جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت الدوز آذربایجان: معرفی شرکت و پروژه ها

  • شرکت ساختمانی اولدوز آذربايجان (سهامي خاص) که در تاريخ ۲۹/۳/۸۵ تحت شماره ۱۹۶۴۳ در اين اداره به ثبت رسيده است. این شرکت در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی در شهر اردبیل و تهران فعالیت داشته است.

    این شرکت در حال حاضر چندین پروژه به اتمام رسانده است که ما در این مطلب به بررسی کلی این پروژه ها می پردازیم اما تمرکز اصلی ما بر روی پروژه اجرا شده توسط این شرکت در منطقه 22 تهران است.

    در حال حاضر نام پروژه های انجام شده این شرکت پروژه مهتاب 1 مجتمع تجاری زیتون، مهتاب 2 مجتمع پزشکان پاستور، مهتاب 3 برج ای مسکونی اردبیل، مهتاب 4 یا پروژه مهتاب مروارید شهر تهران و یک پروژه با عنوان رشیدیه تبریز می باشد.

    شرکت الدوز آذربایجان
    شرکت الدوز آذربایجان

    2 پروژه در تهران معرفی شده است که در منطقه پونک و در خیابان کارگر جنوبی هستند.در ادامه این مطلب به بررسی پروژه های شرکت الدوز آذربایجان می پردازیم و دیگر پروژه ها و شرکت هایی که پروژه های مشابه دارند را نیز بررسی خواهیم نمود.

    شرکت الدوز آذربایجان

    پروژه های این شرکت در شهرهای اردبیل و تبریز اجرا شده است اما یک پروژه در تهران و در محدوده مروارید شهر وجود دارد که توسط این شرکت اجرا شده و به اتمام رسیده است. این شرکت نام کلیه پروژه های خود را مهتاب گذاشته است و پروژه های تهران را نیز به همین شکل بر اساس شهر تهران نام گذاری نموده است به همین دلیل است که این پروژه با نام پروژه مهتاب تعریف شده است.

    این پروژه ۲۳ طبقه مسکونی است و متراژ واحد های آن 120 الی 170 متر است و در حال حاضر تکمیل و تحویل داده شده است.

    پروژه دیگر این شرکت با نام پروژه مهتاب پونک، در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع تعریف شده است که در مجموع شامل 220 واحد مسکونی است و شامل 2 بلوک به صورت شمالی و جنوبی با 16 طبقه مسکونی می باشد. که در هر بلوک 110 واحد قرار گرفته شده است.

    پروژه های شرکت الدوز آذربایجان
    پروژه های شرکت الدوز آذربایجان

    پروژه دیگر این شرکت، مشارکت با شهرداری است و در خیابان کارگر قرار گرفته شده است. این پروژه به بصورت اقساطی به فروش می رسد و در زمینی به مساحت 10 هزار متر معرفی شده است. نام این پروژه قلمستان است و شامل 9 بلوک با 7 طبقه می باشد و در مجموع 315 واحد مسکونی است.

    پروژه های مشابه با شرکت الدوز آذربایجان

    شرکت الدوز آذربایجان دارای سابقه ساخت است و پروژه مروارید شهر این شرکت نیز تحویل گردیده است. اما پروژه بعدی خود را در قالب تعاونی معرفی نموده است و اگر بخواهیم پروژه های مشابه با این شرکت را معرفی نماییم باید به سراغ شرکت هایی برویم که دارای رزومه تحویل می باشند.

    سازنده برج های تریتیوم که در حال حاضر 5 پروژه تعریف نموده و 3 برج را تحویل داده است شرکت نیکان سازه سدید است که 2 پروژه در مروارید شهر دارد که از این رو با شرکت الدوز آذربایجان مشترک است. البته در نظر داشته باشید که پروژه های این شرکت لوکس تر از پروژه های مهتاب اجرا شده است.

    سازنده برج های نارنجستان در محدوده چیتگر که 2 برج را تحویل داده و مابقی را در حال ساخت دارد شرکت ابنیه آکام است که این تعاونی هم بصورت قطعی و هم بصورت علی الحساب و تعاونی ساز پروژه معرفی نموده است.

    پروژه های مشابه با شرکت الدوز آذربایجان
    پروژه های مشابه با شرکت الدوز آذربایجان

    دیگر تعاونی هایی نیز وجود دارند که پروژه معرفی نموده اند ولیکن زمان ساخت آنها طولانی است و عملیات کند پیش میرود که برای نمونه می توان شرکت کاشانه سازه فرتاک را معرفی نمود که 2 پروژه در حال اجرا دارد که سال 1401 معرفی نموده است ولیکن در حال حاضر پیشرفت کندی در اجرا داشته است.

    مروارید شهر محله ای تازه ساخت است و به همین دلیل پروژه هایی با این شرایط تعداد زیادی دارند، شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر سازنده پروژه های وزرا و وزرا پالاس یکی دیگر از نمونه تعاونی هایی است که در مروارید شهر مشغول به ساخت است.

    اعتبار سنجی شرکت الدوز آذربایجان

    این شرکت مسیری طولانی مدت و پیوسته ای را در زمینه ساخت و ساز طی کرده است و پروژه های جدیدی که معرفی میکند از قبلی بزرگتر و عظیم تر هستند و در واقع این مسیر درستی برای شرکت هایی است که ساخت و ساز در تهران رو شروع نموده اند.

    تحویل دادن پروژه مروارید شهر این شرکت یک رزومه خوب در اجرا است و همچنین پروژه های بعدی که بزرگتر معرفی شده اند. البته باید توجه داشت که معرفی چند پروژه جلوی سرعت ساخت پروژه های شرکت الدوز آذربایجان را نگیرد ولی در کل تا کنون مدیریت قابل قبولی در پروژه های این شرکت مشاهده شده است.

    گزینه های مشابه با الدوز آذربایجان

    در قسمت قبلی اشاره نمودیم که پروژه جدید این شرکت در قالب تعاونی معرفی شده است، پس می توانیم پروژه هایی در منطقه 22 تهران مثال بزنیم که به همین شکل در حال اجرا می باشند.

    فقط باید به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از این تعاونی ها که فاقد رزومه ساخت می باشند را باید از لیست خود خط بزنید. به عنوان نمونه تعاونی مهر ایثار یاران که پروژه ای در زمینی مشاعی واقع در مروارید شهر معرفی نموده است و تا کنون 3 سال گذشته و هنوز تغییر کاربری زمین انجام نشده است.

    گزینه های مشابه با الدوز آذربایجان
    گزینه های مشابه با الدوز آذربایجان

    تعاونی هایی هستند که با همین شرایط چندین پروژه دیگر معرفی نموده اند و همگی در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته اند که می توان به تعاونی کاشانه همت اشاره نمود.

    بطور کلی اگر به دنبال جایگزین و پروژه های مشابه با الدوز آذربایجان هستید میتوانید باید رزومه و سابقه ساخت را در نظر داشته باشید که تعاونی توسعه عمران سپاشهر در حال حاضر بیشترین پروژه در حال اجرا در منطقه را دارد و در قالب تعاونی فعالیت می نماید.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی رزومه و پروژه های در حال اجرای شرکت الدوز آذربایجان پرداختیم و به مقایسه و معرفی پروژه ها و شرکت های سازنده مشابه پرداختیم. بطور کلی سابقه این شرکت مطلوب است و می توان روی پروژه های اجرا شده توسط این شرکت حساب نمود.

    اما در نظر داشته باشید که باید کلیه گزینه های موجود را بررسی نمایید، برای این امر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه