جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه آیهان واقع در میدان دانش منطقه 22 تهران

  • پروژه آیهان در زمینی به مساحت 20000 متر در ضلع شمالی میدان دانش در محدوده بلوار اردستانی منطقه 22 تهران توسط تعاونی سازه گستر چیتگر معرفی شده است.

    این پروژه در حال حاضر در مرحله اخذ جواز ساخت می باشد و به همین دلیل نمی توان مشخصات کامل برج ها و واحد را بیان نمود ولی بر اساس اعلام سازنده قرار است در زمین این پروژه 8 بلوک 150 واحدی در 18 طبقه مسکونی با متراژ 100 الی 150 متر ساخته شود که در مجموع 1200 واحد مسکونی خواهد شد و پس از اخذ جواز متراژ دقیق و مشخصات برج ها به همراه طبقات قابل ارائه به صورت واقعی خواهد بود.

    پروژه آیهان
    پروژه آیهان

    در این مطلب ضمن بررسی پروژه آیهان به معرفی شرایط فروش، موقعیت و جزئیات پروژه می پردازیم. توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    شرایط فروش پروژه آیهان

    شرایط فروش پروژه آیهان بدین صورت می باشد که در این مرحله هزینه زمین و تراکم می بایست پرداخت شود که متری 16 میلیون تومان اعلام شده است. متراژ هایی که می توان سرمایه گذاری نمود به 50،60،75،100،120،150 و 300 متر تقسیم شده است که متری 1 میلیون تومان نیز به عنوان حق کارگزاری دریافت می شود.در جدول زیر لیست پرداختی ها را مشاهده می فرمایید:

    شرایط فروش پروژه آیهان
    شرایط فروش پروژه آیهان

    به عنوان نمونه برای متراژ 50 متری می بایست 800 میلیون تومان بابت هزینه زمین و تراکم پرداخت شود که از این مقدار 350 میلیون مبلغ اولیه و مابقی اقساط تا برج 5 سال 1403 باید پرداخت گردد. بر اساس اعلام تعاونی در صورت تسویه هزینه زمین و تراکم به همین میزان قدرالسهم زمین منتقل می شود.

    آیا پروژه آیهان دارای وام است؟

    اکثر پروژه های انبوه سازی به داشتن وام بر روی پروژه اشاره می نمایند اما موضوع این است که نام این وام مشارکت مدنی است یعنی بانک ها موظف هستند که برای پروژه های مسکونی پس از رسیدن به پیشرفت فیزیکی مشخص، وام اعطا نمایند اما الزامی برای آنها وجود ندارد و نمی توان گفت که پروژه آیهان دارای وام است زیرا در این مرحله وامی به پروژه تعلق نمیگیرد و در آینده نیز مشخص نیست که وام تعلق بگیرد یا خیر.

    موقعیت پروژه آیهان چیتگر

    موقعیت قرار گیری پروژه آیهان چیتگر را در تصویر زیر مشاهده می فرمایید:

    موقعیت زمین پروژه آیهان
    موقعیت زمین پروژه آیهان

    همچنین فاصله محل قرار گیری پروژه آیهان با شاخص های منطقه 22 را می توانید در تصویر زیر مشاهده فرمایید:

    فاصله پروژه آیهان با دیگر نقاط چیتگر
    فاصله پروژه آیهان با دیگر نقاط چیتگر

    سازنده پروژه آیهان

    شركت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر در تاريخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۷ به شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰ و شناسه ملي ۱۴۰۰۷۸۰۶۶۶۹ به ثبت رسیده است.  آقاي حبيب علي نژاد به سمت رئيس هيئت مديره و رضا صميمي به سمت مدیر عامل منصوب شده اند.

    این تعاونی در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که نام پروژه دیگر این شرکت پروژه سهند می باشد و هر دو پروژه زمین هایشان در مرحله ابتدایی کار یعنی تغییر کاربری زمین و اخذ جواز است. این تعاونی در حال حاضر سابقه اجرا به نام خود تعاونی نداشته است.

    پلان نقشه پروژه آیهان

    همانگونه که در بالا اشاره نمودیم تا پیش از اخذ جواز ساخت، ارائه هر گونه پلان و نقشه قطعیت ندارد و در نظر داشته باشید خرد کردن متراژ ها به 50 و 60 متر دلیل بر وجود داشتن واحد با این متراژ نمی باشد و تنها برای سهولت سرمایه گذاران با مبلغ کمتر اقدام به این کار شده است.

    در نهایت این دسته از پروژه ها اگر سهام یک فرد به میزان یک واحد مسکونی کامل نرسد، با شخص دیگر تجمیع خواهند کرد و واحد به صورت مشترک تحویل داده می شود.

    جمع بندی

    در مورد پروژه هایی که روی خاک قرار دارند، مهمترین نکته این است که کاربری زمین، مالکیت و وضعیت جواز آنها پیگیری شود. این نقطه از بلوار دانش محل معرفی پروژه دیگری با عنوان پروژه سران بوده است که آن پروژه نیز چند سال است در همین مرحله باقی مانده است و تابلوی آن را می توانید دور میدان دانش مشاهده فرمایید.

    مسئله این است که باید مشخص شود که علت عدم شروع فعالیت چه بوده است و همچنین وضعیت پروژه آیهان در چه مرحله ای به صورت واقعی قرار دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه آیهان و دیگر پروژه های محدوده بلوار اردستانی و به طور کلی منطقه چیتگر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه