جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه خاتم (اطلس 2) در مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه خاتم که با نام اطلس 2 نیز شناخته میشود در زمینی واقع در مروارید شهر شمالی در قالب یک برج ۱۴ طبقه (۱۱ طبقه مسکونی ،۲طبقه پارکینگ، یک طبقه لابی) در حال اجرا می باشد. این پروژه توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش معرفی شده است که به جز این پروژه، 2 پروژه دیگر معرفی نموده است.

    پروژه خاتم
    پروژه خاتم

    نوع سازه این پروژه بتنی است و در حال حاضر در مرحله سقف طبقه 9 می باشد و متراژ واحدهای آن 120 متری می باشد و در مجموع دارای 108 واحد مسکونی است. اگر پروژه با همین منوال عملیات ساخت را طی کند زمان تحویل این پروژه سال 1405 تخمین زده می شود زیرا تا کنون این پروژه به تاخیر خورده است که علت آن را در ادامه این مطلب عنوان خواهیم کرد و جزئیات بیشتری از پروژه از قبیل، قیمت، شرایط اقساط و اطلاعات پروژه را بررسی خواهیم نمود.

    پروژه خاتم (اطلس 2)

    زمین پروژه خاتم در سال 1398 از اتوبوسرانی خریداری شده و عملیات ساخت آن شروع گردیده است اما به دلیل ابطال جواز که مدت زمان 4 ساله ای داشته پروژه متوقف شده است و مدت زمانی صرف تمدید جواز گشته است. پس از اخذ جواز جدید به دلیل تغییرات قیمت مصالح، تعاونی قادر به ساخت با قیمت های جدید نبوده که در نهایت با بروز کردن اقساط و شرایط عملیات ساخت این پروژه مجدد شروع شده است.

    پروژه دیگر این شرکت با نام پروژه اطلس در مرحله اخذ جواز می باشد و عملیات ساخت آن شروع نشده است و موقعیت مکانی آن در نزدیکی دریاچه است و پروژه خاتم نیز در محدوده مروارید شهر شمالی در قطعه ای واقع شده است که در جوار آن پروژه هایی به اتمام رسیده و تحویل گردیده اند.

    شرایط فروش پروژه خاتم

    متراژ واحدهای پروژه خاتم به صورت 120 متری می باشد و نحوه خرید آن به صورت امتیاز + واریزی است که در حال حاضر در تاریخ بهمن ماه سال 1402، واریزی بروز پروژه 1 میلیارد و 330 میلیون است و حق امتیاز بین 1 میلیارد و 400 الی 1 میلیارد و 600 میلیون تومان می باشد.

    با توجه به قیمت کنونی، برای یک واحد 120 متری ، 24 میلیون تومان به ازای هر متر باید پرداخت شود که هزینه زمین، تراکم و ساخت است که تا کنون پرداخت شده است و اقساط این پروژه نیز هر 2 ماه یکبار مبلغ 87 میلیون 500 هزار تومان است که با توجه به مدت زمان اعلام شده توسط تعاونی که تاریخ پایان پروژه را 2 سال دیگر اعلام نموده است 12 قسط دیگر با این مبلغ به صورت علی الحساب باید پرداخت شود که 1 میلیارد و 50 هزار تومان می شود.

    پروژه خاتم (اطلس2)
    پروژه خاتم (اطلس2)

    توجه داشته باشید که اقساط علی الحساب است و تغییر خواهد نمود و مجموع این قیمت را به عنوان تمام شده واحد 120 متری در نظر نگیرید بلکه باید ضریب افزایش اقساط در سالهای گذشته را نیز بررسی نماییم. در سال 1401 اقساط این پروژه 58 میلیون تومان بوده است که نزدیک به 50 درصد افزایش داشته است و در سال 1402 تبدیل به 87 میلیون 50 هزار تومان شده است.

    موقعیت مکانی پروژه خاتم

    پروژه خاتم یا اطلس 2 در محدوده مروارید شهر شمالی واقع شده است و همانطور که در بالا اشاره نمودیم در جوار آن پروژه های ساخته شده وجود دارند. در تصویر زیر موقعیت قرار گیری پروژه خاتم و همچنین فاصله آن با شاخص های منطقه 22 مشاهده خواهید نمود:

    موقعیت پروژه خاتم
    موقعیت پروژه خاتم

    همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید نزدیک ترین شاخص های منطقه 22 به این پروژه باغ گیاهشناسی و شهر بازی هزار و یک شهر می باشد.

    امکانات پروژه خاتم

    امکانات معرفی شده برای پروژه خاتم به شرح زیر است:

    • انباری آسانسور
    • سالن اجتماعات و ورزش
    • پارکینگ مهمان
    • سیستم ایمنی مدرن
    • مانیتورینگ مداربسته
    • مهد کودک محل بازی کودکان
    • شوتینگ زباله

    توجه داشته باشید که در حال حاضر برج هایی که در همسایگی این پروژه ساخته شده اند دارای همین سطح از امکانات هستند اما در نهایت بسیاری از برج های جدید در منطقه مروارید شهر امکاناتی نظیر مشاعات آبی را اضافه نموده اند.

    سابقه سازنده

    شرکت تعاونی آشیان آفرین آسایش در سال 1391/4/18 با شماره 427824 به ثبت رسیده و ماهیت آن تعاونی میباشد. آقای حسین مرونی به عنوان مدیر عامل و آقای اصغر رحملو به عنوان رئیس هیات مدیره در این تعاونی به ثبت رسیده اند.

    این شرکت در حال حاضر 2 پروژه دیگر معرفی نموده است که اولین پروژه هنوز زمین آن مشخص نشده است و پروژه سوم این شرکت یعنی پروژه اطلس 3 در حال حاضر در مرحله اخذ جواز ساخت می باشد و از برنامه زمانی اجرا نیز عقب افتاده است.

    جمع بندی

    پروژه خاتم تا کنون زمان زیادی متوقف شده ولی در سال جاری شروع به ساخت نموده است. وضعیت پیشرفت پروژه باید توسط خریدار بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که در زمان اعلام شده پروژه تحویل می گردد. همچنین برای محاسبه قیمت تمام شده این پروژه باید ضریب افزایش اقساط در سالهای گذشته را برای سالهای آینده نیز اعمال نمود و همچنین مدت زمانی را برای تاخیر در نظر گرفت.

    در جوار پروژه خاتم، برج مهتاب 2 قرار گرفته شده که قیمت پایه آن متری 60 میلیون تومان است. در نهایت با بررسی قیمت تمام شده منطقه و محاسبه حق امتیاز، مبلغ باقی مانده و همچنین واریزی ها به همراه ضریب افزایش قیمت می توانید محاسبه نمایید که آیا خرید از این پروژه برای شما به صرفه است یا خیر.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خاتم و دیگر پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه