جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی عرش گستر همت

  • شركت تعاوني انبوه سازان عرش گستر همت در تاريخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۵۴۸۹۷۶ با شناسه ملي ۱۴۰۰۸۷۰۷۲۶۰ به ثبت رسیده است. بر طبق آخرین تغییرات این شرکت آقاي نوربخش دوستان نژاد به سمت رئیس هیات مدیره و  آقاي عبدالحميد صفري اصل مدیر عامل این تعاونی می باشند.

    تعاونی عرش گستر همت
    تعاونی عرش گستر همت

    این شرکت در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که نام آنها پروژه پزشکان 1 و 2 می باشد که در حال حاضر پروژه اول این شرکت در اسکلت طبقه 21 و پروژه دوم این شرکت در مرحله تغییر کاربری زمین و اخذ جواز ساخت می باشد. هر دو پروژه شرکت تعاونی عرش گستر همت در محدوده مروارید شهر واقع شده است.

    در این مطلب ضمن بررسی پروژه های این تعاونی، تعاونی های مشابه و فعال در محدوده مروارید شهر را بررسی نموده و مقایسه ای با پروژه های این شرکت انجام می دهیم.

    تعاونی عرش گستر همت

    این شرکت تعاونی در سال 98 تاسیس شده است و اولین پروژه را با نام پروژه پزشکان 1 در همان سال معرفی نموده است. این پروژه در قالب تک بلوک 30 طبقه معرفی شده است که 25 طبقه آن مسکونی است و در حال حاضر با احتساب طبقات منفی در مرحله اسکلت طبقه 20 قرار دارد.

    پروژه دیگر تعاونی عرش گستر همت، در جنوب اتوبان حکیم معرفی شده است که در قطعه زمینی مشاعی واقع شده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین می باشد و تنها عملیات انجام شده بر روی آن فنس کشی و تسطیح خاک است و پیشرفت دیگری نداشته است.

    این تعاونی به غیر از این 2 پروژه سابقه ساخت و اجرای دیگری نداشته است و یک تعاونی خصوصی است.

    تعاونی های مشابه با عرش گستر همت

    با توجه به موقعیت قرار گیری پروژه های تعاونی عرش گستر همت در محدوده مروارید شهر، در ضلع شمالی اتوبان حکیم، پروژه های در حال ساخت بیشتری نسبت به ناحیه جنوبی وجود دارند که تحویل شده اند.

    این پروژه ها توسط تعاونی های خصوصی و دولتی اجرا شده اند که برای نمونه تعاونی های خصوصی را می توان شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر نام برد که 2 پروژه معرفی نموده است که یکی از آنها در مرحله ساخت و دیگری در مرحله خاک است و نسبت به پروژه عرش گستر همت، پروژه در حال ساخت در مرحله عقب تری قرار دارد و ماهیت آن خصوصی است.

    همچنین اگر بخواهیم پروژه دوم این شرکت که محدوده مروارید شهر جنوبی و در قطعه زمین مشاعی قرار گرفته شده است را مد نظر قرار دهیم در آن زمین نزدیک به 25 پروژه معرفی شده اند که همگی وضعیت یکسانی دارند و ایجاد تغییرات در هر کدام منوط به تغییر کاربری زمین، تفکیک و اخذ جواز برای هر پروژه است. تعاونی سازه گستر چیتگر یکی از این 25 پروژه را مانند عرض گستر همت در این ناحیه معرفی نموده است.

    تعاونی های مشابه با عرش گستر همت
    تعاونی های مشابه با عرش گستر همت

    همچنین شرکت هایی در این منطقه وجود دارند که پروژه های آنها با قیمت قطعی فروخته شده است و ماهیت تعاونی نداشته اند که در مروارید شهر شمالی واقع شده اند. نمونه ای از این پروژه ها مهتاب است که توسط شرکت الدوز آذربایجان اجرا شده است و در حال حاضر تحویل گردیده است و پروژه های دیگری در نقاط دیگر تهران معرفی نموده است.

    اعتبار سنجی شرکت عرش گستر همت

    برای اعتبار سنجی یک تعاونی بهتر است پروژه های تحویل داده شده آنرا بررسی نمایید زیرا این یک موضوع مهمی است که یک تعاونی پروژه های به اتمام رسیده شده داشته باشد. مدیریت سرمایه و عملیات پیشرفت پروژه یک امر پیچیده است که نیاز به تجربه دارد و در حال حاضر پروژه شرکت عرش گستر همت با تاخیر روبرو بوده است بصورتی که قرار بوده در سال 1402 تحویل داده شود ولیکن در حال حاضر زمان تحویل بعدی 1405 تخمین زده می شود.

    به همین دلیل بهتر است قبل از سرمایه گذاری در پروژه های این شرکت، زمان تحویل واقعی پروژه را مد نظر داشته باشید و روند پیشرفت فیزیکی پروژه را بصورت واقعی بررسی نمایید و بدانید که این دسته از پروژه های تعاونی ساز معمولا هنگام ساخت پروژه های اول خود، روند ساخت کندی را پیش میگیرند.

    پروژه های جایگزین

    اگر به دنبال پروژه های جایگزین برای آنچه تعاونی عرش گستر همت معرفی نموده است می گردید باید میزان سرمایه اولیه شما، به همراه توان پرداخت اقساط و همچنین مدت زمانی که برای تحویل گرفتن پروژه مد نظر دارید بررسی شود.

    پروژه های جایگزین
    پروژه های جایگزین

    بر این اساس پروژه هایی در مراحل جلوتر و یا عقب تر وجود دارند که ماهیت تعاونی یا خرید با قیمت قطعی خواهند داشت به همین منظور اگر انتخاب شما مروارید شهر است، گزینه های زیادی در محدوده شمالی و جنوبی وجود دارند و البته در ناحیه شمالی اکثر پروژه های در حال ساخت شرایط یکسانی دارند و در قسمت جنوبی پروژه ها بیشتر در مراحل اولیه ساخت قرار دارند.

    جمع بندی

    در این مطلب پروژه های معرفی شده توسط تعاونی عرش گستر همت را معرفی نمودیم و به بررسی پروژه ها و تعاونی های مشابه با این تعاونی پرداختیم. بطور کلی پروژه این شرکت زمان ساخت طولانی را طی نموده است اما در محدوده ای که این پروژه قرار گرفته شده است روند ساخت مابقی پروژه ها به جز آن دسته که قیمت قطعی داشته اند به همین صورت بوده است و باید مشخص شود که نیاز شما و مدت زمانی که مد نظر دارید چقدر است.

    در نظر داشته باشید که برای کسب جزئیات و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده تا گزینه ای که مد نظر شما است به شما معرفی شود.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه