جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید قسطی آپارتمان در چیتگر با شرایط پرداخت طولانی

  • در تاریخ انتشار این مطلب در اسفند سال 1402 خرید قسطی آپارتمان در شرایط کنونی که قیمت ها در کف قرار دارد و سازنده ها نیز اقدام به پیش فروش با شرایط متنوع می نمایند میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد صاحبخانه شدن و یا سرمایه گذاری در تهران را دارند.

    گزینه های خرید قسطی آپارتمان در چیتگر میتواند شامل چند گزینه باشد که بسته به پیشرفت پروژه و ماهیت پروژه دارد ، ممکن است پروژه در مراحل اولیه باشد در این حالت پرداخت اولیه کمتر و اقساط طولانی تر است و هر چه پروژه جلوتر باشد مبلغ اولیه میتواند بیشتر و اقساط کوتاه تر باشد و پروژه نیز به تحویل نزدیک تر است.

    همچنین برای افرادی که مبلغ اولیه شان کم است می توانند بر روی پروژه های سهامی سرمایه گذاری نمایند که خرید بصورت سهام 10 متری یا 50 متری است و دارای اقساط جزئی نیز میباشد و برای افرادی که توان پرداخت اقساط محدودی دارند نیز یک گزینه برای خرید قسطی آپارتمان در چیتگر است.

    در نظر داشته باشید که ماهیت تعاونی و نوع ساخت مهم است که در ادامه تمامی این موارد را بررسی خواهیم نمود اما پیش از ادامه مطلب میتوانید یکی از بزرگترین شهرک های مسکونی در چیتگر را مشاهده نمایید که امکان خرید قسطی آپارتمان در آن وجود دارد و شرایط پرداخت نیز بسیار متنوع است .

    خرید قسطی آپارتمان در چیتگر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم ، خرید قسطی آپارتمان در چیتگر به چند نوع انجام میشود و بسته به ماهیت پروژه دارد ، اگر پروژه شخصی ساز باشد که قطعا با شرایط آن آشنا هستید اما مزیتی که در منطقه 22 وجود دارد این است که به دلیل وجود پروژه های زیاد ساختمانی شرایط مانند مناطق دیگر نیست یعنی اگر در یک خرید قطعی شما در مناطق دیگر باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را در ابتدا پرداخت نمایید در چیتگر عرف پرداخت در پیش خرید آپارتمان شرایط بهتری دارد و میتوان با 30 درصد پرداخت اولیه آن را خریداری نمود.

    این برای پروژه های شخصی و شرکتی است در پروژه های دولتی و تعاونی ساز شرایط کاملا متفاوت است و شروع پرداخت اولیه بسته به مرحله ای دارد که پروژه در آن قرار دارد و اقساطی که تا به حال پرداخت شده است. بصورتی که این مبلغ میتواند از 700 میلیون الی 4 میلیارد تومان بسته به پیشرفت فیزیکی پروژه است.

    خرید قسطی آپارتمان در چیتگر
    خرید قسطی آپارتمان در چیتگر

    در نظر داشته باشید که هر چه مبلغ اولیه کمتر باشد اقساط طولانی تر است و زمان تحویل پروژه نیز دورتر از پروژه ای است که مبلغ اولیه آن بیشتر است و اقساط کمی برای آن باقی مانده است. در نظر داشته باشید که روال ساخت پروژه های دولتی در چیتگر به همین منوال است و ماهیت آن این است که این پروژه ها برای کارمندان و اعضا ساخته شود به همین دلیل است که طبق برنامه ریزی خود سازمان پیش میرود نه اینکه برای مردم ساخت و ساز انجام شود و پروژه تحویل داده شود زیرا این خود یک شغل است که در حیطه کار ارتش نیست.

    بسیاری از شهرک های ساخته شده و برج هایی که دارای چندین بلوک هستند و در حال حاضر چندین سال است که تحویل داده شده اند به همین منوال شروع و تکمیل شده اند و شرایط بدین صورت است که یک پروژه در ابتدا تعریف شده، انتخاب زمین میشود و روال ساخت با مشارکت با پیمانکار یا دریافت اقساط از اعضا شروع میشود در هر مرحله از این فرآیند قیمت متفاوت است.

    شرایط پرداخت اقساطی در پیش خرید آپارتمانهای چیتگر

    برای مثال تعاونی پدافند هوایی ارتش که مالک زمین در پهنه سی ارتش است و مشارکت با یک شرکت خصوصی انجام داده است دارای 2 نوع شرایط فروش است ، یکی از این شرایط ار سهم خود تعاونی است که متراژ دقیق و مشخص است که بصورت قیمت کامل خرید و فروش میشود و بدون اقساط است.

    مورد بعدی مربوط به سازنده است که برای تامین سرمایه حق پیش فروش دارد و برای یک واحد 60 متری در پروژه پدافند ارتش میتوان با مبلغی نزدیک به 750 میلیون تومان وارد پروژه شده و هر 4 ماه اقساطی معادل 112 میلیون تومان پرداخت نمود و این روال تا زمان اتمام پروژه که 4 ساله است ادامه دارد و در واقع اقساط 40 ماهه است که شرایط پرداخت اقساطی برای خرید آپارتمان های چیتگر از این طریق قابل انجام است.

    شرایط پرداخت اقساطی در پیش خرید آپارتمانهای چیتگر
    شرایط پرداخت اقساطی در پیش خرید آپارتمانهای چیتگر

    حال اگر بخواهیم پروژه ای را معرفی نماییم که به مرحله تحویل نزدیک تر باشد پروژه نیروی زمینی ارتش است که شامل 4 برج است و بسته به زمان تحویل و هر کدام که نزدیک به تحویل است قیمت خرید آن از متری 38 تا 75 میلیون تومان شروع میشود و مبلغ باقی مانده اقساط نیز از 300 تا 800 میلیون تومان متغیر است که میتوانید برای اطلاعات بیشتر صفحه مربوط به آنرا مطالعه فرموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    حال مواردی دیگر نیز وجود دارند که میتواند پیشنهادی مناسب برای شما باشد ، درست است که این مطلب در مورد شرایط پرداخت قسطی در پیش خرید آپارتمانهای چیتگر است اما برخی پروژه ها شرایط ویژه ای دارند که میتوانید بدون پرداخت اقساط اما با مبلغی کمتر پروژه را بصورت کامل تسویه نمایید که در ادامه به آن می پردازیم.

    شرایط پرداخت کلی و بدون اقساط

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم برخی از پروژه ها که تعاونی هایشان مالک زمین هستند یا بصورت مشارکت و یا خودشان اقدام به ساخت می نمایند که در این حالت 2 نوع شرایط پرداخت وجود دارد ، اگر تعاونی مشارکت نماید یک سهم از اعضا که مالکان زمین هستند وجود دارد و یک سهم از سازنده که میتواند پیش فرش کند . شرایط پیش فروش سازنده مانند شرایط عادی است و شرایط خرید از مالک در واقع سهم مشخص و متراژ مفید مسکونی است که بعد از درصد مشارکت مشخص شده است.

    در واقع در هیچ کجای تهران چنین شرایطی وجود ندارد که هنگام پیش خرید آپارتمان ، شرایط پرداخت بصورت کلی باشد اما قیمت پایین باشد زیرا زمان تحویل طولانی تر نسبت به پروژه های شخصی ساز است و این گزینه برای افرادی که در حال حاضر سرمایه شان به خرید یک آپارتمان آماده در تهران نمیرسد گزینه مناسبی برای خانه دار شدن است.

    شرایط پرداخت کلی و بدون اقساط 
    شرایط پرداخت کلی و بدون اقساط

    به عنوان مثال برج های N چیتگر که حاصل از مشارکت ارتش با پیمانکار است با قیمت قطعی از متری 33 تا 48 میلیون تومان به فروش میرسد که بسته به طبقه ، جهت و پیشرفت برج انتخاب شده متغیر است . همچنین تنها شرایط پرداخت بدون اقساط برای پیش خرید آپارتمانهای چیتگر مربوط به تعاونی های ارتشی نیست بلکه ارگانهای دیگری نیز در این منطقه دارای زمین میباشند و مشارکت انجام داده اند که به دلیل محدود بودن پروژه ها سرعت ساخت و کیفیت بالاتری برای ساخت دارند به عنوان مثال پروژه شمشاد نمونه ای از این پروژه ها میباشد.

    شرایط پرداخت این پروژه نیز به صورت قطعی است و واحد باید بصورت آماده تحویل داده شود و سازنده نیز سهمش را برای فروش نگذاشته است و تنها سهم اعضای تعاونی که مالک زمین هستند وجود دارد.

    خرید اقساطی در پروژه های سهامی

    برخی از تعاونی ها پروژه را به اندازه یک واحد مسکونی کامل معرفی نکرده اند و آنرا تقسیم به سهام 10 ، 20 و 50 متری نموده اند . این دسته از پروژه ها به همان شکل اجرا میشوند تنها سهام خرد تر شده است و شما اگر قصد خرید یک واحد 60 متری داشته باشید باید 10 سهم 10 متری خریداری نمایید که این کار در واقع امکان مشارکت برای تعداد بیشتری از افراد ایجاد نموده و همچنین شرایط خرید و فروش را آسان میکند.

    نمونه ای از این پروژه های سهامی را میتوان پروژه امپریال پالاس نامید که البته یک پروژه خصوصی در کوهک است و سازنده آن دقیقا پروژه ای به نام شمیم رحمت را برای هوافضای سپاه در حال ساخت دارد و در واقع با همان شرایط فروش خود یک پروژه غیر دولتی تعریف نموده است.

    شرایط خرید هم بدین صورت است که مبلغ اولیه به ازای 10 متر که 450 میلیون تومان است برای زمین و تراکم 10 متر مفید مسکونی پرداخت می شود و این پروژه در ادامه برای ساخت باید هزینه ساخت را بصورت پرداخت اقساطی انجام دهید که ماهیانه 6 میلیون تومان است.

    خرید اقساطی در پروژه های سهامی
    خرید اقساطی در پروژه های سهامی

    البته همانطور که اشاره نمودیم این پروژه خصوصی شده پروژه شمیم رحمت است که در حال حاضر شرایط بهتری دارد و در مرحله 60 درصد از پیشرفت فیزیکی قیمتش با این پروژه خصوصی و روی خاک یکی است در واقع باید بدانید خرید قسطی آپارتمان در چیتگر نیازمند تحقیق و مشاوره است و هر پروژه ای نمیتواند سوددهی مناسب داشته باشد صرفا به خاطر اینکه پیش خرید است.

    کدام نوع از پرداخت قسطی برای پیش خرید مناسب تر است ؟

    برای بررسی اینکه کدام شرایط برای شما مناسب تر است بسته به میزان سرمایه اولیه شما و توان پرداخت قسط دارد و اینکه چه زمانی را برای تحویل مد نظر دارید . این 3 گزینه میتواند مشخص نماید که چه پروژه ای برای شما مناسب است.

    در نظر داشته باشید که تعداد بیش از 400 پروژه در چیتگر در حال انجام است که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند که در واقع بسته به نیاز شما باید انتخاب گردند . همچنین توجه داشته باشید پروژه های تعاونی ساز غیر دولتی نیز وجود دارند که برخی عملکرد مناسب و برخی عملکرد نامناسبی دارند که میتوانید در مطلب پروژه های مطمئن چیتگر آنها را بررسی نمایید و بدانید که کدام دسته از پروژه ها را وارد شوید.

    بطور کلی بحث خرید قسطی آپارتمان در تهران به دلیل اینکه بیشتر در منطقه چیتگر در حال انجام است و تعریف و ماهیت پروژه ها در این محدوده متفاوت است نیازمند تحقیق و مشاوره است ، شما میتوانید در قسمت لیست پروژه ها در بالای صفحه پروژه های در حال ساخت را مشاهده نمایید و اطلاعات آن به همراه قیمت و شرایط اقساط را مشاهده نمایید.

    همچنین اگر نمیدانید از کجا شروع کنید و چه پروژه ای مناسب شما است میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات مشاوره ای که مختص شرایط شماست دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه