جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی انبوه سازان سازه گستر چیتگر

  • شركت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر در تاريخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۷ به شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰ و شناسه ملي ۱۴۰۰۷۸۰۶۶۶۹ به ثبت رسیده است.  آقاي حبيب علي نژاد به سمت رئيس هيئت مديره و رضا صميمي به سمت مدیر عامل منصوب شده اند.

    این تعاونی در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که هر دو پروژه زمین هایشان در مرحله ابتدایی کار یعنی تغییر کاربری زمین و اخذ جواز است. این تعاونی در حال حاضر سابقه اجرا نداشته است.

    تعاونی سازه گستر چیتگر
    تعاونی سازه گستر چیتگر

    در این مطلب به بررسی اطلاعات تعاونی انبوه سازان گستر چیتگر، پروژه های معرفی شده و همچنین مقایسه با دیگر تعاونی ها و پروژه های مشابه می پردازیم.

    تعاونی سازه گستر چیتگر

    پروژه اول معرفی شده توسط تعاونی سازه گستر چیتگر، پروژه سهند نام دارد که در مروارید شهر و در قطعه زمینی مشاعی واقع شده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است و تنها عملیاتی که بر روی آن قرار گرفته شده است فنس کشی دور زمین می باشد که نیاز به جواز ساخت ندارد. زمین این پروژه 17600 متر معرفی شده و در قالب 9 بلوك 120 واحدی معرفی شده است.

    مجموع واحدهای این پروژه 1100 واحد است که در 15 طبقه مسکونی اجرا خواهد شد.پروژه دیگر این تعاونی با نام آیهان در مرحله اخذ جواز ساخت است و در حال حاضر هزینه زمین و تراکم دریافت می شود که شرایط آن را می توانید در صفحه مربوط به پروژه دنبال نمایید.

    شركت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر
    شركت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر

    توجه داشته باشید که زمین این پروژه در قطعه زمینی قرار گرفته شده است که در مجاور آن، نزدیک به 20 پروژه معرفی شده اند و این زمین ها همگی در مرحله تغییر کاربری زمین قرار گرفته اند که در صورت انجام، باید ابتدا سند تفکیک شده و جواز اخذ شود. تا کنون پس از گذشت 3 سال تنها تغییراتی که زمین داشته است فنس کشی است که البته نیاز به جواز ندارد.

    پروژه های مشابه با تعاونی سازه گستر چیتگر

    قطعه زمینی که در بالا به آن اشاره نمودیم در مروارید شهر جنوبی واقع شده است و نزدیک به 20 پروژه دیگر در این محدوده معرفی شده اند که همگی شرایط مشابهی دارند. کمیسیون ماده 5 برای تغییر کاربری اقدام شده است اما در حال حاضر پس از گذشت 3 سال هنوز تغییر انجام نشده است.

    به عنوان نمونه تعاونی مسکن مهر ایثار یاران که پروژه ای با همین نام در این قطعه زمین معرفی نموده است. البته تغییر کاربری انجام خواهد شد اما بر خلاف ادعای فروشنده ها در پروژه های این قطعه زمین که زمان شروع عملیات ساخت را 2 الی 3 ماهه اعلام می دارند شرایط اینگونه نیست و ممکن است چند سال طول بکشد.

    متاسفانه تمامی تعاونی هایی که در این قطعه زمین اقدام به معرفی پروژه نموده اند فاقد سابقه ساخت می باشند و اگر پروژه دیگری نیز معرفی کرده اند، آن پروژه ها نیز در وضعیت یکسانی قرار گرفته اند. به عنوان مثال تعاونی مروارید شهر فاخر تا کنون 4 پروژه معرفی نموده است که هر چهار پروژه در مرحله ابتدایی قرار دارند و زمین های آنها همگی وضعیت یکسانی دارد.

    پروژه های مشابه با تعاونی سازه گستر چیتگر
    پروژه های مشابه با تعاونی سازه گستر چیتگر

    البته این دسته از تعاونی ها تنها در مروارید شهر فعال نیستند و در نقاط دیگر چیتگر نیز وجود دارند که به همین شکل فعالیت نموده اند به عنوان مثال تعاونی آشیان آفرین آسایش پروژه ای به نام اطلس در نزدیکی دریاچه معرفی نموده است که وضعیت یکسانی با پروژه های مروارید شهر دارد.

    جایگزین شركت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر

    اگر به دنبال پروژه های متفاوتی هستید، می توانید روی گزینه های دیگری سرمایه گذاری هستید که شرایط ساخت متفاوتی دارند. به عنوان مثال در مراحل جلوتری از ساخت قرار داشته، ماهیت دولتی داشته باشند و یا قیمت شان قطعی باشد و به صورت اقساط علی الحساب نباشد.

    سازنده هایی نظیر شرکت الدوز آذربایجان تا کنون نزدیک به 6 پروژه در تهران و دیگر شهرها تحویل داده اند. این شرکت پروژه های قبلی را بصورت کوچک اجرا کرده است و پروژه های جدیدتر با بزرگتر انتخاب نموده که نشان از وضعیت رو به جلوی این شرکت دارد.

    شرکت تعاونی های دیگری نیز وجود دارند که پروژه هایشان در مرحله اولیه ساخت قرار دارد و پیشرفت کندی دارند که باید در نهایت سابقه ساخت را در نظر داشته باشید که معمولا فاقد آنها هستند. شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک نمونه ای از این شرکت ها هست که در قالب تعاونی اقدام به معرفی 2 پروژه نموده است.

    در این بین تعاونی هایی هستند که سابقه ساخت خوبی دارند و یا نحوه فروش آنها به صورت قیمت قطعی است. همچنین سازنده های دولتی نیز وجود دارند که آنها نیز با قیمت قطعی پروژه ها را به فروش میرسانند و البته هدف آنها از ساخت تامین مسکن کارکنان سازمان خودشان است.

    یکی از شرکت های وابسته به ارتش عمران آبشار اسپادانا است که پیمانکار کلیه پروژه های ارتش در پهنه A بوده و واحدهای این پهنه را تحویل داده است و در حال حاضر 2 پهنه B و D را در حال ساخت دارد.

    همچنین اگر قصد انتخاب از شرکت های خصوصی را دارید که با قیمت قطعی اقدام به فروش می نمایند و سابقه ساخت خوبی دارند می توانید سازنده برج های تریتیوم را مد نظر داشته باشید که نیکان سازه سدید است و در حال حاضر 2 برج را تحویل داده است و 3 پروژه دیگر را در حال ساخت دارد.

    اعتبار سنجی شرکت سازه گستر چیتگر

    در نهایت برای اعتبار سنجی شرکت سازه گستر چیتگر باید ابتدا سابقه ساخت را بررسی نماییم که این تعاونی فاقد آن می باشد و همانطور که در بالا اشاره نمودیم تعاونی هایی که در مروارید شهر و در آن محدوده قطعه زمین خاص پروژه معرفی نموده اند همگی فاقد تجربه و سابقه ساخت می باشند.

    اعتبار سنجی شرکت سازه گستر چیتگر
    اعتبار سنجی شرکت سازه گستر چیتگر

    پیشنهاد ما این است که با توجه به وضعیت زمین آن محدوده تا زمانی که بصورت مشخص تغییر کاربری انجام نشده است از ورود به پروژه ها خودداری کنید مگر با علم به اینکه زمان تحویل و شروع عملیات ساخت میتواند طولانی باشد و بر خلاف گفته اکثر فروشنده ها که 2 ماهه اعلام می کنند است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی اطلاعات تعاونی سازه گستر چیتگر پرداخته و پروژه های معرفی شده توسط این شرکت را به همراه اعتبار سنجی آن مطرح نمودیم. همچنین مقایسه ای با پروژه های دیگر و همچنین تعاونی های مشابه با این سازنده در مروارید شهر جنوبی معرفی نمودیم.

    در نهایت باید بدانید که اگر قصد سرمایه گذاری بر روی پروژه های روی خاک دارید باید برخی از موارد را بصورت واقعی بدانید و صرفا به گفته های فروشنده بسنده نکنید. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه