جستجو کردن

نوشته های اخیر

اطلاعات شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

  • شرکت مسکن ثمين اجراي دقيق شرکت تعاوني به شماره ثبت ۲۲۶ و شناسه ملي ۱۰۱۰۱۳۰۱۸۸۶ در سال 1370 به ثبت رسیده است. این شرکت تعاونی یکی از تعاونی هایی بوده است که در قالب زیر مجموعه شرکت تعاونی اتحادیه رسا در زمینه ساخت و ساز در پروژه های مختلف فعالیت داشته است.

    آقاي حسن سبحاني به عنوان رئيس هيئت مديره و آقاي حميد ايران نژاد به جاي آقاي نادر خان احمدي به عنوان نائب رئيس هيئت مديره منصوب شده اند.

    تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق
    تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

    در این مطلب ضمن بررسی پروژه های انجام شده توسط تعاونی مسکن ثمین، تنها پروژه ای که خود این شرکت در حال اجرا دارد را نیز بررسی نموده و مقایسه با دیگر پروژه ها و تعاونی ها در همان محدوده انجام خواهیم داد.

    تعاونی مسکن ثمین

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم اتحادیه رسا که متشکل از چندین تعاونی است ساخت و ساز چندین پروژه در کشور را بر عهده داشته است و تعاونی مسکن ثمین نیز در برخی از آنها نقش داشته است.

    برج پارسیا: این پروژه که توسط تعاونی هوافضای سپاه تعریف شده و در نهایت با توسط تعاونی رسا تکمیل شده است شامل 12 بلوک 21 طبقه است و در مجموع 880 واحد مسکونی را شامل میشود. این پروژه در سال 1390 تکمیل و تحویل داده شده است و یکی از برج های دارای سند در منطقه 22 تهران میباشد.همچنین این تعاونی در بخشی از عملیات ساخت شهرک نمونه سپاه نیز مشارکت داشته است.

    تعاونی مسکن ثمین مروارید شهر
    تعاونی مسکن ثمین مروارید شهر

    پروژه نیکان مروارید شهر: زمین این پروژه در مروارید شهر جنوبی واقع شده است و بخشی از یک زمین مشاعی 19 هزار متری بوده که تنها پروژه نیکان توانسته جواز ساخت دریافت نموده و شروع به کار نماید. این پروژه در قالب 4 برج 11 طبقه در حال ساخت میباشد که هر طبقه دارای 12 واحد مسکونی میباشد و در مجموع شامل 348  واحد مسکونی با متراژ 100 متر است. زمان تحویل این پروژه 4 سال دیگر میباشد.

    اعتبار سنجی شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

    در نظر داشته باشید که این پروژه در مروارید شهر واقع شده است و در محدوده ای که قرار گرفته شده است نزدیک به 30 پروژه تعریف شده است که در مرحله تغییر کاربری زمین می باشد و هنوز موفق به این کار نشده اند.

    شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق به عنوان اولین تعاونی میباشد که توانسته است تغییر کاربری و جواز ساخت را دریافت نماید و دلیل آن هم این است که این تعاونی از اعضای وزارت دفاع تشکیل شده است و بر خلاف دیگر تعاونی هایی که ادعای دولتی بودن دارند، واقعا ریشه دولتی دارد.

    اعتبار سنجی شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق
    اعتبار سنجی شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

    اما از نظر زمان تحویل پروژه های چیتگر باید در نظر داشته باشید که روند زمانبر خواهد بود و همچنین مشارکت در قالب تعاونی نیازمند بررسی برخی موارد از قبیل شرایط افزایش اقساط میباشد که باید توسط خریدار بررسی شود.

    در این موارد کارشناسان تهران برج بابت اعتبار سنجی و مواردی که باید مد نظر داشته باشید به شما کمک خواهند نمود و میتوانید هر زمان با ما تماس حاصل فرمایید.

    تعاونی های مشابه مسکن ثمین اجرای دقیق

    در محدوده ای که این تعاونی مشغول به ساخت است تعاونی های زیادی وجود دارند که بدون اعتبار و سابقه ساخت میباشند اما در محدوده مروارید شهر اگر بخواهیم بررسی نماییم از بین تعاونی های معتبر تعاونی نامی اریکه پارسیان است که متشکل از کارمندان بیمارستان بقیه الله است و در حال حاضر کلیه پروژه هایی که تعریف نموده است در محدوده مروارید شهر میباشند.

    پروژه های دیگری نیز وجود دارند که ریشه کاملا دولتی دارند و همچنین سهام آنها بصورت قطعی میباشد یعنی واحد مشخص و قیمت تمام شده است که این دسته از پروژه ها ارتشی میباشند و توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا در محدوده شهرک چیتگر پروژه هایش را در حال اجرا دارد.

    همچنین تعاونی دیگری نیز وجود دارد که دارای رزومه ساخت خوبی میباشد و در حال حاضر 7 پروژه در حال اجرا دارد که از این تعداد 3 پروژه در مروارید شهر واقع شده اند.

    نام این سازنده تعاونی توسعه عمران سپاشهر میباشد که انشعاب گرفته از یک تعاونی دیگر میباشد و مانند تعاونی مسکن ثمین در پروژه های اتحادیه رسا شرکت داشته است.

    معایب و ویژگی های تعاونی مسکن ثمین

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم نوع ساخت و ساز در این دسته از پروژه ها بصورت تعاونی ساز و پرداخت اقساطی بصورت علی الحساب است. باید در نظر داشته باشید که ساخت و ساز در این تعاونی ها بصورت جمعی است یعنی هر چه هزینه شود باید توسط اعضا پرداخت شود پس این نکته مهمی است که باید پیش از ورود به این پروژه ها بدانید که قیمت تمام شده نهایی در حال حاضر مشخص نمی باشد.

    معایب و ویژگی های تعاونی مسکن ثمین
    معایب و ویژگی های تعاونی مسکن ثمین

    برخی از فروشندگان متاسفانه این موضوع را به خریدار اعلام نمی کنند و همچنین باید در نظر داشته باشید که روند ساخت پروژه های تعاونی ساز کندتر از پروژه های شخصی ساز است و باید این موضوع را در ابتدای خرید خود مد نظر داشته باشید.

    اگر نیاز به دریافت مشاوره در این مورد دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی در مورد تعاونی ثمین

    در مورد تعاونی ثمین همین موضوع که از بین 40 تعاونی دیگر قادر به دریافت جواز و شروع عملیات ساخت بوده است نشانه توانمند بودن این تعاونی در حوزه اجرا و اعتبار میباشد اما میبایست پروژه های این تعاونی به دقت بررسی شوند تا روند انجام آن ارزیابی شود زیرا این تعاونی در حال حاضر تنها پروژه ای که در حال اجرا دارد همین پروژه است و از سوی دیگر پروژه ای که خود تحویل داده باشد وجود ندارد و در قالب همکاری با اتحادیه نمونه رسا بوده است.

    همچنین شما میتوانید برا کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعاونی ثمین و پروژه هایی که در حال اجرا دارد و همچنین پروژه های مشابه با این پروژه در همان موقعیت و دیگر تعاونی های دولتی یا خصوصی میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری را کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه