جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج های چیتگر منطقه 22

  • در منطقه 22 تهران، قیمت رهن و اجاره با دیگر نقاط تهران کمی متفاوت است. علت این است که در یک منطقه بر اساس موقعیت محله و یا یک کوچه می توان قیمت گذاری کلی برای یک محدوده ایجاد نمود اما در چیتگر، قیمت گذاری بر اساس موقعیت هر برج است و دیگر فاکتور ها نظیر موقعیت محله در اولویت بعدی قرار میگیرند.

    رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر
    رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

    نوع سازنده برج ها، اینکه تعاونی ساز و یا شخصی ساز باشد، امکانات برج، موقعیت، دید واحد ها و مدیریت برج ها تاثیر مستقیمی بر روی قیمت های رهن و اجاره در یک برج دارد. همچنین یک فاکتور مهم دیگر نیز وجود دارد و آن این است که اگر در یک برج متراژ های کم وجود داشته باشد، قیمت ها از دیگر برج هایی که متراژ های بالاتری دارند و در یک موقعیت قرار داند بالاتر می رود و علت آن بالا بودن درخواست برای اجاره واحدهای کم متراژ است.

    قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج های چیتگر

    بر اساس آخرین بروز رسانی در اسفند ماه سال 1402، آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج های چیتگر به شرح زیر می باشد. توجه داشته باشید که سعی ما در بروزرسانی این بخش است و در صورتی که نیاز به آخرین و جدیدترین اطلاعات دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    نام ملک متراژ تعداد اتاق ودیعه اجاره ماهانه
    برج آترا 100 مترمربع 2 اتاق 400,000,000 تومان 38,000,000 تومان
    برج سفید 168 مترمربع 3 اتاق 1,300,000,000 تومان رهن کامل
    برج قائم 115 مترمربع 2 اتاق 500,000,000 تومان 30,000,000 تومان
    برج رزلند 75 مترمربع 2 اتاق 700,000,000 تومان رهن کامل
    برج الماس شیشه ای 140 مترمربع 2 اتاق 980,000,000 تومان 100,000 تومان (غیر قابل تبدیل)
    برج همراه شهر 116 مترمربع 2 اتاق 1,350,000,000 تومان رهن کامل
    برج ارکیده 88 مترمربع 2 اتاق 500,000,000 تومان رهن کامل
    برج پاریز 135 مترمربع 2 اتاق 1,325,000,000 تومان رهن کامل
    برج پامچال 175 مترمربع 3 اتاق 700,000,000 تومان 14,000,000 تومان
    شهرک مهسان 135 مترمربع 2 اتاق 1,325,000,000 تومان رهن کامل
    برج ستاره غرب 175 مترمربع 3 اتاق 700,000,000 تومان 14,000,000 تومان
    قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج های چیتگر
    قیمت رهن و اجاره آپارتمان در برج های چیتگر

    در نظر داشته باشید که در صفحه مربوط به هر کدام از برج ها، قیمت های بروز فروش و رهن و اجاره به همراه، معرفی، موقعیت و لیست امکانات و مقایسه با دیگر برج های مشابه وجود دارد که می توانید مطالعه نمایید.

    عوامل تاثیر گذار در قیمت رهن و اجاره برج های چیتگر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، عوامل تاثیر گذاری وجود دارند که بر روی قیمت رهن و اجاره برج های چیتگر و قیمت فروش آن ها تفاوت ایجاد می نمایند. اول از همه توجه داشته باشید که معمولا پروژه های شخصی ساز با قیمت بیشتری معامله می شوند و همین روند در بالا رفتن قیمت ها در آن برج تاثیر میگذارد.

    پروژه های تعاونی ساز به دلیل ماهیت دولتی یا تعاونی بودن، در نهایت با قیمت پایین تری تحویل به خریدار می شوند و همین امر در قیمت گذاری برج ها تاثیر می گذارد و پس از تحویل پروژه، رنج قیمت ها از پروژه های شخصی ساز پایینتر خواهد بود و همین امر در نهایت بر روی قیمت برج و قیمت رهن و اجاره آن تاثیر می گذارد.

    عوامل تاثیر گذار در قیمت رهن و اجاره برج های چیتگر
    عوامل تاثیر گذار در قیمت رهن و اجاره برج های چیتگر

    مناسب بودن قیمت پروژه های تعاونی ساز نسبت به پروژه های شخصی ساز دلیل بر این نمی شود که کیفیت و یا متریال آن برج پایینتر است و همیشه این امر صادق نیست. به عنوان مثال در شهرک خرازی، به دلیل تراکم بالا در برج ها و دولتی بودن پروژه قیمت واحد ها پایینتر از محدوده است و این اولین عامل مهم برای پروژه های دولتی با تراکم بالا نسبت به خانه های ویلایی در چیتگر است که به دلیل قدرالسهم زمین و تراکم کم قطعا قیمت فروش و رهن و اجاره بالاتری دارند.

    شارژ ماهیانه را پیش از رهن و اجاره در نظر بگیرید

    هر چه برجی که برای رهن و اجاره انتخاب می نمایید دارای امکانات بیشتری باشد شارژ ماهیانه آن نیز بیشتر است و برخی از برج ها حتی قیمت شارژ می تواند نزدیک به درصدی از اجاره باشد که این امر را باید در نظر بگیرید که هزینه شارژ ماهیانه برج های چیتگر بر اساس امکانات و خدمات مستقر متفاوت است و حتی گاهی در برخی از برج ها 5 الی 10 میلیون تومان می شود در حالیکه برخی از برج ها شاید متری 4 الی 5 هزار تومان هزینه شارژ ماهیانه آن باشد.

    قیمت رهن و اجاره بالاتر در برج های متراژ پایین

    این نکته مهمی است که در بالا به آن اشاره نمودیم، اگر در یک برج واحد های 70 الی 90 متری وجود داشته باشید و در کنار آنها واحد هایی با متراژ بین 100 الی 200 متر نیز وجود داشته باشد در یک شرایط برابر، یعنی یک برج با شرایط مشابه بدون متراژ های 70 الی 90 متری قطعا قیمت برجی که دارای متراژ کوچک است دارای قیمت بالاتری برای فروش و رهن و اجاره است.

    در فروش نیز به همین شکل است و قیمت فروش یک آپارتمان 60 متری در چیتگر در یک برجی که دارای متراژ 140 متری است قطعا به ازای هر متر بالاتر است و این روالی است که علاوه بر رهن و اجاره برای خرید نیز باید در نظر داشته باشید که کدام برج را با چه شرایطی انتخاب می نمایید.

    موقعیت و سال ساخت برج ها برای رهن و اجاره

    موقعیت برج ها و اینکه دارای دید به کدام شاخص منطقه 22 باشند یک مسئله سلیقه ای است اما در مورد سال ساخت باید در نظر داشته باشید که تاثیر مدیریت برج ها از سال ساخت اهمیت بیشتری دارد. یعنی ممکن است یک برج 10 ساله با مدیریت خوب وجود داشته باشد که شکل ظاهری آن مانند یک برج نوساز باشد و یا یک برج نوساز با مدیریت ضعیف وجود داشته باشد که به سرعت باعث فرسوده شدن مشاعات، فضای سبز، لابی و دیگر نقاط برج به دلیل عدم مدیریت صحیح باشد.

    موقعیت و سال ساخت برج ها برای رهن و اجاره
    موقعیت و سال ساخت برج ها برای رهن و اجاره

    این یکی از مهمترین دلایل اختلاف قیمت رهن و اجاره در برج های اطراف دریاچه و دیگر نقاط در چیتگر است که باید در نظر داشته باشید محیط یک برج که دارای تعداد واحد زیادی است نیاز به مدیریت قوی برای نگهداری دارد. که شامل قوانین عبور و مرور، پارکینگ مهمان، نگهداری مشاعات و خدمات مستقر در برج است.

    در مورد موقعیت نیز همانطور که اشاره نمودیم می تواند یک موضوع سلیقه ای باشد که برای پرداخت مبلغی بیشتر دید بهتر نسبت به شاخص های چیتگر وجود داشته باشد یا خیر اما در نهایت معمولا برج های چیتگر از نظر نورگیری در موقعیت عالی قرار دارند.

    جمع بندی

    در این مطلب به ارائه آخرین موارد رهن و اجاره در برج های چیتگر پرداختیم که خلاصه ای بود از برج هایی با موقعیت های مکانی متفاوت، سال ساخت، امکانات که در نهایت با مراجعه به صفحه هر کدام می توانید جزئیات بیشتری در مورد نرخ رهن و اجاره آپارتمان ها در چیتگر به دست بیاورید.

    همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و بر اساس میزان بودجه و درخواستی که دارید موارد مناسب به شما معرفی شود.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه