جستجو کردن

نوشته های اخیر

جدید ترین پذیره نویسی پروژه ها در چیتگر

  • منطقه 22 تهران بیشترین تعداد پروژه های در حال ساخت در شهر تهران را دارد و به همین دلیل است که مدام پروژه های جدید پذیره نویسی می شوند که در واقع معنی آن این است که از سرمایه گذاران دعوت به سرمایه گذاری در پروژه های معرفی شده می شود.

    جدید ترین پذیره نویسی پروژه ها در چیتگر
    جدید ترین پذیره نویسی پروژه ها در چیتگر

    این مطلب در بهمن ماه سال 1402 بروزرسانی شده است و در این تاریخ قصد ما معرفی کلیه پروژه هایی است که در مراحل اولیه قرار دارند و به اصطلاح پذیره نویسی می کنند. توجه داشته باشید که این دسته از پروژه ها به دلیل اینکه می تواند توسط تعاونی های تازه تاسیس نیز معرفی شود نیاز به اعتبار سنجی و تحقیق توسط خریدار دارد زیرا هر پروژه ای که در مرحله اولیه معرفی می شود را نمی توان گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری دانست.

    در ادامه این مطلب به بررسی آخرین پروژه های پذیره نویسی در چیتگر تهران می پردازیم.

    پذیره نویسی پروژه های چیتگر

    پذیره نویسی توسط تعاونی های مسکن انجام می شود که قصد ساخت یک پروژه را دارند و از سرمایه گذاران دعوت مینمایند که برای مشارکت در پروژه هایشان اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

    در حال حاضر پروژه های زیادی در محدوده دریاچه چیتگر، مروارید شهر، بلوار اردستانی و دیگر نقاط وجود دارند که در مرحله اولیه و روی خاک هستند. آخرین پروژه های معرفی شده تا بهمن ما سال جاری بدین شرح می باشد:

    پروژه شاهان در نزدیکی دریاچه چیتگر که توسط شرکت پارس وافل معرفی شده است. سازنده این پروژه فاقد رزومه ساخت است و در زمینه دیگری فعالیت دارد اما در حال حاضر مراحل اولیه گودبرداری در حال انجام است و نسبت به زمان پذیره نویسی پروژه با سرعت خوبی شروع به کار نموده است.

    پروژه آکاش در مروارید شهر شمالی واقع شده است و در محدوده ای است که در اطراف آن پروژه های ساخته و تحویل داده شده زیادی وجود دارد. این پروژه در مراحل اولیه ساخت می باشد و در حال اقدام برای اخذ جواز است و از این رو خریدار می بایست برای ثبت نام اقساط مربوط به زمین و تراکم پروژه را پرداخت نماید.

    پذیره نویسی پروژه های چیتگر
    پذیره نویسی پروژه های چیتگر

    پروژه قصر آپاما در تقاطع اتوبان حکیم و اردستانی، در بالای اتوبان حکیم و جنوب شهرک خرازی واقع شده است که در زمینی به مساحت 13200 متر معرفی شده است و تا برج 3 سال 1403 اقساط برای پرداخت زمین و تراکم به قیمت متری 21 میلیون تومان مشخص نموده است. این پروژه در حال اخذ جواز ساخت می باشد و بر روی خاک قرار دارد.

    پروژه پزشکان 2 یکی دیگر از پروژه هایی است که در مرحله اولیه ساخت می باشد با این تفاوت که زمین این پروژه در قطعه زمینی در مروارید شهر معرفی شده است که مشاعی است و نزدیک به 25 پروژه دیگر در این محدوده تعریف شده که در مرحله تغییر کاربری زمین و اخذ جواز می باشند. توجه داشته باشید که پروژه های این زمین ممکن است تا چند سال دیگر به شروع مرحله ساخت نرسند و البته فروشندگان این زمان را 2 الی 3 ماه اعلام می نمایند که صحیح نیست.

    پذیره نویسی مجدد پروژه های قدیمی در چیتگر

    برخی از پروژه ها در چیتگر، پس از گذشت زمان و عدم انجام تعهدات از سوی کارفرما، مدتی مسکوت می مانند و در نهایت پیمانکار پروژه تعویض می شود که با شرایط جدید اقدام به پذیره نویسی می نماید. یعنی ممکن است که پروژه در مراحل ابتدایی،میان و یا انتهایی ساخت باشد اما پیمانکار جدید که وارد پروژه شده است اقدام به تکمیل واحد می نماید.

    پروژه المپیا سنتر واقع در میدان المپیک در سال 1396 معرفی شده است که در ابتدا فروش آن بر عهده تعاونی کاشانه فرتاک بوده و بعد از اینکه موفق به انجام تعهدات خود نمی شود پروژه به تعاونی آکام سازه واگذار میشود که از سال 1400 فروش این پروژه را بر عهده گرفته است. در حال حاضر این پروژه از نظر پیشرفت فیزیکی سازه در مرحله 60 درصدی قرار دارد و تعاونی با شرایط جدیدی اقدام به فروش سهام این مجموعه نموده است.

    پذیره نویسی مجدد پروژه های قدیمی در چیتگر
    پذیره نویسی مجدد پروژه های قدیمی در چیتگر

    پروژه های دیگری نیز توسط افراد تعاونی های دیگری خریداری شده اند که نمونه آن پروژه خاتم می باشد که در حال حاضر 3 پروژه معرفی نموده است که تنها پروژه ای که پیشرفت داشته است همین پروژه خاتم است که البته زمانی خریداری شده است که پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت داشته است.

    پذیره نویسی های جدید در نقاط دیگر چیتگر

    محدوده جدیدی که در آن پروژه های جدیدی معرفی شده است شهرک 22 بهمن واقع در چیتگر جنوبی است که در واقع منطقه 21 تهران به حساب می آید. این دسته از پروژها که چندین پروژه هستند در محدوده های دیگری نظیر وردآورد نیز معرفی شده اند که لیست آنها به شرح زیر است.

    پروژه کاران در محدوده چیتگر جنوبی شهرک 22 بهمن یکی از 4 بلوکی است که توسط یک تعاونی دیگر معرفی شده است. در واقع مالک این زمین که پروژه اولیه خود را با نام پروژه سپکو 4 در قالب 4 بلوک معرفی نموده است، ساخت یکی از بلوک های این پروژه را به شرکت دیگری سپرده است که سهامی خاص است و نام پروژه نیز متفاوت است.

    پذیره نویسی های جدید در نقاط دیگر چیتگر
    پذیره نویسی های جدید در نقاط دیگر چیتگر

    توجه داشته باشید که سازنده پروژه سپکو 4، پروژه های اولیه خود را همگی در زمین هایی معرفی نموده است که تعیین تکلیف نشده اند و اولین پروژه اش نیز در همان قطعه زمین مشاعی در مروارید شهر است که نزدیک به 25 پروژه دیگر در آن تعریف شده است و در حال حاضر تنها فنس کشی شده که نیاز به جواز ندارد. پروژه الماس همت نمونه ای از این پروژه ها است که باید هنگام خرید بدانید که ممکن است شروع عملیات بیش از 3 سال دیگر نیز طول بکشد و به گفته های فروشنده ها اطمینان نفرمایید.

    انتخاب میان پروژه های پذیره نویسی

    واقعیت آن است که در منطقه 22 تهران، املاک و بنگاه های معاملات ملکی اخیرا اقدام به تاسیس تعاونی و فروش پروژه می نمایند و پروژه هایی که به این شکل معرفی می شوند روز به روز بیشتر می شوند.

    اولین و مهمترین اصل در انتخاب میان پروژه های پذیره نویسی در منطقه 22 این است که تعاونی سازنده دارای رزومه تحویل باشد. توجه داشته باشید که رزومه تحویل با داشتن چندین پروژه در حال اجرا متفاوت است.

    بسیاری از تعاونی های تازه تاسیس، هنگامی که قصد معرفی خود را دارند، رزومه دیگر تعاونی ها را جای رزومه خود اعلام می دارند و اگر جویایی علت شوید و موشکافانه به آن نگاه کنید به شما خواهند گفت که اعضای آن تعاونی، این شرکت تعاونی جدید را ثبت کرده اند.

    واقعیت این است که هر برندی که پروژه انجام داده است، همان راه را ادامه می دهد و نیازی نیست که تعاونی دیگری ثبت کند پس در واقع نمی توان این دسته از تعاونی ها را دارای سابقه ساخت و تحویل دانست و این اولین قدم برای اعتبار سنجی پروژه های پذیره نویسی چیتگر است که سابقه واقعی باشد.

    پروژه پزشکان که در بالا معرفی نمودیم و سازنده آن تعاونی عرش گستر همت می باشد، پروژه اول خود را در مرحله میانی ساخت دارد و پروژه دوم را در محدوده ای معرفی نموده است که زمین مشاعی است اما باز هم ضریب اطمینان به این تعاونی نسبت به تعاونی که تاریخ تاسیس آن به 2 سال هم نمی رسد بیشتر است با اینکه زمین پروژه تایید نمی شود.

    پذیره نویسی ها دولتی در چیتگر

    واقعیت این است که چیزی به عنوان پذیره نویسی های دولتی در چیتگر وجود ندارد که برای عموم مردم باشد زیرا تعاونی های دولتی در ابتدا پذیره نویسی پروژه هایشان را در ادارات و ارگان های خود انجام میدهند و اعضای اولیه، اعضای اصلی سازمان هستند که پس از اتمام پذیره نویسی اقدام به فروش سهام و یا امتیاز خود در بازار می نمایند.

    پس در واقع در نظر داشته باشید که پذیره نویسی های دولتی که واقعا توسط دولت انجام می شوند برای عموم مردم در مرحله اول در دسترس نیستند و اگر تعاونی هایی باشند که تشکیل شده از اعضای یک سازمان باشند پذیره نویسی برای عموم مردم انجام میشوند. به عنوان مثال پروژه برلیان توسط تعاونی معرفی شده است که پروژه الماس بهداری سپاه را انجام داده است.

    پذیره نویسی ها دولتی در چیتگر
    پذیره نویسی ها دولتی در چیتگر

    این تعاونی دولتی نیست اما شکل گرفته از اعضای دولتی است و به همین دلیل است که پذیره نویسی هایی که انجام میدهد برای عموم در دسترس است.

    جمع بندی

    در این مطلب آخرین پروژه های پذیره نویسی معرفی شده در چیتگر را به تاریخ بهمن ماه سال 1402 بررسی نمودیم. توجه داشته باشید همانطور که در بالا اشاره نمودیم، تعداد زیادی از املاک های منطقه 22 اقدام به تاسیس تعاونی نموده اند و این یک ایراد است که در پروژه های تازه معرفی شده وجود دارد.

    ما در این مطلب تفاوت بین پروژه های پذیره نویسی و راهی که برای اعتبار سنجی آنها باید انجام دهید را بررسی نمودیم اما در نهایت هر پروژه شرایط متفاوتی با پروژه دیگر دارد و به همین منظور اگر قصد ثبت نام در پروژه های پذیره نویسی و روی خاک در محدوده چیتگر را دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    برخی از پروژه های در حال اجرای چیتگر قیمت پایین تری نسبت به پروژه های پذیره نویسی دارند زیرا ماهیت آنها دولتی است و گزینه های متفاوتی برای شما وجود دارد که میتوان به شما معرفی نمود.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه