جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش: بررسی و اطلاعات

  • تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش در تاریخ ۱۳۹۱/۵/۳ با شماره ثبت ۴۲۷۸۲۴ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۰۰۲۸۴ تاسیس شده است. بر اساس آخرین تغییرات این تعاونی در حال حاضر آقاي حسين مروتي به سمت مدير عامل، اصغر رحملو به سمت رئيس هيات مديره و آقای ميلاد رحملو سمت نايب رئيس هيات مديره تا مدت نامحدود منصوب شده اند.

    این تعاونی در حال حاضر 2 پروژه در حال اجرا معرفی نموده است که در مراحل اولیه ساخت میباشند و عملیات اجرای آنها هنوز شروع نشده است. پروژه خاتم و اطلس نام این پروژه ها هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

    تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش
    تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش

    در ادامه این مطلب به بررسی اعتبار، سابقه، پروژه های در حال انجام تعاونی آشیان آفرین آسایش و همچنین مقایسه با دیگر تعاونی ها و پروژه های مشابه میپردازیم.

    تعاونی آشیان آفرین آسایش

    این تعاونی در حال حاضر پروژه ی تحویل داده شده ندارد و در حال حاضر 3 پروژه معرفی نموده است که پروژه اول هنوز زمین آن مشخص نشده، پروژه دوم در مروارید شهر واقع شده است و هم اکنون در سقف طبقه 9 می باشد و نام آن پروژه خاتم یا اطلس 2 می باشد.

    پروژه آخری که این تعاونی معرفی نموده است در محدوده دریاچه چیتگر واقع شده است که در زمینی به متراژ 5000 هزار متر معرفی نموده است و نام آن پروژه اطلس یا خاتم است. این پروژه در قالب 3 بلوک 56 واحدی معرفی شده است که مجموع واحدهای آن 168 میباشد و در محدوده میدان موج واقع شده است.

    زمان معرفی این پروژه در سال 1400 بوده است و تا کنون عملیات ساخت آن شروع نشده است، جزئیات پروژه و نظرات خریداران را میتوانید در صفحه مربوط به این پروژه دنبال نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه های مشابه با تعاونی آشیان آفرین آسایش

    اگر بخواهیم موقعیت ساخت پروژه اطلس را مد نظر قرار دهیم که در میدان موج واقع شده است، در حال حاضر تعاونی هایی که پروژه در حال اجرا در این محدوده دارند را میتوان پروژه زاگرس و الوند متعلق به تعاونی ابنیه همت دانست که در موقعیت مشابهی با این پروژه قرار گرفته شده اند.

    پروژه های مشابه با تعاونی آشیان آفرین آسایش
    پروژه های مشابه با تعاونی آشیان آفرین آسایش

    تفاوت این تعاونی با آشیان آفرین آسایش این است که تعاونی مذکور دارای رزومه ساخت برج های لکسون و فرزانگان است و عملیات ساخت پروژه هایش را شروع نموده است و برخی از پروژه هایش در مراحل دیوارچینی قرار دارند ولیکن تعاونی آشیان آفرین هنوز پروژه اش را شروع نکرده است.

    تعاونی های مشابه با آشیان آفرین آسایش

    اول از همه باید بدانید که ماهیت تعاونی بدین صورت است که ابتدا زمین خریداری شده، جواز اخذ میگردد و عملیات ساخت شروع میشود و در کل این پروسه اعضا سهیم هستند و باید هزینه های انجام شده را پرداخت نمایند. اما موضوع این است که به خریداران پروژه اطلس از تعاونی آشیان آفرین آسایش زمان شروع عملیات ساخت تاریخی اعلام شده است که در حال حاضر با تاخیر زیادی روبرو است.

    بطور کلی تعاونی های مشابه با این تعاونی که هنوز شروع به کار ننموده اند بیشتر در محدوده مروارید شهر وجود دارند و در زمینی مشاعی قرار گرفته اند که تعدادشان نزدیک به 40 پروژه است و تنها یک سازنده که تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق میباشد توانسته پروژه را شروع کرده و عملیات ساخت را آغاز نماید.

    در صورتی که نیاز به بررسی تعاونی های دیگری دارید که شرایط ساخت پروژه هایشان وضعیت مطلوبی دارند میتوانید پروژه های ارتشی که توسط شرکت های وابسته به همین ارگان انجام میشود و در پهنه های ارتش واقع شده اند را بررسی نمایید. در حال حاضر شرکت عمران آبشار اسپادانا برج های ارتش را با قیمت قطعی ارائه میدهند که حاصل از تجمیع سهام کارکنان ارتش است.

    تعاونی های مشابه با آشیان آفرین آسایش
    تعاونی های مشابه با آشیان آفرین آسایش

    همچنین در نظر داشته باشید که تعاونی های دیگری نیز در منطقه وجود دارند شرایط اقساطی برای فروش در قالب تعاونی ارائه میدهند و شکل گرفته از کارکنان و اعضای یک سازمان می باشند. نمونه ای از این پروژه ها سازنده پروژه مروارید است با نام تعاونی نامی اریکه پارسیان که عمده پروژه هایش را منطقه مروارید شهر در حال اجرا دارد و همچنین پروژه اول را در سال 1398 تحویل داده است.

    اعتبار سنجی شرکت آشیان آفرین آسایش

    با توجه به نزدیک شدن به سال جدید (1403) و شروع نشدن عملیات ساخت پروژه اطلس که متعلق به شرکت آشیان آفرین آسایش میباشد باید برنامه این تعاونی برای سال آتی به دقت بررسی شود.

    در نظر داشته باشید که اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی و جامع در مورد این تعاونی و اعتبار سنجی آن دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    رزومه شرکت آشیان آفرین

    این شرکت در رزومه خود ساخت برج های پارسیا و شهرک نمونه سپاه را معرفی نموده است اما در واقع اتحادیه تعاونی های نمونه رسا اقدام به ساخت این پروژه ها نموده است که تنها در برج های پارسیا 19 تعاونی مشارکت نموده اند و نمی توان جزو رزومه این تعاونی به حساب بیاید.

    تعاونی مسکن ثمین که در بالا به آن اشاره نمودیم نیز چنین شرایطی داشته است اما در حال حاضر پروژه اش شروع شده و در مراحل ساخت قرار دارد پس در واقع نمی توان این دسته از پروژه ها را به عنوان رزومه ساخت و تحویل در نظر گرفت.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی رزومه و اطلاعات شرکت تعاونی آشیان آفرین آسایش پرداختیم و پروژه در حال اجرای این شرکت را بررسی و همچنین سوابق و تعاونی های مشابه را بررسی نمودیم.

    پیشنهاد ما این است که وضعیت جدید پروژه بررسی شود و سپس اقدام به سرمایه گذاری شود زیرا در حال حاضر شروع به ساخت این پروژه با تاخیر زیادی همراه بوده است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های این تعاونی و پروژه های مشابه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه