جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت عمران آبشار اسپادانا: اطلاعات و معرفی

  • شرکت عمران آبشار اسپادانا به شماره ثبت ۱۷۱۲۸۶ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۱۳۷۴۵۵ در سال 1381 به ثبت رسیده است. این شرکت تعاونی در واقع یک شرکت خصوصی متعلق به ارتش است که مسئولیت ساخت پروژه های ارتش در چیتگر را بر عهده دارد.

    در حال حاضر بر اساس آخرین تغییرات این شرکت آقاي جعفر آقايي به نمایندگی از بنياد تعاون آجا به سمت رئیس هیات مدیره، آقاي علي حسيني پور مبارکه به نمايندگي از مؤسسه مسکن سازان بتاجا به سمت مدیر عامل،  آقاي حيدر اکبر آباديبه نمايندگي از موسسه صندوق بيمه بتاجا (صبا) سمت نائب رئيس هيئت مديره،  آقاي محمد واعظي به نمايندگي از شرکت توسعه و عمران چيتگر و آقاي رحمت اله جان نثاري لاداني به نمايندگي از شرکت عمران آبادگران توسعه انديشه به سمت اعضاي هيات مديره منصوب شده اند.

    عمران آبشار اسپادانا
    عمران آبشار اسپادانا

    همانطور که مشاهده می فرمایید چندین شرکت دیگر که متعلق به ارتش میباشد در مدیریت این شرکت نقش دارند. در ادامه این مطلب به بررسی پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا میپردازیم و مقایسه با تعاونی های خصوصی و یا دولتی دیگر را انجام خواهیم داد.

    شرکت عمران آبشار اسپادانا

    اول از همه بهتر است بدانید که علت ساخت و ساز پروژه های ساختمانی توسط ارتش، تامین نیاز مسکن برای کارکنان ارتش است زیرا بر طبق قانون باید تا پیش از بازنشستگی هر عضو حداقل یک واحد مسکونی برای فرد تامین گردد به همین دلیل ارتش دائما در حال ساخت و ساز و تامین مسکن برای کارکنان میباشد.

    به دلیل مالکیت عمده زمین های منطقه 22 توسط این ارگان، برج های تعاونی ارتش در این منطقه که در حال ساخت بوده و یا ساخته شده اند بسیار زیاد دیده میشوند. در مورد دیگر پروژه هایی که ارتش در حال اجرا داشته و توسط این شرکت انجام نشده است صحبتی نخواهیم نمود اما در مورد پروژه های در حال اجرا توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا باید به اطلاعتان برسانیم که در حال حاضر بزرگترین پروژه انجام شده مربوط به پروژه شهید کشوری اصفهان میباشد و در حال حاضر پروژه در حال انجام این شرکت در پهنه های ارتش در حال اجرا میباشد.

    این پهنه از 4 بلوک تشکیل شده است که پهنه A,B,C,D میباشد که نام آنها پهنه نارنجستان،بوستان،سروستان و طبیعت نام گذاری شده است.

    شرکت عمران آبشار اسپادانا
    شرکت عمران آبشار اسپادانا

    در حال حاضر به غیر از پروژه های ارتش در پهنه سی که توسط خود تعاونی های ارتش (نیروی دریایی،هوایی و زمینی) در حال انجام است و نحوه خرید از آنها بصورت اقساطی می باشد مابقی پهنه ها توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا در حال تکمیل است و پهنه A که در حال حاضر برج های ارکیده و برج های پامچال در آن تکمیل و تحویل داده شده اند توسط همین تعاونی به اتمام رسیده اند و همچنین در پهنه بی در حال ساخت برج های N و D میباشد که در حال حاضر در مراحل متفاوتی از پیشرفت پروژه قرار گرفته اند که نزدیک ترین زمان تحویل را میتوان سال 1405 تخمین زد.

    همچنین در پهنه طبیعت، پروژه هایی که به تازگی انتخاب واحد شده اند توسط شرکتی ترکیه ای بنام آرشام در حال اجرا میباشند که این شرکت نیز بر اساس قراردادی که با شرکت عمران آبشار اسپادانا دارد مشغول به انجام این پروژه است و در واقع ساخت و ساز در پهنه دی چیتگر تحت نظارت همین شرکت در حال انجام است.

    نحوه خرید از پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم این شرکت پیمانکار پروژه های ارتش است و در واقع شکل گرفته از همین شرکت است. برای خرید از پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا امکان اینکه بصورت مستقیم خریداری نمایید وجود ندارد و تنها 4 سال گذشته یکبار اقدام به فروش متراژ مازاد خود به عموم مردم نموده است.

    نحوه خرید از پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا
    نحوه خرید از پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا

    در حال حاضر باید ابتدا اقدام به خرید سهام پروژه ارتش نمایید که نام آن سهام توانمندسازی ارتش است و به صورت 50 متری و 20 متری وجود دارد و میتوانید از اعضای اولیه ارتش و یا مردم عادی که پیش تر این سهام را خریده اند تهیه نمایید و سپس بعد از خرید سهام، میزان آنرا به اندازه یک واحد مسکونی برسانید که در حال حاضر کوچکترین متراژ در پروژه های شهرک چیتگر 125 متری میباشد.

    سپس با احتساب ضریب طبقه و هزینه پارکینگ و انباری انتخاب واحد پروژه چیتگر را در شرکت عمران آبشار اسپادانا انجام دهید و واحد خود را مشخص نمایید. البته در نظر داشته باشید که معمولا در ابتدای فراخوان انتخاب واحد عمده واحدهای مناسب به فروش میرسند و ممکن است در یک بازه زمانی برج جدیدی برای انتخاب واحد معرفی شود و ممکن هم است که نشود.

    پروژه های مشابه شرکت عمران آبشار اسپادانا در چیتگر

    در نظر داشته باشید که تنها ارتش نیست که در این منطقه مشغول به ساخت و ساز میباشد و دیگر ارگانهای دولتی نیز در این منطقه مالک زمین هستند و از طریق مشارکت و یا شرکت های وابسته اقدام به ساخت و ساز نموده اند.

    اگر بخواهیم پروژه های دولتی را بررسی نماییم می بایست پروژه های سپاه در چیتگر را مثال بزنیم که بزرگترین آنها، برج های خرازی است که در حال حاضر تکمیل شده است و تنها چند بلوک باقی مانده است که تا سال آینده تحویل داده میشود.

    ارگانهای دیگر نظیر دارایی، سازمان جنگلها، بانک ملی، نظام مهندسی نیز با مشارکت با دیگر شرکت ها اقدام به ساخت و ساز در این منطقه نموده اند.

    پروژه های مشابه شرکت عمران آبشار اسپادانا در چیتگر
    پروژه های مشابه شرکت عمران آبشار اسپادانا در چیتگر

    تفاوت در اجرای پروژه ها و موقعیت آنها است و همچنین ممکن است یک پروژه به دلیل محدود بودن با کیفیت و متریال بهتری ساخته شود. عموما هدف از اجرای پروژه های ارتش، ساخت با قیمت تمام شده مناسب است و به همین دلیل ممکن است برج های ساخته شده توسط عمران آبشار اسپادانا دارای امکانات متوسطی باشد.

    اما در نهایت اگر بخواهید از نظر اعتبار بررسی نمایید این دسته از پروژه ها جزو بهترین پروژه های تعاونی ساز قرار میگیرند که از نظر اعتبار تفاوت بسیاری با تعاونی های خصوصی دارند ولیکن زمام تحویل در این پروژه ها طولانی است.

    حتی با اینکه جریمه تاخیر در پروژه های این شرکت وجود دارد اما باید زمان تحویل را طولانی تر در نظر بگیرید و حتی بدانید که در آینده این جریمه میتواند همزمان با انتخاب پارکینگ و انباری به نوعی تهاتر شود.

    تعاونی های خصوصی در چیتگر

    بطور کلی برای مقایسه شرکت عمران آبشار اسپادانا با تعاونی های خصوصی باید بدانید که تفاوت اصلی در این دسته از پروژه ها در نوع پرداخت آنها میباشد، در تعاونی و یا شرکت های خصوصی نوع پرداخت بر اساس ماهیت قطعی بودن و یا علی الحساب بودن نوع ساخت اقساطی است.

    یکی از از ویژگی های ویژگی های سرمایه گذاری در منطقه 22 همین است که شرایط متنوعی برای پرداخت وجود دارد که میتواند هر شخص با سرمایه اولیه کم و پرداخت اقساط وارد این حوزه شود که و اگر تمایل به پرداخت اقساط ندارد و میخواهد به صورت یکجا و با قیمت پایینتر خرید انجام دهد میتواند بر روی گزینه هایی با قیمت قطعی که همین شرکت آبشار اسپادانا و دیگر شرکت های دولتی ارائه میدهند سرمایه گذاری کند.

    در حال حاضر شرکت تعاونی های خصوصی در این منطقه وجود دارند که فعالیت آنها تا کنون خوب بوده است و پروژه های در حال ساخت و یا اجرا شده زیادی در کارنامه خود دارند.

    برای نمونه میتوان تعاونی نامی اریکه پارسیان که یک تعاونی شکل گرفته از اعضا و کارکنان بیمارستان بقیه الله است را مثال بزنیم که در حال حاضر 1 پروژه را تحویل داده و چندین پروژه در حال اجرا دارد که البته از نظر نوع ساخت و ساز فعالیت آن کند است ولیکن در مقابل شرکت تعاونی های کاملا خصوصی وجود دارند که سرعت و روند ساخت بالایی دارند.

    سازنده پروژه نارنجستان که تعاونی ابنیه آکام سازنده آن میباشد در حال حاضر 5 پروژه تعریف نموده است و 2 پروژه خود را بصورت کامل تحویل داده است که رزومه خوبی در مدت زمان کوتاهی است که از تاریخ تاسیس این شرکت میگذرد.

    آدرس شرکت عمران آبشار اسپادانا

    دفتر این شرکت که برای اموری نظیر انتخاب واحد،تسویه های مالی و بطور کلی مواردی که مربوط به مالکین واحدها میباشد دقیقا روبروی درب ورودی پروژه در بلوار پژوهش و در آن سوی خیابان قرار گرفته شده است و بخشی از دفاتر شرکت نیز در خود شهرک چیتگر واقع شده است که البته در هنگام ورود باید اعلام نمایید که برای چه کاری میخواهید وارد شوید در غیر اینصورت دژبان اجازه ورود به شما نخواهد داد.

    آدرس شرکت عمران آبشار اسپادانا
    آدرس شرکت عمران آبشار اسپادانا
    جمع بندی در مورد عمران اسپادانا

    در این مطلب به بررسی و ارائه اطلاعات در مورد شرکت عمران آبشار اسپادانا پرداختیم و پروژه های انجام شده و در حال اجرای این شرکت را معرفی نمودیم. بطور کلی این شرکت رزومه ساخت خوبی داشته ولیکن بدانید که سرعت انجام کار آن کند است و حتی با وجود جریمه تاخیری که وجود دارد باید بدانید که پروژه های دولتی بطور کلی روند کندی دارند.

    همچنین ضمن مقایسه با دیگر تعاونی ها و پروژه های در حال ساخت، در صورتی که قصد خرید از پروژه های این شرکت و یا دیگر پروژه ها را دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

    همچنین می توانید با مراجعه به قسمت منو سایت، لیست پروژه ها کلیه اطلاعات مربوط به پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران چیتگر را مطالعه نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه