جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط فروش پروژه شاهان چیتگر در منطقه 22 تهران

  • پروژه شاهان در زمینی به مساحت 3960 متر مربع در رینگ اصلی دریاچه با پلاک ثبتی 1956 توسط شرکتی بنام پارس وافل معرفی شده است که فاقد رزومه ساخت است. این شرکت در زمینه قالب های وافل که در سقف اجرا میشوند فعالیت میکند و خود را مجری بیش از چند پروژه معرفی کرده که هیچکدام وضعیت مشخصی ندارند و در حال تاسیس می باشند و مشخص نیست منظور از اجرای پروژه، اجرای سقف وافل است یا ساخت و ساز را انجام داده است که این مورد بعید به نظر میرسد.

    در مورد پروژه شاهان که در منطقه 22 تهران معرفی شده است در حال حاضر مالکیت زمین توسط این شرکت وجود ندارد و زمین جواز ساخت نیز دریافت نکرده و احتمالا زمین این پروژه مبایعه نامه و یا قصد مشارکت وجود دارد به همین دلیل است که اطلاعاتی که در مورد این پروژه اعلام شده است هیچکدام سندیت ندارند.

    بنا بر گفته خود شرکت این پروژه قرار است در قالب تعاونی به فروش برسد که البته ماهیت خود این شرکت تعاونی نیست و یک شرکت در زمینه ای دیگر است و در قالب تک برج 30 طبقه شامل 25 طبق مسکونی با متراژ واحدهای ۶۰-۹۰- ۱۲۰ – ۱۵۰ – ۱۸۰ متری معرفی شده است .بر اساس اعلام شرکت در هر طبقه از واحدهای این برج 10 الی 12 واحد مسکونی قرار گرفته و در مجموع دارای 312 واحد مسکونی است که همگی دارای دید به دریاچه است و موقعیت آن بین میدان موج و ساحل معرفی شده است.

    پیش از ادامه مطلب پیشنهاد میکنیم که ویدئو زیر که یک حقوقدان در مورد پروژه های پیش فروش و مواردی که باید بدانید مشخص کرده مشاهده نمایید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

     

    از نوع معرفی متراژ مشخص است که تنها قصد فروش این متراژ ها وجود دارد و به دلیل سهولت کار در فروش این متراژ اعلام شده وگرنه اصولا یک برج نمیتواند به همین راحتی دارای 5 تیپ متراژ با اختلاف زیاد باشد که در این پروژه اینگونه اعلام شده است و حتی گفته شده که کلیه پروژه ها دید به دریاچه دارند که مشخص نیست معماری برج چگونه است که 312 واحد رو به دریاچه ساخته میشود و واحد شمالی وجود ندارد!

    پیش از ادامه مطلب پیشنهاد میکنیم که ویدئو زیر که یک حقوقدان در مورد پروژه های پیش فروش و مواردی که باید بدانید مشخص کرده مشاهده نمایید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

    شرایط فروش پروژه شاهان در چیتگر

    بر طبق اعلام سازنده این پروژه در مرحله دستور نقشه است که این بدان معناست که مالکیت پروژه یا نوع مشارکت سازنده باید مشخص شده و جواز صادر شده است . در مورد این پروژه شرایط این چنین نیست و مانند مابقی پروژه های تازه تاسیس حرف های تکراری برای جلب مشتری زده میشود که تاریخ شروع عملیات ساخت را چند ماه دیگر اعلام می دارند.

    در نهایت در حال حاضر شرایط فروش اعلام شده از شرکت بدین صورت است که در حال حاضر قیمت کل قرارداد را متری 38 میلیون اعلام کرده که 18 میلیون از آن برای تراکم و زمین است و متری 20 میلیون مابقی را برای ساخت در نظر گرفته است . این قیمت بصورت علی الحساب است یعنی در حال حاضر شاید تنها مرحله زمین و تراکم است که قطعی باشد اما هزینه ساخت کاملا متفاوت است و افزایش می یابد.

    قیمت اعلام شده بر اساس جدول زیر میباشد (که البته اشتباه است در ادامه مطلب بررسی میشود)

    پروژه شاهان چیتگر
    پروژه شاهان چیتگر

    در ادامه به توضیحات مربوط به این جدول می پردازیم.

    بررسی شرایط پروژه شاهان دریاچه چیتگر

    همانطور که مشاهده میفرمایید حتی جدول ارسال شده توسط شرکت نا مفهوم و اشتباه است ، در جدول مبلغ کل برای یک واحد 60 متر در جدول بالا قیمت تمام شده 1 میلیارد و 20 میلیون تومان اعلام شده که حاصل جمع 720 میلیون تومان اولیه + حق امتیاز 300 میلیونی ( نباید حق امتیاز وجود داشته باشد ) است ، در ادامه اقساطی معرفی شده که 60 ماهه است و ماهیانه 9 میلیون تومان اعلام شده یعنی 540 میلیون که نهایت میشود 1 میلیارد و 560، در واقع متری 26 میلیون که البته با اعلام اولیه تعاونی مبنی بر ساخت کلی متری 38 میلیون نیز تفاوت دارد ولیکن در نهایت این اعداد و ارقام واقعی نیست.

    در نهایت پروژه ها پس از شروع هزینه های ساخت واقعی را می بایست اعلام دارند که در حال حاضر یک برج مسکونی با دید به دریاچه بصورت نوساز با قیمت پایه 90 میلیون تومان فروخته میشود.

    شرایط فروش پروژه شاهان
    شرایط فروش پروژه شاهان

    همچنین در مورد حق امتیاز این پروژه ناشناخته، حق امتیاز 300 میلیون تومانی برای یک واحد 60 متری اعلام شده است ! این حق امتیاز در واقع سود سازنده ، دلال یا کارگزار فروش این پروژه است و جزو پرداختی های شما به تعاونی محسوب نمیشود .

    در حالیکه اعلام میشود امتیاز این پروژه فروخته شده و در حال حاضر خریداران قبلی هستند که سهام خود را با این حق امتیاز میفروشند که این مورد هم غیر واقعیست و خرید و فروشی در این پروژه وجود ندارد و در مرحله پذیره نویسی است.

    نظر نهایی در مورد پروژه شاهان و مشابه آن

    تهران برج این بخش را در صورت یافتن اطلاعات بیشتر تکمیل میکند اما ماهیت این پروژه بسیار شبیه به پروژه اطلس میباشد که در لوکیشن دریاچه و با همین وضعیت معرفی شده و البته میتوانید وضعیت خریداران را در نظرات صفحه مربوطه مشاهده نمایید .

    بررسی شرایط پروژه شاهان دریاچه چیتگر
    بررسی شرایط پروژه شاهان دریاچه چیتگر

    در نهایت تهران برج واقعیت پروژه ها را بیان میکند و اگر خلاف مطالبی که ما منتشر میکنیم وجود داشته باشد شرکت سازنده یا تعاونی با ارسال مدارک واقعی میتواند درخواست اصلاح نماید اما اگر قصد خرید از پروژه های این چنینی را دارید اول از همه ویدئویی که در بالای صفحه برایتان قرار دادیم را مشاهده کنید و یا اگر بخواهیم به صورت نوشتاری بیان کنیم:

    • قرارداد خود را مطالعه کنید ( که در این پروژه یک کاردکس بدون تعهدات است و در واقع رسید سرمایه گذاری است )
    • سند مالکیت شرکت سازنده یا قرارداد مشارکت را مشاهده فرمایید
    • اگر پروژه دارای جواز است آنرا ببینید
    • تعهدات سازنده را مشاهده فرمایید که در این پروژه وجود ندارد ( جریمه تحویل ، تاخیر ، متریال ، افزایش اقساط بر اساس آمار رسمی و … )
    • سوابق ساخت را با مدرک مشاهده نمایید
    • اگر ادعای وجود وام است باید مدارک آن مستند رویت شود نه اینکه اشاره به وام مشارکت مدنی شود

    و موارد دیگری که ما در مطالب دیگرمان به دفعات تکرار کردیم . همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر از پروژه شاهان ، پروژه های مشابه و یا پروژه هایی که بر اساس خواسته شما بر اساس میزان مبلغ اولیه سرمایه ، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی که انتظار دارید واحد را تحویل بگیرید به شما معرفی شود میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه