جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی نامی اریکه پارسیان: اطلاعات شرکت و پروژه ها

  • تعاونی نامی اریکه پارسیان با شماره ثبت ۳۸۳۸۸۰ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۳۴۵۶۴۶ در سال 1392 تاسیس گردیده است. آقاي مهدي باقري طادي به سمت رئیس هیات مدیره و آقاي محمد امين رياضي به شماره ملي ۰۰۶۲۵۴۵۰۱۹ به سمت مديرعامل و عضو هيئت مديره منصوب شده اند. آخرین سرمایه ثبت شده این شرکت 2 میلیارد تومان میباشد.

    این شرکت تعاونی همانطور که از نامش پیداست مربوط به کارکنان دانشگاه و بیمارستان بقیه الله می باشد و پروژه های انجام شده توسط تعاونی نامی اریکه پارسیان در حال حاضر پروژه ای تحت عنوان پروژه مروارید 1 یا بقیه الله 1 میباشد که به اتمام رسیده و است و پروژه های بعدی این شرکت با نام مروارید 2، میلان و ونوس هوملند در حال اجرا میباشند.

    تعاونی نامی اریکه پارسیان
    تعاونی نامی اریکه پارسیان

    توجه داشته باشید که این تعاونی هیچگونه ارتباطی با خود بیمارستان ندارد و تشکیل شده توسط اعضا و کارکنان است. در این مطلب به معرفی تعاونی نامی اریکه پارسیان، اطلاعات پروژه های در حال اجرا توسط این تعاونی، معایب و مزایا و همچنین مقایسه با تعاونی ها مشابه می پردازیم.

    پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان

    در این قسمت پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان را معرفی می نماییم. توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات پروژه ها دارید می توانید بر روی لینک ها کلیک نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    مروارید 1:این پروژه در سال 1393 شروع شده و در سال 1398 به اتمام رسیده و تحویل داده شده است. این برج مسکونی دارای 24 طبقه مسکونی می باشد و متراژ واحدهای آن 130،150 و 160 متر است. این برج با نام افرا نیز شناخته میشود و در هر طبقه از آن 8 واحد قرار گرفته شده است و در شهرک مروارید شهر واقع شده است.

    مروارید 2: این پروژه نیز در مروارید شهر واقع شده است و در قالب برج 31 طبقه در حال ساخت میباشد که در مجموع دارای 208 واحد مسکونی می باشد. این پروژه در سال 1397 شروع به کار نموده و زمان تحویل آن بهمن ماه سال 1403 اعلام شده است. در حال حاضر برای متراژ 125 متری، قیمت امتیاز 4 میلیارد تومان و واریزی 1 میلیارد و 55 میلیون تومان میباشد. همچنین پروژه دارای اقساط باقی مانده است.

    پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان
    پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان

    پروژه میلان: زمان شروع این پروژه در سال 1399 بوده و زمان تحویل سال 1405 میباشد. این پروژه شامل 4 بلوک 26 طبقه میباشد و در تقاطع بلوار حکیم و اردستانی قرار گرفته شده است و در حال حاضر در مرحله نازک کاری می باشد. متراژ واحدهای این برج 137،173 و 177 متر میباشد. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد قیمت و اقساط میتوانید به صفحه مربوط به این پروژه مراجعه فرمایید.

    پروژه ونوس هوم لند: این پروژه در شهرک دانشگاه شریف در حال اجرا میباشد و به صورت مشارکت با تعاونی مسکن کارکنان شهرداری در قالب 1 برج با 16 طبقه مسکونی با متراژ 95 الی 138 متر و در مجموع 178 واحد در حال اجرا میباشد. شکل کلی پروژه ونوس هوم لند بدین صورت است که در مجموع دارای 4 بلوک است اما ساخت آن 3 بلوک دیگر در اختیار شرکتی دیگر میباشد که در مرحله متفاوتی از پیشرفت قرار گرفته شده است. بلوکی که تعاونی نامی اریکه پارسیان قصد ساخت آنرا دارد در مرحله گودبرداری تحویل گرفته شده است.

    در ادامه این مطلب به بررسی معایب و مزایای تعاونی نامی اریکه پارسیان، پروژه های مشابه و اعتبار سنجی میپردازیم.

    ویژگی و معایب نامی اریکه پارسیان

    این تعاونی از لحاظ اجرا پروژه هایش دارای تاخیر است، تاریخی که برای شروع پروژه اعلام شده است با تاریخی که پروژه پذیره نویسی شده است تفاوت دارد به همین دلیل است که زمان ساخت بیشتر از 5 سال طول خواهد کشید.

    همچنین یکی از ایراداتی که در پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان وجود دارد حق امتیاز پروژه های این تعاونی است که به نسبت قیمت دیگر پروژه ها بالا میباشد.

    درست است که سابقه ساخت در پروژه های بعدی یک تعاونی تاثیر گذار است اما بالا بودن قیمت امتیاز در کنار علی الحساب بودن قیمت اقساط پروژه و همچنین طول کشیدن زمان ساخت و عدم وجود تعهدات به دلیل تعاونی ساز بودن را میتوان در کنار یکدیگر جزو ایرادات و معایب این تعاونی دانست.

    تعاونی های زیادی هستند که شکل گرفته از اعضای یک سازمان می باشند و ولیکن در نظر داشته باشید که ارتباطی میان این تعاونی و خود نهاد وجود ندارد به عنوان مثال تعاونی خلبانان هما یکی از نمونه هایی است که شرایط مشابهی با تعاونی اریکه پارسیان دارد.

    پروژه های مشابه تعاونی نامی اریکه پارسیان

    پروژه های تعاونی مذکور بصورت علی الحساب است و به دلیل آنکه این تعاونی پروژه ای با قیمت قطعی در کارنامه و یا در حال اجرا ندارد باید با پروژه هایی مقایسه شود که شرایط یکسانی با پروژه های این تعاونی دارند.

    تعاونی ابنیه همت سازنده برج لکسون در دریاچه چیتگر، برج فرزانگان و همچنین 3 پروژه در حال اجرای دیگر را میتوان تعاونی مشابه با این تعاونی دانست با این تفاوت که سابقه ساخت و اجرای بهتر و همچنین موقعیت پروژه هایش در مکانهای بهتری قرار گرفته شده است.

    سازند پروژه نارنجستان که دارای 5 پروژه میباشد شرکت تعاونی ابنیه آکام میباشد که این شرکت پروژه هایش را مانند همین شرکت پیش میبرد با این تفاوت که سرعت ساخت در پروژه های تعاونی ابنیه آکام با سرعت بالاتری پیش میرود و این تعاونی تا کنون 2 برج تحویل داده است.

    پروژه های مشابه تعاونی نامی اریکه پارسیان
    پروژه های مشابه تعاونی نامی اریکه پارسیان

    تعاونی سپاشهر را نیز می توان یکی دیگر از تعاونی هایی دانست که انشعاب گرفته از یک تعاونی دیگر بوده و در حال حاضر 7 پروژه عظیم در حال اجرا دارد. تفاوت این تعاونی با اریکه نامی پارسیان این است که تعداد پروژه ها و همچنین حجم آنها بسیار گسترده تر می باشد ولیکن این تعاونی با نام کنونی خود پروژه تحویل داده شده ندارد و پروژه ای که جزو رزومه ساخت خود دارد مربوط به تعاونی قبلی است.

    موقعیت پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان

    یکی دیگر از مهمترین تفاوت هایی که این تعاونی با سازنده های دیگر دارد این است که موقعیت قرارگیری و ساخت پروژه هایش عمدتا در محدوده مروارید شهر و یا بلوار اردستانی میباشد.

    بطور کلی این محدوده ها از نظر آباد شدن هنوز جای کار دارند و محیط آنها در حال ساخت است به همین دلیل اگر به دنبال خرید خانه ای با امکانات متوسط رو به بالا هستید پروژه های این شرکت پیشنهاد نمی شود زیرا با حداقل امکانات در نقاط جدید ساخته می شوند که جای رشد دارد.

    موقعیت پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان
    موقعیت پروژه های تعاونی نامی اریکه پارسیان

    برای افرادی که قصد خرید خانه در بلوار اردستانی و پروژه های آن منطقه دارند با توجه به اینکه پروژه ای جدید در این بلوار اجرا نشده است می توانند بر روی پروژه های معرفی شده توسط این تعاونی حساب باز کنند زیرا در موقعیت نزدیکی نسبت به اردستانی قرار گرفته شده اند.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان پرداختیم و پروژه های در حال اجرای این شرکت را معرفی نموده، ایرادات و ویژگی هایشان را بررسی و همچنین با پروژه ها و تعاونی های مشابه با این سازنده مقایسه نمودیم.

    در نظر داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های تعاونی اریکه پارسیان و دیگر پروژه های مشابه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه