جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22 تهران

  • شهرک گلستان در منطقه 22 تهران نام منطقه ای است که تحت عنوان چیتگر نیز شناخته میشود و در واقع یکی از محله های منطقه 22 تهران است که در حال حاضر هم وسیع ترین منطقه به شمار می آید و هم به دلیل قرارگیری در طرح تفصیلی شهرداری تهران دارای بیشترین آمار ساخت و ساز است .

    اگر به دنبال خرید خانه به قصد سرمایه گذاری و یا صاحبخانه شدن در این محله هستید بدایند که بهترین گزینه در حال حاضر در شهر تهران است زیرا با توجه به شرایطی که این منطقه دارد ، پروژه های در حال ساخت شرایط متنوعی برای فروش بصورت اقساط طولانی مدت ارائه میدهند که فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری ایجاد میکند .

    معرفی پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22 تهران
    معرفی پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22 تهران

    اما قطعا اگر سری به این منطقه زده و یا سایتهای آگهی املاک را مشاهده فرموده باشید اگهی هایی خواهید دید که ممکن است شما را گیج کند ، آگهی هایی با قیمت پایین یا شرایطی که هنگام تماس با آنها ممکن است شما را به شک بی اندازد زیرا پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22 تهران به دلیل تعاونی ساز بودن شرایط متفاوتی با آنچه ممکن است با آن آشنا باشید دارند . به همین دلیل در این مطلب بصورت جامع به معرفی ، بررسی ، اعتبار سنجی و دیگر مواردی که در مورد پروژه های شهرک گلستان باید بدانید میپردازیم .

    پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22

    پروژه های این محدوده به چند بخش تقسیم میشوند ، اول پروژه هایی که دولتی هستند و توسط تعاونی های همان ارگان به منظور تامین مسکن اعضا و کارکنان در حال اجرا میباشند . مورد بعدی مربوط به پروژه های شخصی ساز و تعاونی هایی است که شرکتی و یا خصوصی هستند و در این منطقه پروژه تعریف نموده اند .

    در نهایت آنچه تفاوت در این 3 دسته از پروژه های شهرک گلستان ایجاد میکند ماهیت سازنده ، شرایط فروش ، زمان تحویل و قیمت است . در پروژه هایی که تعاونی مسکن ارتش میسازد قیمت پایین است زیرا این دسته از پروژه ها بر اساس زمان تحویل و پیشرفت فیزیکی قیمت گذاری میشوند و بطور کلی زمان اجرا آنها از مرحله ای که در سازمان تعریف شده ، پذیره نویسی میشوند تا زمانی که زمین و پیمانکار انتخاب شود و عملیات ساخت اجرا شود طولانی است .

    پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22 
    پروژه های شهرک گلستان در منطقه 22

    به همین دلیل است که قیمت در این دسته مناسب است ولیکن زمان تحویل زیاد و همچنین اعتبار سازنده بالاست یعنی در نهایت تحویل میشود . اما در پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲ زمان تحویل و تعهد دیرکرد وجود دارد و همچنین نوع قرارداد با قیمت قطعی است یعنی کل مبلغ مشخص میشود ، 40 درصد مبلغ کل پرداخت میشود و مابقی طی اقساط در طول مدت زمان اجرا باید پرداخت شود .

    همچنین متریال امکانات و دیگر موارد بصورت کتبی ذکر میشود اما در پروژه های دولتی اینگونه نیست زیرا در واقع سازمان انجام دهنده این کار برای اعضای خود است و تمام سعی خود را میکند تا پروژه با قیمت مناسب تکمیل شود زیرا سود سازنده ای در این بین وجود ندارد .

    واقعیت این است که این دسته از پروژه ها حتی بالاتر از استاندارد دیگر برج های اجرا میشوند اما مراحل پایانی آنها ممکن است ضعیف انجام شود به عنوان نمونه پروژه های بنیاد تعاون سپاه که آخرین و بزرگترین آن شهرک خرازی است اجرای  قوی در مراحل ساخت داشته است اما در نهایت در مرحله تکمیل واحدها ایراداتی وجود دارد که باید توسط خود مالک برطرف شود اما اگر بخواهیم قیمت آنرا با محله های اطراف مقایسه نماییم تفاوت زیادی دارد.

    بصورتی که قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر متری 55 الی 90 میلیون تومان قیمت گذاری میشود و قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر اگر دید به دریاجه داشته باشد کمتر از 90 میلیون تومان نیست در حالیکه این برج ها با توجه به اینکه در موقعیت بهتری هم نسبت به مروارید شهر قرار دارند ( بلوار اردستانی ) قیمت شان متری 55 الی 60 میلیون تومان است که البته این اختلاف قیمت تنها به دلیل متریال نیست بلکه شرایط سکونت در این برج ها به دلیل اینکه عمده ساکنین افراد مذهبی هستند ، برای افراد مجرد و یا پر رفت و آمد مناسب نیست .

    تفاوت پروژه های شهرک گلستان با دیگر نقاط منطقه 22

    توجه داشته باشید که منطقه 22 تهران یک محدوده جدید و نوساز است و در ابتدا نیز در دریاچه چیتگر و اطراف آن ساخت و ساز انجام شده است ، پس بدانید که تفاوت پروژه های شهرک گلستان با دیگر نقاط منطقه 22 در آباد شدن منطقه است . در حالیکه امروز ممکن است مروارید شهر را محدوده ای جدید در منطقه 22 تهران بدانید ، تا چند سال گذشته محله هایی نظیر کوهک و ایران مال جدید به حساب می آمدند که امروز اباد شده اند.

    در نهایت اینکه شما میخواهید بر روی کدامیک از پروژه های شهرک گلستان سرمایه گذاری نمایید بسته به این دارد که میزان سرمایه اولیه ، توان پرداخت اقساط و انتظار شما از زمان تحویل چیست . در نهایت برای افرادی که صبر زیادی دارند و البته صاحبخانه هستند سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی که زمان تحویل آنها طولانی تر است اما قیمت مناسب تری دارند گزینه خوبی میباشد .

    برای افرادی که میخواهند صاحبخانه شوند نیز اگر پروژه هایی را انتخاب نمایند که زمان تحویل انها کوتاه باشد قطعا از دیگر گزینه هایی که در شهر تهران وجود دارد مناسب تر است زیرا پروژه منطقه 22 در حال حاضر از نظر کیفیت زندگی و نوساز بودن برج ها به همراه شهرسازی در تهران شرایط ویژه ای دارد .

    تفاوت پروژه های شهرک گلستان با دیگر نقاط منطقه 22
    تفاوت پروژه های شهرک گلستان با دیگر نقاط منطقه 22

    بطور مثال اگر بخواهید قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش برای پروژه هایی که در مرحله 50 الی 70 درصد پیشرفت را ملاک قرار دهیم که دارای قیمت قطعی میباشند ، گزینه هایی که در شهر تهران با 40 الی 50 میلیون تومان میتوانید در تهران خانه ای خریداری کنید به خانه های بافت فرسوده تهران میرسد که دارای چنین قیمتی هستند و در حالیکه باید سری به منطقه 22 بزنید و تفاوت محیط آنرا با بافت فرسوده تهران مشاهده نمایید .

    ضمن اینکه شرایط خرید اقساطی در این محدوده فراهم است بصورتی که در مناطق دیگر تنها در پروژه های شخصی ساز با قیمت قطعی میتوانید خرید انجام دهید اما در این محدوده با اقساط طولانی تر بصورت علی الحساب قابلیت پرداخت دارید که برای افرادی که دارای سرمایه اولیه کمی هستند گزینه مناسبی برای خانه دار شدن است برای اطلاعات بیشتر میتوانید عرف پرداخت در پیش خرید آپارتمان را بررسی نمایید تا با شرایط اقساطی که در این منطقه وجود دارد و گزینه های دیگری که در تهران بصورت معمول انجام میشود آشنا شوید .

    بررسی امکانات پروژه های شهرک گلستان

    در نهایت امکانات پروژه های شهرک گلستان نسبت به دیگر نقاط تهران در رده هم قیمت بالاتر است زیرا پروژه ها بصورت برج ساخته میشوند و هر کدام دارای استاندارد های حداقلی میباشند که در پروژه های ساختمانی هم قیمت ممکن است وجود نداشته باشد .

    داشتن لابی ، سالن اجتماعات ، فضای سبز ، پارکینگ مهمان حداقل امکاناتی است که در پروژه های شهرک گلستان وجود دارد و مشاعات آبی ، روف گاردن ، سالن بدنسازی و دیگر موارد از مواردی است که در تمامی پروژه های شخصی ساز وجود دارد و در پروژه های تعاونی ساز دولتی نیز آن دسته که جدید در حال اجرا هستند وجود دارد .

    بررسی امکانات پروژه های شهرک گلستان 
    بررسی امکانات پروژه های شهرک گلستان

    در پروژه های قدیمی در زمانی که اجرا شده اند به دلیل اینکه استاندارد منطقه این امکانات را نداشته این گزینه ها وجود ندارد اما در حال حاضر در تمامی برج های دولتی نیز این امکانات به دلیل اینکه از اختلاف قیمت با پروژه های شخصی ساز جلوگیری شود قرار داده میشود و از این رو بهترین منطقه تهران برای سرمایه گذاری مسکن نسبت به پولی که پرداخت مینمایید و امکاناتی که دریافت میکنید میباشد .

    در حال حاضر گرانترین برج منطقه که برند نیز میباشند با پایه قیمت متری 120 میلیون تومان برای طبقه اول فروخته میشود که دارای دید به دریاچه ، فول امکانات و متریال بالا میباشد حال اگر بخواهید این قیمت را دیگر نقاط تهران جستجو نمایید گزینه های مشابه پیدا نخواهید نمود .

    جمع بندی در مورد پروژه های شهرک گلستان

    بطور کلی پروژه های شهرک گلستان در حال حاضر موقعیت و شرایط مناسبی دارند و علت آن نیز نوساز بودن و وجود پروژه های ساختمانی زیادی است که در این محدوده وجود دارد و از همه مهمتر پروژه های دولتی در حال ساخت در این منطقه است که باعث میشود میانگین قیمت بالا نرود و به نوعی ترمز قیمت پروژه های شخصی ساز را نیز بکشد .

    به همین دلیل است که این شرایط تا زمانی که ساخت و ساز در حال انجام است وجود دارد اما پس از آن و اتمام پروژه ها تنها قیمت است که بالا میرود و این خاصیت هر منطقه ای است که در مراحل اولیه ساخت وساز میباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های شهرک گلستان میتوانید با ما تماس حاصل فرموده و بر اساس نیاز خود نسبت به مبلغ اولیه ، اقساط ماهانه و زمان تحویل پروژه های موجود به شما معرفی میشود و میتوانید اطلاعات کامل مشاوره ای در مورد پروژه های شهرک گلستان و دیگر نقاط منطقه 22 دریافت نمایید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه