جستجو کردن

نوشته های اخیر

سامانه فروش قسطی مسکن در تهران: شرایط و جزئیات

  • تهران برج مرجع معرفی و پیش فروش پروژه های ساختمانی در تهران است که فروش آنها بصورت اقساطی میباشد و سامانه فروش قسطی مسکن در تهران است. در این مطلب ما به معرفی و شرایط اقساطی پروژه ها میپردازیم و تمامی پروژه ها از قبیل شخصی، شرکتی، تعاونی و دولتی را بررسی خواهیم نمود تا بتوانید پروژه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

    توجه داشته باشید که بیش از 100 پروژه در حال ساخت که شرایط فروش قسطی دارند در قسمت منوی بالای سایت و لیست پروژه ها موجود است که هر کدام شرایط ویژه خود را دارند. هر کدام از این پروژه ها دارای مبلغ اولیه متفاوت برای شروع و پرداخت اقساط بصورت طولانی و کوتاه مدت هستند و به همین ترتیب زمان تحویل شان نیز متفاوت است.

    سامانه فروش قسطی مسکن در تهران: شرایط و جزئیات
    سامانه فروش قسطی مسکن در تهران: شرایط و جزئیات

    این دسته از پروژه ها بنا به ماهیت آن که میتواند شخصی ساز، شرکتی و تعاونی ساز باشد دارای شرایط متفاوتی میباشند که شرایط و جزئیات آنها برای شما شرح داده خواهد شد.توجه فرمایید که هر زمان برای دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

    سامانه فروش قسطی مسکن

    همانطور که میدانید تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان با ملک آماده میتواند از 10 الی 60 درصد باشد و بنا بر پروژه، محله و شرایطی که انتخاب مینمایید این رقم تفاوت دارد. اینکه پروژه در چه مرحله ای از ساخت باشد و سازنده آن چه ماهیتی داشته باشد.

    اگر زمان تحویل برای شما مهم است 2 گزینه دارید، اول گزینه هایی که شامل پروژه های شخصی ساز است و زمان تحویل آنها مشخص است که در این دسته از پروژه ها مبلغ اولیه 40 الی 60 درصد مبلغ کل است که باید پرداخت شود و مابقی طی مدت زمان ساخت باید تکمیل شود.

    دسته بعدی مربوط به پروژه هایی است که بصورت دولتی و تعاونی ساخته میشود و این دسته از پروژه ها دارای قیمت پایینتر است و لیکن زمان تحویل آنها طولانی است زیرا این دسته از پروژه ها به منظور تامین مسکن کارکنان همان ارگان انجام میشود نه به قصد ساخت و ساز و کسب سود، به همین دلیل پروژه های دولتی در حال ساخت میتواند گزینه ای مناسب تر اما زمان بر باشد.

    همچنین توجه داشته باشید که عمده این پروژه ها در منطقه 22 تهران است زیرا مالکیت زمین های این منطقه بصورت عمده در اختیار ارگانهای دولتی و نظامی است که به منظور تامین مسکن کارکنان که باید تا پیش از بازنشستگی هر عضو حداقل 1 واحد مسکونی برای وی ساخته شود اقدام به واگذاری آنها به تعاونی های مسکن ارتش میشود و سپس این دسته از تعاونی ها اقدام به ساخت و یا مشارکت با پیمانکار برای تکمیل پروژه مینمایند.

    سامانه فروش قسطی مسکن
    سامانه فروش قسطی مسکن

    نحوه خرید از آنها نیز بدینگونه است که ابتدا اعضای اولیه این پروژه ها، همان اعضای ارتش و ارگانهای مربوطه هستند که در نهایت در پروژه عضو میشوند و در ادامه قصد فروش امتیاز و جایگاه خود را دارند که در اینصورت میتوانید جایگاه آنها را خریداری نموده و در پروژه عضو شوید و از این طریق خرید سهام پروژه چیتگر ارتش را انجام دهید.

    سامانه فروش قسطی مسکن برای اعلام این دسته از پروژه ها بصورت کامل وجود ندارد و هر پروژه شرایط خود را در تعاونی و یا ارگان خود اعلام میدارد و به همین دلیل است که ما در تهران برج سعی مان بر این است که اخبار،اطلاعات و پروژه های جدید را معرفی نماییم و اطلاع رسانی کنیم.

    قیمت در سامانه فروش قسطی مسکن چقدر است؟

    قیمت ها بر اساس میزان پیشرفت پروژه و شرایطی که در آن قرار دارد متفاوت است. پروژه های شخصی ساز بر اساس موقعیت و برند بودن قیمت هایشان را حتی تا 20 درصد از بالاترین قیمت منطقه اعلام میدارند اما در پروژه های دولتی بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه قیمت گذاری انجام میشود.

    بصورتی که امتیاز تعاونی مسکن دریاچه چیتگر برای پروژه هایی که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آنها 40 الی 80 درصد میباشد با شرایط پرداخت بصورت اقساطی بدینصورت است که باید 750 الی 2 میلیارد تومان بصورت مبلغ اولیه بر اساس میزان پیشرفت پروژه پرداخت شود و مابقی طی مدت زمان ساخت بصورت 2 الی 4 ساله پرداخت شود.

    بطور کلی به دلیل اینکه تعداد پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 تهران زیاد است و نزدیک به 200 پروژه است، شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 بسیار منعطف است و تقریبا با هر بودجه ای قابلیت خرید در این منطقه وجود دارد.

    حتی در این محدوده امکان خرید متری آپارتمان نیز موجود است و میتوانید در پروژه هایی که سهام شان را بصورت 10 متری عرضه نموده اند به اندازه همان 10 متر خریداری نمایید. شاید پیش خودتان تصور نمایید که 10 متر که یک واحد هم نمیشود اما بدانید که یکی از پروژه های بنیاد تعاون سپاه که در حال حاضر نیز در مرحله دیوارچینی است در سال 1399 به قیمت متری 4 میلیون و 500 فروخته شده است و امروز 45 میلیون تومان (10 برابر) قیمت دارد.

    قیمت در سامانه فروش قسطی مسکن چقدر است؟
    قیمت در سامانه فروش قسطی مسکن چقدر است؟

    یعنی حتی با مبلغ کم میتوانید خرید انجام دهید و البته یکی از ایرادات در این مورد نبود سامانه فروش قسطی مسکن تا پیش از تاسیس تهران برج بوده است که مردم بتوانند با این دسته از پروژه ها آشنا شوند.

    همچنین در کنار پروژه هایی با شرایط اقساطی، قیمت قطعی نیز موجود است بصورتی که میتوانید با پرداخت کل مبلغ در شهرک های اطراف چیتگر با قیمتی نزدیک به 50 درصد پایینتر اقدام به خرید در برج های ارتش نمایید که زمان تحویل آنها میتواند از بین 2 الی 4 سال آینده باشد و در مرحله پیشرفت فیزیکی 40 الی 70 درصد میباشند.

    در حال حاضر قیمت خرید دز این برج های با واحد و طبقه مشخص بین 33 الی 45 میلیون تومان میباشد و قیمت واحد آماده در همان شهرک 75 الی 85 میلیون تومان قیمت دارد. ( بروزرسانی در دی ماه سال 1402) در نظر داشته باشید که قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر در حال حاضر بین 85 الی 120 میلیون تومان بصورت پایه طبقات میباشد که با افزایش طبقه ضریب 1 الی 1.5 درصدی به مبلغ افزوده میشود.

    معرفی پروژه ها در سامانه فروش قسطی مسکن

    اول از همه بدانید که هر پروژه دارای شرایط متفاوتی است و اگر بخواهید در سامانه فروش قسطی مسکن تهران برج اقدام به انتخاب پروژه نمایید باید در نظر داشته باشید که گزینه ها بر اساس میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت و همچنین ماهیت سازنده متفاوت است.

    در اینجا به اختصار به معرفی پروژه ها میپردازیم و شما نیز میتوانید ضمن تماس با کارشناسان ما در تهران برج جزئیات تکمیلی دریافت نمایید. همانطور که اشاره نمودیم بیش از 100 پروژه در حال ساخت در سامانه ما وجود دارد که هر کدام دارای شرایط ویژه به خود است.

    برای خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان در تهران گزینه هایی که دارید بیشتر در پروژه های روی خاک میباشد و یا گزینه هایی که بصورت سهام 10 متری عرضه شده اند را میتوانید انتخاب نمایید. این دسته از پروژه ها در محله های متفاوتی واقع شده اند اما توجه داشته باشید که تعداد زیادی از پروژه های روی خاک در محدوده مروارید شهر جنوبی واقع شده اند که هنوز تغییر کاربری دریافت ننموده است.

    پروژه ایران 2 واقع شده در وردآورد با شرایط پرداخت 400 میلیون تومان در حال حاضر جواز ساخت را نیز دریافت نموده است و در حال شروع پروژه است.

    همچنین پروژه دیگری که بصورت سهام 10 متری عرضه میشود در حال حاضر 3 پروژه میباشند که در حال حاضر 2 تای آنها دولتی و یکی از آنها خصوصی است که پروژه شمشاد و پروژه شمیم رحمت پروژه های دولتی و پروژه امپریال پالاس خصوصی آن است که سازنده آن نیز دارای سابقه ساخت قوی است.

    برای مبلغ 700 الی 1 میلیارد و 200 اگر انتخاب شما پروژه های دولتی باشد میتوانید بر روی پروژه پدافند ارتش سرمایه گذارین نمایید که در حال حاضر مبلغ اقساط آن ماهیانه 25 میلون تومان و پرداخت هر 4 ماه یکبار است و زمان تحویل آن 4 ساله است.

    معرفی پروژه ها در سامانه فروش قسطی مسکن
    معرفی پروژه ها در سامانه فروش قسطی مسکن

    ما در مطلبی تحت عنوان کدام پروژه چیتگر بهتر است به مقایسه هر کدام از این پروژه ها، مزایا و معایب آنها پرداخته ایم که بصورت جامع به جزئیات هر پروژه و اطلاعاتی که باید در مورد آنها بدانید اشاره نمودیم.

    پروژه های دولتی دیگر که سال تحویل آنها 1403 و 1404 میباشد در حال حاضر نیاز به پرداخت مبلغ اولیه 2 الی 4 میلیارد تومام دارد و اقساط آنها نیز بین 500 الی 800 میلیون تومان باقی مانده است که همچنین بر روی این پروژه ها وام وجود دارد . اما اینکه وام آن به شما انتقال داده میشود یا خیر را میتوانید از وام پروژه های چیتگر بررسی نمایید زیرا برخی از این وام ها تنها متعلق به کارکنان ارگانهای نظامی است و باید تسویه شود و برخی نیز به خریدار عادی انتقال میابد و مشکلی از این بابت نیست.

    مثالی که در پروژه بالا با زمان تحویل 1403 و 1404 آورده ایم به خریدار جدید غیر نظامی نیز منتقل میشود و از زمام تحویل پروژه اقساط آن شروع میشود.

    جمع بندی

    در تهران به دلیل وجود پروژه های ساختمانی زیاد، یکی از مواردی که تا کنون کمبود آن حس میشده وجود مرجعی برای اطلاع رسانی بوده است و به همین دلیل است که سامانه فروش قسطی مسکن تهران برج برای این کار ایجاد شده است.

    شما میتوانید ضمن بررسی پروژه های در حال ساخت شهر تهران که هر کدام شرایط و جزئیات بروز از نظر موقعیت، شرایط ساخت و قیمت و اقساط دارد با کارشناسان ما تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی دریافت نمایید که مختص سرمایه اولیه، توان پرداخت و مدت زمانی باشد که برای تحویل گرفتن پروژه مد نظر دارید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه