جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک: اطلاعات و معرفی پروژه ها

  • شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک در تاريخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۹ به شماره ثبت ۵۷۲۹۳۳ به شناسه ملي ۱۴۰۰۹۸۰۱۳۵۹ به ثبت رسیده است. مدیر عامل این شرکت مهدی کاویانی و رئیس هیات مدیره آن امیر کاویانی می باشد.

    این شرکت دارای سابقه ساخت نمی باشد و هنگام معرفی خود یک پروژه اداری و تجاری را به عنوان رزومه خود اعلام نموده است در حالیکه مدتی تنها عامل فروش این پروژه بوده است. در حال حاضر نیز این تعاونی 2 پروژه معرفی نموده است که در منطقه 22 تهران قرار گرفته شده اند.

    شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک: اطلاعات و معرفی پروژه ها
    شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک: اطلاعات و معرفی پروژه ها

    توجه داشته باشید که این تعاونی خود مستقیم اقدام به ساخت نمی کند و تنها به منظور فروش از طریق تعاونی اقدام به تاسیس این شرکت تعاونی شده است و سازنده تعاونی مسکن قدر می باشد زیرا این شرکت ماهیت تعاونی ندارد.

    شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک

    این شرکت 2 پروژه معرفی نموده است که اولین آنها پروژه فرتاک نام دارد و در میدان المپیک واقع شده است. این پروژه در تابستان سال 1401 معرفی شده است و هم اکنون در بهمن ماه سال 1402 پس از گذشت 16 ماه در مرحله اسکلت طبقات منفی می باشد.

    این پروژه در قالب دو برج 21 طبقه که 16 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد که در مجموع 256 واحد مسکونی 55 تا 220 متری را شامل میشود و شرایط پرداخت آن بصورت اقساطی است.مدت زمان سپری شده نسبت به عملیات ساخت حاکی از این است که این پروژه از زمانبندی خود عقب است و سرعت ساخت پایینی داشته است.

    شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک
    شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک

    پروژه دیگری که توسط شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک معرفی شده است پروژه فراز فرتاک در زمینی به مساحت 2 هزار متر در مروارید شهر شمالی محدوده الهیه غرب معرفی شده است. این پروژه تک برج 19 طبقه است و در سال 1401 معرفی شده است و تا کنون هیچ تغییری نداشته است و عملیات ساخت آن شروع نشده است.

    پروژه های مشابه با تعاونی کاشانه سازه فرتاک

    به دلیل تعاونی ساز بودن عمده زمین های منطقه 22 تهران، تعاونی های زیادی در این محدوده فعال هستند اما باید بدانید که مدل هر کدام متفاوت است. برخی از تعاونی ها پروژه تحویل داده شده دارند و چندین پروژه دیگر را معرفی نموده اند و برخی بدون اینکه پروژه کنونی شان به ثمر برسد اقدام به معرفی پروژه های دیگری می نمایند.

    در حال حاضر شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر 2 پروژه با نام وزرا و وزرا پالاس معرفی نموده است که دقیقا شرایط مشابه با پروژه تعاونی کاشانه سازه فرتاک دارند و هر دو پروژه در مراحل اولیه هستند و عملیات ساخت آنها کند پیش می رود و در مروارید شهر واقع شده اند.

    تعاونی دیگری که شرایط مشابهی دارد تعاونی کاشانه همت است که 3 پروژه معرفی نموده است که در بلوار اردستانی(مسکوت)، مروارید شهر (خریداری شده روی اسکلت و مسکوت) و یک پروژه در اتوبان حکیم که عامل فروش طبقه 11 الی 15 را در اختیار داشته و این پروژه تمام شده است. نام پروژه های این شرکت پروژه سران است.

    پروژه های مشابه با تعاونی کاشانه سازه فرتاک
    پروژه های مشابه با تعاونی کاشانه سازه فرتاک

    از این دسته تعاونی ها در مروارید شهر جنوبی بسیار زیادند و در یک قطعه زمین مشاعی نزدیک به 40 پروژه قرار گرفته شده است که همگی در مرحله تغییر کاربری زمین هستند و تا کنون 3 سال زمان برده و احتمالا 3 سال دیگر زمام می برد.

    این تعاونی ها تنها پروژه ای که معرفی نموده اند در همین زمین است و عملکردشان به مراتب از کاشانه سازه فرتاک ضعیف تر می باشد به عنوان نمونه تعاونی مهر ایثار یاران نمونه ای از این تعاونی ها می باشد که در حال حاضر 2 پروژه در همین قطعه زمین با نام های متفاوت و حتی تعاونی های متفاوت معرفی نموده است.

    اعتبار سنجی تعاونی کاشانه سازه فرتاک

    توجه داشته باشید که برخی از تعاونی ها سودشان در این است که روند انجام کار را به کندی پیش ببرند تا افراد قدیمی که در پروژه وجود داشته اند اقدام به فروش کرده و در نهایت تعاونی دفترچه آنها را خریداری کرده و با قیمت جدید به شخص دیگری به فروش برساند و این روال اینقدر ادامه پیدا میکند که مشاهده شده یک برج 300 واحدی بیش از 5 هزار بار در طول مدت زمان ساخت جابجا شده است که البته مدت زمان ساخت طولانی بوده است.

    در حال حاضر قیمت امتیازی که این تعاونی بر روی پروژه فراز خود گذاشته است 800 میلیون تومان است در حالیکه پروژه پیشرفتی نداشته است و اگر در سایتهای جستجوی آگهی املاک بگردید امتیاز 300 میلیون تومانی برای فردی که عضو پروژه است و قصد فروش دارد نیز وجود دارد و این نشان از این موضوع دارد که امتیاز 800 میلیون تومانی خود تعاونی در بازار ارزش ندارد و یک عضو قدیمی نمی تواند حتی کمی پایینتر امتیاز خود را به فروش برساند.

    جایگزین برای تعاونی کاشانه فراز

    ما در اینجا بصورت کلی چندین پیشنهاد را مطرح خواهیم نمود که بر اساس میزان سرمایه اولیه شما می تواند گزینه های متفاوتی باشد.

    اگر به دنبال خرید با شرایط اقساطی از پروژه سالمی هستید، بهتر از سابقه ساخت و تحویل را به دقت بررسی کنید. در این بین تعاونی های دولتی و خصوصی وجود دارند که شرایط شان می تواند نسبت به تعاونی کاشانه فراز متفاوت باشد.

    تعاونی مسکن فراگستر امید یاران 27 یک تعاونی دولتی است که سازنده پروژه لشگر 27 است و در واقع هم ریشه دولتی دارد و هم پروژه اجرا شده در کارنامه خود دارد که سال دیگر تحویل داده می شود.

    اگر بخواهید به دنبال خرید قطعی و پیش خرید از سازنده و شرکت هایی بروید که سابقه اجرای بسیار قوی دارند میتوانید به سراغ سازنده برج های تریتیوم، شرکت نیکان سازه سدید بروید که در حال حاضر 2 پروژه را بصورت کامل تحویل داده، 2 پروژه دارد که یکی از آنها تحویل موقت داده شده و دیگری نیز سال آینده تحویل داده میشود و یک پروژه بزرگ به نام تریتیوم vip در هوانیروز دارد که پروژه ای بزرگ است.

    جایگزین برای تعاونی کاشانه فراز
    جایگزین برای تعاونی کاشانه فراز

    اگر گزینه های 100 درصد دولتی مد نظر شماست می توانید اول از همه روی پروژه های ارتش حساب باز کنید. سازنده و در واقع بهتر بگوییم پیمانکار پروژه های ارتش در منطقه 22 که سابقه تحویل برج های پهنه A را دارد شرکتی است به نام عمران آبشار اسپادانا است که یک شرکت وابسته به ارتش است. پروژه های این شرکت با قیمت قطعی در پهنه های B و D به فروش می رسد.

    همچنین در نظر داشته باشید که دیگر ارگانها نیز مشغول به ساخت در این محدوده هستند و بطور کلی این تعاونی ها به منظور تامین مسکن کارکنان در منطقه 22 اقدام به ساخت و ساز می نمایند که می توانید پروژه های بنیاد تعاون سپاه را نیز بررسی نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که برای کسب جزئیات و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی اطلاعات، سوابق و پروژه های در حال اجرای شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک پرداختیم و مزایا و معایب آن را بیان نمودیم. همچنین پروژه های مشابه و جایگزین را معرفی نمودیم تا بدانید که پروژه های در حال اجرای منطقه 22 به چند دسته تقسیم میشوند و ماهیت آنها را بدانید.

    شما می توانید برای آشنایی با پروژه های در حال اجرای منطقه 22، از قسمت منو بالای سایت و بخش لیست پروژه ها اطلاعات لازم برای هر پروژه را کسب نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه