جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی ابنیه آکام (شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام)

  • تعاونی ابنیه آکام با نام کامل شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام یکی از شرکت های سازنده در منطقه 22 تهران چیتگر است که تا کنون 5 پروژه معرفی نموده است و چند پروژه را تکمیل نموده و مابقی را در حال ساخت دارد.

    این شرکت ماهیت تعاونی دارد و در تاریخ 1396/11/30 تاسیس شده است شماره ثبت این شرکت 523177 میباشد و مدیرعامل آن آقاي سعيد پرهيزکار میباشد. این شرکت تا کنون پروژه های نارنجستان را به غیر از پروژه نارنجستان 2 که بصورت قطعی قرارداد بسته و هم اکنون تحویل داده است با ماهیت تعاونی در حال ساخت دارد.

    تعاونی ابنیه آکام (شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام)
    تعاونی ابنیه آکام (شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام)

    در این قسمت به معرفی پروژه های تعاونی ابنیه آکام،پیشینه و سابقه و همچنین اعتبار سنجی پروژه های این شرکت میپردازیم و همچنین پروژه های مشابه با این تعاونی را نیز معرفی خواهیم نمود.

    پروژه های تعاونی ابنیه آکام

    این تعاونی تمامی پروژه های انجام شده اش در منطقه 22 را با نام پروژه نارنجستان نام گذاری نموده است و که در حال حاضر 5 پروژه توسط این تعاونی معرفی شده است که در زیر اطلاعات خلاصه ای از هر کدام منتشر مینماییم. در نظر داشته باشید که سعی ما این است که این بخش را بروز نگه داریم در صورتی که نیاز به اطلاعات و جزئیات بیشتری دارید میتوانید به صفحه مربوط به پروژه نارنجستان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه نارنجستان 1: اولین پروژه تعریف شده توسط این تعاونی میباشد که در بلوار علوم و فنون کوهک قرار گرفته شده است و در حال حاضر تحویل داده شده است. این پروژه شامل 2 بلوک 7 طبقه میباشد که در هر طبقه 6 واحد قرار گرفته شده است و در مجموع 42 واحد مسکونی دارد. این برج دارای 3 متراژ 101،137 و 150 متری است. قیمت پایه این برج در حال حاضر متری 80 میلیون تومان میباشد. (بروز رسانی اسفند ماه سال 1402)

    پروژه نارنجستان 2: این پروژه نیز در بلوار کوهک قرار گرفته شده است و با قیمت قطعی فروخته شده که در بهمن ماه سال 1401 تحویل داده شده است. این برج دارای 2 بلوک 14 طبقه (11 طبقه مسکونی) است که هر طبقه 6 واحد مسکونی دارد و در مجموع هر بلوک آن 66 واحد مسکونی قرار گرفته شده است. قیمت پایه این برج متری 90 میلیون تومان میباشد که برای مقایسه و کسب اطلاعات در مورد منطقه کوهک میتوانید به مطلب خرید آپارتمان در کوهک مراجعه نمایید.

    پروژه نارنجستان 3: این پروژه در شمال اتوبان خرازی در شهرک مهسان واقع شده است که شامل 2 برج 14 طبقه میباشد که در هر طبقه 8 واحد مسکونی 143 متری 3 خواب قرار گرفته شده است. این پروژه در مجموع 176 واحد مسکونی دارد و بر طبق اعلام تعاونی زمان تحویل آخر سال 1402 بوده است که با تاخیر همراه است.

    پروژه های تعاونی ابنیه آکام
    پروژه های تعاونی ابنیه آکام

    این پروژه به دلیل موقعیت قرارگیری آن در شمال اتوبان میتواند با محله شهرک باقری مقایسه شود که دارای موقعیت مشابهی است اما از نظر محیط نسبت به این شهرک ضعیف تر است. این شهرک محل اجرای پروژه هایی برند نظیر برج سفید چیتگر است.

    پروژه نارنجستان 4: این پروژه در محدوده مروارید شهر در حال اجرا میباشد و پذیره نویسی آن در سال 1399 به اتمام رسیده است. این پروژه شامل 2 برج به هم چسبیده 12 طبقه ای میباشد که متراژ واحدهای آن 70 الی 144 متر است. اسکلت این پروژه به اتمام رسیده است و در حال دیوار چینی طبقات پایین است. این پروژه بصورت 3 دانگی نیز واگذار شده است. از نظر نزدیکی میتوان این مجموعه را به پروژه های بلوار اردستانی نظیر شهرک نگین غرب نزدیک دانست.

    پروژه نارنجستان 5: موقعیت قرار گیری این پروژه را نارنجستان 3 یکی است و دقیقا در همان شهرک مهسان واقع شده است اما پروژه بصورت تک بلوک 11 طبقه معرفی شده است و واحدهای آن 150 متری معرفی شده است. تفاوت فروش در این پروژه بدینصورت است که سهام آن بصورت 2 دانگ تقسیم شده است که بصورت 50 متری قابل خریداری است.

    معایب و مزایای تعاونی ابنیه آکام

    نسبت به سال تاسیس تعاونی و پروژه های انجام و تحویل داده شده تعاونی ابنیه آکام دارای رزومه خوبی میباشد و این یکی از حسن های این تعاونی است که پروژه های تحویل شده در کارنامه خود دارد.

    تعاونی های مشابه با ابنیه آکام نظیر تعاونی سپاشهر نیز وجود دارند که 7 پروژه معرفی نموده اند و همگی در مرحله اجرا میباشند و یکی از معایب آنها همین است که پروژه ای تکمیل نشده است.

    تعاونی ابنیه آکام در هنگام شروع قرارداد منعطف با شرایط بهتری ارائه نموده است ولیکن در پروژه های جدید شرایط را سختگیرانه تر اعمال نموده است که قطعا به دلیل کسب اعتبار میباشد به عنوان مثال در قرارداد پروژه نارنجستان 5 مشخص شده است که در صورت تاخیر در پرداخت اقساط تا 3 روز، سازنده میتواند بصورت یکطرفه قرارداد را فسخ نماید که این موضوع ممکن است انجام نشود اما بار حقوقی دارد و این اجازه را به خریدار از نظر قانونی میدهد.

    شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام
    شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

     

    همچنین برای افزایش اقساط پروژه های این تعاونی که بصورت علی الحساب میباشد درصدهای زیادی اعمال شده است که پیش از خرید نیازمند تحقیق و بررسی از سوی خریدار بابت افزایش اقساط سالهای گذشته است.

    در نظر داشته باشید که تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان باید به اندازه ای باشد که برای خریدار صرف نماید و این موضوع بسیار مهم است اما بسیار دیده شده که سازندگان برند زمانیکه اعتبار کافی کسب مینمایند قیمت هایی که در پروژه های جدیدشان ارائه میدهند چندان به صرفه نمیباشد.

    پروژه های مشابه با تعاونی ابنیه آکام

    این تعاونی 2 نوع پروژه تعریف نموده است که یکی از آنها با قیمت قطعی و دیگری با قیمت علی الحساب است. در واقع برای خرید با قیمت قطعی میتوان پروژه های دیگری را نیز بررسی نمود که میتواند شامل پروژه های دولتی چیتگر نیز باشد که توسط تعاونی های ارگانها انجام میشود.

    این دسته از پروژه ها میتواند بصورت قیمت قطعی و یا بصورت اقساطی باشند که بتاجا و بنیاد تعاون سپاه بیشترین تعداد پروژه های دولتی را در چیتگر در حال اجرا دارند.

    بطور مثال در پهنه سی چیتگر پروژه های ارتش با شرایط پرداخت اقساطی وجود دارند و در پهنه های دیگر ارتش پروژه هایی با قیمت قطعی وجود دارند که حاصل از تجمیع سهام های کارکنان ارتش میباشند و قیمت آنها بصورت تسویه شده میباشد.

    پروژه های مشابه با تعاونی ابنیه آکام
    پروژه های مشابه با تعاونی ابنیه آکام

    برای اطلاعات بیشتر میتوانید قیمت روز امتیاز پروژه های ارتش را مشاهده فرمایید و یا برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید و یا از قسمت منو سایت، لیست پروژه ها اطلاعات و جزئیات کلیه پروژه ها چیتگر را مشاهده فرمایید.

    همچنین شرکت تعاونی های دیگری نیز وجود دارند که میتوانند شرایط مشابهی با ابنیه آکام برای فروش پروژه ها ارائه دهند که بنا بر موقعیت پروژه قیمت های متفاوتی دارند و نحوه تسویه آنها می تواند به صورت قطعی یا اقساطی باشد. برای نمونه تعاونی آرین ستاره همت غرب 2 پروژه در حال اجرا دارد که هم به صورت اقساطی و هم با قیمت قطعی به فروش می رساند.

    تعهدات و اعتبار سنجی تعاونی ابنیه آکام

    این تعاونی برای کسب اعتبار ابتدا پروژه هایی با ظرفیت پایین را شروع نموده و آنرا را تحویل داده است که بتواند اعتبار لازم را کسب نماید و از این رو عملکرد خوبی داشته است.

    در مورد تعهدات نیز این تعاونی تعهداتی در سطح بهترین پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 تهران میباشد. البته سطح قیمت و تعهدات دارای ایراداتی میباشد که در بالا به آن اشاره نمودیم ولیکن در کل میتوان عملکرد مطلوبی را نسبت به سال تاسیس آن عنوان نمود.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی و معرفی تعاونی ابنیه آکام سازنده برج های نارنجستان در چیتگر پرداختیم و پروژه های این شرکت تعاونی را معرفی نمودیم. همچنین مقایسه ای با پروژه های دیگر و مشابه با این تعاونی انجام داده ایم تا در صورتی که قصد سرمایه گذاری در پروژه های این تعاونی را دارید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

    همچنین میتوانید برای بررسی بیشتر و جزئیات با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه