جستجو کردن

نوشته های اخیر

بهترین محله های منطقه 22 برای خرید، اجاره و سرمایه گذاری

  • منطقه 22 تهران بزرگترین منطقه در شهر تهران است که وسعت آن به اندازه چند منطقه دیگر تهران می باشد و همانطور که از وضعیت آن آگاه هستید بیشترین تعداد ساخت و ساز در این محدوده در جریان است. منطقه 22 شامل محله های متفاوتی است که هر کدام بر اساس زمان ایجاد منطقه تا اواسط دهه 90 که انبوه سازان وارد این محدوده شده اند و دریاچه چیتگر ایجاد شده در برهه زمانی متفاوت آباد و رشد نموده اند.

    بهترین محله های منطقه 22 برای خرید، اجاره و سرمایه گذاری
    بهترین محله های منطقه 22 برای خرید، اجاره و سرمایه گذاری

    امروز منطقه 22 به گونه ای است که از ابتدای آن تا انتهای آن در اتوبان بدون ترافیک و با خودرو 10 دقیقه راه است و این نشان از وسعت این منطقه می دهد که دارای محله های متفاوتی است به همین دلیل در این مطلب به بررسی محله های منطقه 22 می پردازیم و آینده هر کدام را برای سرمایه گذاری، خرید و اجاره بررسی خواهیم نمود.

    معرفی محله های منطقه 22 تهران

    در ابتدا اگر بخواهیم بهترین محله ها را معرفی کنیم نیاز است که توضیحی در مورد محله های منطقه 22 بدهیم، شروع منطقه 22 تهران از نزدیکی های تقاطع اتوبان آزادگان با همت است یعنی کمی قبل تر از تقاطع آزادگان که در شهرک صدرا ، خرگوش دره در این محدوده واقع شده اند.

    سپس اگر به سمت غرب بیاییم و اتوبان آزادگان را رد کنیم محدوده شهرک گلستان، میدان المپیک شروع می شود که از قدیمی ترین محله های منطقه 22 است و در واقع بافت اولیه در این محدوده شکل گرفته است و البته این بافت نه چندان قدیمی است و به صورت ویلایی ساخته شده است که در حال حاضر با سرعت زیادی در حال نوسازی است و پروژه های شهرک گلستان در این محدوده بیشتر به صورت شخصی ساز و ویلایی است.

    نقشه منطقه 22
    نقشه منطقه 22

    همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید محله های منطقه 22 را از سمت شرق به غرب در حال بررسی هستیم (راست به چپ تصویر) و هر چه جلوتر برویم محله ها جدید تر و انبوه سازی در این نقاط جریان بیشتری دارد.

    در امتداد محله های معرفی شده، در پایین اتوبان همدانی محله ی جدیدی به نام کوهک شکل گرفت و به سرعت آباد شد و برج سازی در آن انجام شده است که امروز نیز به عنوان یک محدوده جدید شناخته می شود و خرید آپارتمان در کوهک با قیمتی نزدیک به برج های اطراف دریاچه چیتگر انجام می شود.

    در ادامه به دریاچه چیتگر و محله های اطراف آن میرسیم که در پایین اتوبان خرازی واقع شده است و در آن سوی اتوبان در شمال، محله های دیگری نظیر شهرک شهید باقری ساخته شده اند که خانه های آن عموما به شکل ویلایی ساخته شده است و عمدتا دارای سند می باشند.

    در محدوده دریاچه چیتگر که در واقع نمی توان آن را یک محله نامید و عمدتا با عنوان برج های اطراف چیتگر شناخته می شوند نیز تعداد زیادی برج به صورت شهرکی و یا تک بلوک ساخته شده است.

    سرمایه گذاری در مسکن یا طلا
    محله های اطراف دریاچه چیتگر

    در ادامه روند ما به سمت غرب، محدوده ایران مال را خواهیم داشت که در جنوب آن چندین برج مسکونی ساخته شده است و در واقع در دسته برج های اطراف ایران مال قرار می گیرند و در ادامه روند حرکت ما به سمت غرب به محدوده شهرک امام رضا که با نام شهرک چیتگر و شهرک ارتش شناخته می شود خواهیم رسید.

    این بخش از چیتگر، محل عمده اجرای پهنه های چیتگر است که همگی در محیطی قرار گرفته اند که به آن شهرک چیتگر می گویند و مالک و کارفرمای پروژه های این محدوده بتاجا و یا تعاونی های ارگان های متفاوت ارتش هستند.

    در ادامه روند حرکت به بلوار اردستانی خواهیم رسید که به دلیل قرار گرفتن برج های خرازی در این محدوده، قیمت آن برای خانه های نوساز بسیار مناسب تر از دیگر محدوده های چیتگر است و علت آن نیز تراکم بالایی است که در پروژه خرازی واگذار شده است و به همین دلیل قیمت آپارتمان نوساز در بلوار اردستانی را می توان پایین ترین قیمت آپارتمان نوساز در تهران دانست.

    توجه داشته باشید محیطی که در حال بررسی آن هستیم در جنوب اتوبان حکیم و قبل از پارک جنگلی چیتگر است و اگر بخواهیم بعد از پارک جنگلی را نیز معرفی نماییم، محدوده شهرک سرو آزاد و شهرک ویلاشهر نیز در این محدوده قرار گرفته اند که برای کسب جزئیات بیشتر می توانید بر روی هر کدام کلیک نمایید.

    در نهایت بعد از بلوار اردستانی محدوده شهرک مروارید شهر شکل گرفته که دارای 2 بخش شمالی و جنوبی است که بخش شمالی آن ساخته و آباد شده است و بخش جنوبی آن فعلا در حال تغییر کاربری و اخذ جواز از سوی شهرداری است.

    در واقع مروارید شهر آخرین محله قابل ساخت در منطقه 22 است که دیگر در پایان آن مرز بین استان تهران و البرز شروع خواهد شد.

    بهترین محله چیتگر برای زندگی

    حال اگر بخواهیم بهترین محله چیتگر را برای زندگی معرفی نماییم، نزدیکی در اطراف دریاچه چیتگر یک گزینه مناسب است و اگر نیاز به فضایی خلوت تر دارید، در شمال اتوبان خرازی نیز محیطی آرام با دید به تهران فراهم است. همچنین محدوده کوهک نیز یک محله کاملا نوساز است که بافت جالبی دارد ولیکن در نهایت اگر نوساز و لوکس بودن مد نظر شما است این 3 محل گزینه مناسبی است.

    بهترین محله چیتگر برای زندگی
    بهترین محله چیتگر برای زندگی

    همچنین توجه داشته باشید در بین مروارید شهر و بلوار اردستانی یک شهرک ویلایی به نام شهرک الهیه غرب وجود دارد که بافت آن کاملا ویلایی است و زمین های آن در قطعه های 350 الی 450 متر تقسیم شده است و خانه های آن به صورت تیپ ساخته می شود که می تواند گزینه مناسبی برای سکونت باشد.

    بهترین محله چیتگر برای سرمایه گذاری

    یک نکته مهم را در مورد منطقه 22 می بایست در نظر داشته باشید و آن این است که هر چه به سمت غرب این محدوده بروید پروژه های در حال ساخت و فضا برای ساخت بیشتر است و مروارید شهر شمالی به سرعت پس از ساخته شدن چندین برج و تحویل آن قیمت تغییر کرده و بالا رفته است.

    بهترین محله چیتگر برای سرمایه گذاری
    بهترین محله چیتگر برای سرمایه گذاری

    پس در واقع محله های جدید این محدوده گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است که در حال حاضر وسیع ترین آن در اطراف ایران مال و مروارید شهر است و بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر را می توان در این محدوده ها در نظر گرفت جدا از اینکه در مناطقی نظیر دریاچه چیتگر و کوهک نیز موارد زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

    بهترین محله چیتگر برای اجاره

    اولین سازنده هایی که انبوه سازی در چیتگر انجام داده اند تعاونی های دولتی بوده اند که پروژه های عظیمی اجرا نموده اند. در پهنه A چیتگر که برج های آن چندین سال است تحویل داده شده است برج های زیادی قرار گرفته شده است که قیمت آن ها به دلیل تعاونی ساز بودن مناسب است.

    اما باید در نظر داشته باشید که اگر به دنبال اجاره متراژ بالا هستید، در برج هایی که متراژ کوچک دارند و یا عمده واحد های آنها متراژ کوچک است اقدام به اجاره نکنید زیرا قیمت ها به دلیل وجود این واحد ها بالا می باشد.

    برای بررسی آخرین لیست رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر می توانید به مطلب مربوط به آن مراجعه نمایید و آخرین قیمت ها را در برج های مختلف در محله های چیتگر مشاهده فرمایید. همچنین در نظر داشته باشید که برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید.

    جمع بندی

    منطقه 22 تهران محدوده ای وسیع است که برای هر نوع سلیقه ای گزینه برای زندگی دارد، چه برای سرمایه گذاری و چه برای افرادی که به دنبال برج نشینی با امکانات لوکس هستند، گزینه هایی وجود دارد و همچنین افرادی که به دنبال خرید خانه نوساز در تهران با قیمت مناسب هستند گزینه های زیادی وجود دارد.

    ما در این مطلب به بررسی بهترین محله های منطقه 22 پرداختیم و اشاره ای کلی به مواردی که می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید داشته ایم. در صورت نیاز به اطلاعات جامع و بیشتر در مورد انتخاب بهترین محله چیتگر بر اساس خواسته ای که دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه