جستجو کردن

نوشته های اخیر

نقشه هوایی مروارید شهر: بررسی آخرین تغییرات از روی نقشه

  • مروارید شهر در حال حاضر جدیدترین منطقه در حال ساخت تهران است که در منطقه 22 تهران واقع شده است. این محدوده به دلیل قرار گرفتن در طرح تفصیلی شهرداری و همچنین فضای ساخت زیاد در حال حاضر پروژه های ساختمانی زیادی را در حال اجرا دارد.

    مروارید شهر در حال حاضر به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم میشود که در ناحیه شمالی آن که در بین اتوبان خرازی و اتوبان همدانی واقع شده است برج های در حال ساخت زیادی وجود دارد که برخی از آنها نیز تحویل داده شده است. در قسمت جنوبی نیز وضعیت به گونه ای است که اکثر پروژه ها در حال تغییر کاربری و یا اخذ جواز میباشند و بطور کلی این محدوده هنوز بصورت کامل آباد نشده است. در تصویر زیر شما نقشه هوایی مروارید شهر شمالی را مشاهده خواهید نمود که به تاریخ دی ماه سال 1402 بروز میباشد.

    نقشه هوایی مروارید شهر منطقه 22 و آخرین تغییرات
    نقشه هوایی مروارید شهر: آخرین تغییرات از روی نقشه

     

    در این مطلب نقشه هوایی مروارید شهر در منطقه 22 و آخرین تغییرات رخ داده در آن را بررسی خواهیم نمود و همچنین وضعیت شهرسازی و برج های در حال ساخت در نقاط مختلف آنرا به همراه موقعیت،مزایا،معایب،خریات و فرصت هایی که برای سرمایه گذاری وجود دارد را بررسی خواهیم نمود.

    در نظر داشته باشید که هر زمان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مروارید شهر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرماییذ.

    نقشه هوایی مروارید شهر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم مروارید شهر به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود که در ناحیه شمالی همانگونه که در نقشه هوایی مروارید شهر مشاهده نمودین پروژه های در حال اجرا و تحویل شده زیادی وجود دارد. توجه داشته باشید به دلیل در حال ساخت بودن این محدوده هر گونه تغییراتی میتواند باعث تغییر قیمت در این محدوده شود.

    در اواخر سال 1401 با باز شدن خروجی اتوبان خرازی به این قسمت، قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر که در قسمت شمالی واقع شده بودند افزایش 20 درصدی یافت.

    این وضعیت نشان دهنده این موضوع است که در مروارید شهر جنوبی نیز فرصتهای مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید وجود دارد که میتواند همزمان با آباد شدن منطقه از لحاظ ایجاد شهرسازی،خطوط مترو و ایجاد ورودی مستقیم از اتوبان باعث افزایش قیمت ها شود.

    در نقشه هوایی مروارید شهر جنوبی میتوانید وضعیت ساخت و ساز و شهرک را مشاهده نمایید.

    نقشه هوایی مروارید شهر
    نقشه هوایی مروارید شهر

    توجه داشته باشید که بخش اعظمی از پروژه های تعریف شده در این ناحیه در قطعه زمینی مشاعی تعریف شده اند که 3 سال است در مرحله تغییر کاربری زمین مانده است.

    این دسته از پروژه ها که تعدادشان 40 پروژه است و زمین این پروژه در حال حاضر پروسه طولانی مدت شهرداری را طی نموده است و هنوز به نتیجه نرسیده و تنها اقدامی که در آن صورت گرفته شده است فنس کشی است و در حال حاضر تسطیح خاک انجام شده است.

    فروشندگان این پروژه ها ادعا مینمایند که جواز دریافت نموده اند و این در حالی است که حتی زمین شان تفکیک نشده است و تسطیح خاک نیاز به جواز ندارد، جزئیات بیشتر در مورد این پروژه ها را میتوانید در صفحه بررسی خطرات و فرصت های کلاهبرداری در مروارید شهر بررسی نمایید و ما بیشتر در این مطلب به آن نخواهیم پرداخت زیرا این مطلب مربوط به بررسی نقشه هوایی مروارید شهر و آخرین تغییرات ایجاد شده در آن است.

    توجه داشته باشید در این قطعه زمین مشاعی تنها پروژه ای که موفق به اخذ جواز و ساخت شده است پروژه نیکان میباشد که این پروژه شرایط، سازنده و ماهیت آن با دیگر پروژه ها متفاوت بوده که توانسته اقدام به این کار نماید و زمین این پروژه در جواز قطعه زمین مشاعی قرار گرفته شده است.

    فاصله با دیگر نقاط در نقشه هوایی مروارید شهر

    اگر قصد این را دارید که بدانید فاصله مروارید شهر با جاذبه ها و امکانات منطقه 22 به چه اندازه است میتوانید نقشه هوایی مروارید شهر که در آن فاصله تا امکان مشخص شده است را مشاهده نمایید.

    در نظر داشته باشید که مروراید شهر از لخاظ نزدیکی به ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر نزدیک است که این شهربازی در حال احداث میباشد و قرار است بزرگترین شهربازی در خاورمیانه باشد. همچنین از لحاظ امکانات و ویژگی های فضای سبز این محدوده به باغ موزه گیاهشناسی نزدیک است.

    بطور کلی مروارید شهر به دلیل قرار گرفتن در آخرین نقطه منطقه 22، نسبت به پروژه های نزدیک دریاچه در موقعیت دورتری نسبت به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی قرار دارد و این از معایب مروارید شهر است ولیکن از سوی دیگر امکانات و ویژگی های دیگری است که به آن نزدیک است.

    در تصویر زیر نقشه هوایی مروارید شهر را به همراه مشخص نمودن جاذبه هایی که وجود دارد مشاهد میفرمایید.

    نقشه فاصله مروارید شهر
    نقشه فاصله مروارید شهر

    توجه داشته باشید برای بررسی پروژه های مروارید شهر شمالی و جنوبی چه آن دسته که تحویل داده شده و آماده ساخت میباشند و چه آن دسته که در حال ساخت میباشند میتوانید به مطلب پروژه های مروارید شهر مراجعه فرمایید. همچنین در نظر داشته باشید که این محدوده در حال حاضر دارای بیش از 100 پروژه میباشد که در حدود 15 پروژه تحویل داده شده اند و بیشتر پروژه های آن در حال ساخت میباشند.

    شما میتوانید در قسمت منوی وبسایت از قسمت لیست پروژه ها، اطلاعات پروژه های واقع در مروارید شهر را بررسی نموده و جزئیات و اطلاعات هر کدام را مطالعه نمایید و یا میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    قیمت منطقه بر اساس نقشه مروارید شهر

    در این قسمت برای اینکه بتوانید درک صحیحی از موقعیت مروارید شهر و قیمت محله های اطراف داشته باشید نقشه مروارید شهر بصورت هوایی را با قیمت گذاری محله های اطراف آن برایتان منتشر نموده ایم.

    توجه داشته باشید که در حال حاضر در قسمت مروارید شهر شمالی به دلیل نوساز بودن برج ها از قیمت آپارتمان بلوار اردستانی که محل احداث پروژه خرازی ، نگین غرب و شهرک دانشگاه شریف است بیشتر شده است.

    علت این است که این محدوده نوساز است و برج های خرازی که در واقع تحویل سال 1402 میباشند بنا به شرایط خاصی که دارند قیمت شان در بازه 50 ای 58 میلیون تومان به ازای هر متر است.

    همچنین در نظر داشته باشید که چیتگر شمالی که در واقع بر خلاف نامش در قسمت جنوبی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است، در حال حاضر با توجه به موقعیت ضعیف و قرار گرفتن در اطراف صنایع خودروسازی دارای قیمت پایینتری نسبت به برخی نقاط مروارید شهر است که این از مشکلات چیتگر شمالی است که نسبت به مناطق هم جواز خود عقب افتاده است.

    در تصویر زیر قیمت ها را در نقشه مروارید شهر مشاهده فرمایید:

    قیمت منطقه بر اساس نقشه مروارید شهر
    قیمت منطقه بر اساس نقشه مروارید شهر

    در نظر داشته باشید که قیمت بر اساس طبقه بسیار مهم است و حتی ممکن است در یک محدوده در طبقات بالای برج اختلاف 30 الی 40 درصدی با طبقات پایه و اولیه وجود داشته باشید به همین دلیل است که میتوانید کف قیمت ها را در نظر بگیرید.

    جمع بندی در مورد نقشه هوایی مروارید شهر

    در این مطلب سعی ما بر این بوده است که مروارید شهر را از روی نقشه هوایی بررسی نماییم و جزئیات را بدینصورت برای شما شرح دهیم. حتی در نقاط مختلفی که در مطلب قرار دادیم برایتان مرجع و مقالات دیگری را معرفی نمودیم که بصورت جزئی به مواردی که اشاره شد میپردازد.

    در نظر داشته باشید که اگر قصد کسب اطلاعات محیطی بیشتر در مورد مروارید شهر دارید میتوانید به مطلب مروارید شهر چیتگر کجاست مراجعه فرمایید ولیکن اگر نیاز به دانستن در مورد جزئیات دیگر از قبیل شرایط سرمایه گذاری، وضعیت پروژه ها و ماهیت آنها و همچنین فرصت هایی که در این محدوده به دلیل در حال ساخت بودن فراهم را بدانید میتوانید از کارشناسان ما در تهران برج کمک بگیرید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که مروارید شهر تهران در واقع آخرین محدوده نوساز تهران تلقی میشود و هر منطقه ای در تهران یک روز همین وضعیت را گذرانده تا آباد شده و شکل بگیرد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه