جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه آکاش مروارید شهر شمالی منطقه 22 چیتگر

  • پروژه آکاش در قالب تک بلوک 18 طبقه شامل 14 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ و لابی توسط شرکت اندیشه سازان در زمینی به پلاک ثبتی 4/2102/11 معرفی شده است. این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت می باشد و به این صورت معرفی شده است که در هر طبقه 8 واحد مسکونی با 2 تیپ متراژ 120 متری (2خواب) و 150 متری (3خواب) قرار گرفته شده است و در مجموع دارای 112 واحد  مسکونی است.

    پروژه آکاش
    پروژه آکاش

    در نظر داشته باشید این پروژه در حالی خریداری شده است که دارای جواز ساخت به شماره ۲۲۰۰۰۳۸۶۶ بوده و گودبرداری محدودی نیز انجام شده است اما این جواز می بایست تمدید شود و در حال حاضر در مرحله تحویل گرفتن زمین از فروشنده و تمدید جواز ساخت قرار دارد.

    شرایط فروش پروژه آکاش

    متراژ واحد های پروژه آکاش به صورت 120 و 150 متری معرفی شده است و شرکت سازنده برای سهولت در مشارکت سهام را به صورت 30 متری خرد نموده است.

    در حال حاضر برای هر 30 متر مبلغ 180 میلیون تومان باید به صورت پیش، پرداخت شود و 3 قسط 120 میلیون تومانی نیز باید پرداخت شود که بازه زمانی پرداخت آن در 1 اسفند، 1 اردیبهشت و 1 تیر می باشد که در مجموع باید برای هر 30 متر 540 میلیون تومان هزینه زمین و تراکم پرداخت شود که متری 18 میلیون تومان است.

    به همین ترتیب برای واحد 120 متری 720 میلیون تومان پیش پرداخت و 1 میلیارد و 440 میلیون تومان باید پرداخت شود.

    برای واحد 150 متری نیز 900 میلیون تومان پیش پرداخت و 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در 3 قسط باید پرداخت شود.

    مساحت (متر مربع) پیش پرداخت (میلیون تومان) مبلغ هر قسط (میلیون تومان) تعداد اقساط تاریخ پرداخت هر قسط
    30 180 120 3 1 اسفند 1402، 1 اردیبهشت و  1 تیر 1403
    120 720 440 3 1 اسفند 1402، 1 اردیبهشت و  1 تیر 1403
    150 900 600 3 1 اسفند 1402، 1 اردیبهشت و  1 تیر 1403

    در نظر داشته باشید که اقساط ساخت بعد از شروع پروژه اعلام می شود اما قیمت تقریبی به صورت علی الحساب متری 17 میلیون تومان اعلام شده است که باید توجه داشته باشید این مبلغ تغییر می کند.

    موقعیت پروژه آکاش

    پروژه آکاش در محدوده مروارید شهر شمالی واقع شده است. در این ناحیه پروژه های ساختمانی زیادی ساخته و تحویل داده شده اند و از نظر دسترسی و موقعیت در واقع در آخرین نقطه منطقه 22 تهران قرار دارد و پس از آن استان البرز شروع خواهد شد.

    موقعیت پروژه آکاش
    موقعیت پروژه آکاش

    مروارید شهر محدوده ای جدید در تهران است که هنوز جای کار و آبادی بسیاری دارد اما در نهایت رشد و آینده خوبی برای آن پیش بینی می شود. در تصویر بالا می توانید موقعیت پروژه آکاش را نسبت به شاخص های منطقه 22 تهران مشاهده نمایید.

    پروژه های مشابه با آکاش در منطقه 22

    پروژه آکاش توسط یک تعاونی تازه تاسیس که مدیران آن پیش تر در تعاونی های دیگر مشارکت داشته اند تاسیس شده است و خود تعاونی سازنده دارای سابقه ساخت نمی باشد.

    در نظر داشته باشید که محل قرار گیری این پروژه در مروارید شهر شمالی است که مشکل زمین و جواز ندارد و بیشتر پروژه های دارای مشکل در مروارید شهر در قسمت جنوبی آن می باشند که زمین آنها مشاعی بوده و در حال تغییر کاربری است.

    اما در این بین پروژه هایی نیز وجود دارند که دارای سابقه ساخت می باشند که می توان به پروژه برلیان اشاره نمود که پیش تر پروژه الماس بهداری را تحویل داده است.

    همچنین پروژه های دیگری وجود دارند که در شهرک 22 بهمن در منطقه 21 در حال انجام هستند که تعاونی های آنها فاقد رزومه ساخت می باشند که می توان به پروژه کاران اشاره نمود که توسط شرکتی تازه تاسیس در حال انجام است و در مرحله خاک قرار دارد.

    پروژه های مشابه با آکاش
    پروژه های مشابه با آکاش

    علاوه بر این پروژه های دولتی که ارگانی می باشند در مروارید شهر در حال انجام هستند که می توان به پروژه صدف ناجا ، پروژه نظام مهندسی و پروژه گل نرگس متعلق به بانک کشاورزی اشار نمود.

    بطور کلی باید در نظر داشته باشید که گزینه هایی که در مروارید شهر وجود دارند، پروژه های دولتی، تعاونی های خصوصی و شرکت هایی هستند که به صورت قیمت قطعی پیش فروش می نمایند.

    سابقه سازنده پروژه آکاش

    این پروژه توسط هلدینگ آکاش معرفی شده است که در حال حاضر شرکتی به نام اندیشه سازان مجری این پروژه است و این شرکت تازه تاسیس مسئولیت ساخت این پروژه را در اختیار دارد.

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم این شرکت فاقد رزومه ساخت است و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل آن (آقای فاطمی) افرادی بوده اند که پیش تر در تعاونی های دیگر مشغول به انجام پروژه بوده اند و به نام خود این شرکت رزومه ساخت وجود ندارد.

    اعتبار سنجی پروژه آکاش

    پروژه آکاش در حالی معرفی شده است که زمین آن گودبرداری شده و جواز ساخت دارد اما این جواز ساخت می بایست تمدید شود و به همین دلیل است که این پروژه در حال حاضر در مرحله اخذ اقساط زمین و تراکم از خریداران است و مبلغ اقساط ساخت آن که متری 17 میلیون تومان اعلام شده است پس از شروع عملیات ساخت پروژه شروع می شود.

    زمین پروژه آکاش
    زمین پروژه آکاش

    توجه داشته باشید که این قیمت علی الحساب است و قطعی نیست و تصور نکنید بر اساس جدولی که در قسمت شرایط فروش وجود دارد واحد شما تسویه خواهد شد. بطور کلی پروژه های روی خاک در ابتدا زمین و تراکم را تسویه نموده و پس از شروع عملیات ساخت اقساط آن را دریافت می نمایند.

    بطور کلی باید در نظر داشته باشید که زمان شروع پروژه می تواند دارای تاخیر باشد و باید آخرین استعلامات را هنگام خرید دریافت نمایید که برای این کار می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاص فرمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب پروژه آکاش معرفی شده توسط شرکت اندیشه سازان را معرفی نمودیم و اطلاعات پروژه از قبیل شرایط خرید و مبلغ اقساط را منتشر نمودیم. همچنین ضمن بررسی پروژه های مشابه به مقایسه آن با دیگر پروژه ها پرداختیم.

    در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این پروژه و دیگر پروژه های محدوده مروارید شهر شمالی و منطقه 22 تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه