جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران: معرفی تعاونی و پروژه ها

  • شرکت تعاوني مهر ايثار یاران در تاريخ ۱۸/۰۹/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۵۵۱۳۲۳ به شناسه ملي ۱۴۰۰۸۸۲۶۹۸۴ ثبت گردیده است و بر طبق آخرین تغییرات شرکت مرتضي گودرزي به کد ملي به سمت رئيس هيئت مديره، آقاي رستم غفاری چوان عضو علي البدل به سمت مدیرعامل منصوب شده اند.

     تعاونی مسکن مهر ایثار یاران: معرفی تعاونی و پروژه ها
    تعاونی مسکن مهر ایثار یاران: معرفی تعاونی و پروژه ها

    این تعاونی 1 پروژه معرفی نموده است که در قطعه زمینی مشاعی در مروارید شهر می باشد و در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است و پروژه دیگری را با نام تعاونی دیگری معرفی نموده است که در همان نقطه واقع شده است.

    در این مطلب به بررسی اعتبار تعاونی مسکن مهر ایثار یاران، پروژه های در حال اجرا و مقایسه با پروژه ها و تعاونی های مشابه انجام میدهیم.

    تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

    تعاونی مسکن مهر ایثار یاران پروژه ای تحت عنوان پروژه یاران معرفی نموده است که در محدوده مروارید شهر واقع شده است و در قطعه زمینی مشاعی واقع شده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است. این قطعه زمین در مروارید شهر جنوبی واقع شده است و در این محدوده نزدیک به 40 پروژه معرفی شده اند که همگی در همین مرحله قرار دارند.

    هم اکنون پس از گذشت نزدیک به 3 سال، زمین این پروژه فنس کشی شده و عملیات تسطیح خاک انجام شده است که نیاز به مجوز ندارد. در نهایت عملیات تغییر کاربری این زمین در مرحله انجام است و اول از همه باید این کار انجام شود، در مرحله بعدی باید سند تفکیک شده و برای هر قطعه که مربوط به یک پروژه است جواز ساخت دریافت شود.

    تعاونی مسکن مهر ایثار یاران
    تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

    پروژه دیگری که با نام افق بین الملل معرفی شده است نیز در همین قطعه زمین وجود دارد ولیکن توسط یک تعاونی دیگر معرفی شده است که در واقع اعضای هیات مدیره آن، همین افرادی هستند که در این تعاونی حضور دارند و آن پروژه نیز شرایط یکسانی با این پروژه دارد.

    تعاونی های مشابه با مهر ایثار یاران

    در قطعه زمین معرفی شده در مروارید شهر جنوبی نزدیک به 40 پروژه معرفی شده که نام های متفاوتی دارند اما مسئله این است که معمولا تعاونی های تازه تاسیس که سابقه ساخت ندارند در این قطعه زمین وارد پروژه تعریف نموده اند.

    تعاونی برما گستر همت سازنده پروژه اسپرلوس یکی از تعاونی های مشابه است که تنها در همین قطعه زمین پروژه معرفی نموده و تعاونی های دیگری نظیر انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان به همین شکل در این منطقه پروژه هایی با نام های متفاوت ایجاد کرده اند.

    در حالی که برخی از تعاونی هایی که روز اول در این محدوده زمین مبایعه نامه نموده اند پس اینکه متوجه شدند روشن شدن وضعیت زمین این محدوده ممکن است چند سال زمان ببرد، اقدام به معرفی پروژه ای جدید در نقطه ای دیگر و جابجایی اعضای خود نمودند که به عنوان نمونه می توان به تعاونی مسکن ایثارگران غرب اشاره نمود که اعضای خود را با یک پروژه اداری تجاری نزدیک دریاچه چیتگر جابجا نمود که در حال حاضر سند دریافت نموده و در حال شروع عملیات ساخت است.

    جایگزین برای تعاونی مهر ایثار یاران

    اگر به دنبال پروژه های جایگزین برای تعاونی مهر ایثار یاران هستید و محدوده انتخابی شما در مروارید شهر است چندین گزینه مطرح است که شامل خرید با قیمت قطعی از شرکت های سازنده است و یا خرید از تعاونی سازها مانند تعاونی مهر ایثار یاران بصورت علی الحساب اما سازنده هایی که دارای رزومه ساخت هستند.

    برای خرید با قیمت قطعی در محدوده مروارید شهر می توانید به سراغ پروژه های شرکت نیکان سازه سدید سازنده برج های تریتیوم بروید که در حال حاضر 2 پروژه در مروارید شهر تعریف نموده است.

    در این بین شرکت تعاونی های دولتی نیز وجود دارند که توسط اعضا و یا کارکنان یک سازمان یا نهاد تشکیل شده اند که به عنوان نمونه تعاونی امید یاران 27 است که سازنده پروژه لشگر 27 است و فاز دوم را معرفی نموده است.

    جایگزین برای تعاونی مهر ایثار یاران
    جایگزین برای تعاونی مهر ایثار یاران

    همچنین پروژه هایی نیز وجود دارند که کاملا خصوصی هستند اما سابقه ساختی ندارند و عملکرد آنها چندان تفاوتی با تعاونی مهر ایثار یاران ندارد و تنها پروژه هایشان جواز گرفته است و در مرحله ساخت است. سازنده پروژه هزاره سوم در 2 فاز توسط تعاونی مسکن کیان در حال انجام است که در محدوده مروارید شهر واقع شده است.

    این دسته از تعاونی ها مربوط به سازندگان در محدوده مروارید شهر می باشند. توجه داشته باشید که بسیاری از پروژه های دولتی نیز در این محدوده وجود دارند که مالک آنها ارگانهای دولتی هستند که می توان به پروژه صدف و نظام مهندسی اشاره نمود.

    اعتبار سنجی تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

    واقعیت این است که تمامی تعاونی هایی که در این قطعه زمین مشاعی پروژه معرفی نموده اند بدون سابقه ساخت هستند و در واقع این قطعه زمین برای تعاونی های فاقد سابقه گزینه مناسبی بوده است و شرایط پرداخت و تحویل زمین نیز منعطف بوده به همین دلیل است که تعداد زیادی از تعاونی ها در این محدوده پروژه معرفی کرده اند.

    بطور کلی اگر بخواهیم سابقه ساخت تعاونی مسکن مهر ایثار یاران را در نظر بگیریم باید بگوییم که این تعاونی به نام خود فاقد سابقه ساخت است و رزومه ای که ارائه می کند مربوط به عضویت اعضای این تعاونی در شرکت هایی بوده که اجرا کننده این پروژه ها بوده اند نه خود تعاونی زیرا سابقه تاسیس تعاونی نیز جدید است و کلا زمانی برای اجرای آنها نداشته است.

    اعتبار سنجی تعاونی مسکن مهر ایثار یاران
    اعتبار سنجی تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

    بطور کلی داشتن سابقه ساخت در صورت تغییر کاربری زمین حیاتی است که این تعاونی فاقد ان است و خریدار باید به این نکته توجه داشته باشد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی تعاونی مسکن مهر ایثار یاران پرداختیم و اطلاعات این تعاونی را به همراه پروژه های در حال اجرای این شرکت بررسی نمودیم و ضمن مقایسه با دیگر پروژه ها، به معرفی پروژه های مشابه با این تعاونی در همان قطعه زمین مشاعی در مروارید شهر پرداختیم.

    در نهایت بسته به میزان سرمایه اولیه و هدفی که از ورود به این بازار دارید باید نیاز شما بررسی و سنجیده شده و گزینه معتبر به شما معرفی شود. برای این کار می توانید بر روی کارشناسان فروش ما حساب باز کنید که اطلاعات و جزئیات دقیقی از پروژه های منطقه 22 به شما ارائه خواهند داد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه