جستجو کردن

نوشته های اخیر

مشاوره خرید ملک در تهران

  • اگر در تهران قصد خرید ملک مسکونی، تجاری و اداری دارید در این مطلب اطلاعات کاملی را برایتان شرح میدهیم که به خرید موفق شما کمک خواهد کرد . همچنین در نظر داشته باشید که میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات پروژه های ساختمانی در تهران را دریافت نمایید.

    همچنین بر اساس میزان سرمایه اولیه یا کلی شما ، موارد پیش خرید بر اساس توان پرداخت اقساط به شما معرفی خواهد شد. همچنین اگر ملک یا خودرویی دارید که قصد تهاتر آنرا دارید باز هم گزینه های متفاوتی از سازنده ها برای این کار وجود دارد که میتوان با آنها تهاتر انجام داد.

    در نهایت گزینه های خرید ملک در تهران بسیارند و برای هر نوع سرمایه و میزان توقع از سودی که عاید میشود و همچنین مهمترین موضوع که زمانی است که میتوانید برای سرمایه گذاری انتظار بکشید همگی گزینه های متفاوتی را ارائه میدهد که در ادامه به آن میپردازیم.

    همچنین در زیر میتوانید ویدئویی مشاهده فرمایید که بصورت هوایی از شهر تهران (البته در یک روز که هوا آلوده نیست !) ضبط شده است و پس از آن به ادامه مطلب می پردازیم.

    کدام منطقه برای خرید ملک در تهران بهتر است ؟

    در ابتدا باید ببینید که قصد سکونت در کدام منطقه تهران را دارید و یا بهتر بگوییم نسبت به سرمایه شما کدامیک از مناطق تهران برای خرید باید اولویت بندی شود ؟ در 30 سال گذشته قدرالسهم زمین مسئله چندان مهمی نبود و بنا اهمیت داشت حال شما تصور نمایید که عده ای در آن زمان خانه هایی خریداری نمودند که 100 الی 200 متر قدرالسهم زمین داشته است و امروز قیمت آن برابر با 2 یا 3 آپارتمان نوساز میشود.

    در نهایت باید مواردی را در نظر داشته باشید که شاید برای آینده شما بتواند بهتر عمل کند . در حال حاضر اگر بخواهیم مناطق تهران را به این اولویت دسته بندی نماییم که در کدام مناطق بر اساس پولی که پرداخت مینمایید امکانات و شرایط بهتری دریافت می نمایید طبق ترتیب زیر می باشد.

    • منطقه 22 تهران به این علت که در حال ساخت است و پروژه های ساختمانی بسیاری در آن وجود دارد به همین دلیل رقابت برای فروش بالا و قیمت ها رقابتی است.
    • منطقه 5 تهران در واقع تنها منطقه قابل ساخت در شهر تهران است که فضای ساخت آن باعث ایجاد پروژه های زیاد و مانند مورد بالا قیمت ها رقابتی است اما در نهایت فضای ساخت این منطقه بسیار محدود شده و رشد قیمتی بالایی داشته است.
    • اتوبان ارتش (ازگل) در شمال شرقی تهران فضای ساخت بسیار مناسبی در پایه کوه دارد اما جواز ساخت به سختی در این محدوده صادر میشود اما در نهایت خانه هایی با قیمت مناسب یافت می شود که البته نسبت به 2 منطقه دیگر که در بالا اشاره نمودیم بیشتر است.
    کدام منطقه برای خرید ملک در تهران بهتر است ؟
    کدام منطقه برای خرید ملک در تهران بهتر است ؟

    گزینه سرمایه گذاری به همراه کیفیت زندگی

    حال اگر بخواهیم این 2 گزینه سرمایه گذاری و کیفیت زندگی را کنار یکدیگر بگذاریم باید امکانات و ویژگی های هر منطقه را بررسی نماییم . منطقه 22 تهران یک منطقه کاملا نوساز با مراکز تفریحی مانند دریاچه چیتگر ، آبشار ، پارک جنگلی و همچنین بزرگترین مرکز خرید جهان بنام ایران مال (بله درست خواندید ایران مال وسیع ترین مال جهان است) به همراه دیگر مراکز خرید در آن وجود دارد همچنین آخرین متد شهرسازی در این محدوده پیاده سازی شده است.

    منطقه 5 تهران یک محدوده ریشه دار قدیمی است که بخش زیادی از آن نوسازی شده است و در واقع مانند دیگر مناطق تهران است و مزیت و ویژگی چندانی در آن نسبت به دیگر مناطق وجود ندارد. از نظر رفاهی و ویژگی خاصی که در این منطقه قرار گفته باشد میتوان به مرکز خرید کوروش اشاره نمود.

    محدوده ارتش (ازگل) نیز به دلیل موقعیت قرارگیری، وضعیت شهری آن کمی محدود تر نسبت به دیگر مناطق است، زیرا حالت کوهستانی داشته و فضا و خدمات شهری در آن محدود است و ممکن است در یک محوطه در بالا آن که چندین برج واقع شده باشد مدت زمان طولانی برای رسیدن به یک سوپرمارکت نیاز به طی شدن داشته باشد و بطور کلی این منطقه مانند محدوده کوهستان در نیاوران و یا کوی فراز در سعادت آباد حتما نیاز به داشتن وسیله نقلیه دارد.

    اختلاف قیمت این 3 منطقه با توجه به مواردی که ارائه نمودیم تقریبا زیاد است برای بررسی بیشتر میتوانید قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر منطقه 22 تهران را بررسی نموده و با مناطق ذکر شده مقایسه نمایید.

    اما از نظر موقعیت قرار گیری در پایین کوه یک ویژگی خوب در تهران است اما در نظر داشته باشید در زمستان در تهران پدیده وارونگی هوا رخ میدهد و آلودگی به دلیل سنگین بودن ذرات موجود در آن به بالای شهر میرود و در واقع در زمستان، شمال شهر آلوده ترین نقطه تهران است و در زمستان بر عکس میشود و پایین شهر آلوده ترین قسمت است.

    این در حالی است که در منطقه 22 تهران به دلیل اینکه ورودی هوای تهران است هوا در پاکترین نقطه نسبت به دیگر نقاط تهران است زیر در مسیر ورودی هوای تهران است.

    گزینه سرمایه گذاری به همراه کیفیت زندگی
    گزینه سرمایه گذاری به همراه کیفیت زندگی

    فروش آپارتمان در کدام منطقه راحت تر است؟

    اگر بخواهیم شرایط بازار و رکودی که در حال حاضر در آن قرار داریم را کنار بگذاریم ، هر منطقه ای که شرایط خرید مناسب تری دارد قطعا رقابت فروش در آن بیشتر است که باعث ایجاد بازار متعادل شده است . در حال حاضر منطقه 22 به همراه منطقه 5 در تهران در چنین شرایطی قرار دارند . اما اگر قصد فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران را دارید باید بدانید که شرایط در منطقه 5 راحت تر است اما گزینه های خرید بهتر و به قیمت تری در منطقه 22 تهران وجود دارد.

    در محدوده های دیگر تهران نیز شرایط به روال کلی است. اما موضوع این است که هر منطقه ای در تهران یک زمان در حال ساخت بوده و همین شرایط برای خرید آن فراهم بوده است اما یک مسئله در رفتار اجتماعی مردم وجود دارد و آن این است که ترجیح شان بر این است که خریدشان را در مناطقی انجام دهند که با آن آشنایی دارند و پذیرش مناطق جدید برایشان زمان بر است به همین علت است که تا زمانی که یک محدوده بورس شود زمان بر خواهد بود =.

    در حال حاضر منطقه 5 بازار داغ تری نسبت به 22 و محدوده اتوبان ارتش دارد اما همانطور که اشاره نمودیم در منطقه 22 خرید به قیمت تر است =.

    فروش آپارتمان در کدام منطقه راحت تر است؟
    فروش آپارتمان در کدام منطقه راحت تر است؟
    انواع فروش آپارتمان در تهران چیست ؟

    فروش بصورت قطعی، بصورت پیش خرید که خود شامل پروژه های شخصی و تعاونی ساز است و همچنین پروژه های سهامی که بیشتر توسط تعاونی های دولتی ارائه میشود. نوع اول که قطعی است را حتما با ان آشنایی دارید در دسته های پیش خرید، قیمت قطعی مشخص شده و معمولا 40 الی 60 درصد مبلغ کل دریافت میشود و مابقی طی مدت زمان ساخت می بایست پرداخت شود.

    در این نوع خرید ، متریال ، امکانات و دیگر موارد به همراه جریمه تاخیر بصورت کامل و مکتوب مشخص میشود. در انواع تعاونی ساز ، پرداخت اقساط بصورت علی الحساب است یعنی تعاونی میسازد و هزینه هایش را اعلام میکند سپس از اعضا بر اساس میزان مشارکت دریافت می نماید

    در نهایت گزینه خرید سهامی نیز معمولا بصورتی است که سهم زمین از تعاونی سازنده خریداری می شود، حال تعاونی با یک سازنده خصوصی و پیمانکار مشارکت میکند و این دسته از سهام فاقد اقساط هستند.

    جمع بندی

    در نهایت گزینه های فروش آپارتمان در تهران متنوع هستند و هر کدام شرایط خود را دارند ، بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید و اهداف شما برای سرمایه گذاری این موارد قابل بررسی میباشند . پیشنهاد ما این است که از کارشناسان ما در تهران برج برای این موضوع کمک بگیرید.

    آنها با بررسی سرمایه اولیه شما ، میزان توان پرداخت اقساط و شرایطی که برای شما اهمیت دارد پروژه ساختمانی در تهران به شما معرفی می نمایند و همچنین اطلاعات پروژه های ساختمانی در تهران در وبسایت تهران برج موجود است که میتواند آمار و اطلاعات دقیقی از هر پروژه به شما ارائه دهد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه