جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت تعاونی برما گستر همت غرب: اطلاعات و بررسی

  • شرکت تعاوني انبوه سازي برما گستر همت غرب در تاریخ 1395/07/27 به شماره ثبت ۵۰۰۰۲۸ و شناسه ملي ۱۴۰۰۶۲۵۰۵۱۲ به ثبت رسیده است. محمدرضا باقري به سمت رئيس هيئت مديره، سعيد محمودي به سمت نايب رئيس هيئت مديره و مدير عامل منصوب شده اند.

    این شرکت تعاونی فاقد سابقه تحویل میباشد و در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که با نام پروژه اسپرلوس 1 و 2 معرفی شده اند. هر 2 پروژه در حال حاضر در مرحله مسکوت باقی مانده اند، پروژه اول به دلیل اینکه بر روی اسکلت خریداری شده است و مشکل با شهرداری دارد و پروژه دوم به دلیل اینکه تغییر کاربری زمین انجام نشده و در پروسه انجام است.

    شرکت تعاونی برما گستر همت غرب
    شرکت تعاونی برما گستر همت غرب

    در این مطلب ضمن بررسی تعاونی برما گستر همت غرب و اطلاعات آن به مقایسه و معرفی پروژه های این شرکت با دیگر تعاونی ها یا پروژه های مشابه میپردازیم.

    برما گستر همت غرب

    برما گستر همت غرب اولین پروژه ای که معرفی نموده است با نام پروژه اسپرلوس 1 میباشد که در حال حاضر در مرحله اسکلت طبقه 6 می باشد و مشکلاتی با شهرداری دارد که سال 1401 قرار بوده مشکل حل شود ولیکن تا کنون مشکل باقی مانده است. پروژه بعدی این شرکت پروژه اسپرلوس 2 نام دارد که در قطعه زمینی مشاعی در مروارید شهر واقع شده است.

    شرایط زمین این پروژه در حال حاضر بدین صورت است که در مرحله تغییر کاربری زمین است و بعد از 3 سال توانسته دور زمین را فنس کشی کرده و عملیات تسطیح خاک را انجام دهد.

    توجه فرمایید که انجام این عملیات نیاز به مجوز ندارد و بر خلاف گفته های فروشنده پروژه های آن محدوده که ادعای گودبرداری می نمایند در حال حاضر تغییر کاربری انجام نشده و روال بدین صورت است که پس از انجام تغییر کاربری باید سند تفکیک شود و بعد هر قطعه برای جواز اقدام نماید که این موضوع میتواند چند سال طول بکشد.

    پروژه های مشابه با تعاونی برما گستر همت غرب

    در قطعه زمینی که محل احداث این پروژه در مروارید شهر است نزدیک به 40 پروژه معرفی شده اند که همگی در همین وضعیت باقی مانده اند. این دسته از پروژه ها نزدیک به 4 سال پیش معرفی شده اند و برخی از آنها پس از اینکه متوجه زمانبر بودن تغییر کاربری زمین شده اند اقدام به معرفی پروژه دیگری نموده اند که به عنوان مثال تعاونی مسکن ایثارگران غرب پروژه اداری تجاری دیگری را پس از معرفی پروژه اول خود در همین زمین معرفی نموده که در حال حاضر جواز ساخت دریافت کرده است.

    همچنین تعاونی های دیگری به صورت تک پروژه در این قطعه زمین پروژه معرفی نموده اند که در طی این سالها همان پروژه را فروخته اند که تعاونی برما گستر همت غرب نیز همین روال را طی نموده است و سازنده های دیگری نظیر شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان ترجیح داده اند که تا تغییر کاربری زمین و دریافت جواز همین پروژه را به فروش برسانند.

    پروژه های برما گستر همت غرب
    پروژه های برما گستر همت غرب

    البته در نظر داشته باشید که تعاونی های دیگری نیز وجود دارند که چندین پروژه را نیز معرفی نموده اند اما مابقی پروژه هایشان نیز شروع نشده و در واقع زمین هایی را انتخاب نموده اند که شرایط یکسانی با زمین مروارید شهر شان داشته است. به عنوان نمونه پروژه سپکو 4 توسط تعاونی مروارید شهر فاخر نیز معرفی شده است در حالیکه 3 پروژه قبلی دیگر هم حتی تغییری نداشته است و این روال نیز مطلوب نیست و تنها با پولی که دریافت میشود زمین های جدید خریداری شده و خریدار متضرر میشود.

    از بین تمامی پروژه هایی که در این قطعه زمین مشاعی تعریف شده اند تنها سازنده پروژه نیکان توانسته مجوز دریافت نماید و عملیات ساخت خود را شروع کند که هم اکنون در مراحل اسکلت طبقات منفی می باشد. سازنده این پروژه تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق است که از بازنشستگان و اعضای وزارت دفاع تشکیل شده است. در ادامه این مطلب به اعتبار سنجی این تعاونی میپردازیم.

    اعتبار سنجی تعاونی برما گستر همت غرب

    برای اعتبار سنجی تعاونی برما گستر همت غرب باید ابتدا پروژه های تحویل داده شده شرکت را بررسی نماییم که فاقد آن است و همچنین پروژه در حال اجرایی که تحت نام اسپرلوس 1 معرفی نموده است در همان وضعیت مسکوت مانده است و تقریبا 1 سال است که همین وضعیت را دارد.

    برای بررسی اعتبار تعاونی های مسکن در منطقه 22 باید اول از همه پروژه های اجرا و تحویل داده شده بررسی شود و سپس وضعیت ساخت پروژه هایی که در حال اجرا دارد را مورد بررسی قرار دهید.

    در نهایت این را بدانید که زمین های مروارید شهر جنوبی تغییر کاربری دریافت مینمایند اما برای اجرا نیاز به سابقه ساخت تعاونی نیز می باشد که این مورد را خریدار باید مد نظر قرار دهد.

    جایگزین برای شرکت برما گستر همت

    در نهایت اگر قصد سرمایه گذاری بر روی پروژه های روی خاک را دارید، گزینه های دیگری نیز وجود دارند که جواز ساخت دریافت نموده اند و در مراحل اولیه هستند جدا از اینکه میتوانید بر روی پروژه های دولتی نیز سرمایه گذاری نمایید که میتواند دارای قیمت قطعی و یا اقساطی باشد و توسط تعاونی های دولتی به منظور تامین مسکن کارکنان سازمان انجام میشود.

    شرکت عمران آبشار اسپادانا مجری پروژه های ارتش در شهرک چیتگر است و تا کنون برج های پهنه A را تحویل داده و در حال حاضر در پهنه بی و پهنه دی پروژه های در حال اجرا دارد که قیمت آن بصورت قطعی و حاصل از تجمیع سهام کارکنان ارتش است که میتوانند انتخاب واحد نمایند.

    جایگزین برای شرکت برما گستر همت
    جایگزین برای شرکت برما گستر همت

    همچنین شرکت های شخصی ساز نیز وجود دارند که با قیمت قطعی و اقساطی اقدام به فروش می نمایند که البته مبلغ اولیه برای ورود به این پروژه ها بالاست و سرمایه اولیه ای که نیاز دارید با پروژه های روی خاک متفاوت است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی سابقه تعاونی برما گستر همت غرب پرداختیم و پروژه های در حال اجرای این شرکت را بررسی نمودیم. همچنین ضمن معرفی تعاونی ها و پروژه های مشابه با این تعاونی به معرفی دیگر پروژه هایی پرداختیم که در حال اجرا هستند.

    در نظر داشته باشید که میتوانید هر زمان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های منطقه 22، مروارید شهر و دیگر نقاط چیتگر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه