه های هم سطح بررسی شود. بهتر است بدانید که حاج رحیم قربانی سازنده پروژه رونیکا پالاس کوهک که جزو برترین سازنده های تهران است و سالانه چند هزار واحد در حال ساخت و تحویل دارد نیز دارای معایب بزرگی از نظر قیمت و کیفیت ساخت است اما اعتبار بالایی دارد.

    موقعیت پروژه های شرکت نیکان سازه سدید

    در حال حاضر این شرکت 5 پروژه با نام تریتیوم معرفی نموده است که در ضلع غربی دریاچه چیتگر،در شمال اتوبان همت و در محدوده شهرک شهید باقری واقع شده است که در حال حاضر جزو مناطقی است که مورد توجه سازندگان قرار گرفته شده است.

    پروژه بعدی شرکت نیکان سازه سدید در مروارید شهر واقع شده است و پروژه چهارم نیز در همان محدوده واقع شده است و یک پروژه نیز در استان البرز است که نام آن تریتیوم البرز است. همچنین پروژه آخر این مجموعه در بلوار هوانیروز واقع شده است که جزو بزرگترین پروژه های در حال اجرای این شرکت است.

    اعتبار سنجی نیکان سازه سدید

    به عقیده ما، تحویل دادن پروژه ها تاثیر بسیاری در کسب اعتبار در میان سازندگان چیتگر دارد، موضوعی که برخی از آنها غافل از آن شده اند به صورتی که تعاونی هایی مانند تعاونی ابنیه همت 2 پروژه بزرگ تحویل داده اند و در حال حاضر 3 پروژه در حال ساخت دارند اما برخی از تعاونی ها که اتفاقا پشتوانه خوبی نیز دارند 7 پروژه در حال اجرا دارند ولیکن سابقه تحویل وجود ندارد.

    اعتبار سنجی نیکان سازه سدید
    اعتبار سنجی نیکان سازه سدید

    این موضوع در مورد نیکان سازه سدید بصورتی بوده که پروژه هایش را تحویل داده و یک نکته مثبت است و همچنین مشارکت در ساخت زمین های دولتی توسط این شرکت حاکی از اعتبار این شرکت می باشد زیرا ارگانهای دولتی با هر شرکتی اقدام به مشارکت در ساخت نمیکنند و مراحل سخت و پیچیده ای دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی شرکت نیکان سازه سدید پرداختیم و پروژه های این شرکت را به همراه شرکت ها و تعاونی های مشابه با این شرکت معرفی نمودیم.

    همچنین ضمن مقایسه با دیگر پروژه ها به بیان معایب و ویژگی های این شرکت پرداختیم که برای کدام دسته از سرمایه گذاران مناسب است و نتیجه بهتری دارد. توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های این شرکت و دیگر شرکت ها با شرایط مختلف می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه