جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه قصر آپاما واقع در بلوار اردستانی منطقه 22

  • پروژه قصر آپاما در زمینی به مساحت 13200 متر در زمینی به پلاک ثبتی 4/2716 توسط تعاوني برترين هميار ساخت ابنيه بهسا معرفی شده است. این پروژه در قالب 4 بلوک 15 طبقه معرفی شده است که دارای 5 طبقه پارکینگ و لابی و 10 طبقه مسکونی می باشد.

    قصر آپاما
    قصر آپاما

    سازنده این پروژه، سابقه اجرایی بنام خود تعاونی ندارد و پیش تر در تعاونی های دیگری عضویت داشته است. این پروژه در حال حاضر در مرحله اخذ جواز می باشد و در حال حاضر شرایط فروش آن بدین صورت می باشد که به صورت اقساط تا برج 3 مبلغ زمین و تراکم دریافت می شود و قرار است پس از شروع عملیات ساخت، اقساط مربوط به ساخت دریافت شود.در ادامه این مطلب به بررسی پروژه قصر آپاما و جزئیات بیشتری در مورد این پروژه می پردازیم.

    شرایط فروش قصر آپاما

    متراژ های معرفی شده برای فروش این پروژه به صورت 50 متری خرد شده است که برای سهولت خریداران می باشد. در حال حاضر متراژ 50،75،100،125 و 150 متری معرفی شده است که به صورت سهام است. در حال حاضر در بهمن ماه سال 1402 شرایط فروش پروژه قصر آپاما بدین صورت اعلام شده است:

    متراژ پرداخت اولیه باقی مانده اقساط تا برج 3 مبلغ کل
    50 500 میلیون 550 میلیون 1.05 میلیارد
    75 750 میلیون 825 میلیون 1.575 میلیارد
    100 1 میلیارد 1.1 میلیارد 2.1 میلیارد
    125 1.25 میلیارد 1.562 میلیارد 2.812 میلیارد
    150 1.5 میلیارد 1.65 میلیارد 3.15 میلیارد

    با توجه به جدول اعلام شده توسط تعاونی، مبلغ زمین و تراکم متری 21 میلیون تومان محاسبه شده است که این مبلغ قطعی است و پس از اخذ جواز، اقساط ساخت اعلام خواهد شد.

    همچنین در نظر داشته باشید که مبلغ باقی مانده تا برج 3، در طی 3 فقره چک می تواند پرداخت شود و قابل مذاکره است.

    موقعیت پروژه قصر آپاما

    موقعیت قرار گیری زمین پروژه قصر آپاما در بلوار اردستانی، بالای اتوبان حکیم و جنوب شهرک خرازی است. در تصویر زیر می توانید موقعیت قرار گیری پروژه و فاصله آن نسبت به شاخص های منطقه 22 را مشاهده فرمایید:

    موقعیت زمین پروژه قصر آپاما
    موقعیت زمین پروژه قصر آپاما

    همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این پروژه نزدیک به ایران مال، باغ موزه گیاه شناسی و شهر بازی هزار و یک شهر (در حال ساخت) است و دسترسی به اتوبان خرازی و همدانی دارد. البته در نظر داشته باشید با توجه به ارتفاع برج های خرازی که در نزدیکی این پروژه واقع شده است ممکن است دید به برخی از جهات توسط این برج ها بسته شده باشد که در نهایت پس از اخذ جواز و جانمایی برج ها مشخص خواهد شد.

    همچنین با توجه به اینکه کاربری زمین تجاری و مسکونی است، می تواند موقعیت تجاری مناسبی با توجه به محل قرار گیری این پروژه وجود داشته باشد.

    پروژه های مشابه با قصر آپاما

    پروژه قصر آپاما در محدوده بلوار اردستانی معرفی شده است و بطور کلی در این بلوار، پروژه های در حال ساخت چندانی وجود ندارد به همین دلیل می توانیم پروژه هایی مشابه در نقاط نزدیک به این پروژه را معرفی نماییم.

    در محدوده مروارید شهر می توانیم پروژه پزشکان را مثال بزنیم که یک پروژه در حال ساخت و یک پروژه روی خاک معرفی نموده است و روند ساخت پروژه هایش به کندی پیش میرود.

    نمونه دیگری از پروژه های در حال ساخت در محدوده مروارید شهر که سابقه تحویل پروژه نیز در کارنامه خود دارند پروژه برلیان می باشد که پروژه الماس بهداری را تحویل داده است و پروژه در حال اجرا دارد.

    پروژه های مشابه با قصر آپاما
    پروژه های مشابه با قصر آپاما

    ضمن اینکه باید توجه داشته باشید، تعداد زیادی از پروژه های روی خاک در محدوده مروارید شهر جنوبی واقع شده اند که در قطعه زمینی مشاعی قرار گرفته اند و در مرحله تغییر کاربری زمین می باشند. در حال حاضر پس از گذشت نزدیک به 3 سال تنها عملیاتی که روی زمین های این محدوده انجام شده است، فنس کشی و تسطیح خاک است که نیاز به جواز ندارد.

    اما در قسمت مروارید شهر شمالی، پروژه ها وضعیت زمین شان مشخص است و به عنوان نمونه پروژه آکاش در این محدوده معرفی شده است که در مرحله ای مشابه با پروژه قصر آپاما قرار دارد.

    سابقه سازنده

    تعاوني برترين هميار ساخت ابنيه بهسا که در تاريخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۵۵۵۸۹۰ و شناسه ملي ۱۴۰۰۹۰۴۴۲۹۰ به ثبت رسیده است. آقای فرشاد قدیمی به سمت مدیر عامل و آقاي حسن نصيري به سمت رئیس هیئت مدیره این تعاونی منصوب شده اند.

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، این تعاونی به نام خود سابقه اجرایی ندارد و اعضای تعاونی آن پیش تر در دیگر پروژه ها فعالیت داشته اند.

    جمع بندی

    زمین های محدودی در بلوار اردستانی وجود دارند که قابلیت ساخت بصورت پروژه های انبوه را دارند و عموما پروژه های در حال اجرا در محدوده مروارید شهر و یا جنوب بلوار اردستانی قرار گرفته اند به همین دلیل می تواند موقعیت پروژه را مطلوب ارزیابی نمود.

    توجه داشته باشید که زمان تحویل پروژه 48 ماه پس از شروع گودبرداری است نه عقد قرارداد و با توجه به مدت زمانی که برای تسویه حساب زمین و تراکم زمین تا برج 3 در نظر گرفته شده، پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده عملیات شروع شود و البته ممکن است با تاخیر نیز مواجه شود زیرا پروژه های روی خاک در این مرحله ممکن است به مواردی برخورد نمایند که باعث تاخیر اجرای پروژه شود.

    در صورت تغییرات این پروژه، این مطلب بروز رسانی خواهد شد و روند اخذ جواز و شروع عملیات ساخت این پروژه پیگیری خواهد شد تا در صورت ایجاد تغییرات در این بخش اعلام شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه قصر آپاما و دیگر پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه