جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر: اعتبار سنجی و معرفی

  • شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر  در تاریخ 1398/08/02به شماره ثبت ۱۹۵۴ و شناسه ملي ۱۴۰۰۸۷۱۹۱۰۱ به ثبت رسیده است.  حسين مبري به سمت مديرعامل و مهديه محمودي به شماره ملي به سمت رئيس هيئت مديره منصوب شده اند.

    این شرکت تعاونی ضمن اینکه فاقد رزومه ساخت است چندین پروژه را معرفی نموده که هیچکدام در مرحله شروع عملیات ساخت قرار ندارند و در واقع جزو دسته تعاونی هایی میباشد که نحوه عملکرد آنها جای سوال دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

    نام پروژه های این تعاونی سپکو 1 الی 4 نام گذاری شده است. در ادامه این مطلب به اعتبار سنجی تعاونی مروارید شهر فاخر، معرفی پروژه ها و مقایسه با تعاونی و پروژه های مشابه با این تعاونی میپردازیم.

    تعاونی مروارید شهر فاخر: اعتبار سنجی شرکت تعاونی سپکو
    تعاونی مروارید شهر فاخر: اعتبار سنجی شرکت تعاونی سپکو

    همچنین در نظر داشته باشید که هر زمان برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    تعاونی مروارید شهر فاخر

    شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر چند پروژه معرفی نموده است که پروژه سپکو 1 الی 4 نام گذاری نموده است. پروژه اول این شرکت در مروارید شهر در قطعه زمینی مشاعی واقع شده است که نزدیک به 40 پروژه با نام های متفاوت توسط تعاونی های مختلف در آن معرفی شده اند.

    این قطعه زمین در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین در شهرداری می باشد ولیکن وضعیت آن هنوز بلاتکلیف است و در حال حاضر نزدیک به 3 سال است که در همین وضعیت قرار گرفته و باقی مانده و تنها توانسته اند زمین را فنس کشی کرده و عملیات تسطیح خاک انجام دهند که نیاز به مجوز ندارد. (بروز رسانی در فروردین ماه سال 1403)

    واقعیت این است که قطعه زمینی که محل احداث پروژه است در نهایت تغییر کاربری گرفته ساخته خواهد شد اما زمان شروع عملیات ساخت آن ممکن است چند سال دیگر باشد زیرا این محدوده در حال ساخت میباشد و قسمت جنوبی آن هنوز آباد نشده است . برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه مروارید شهر کجاست میتوانید به مطلب مربوط به آن مراجعه فرمایید.

    تعاونی مروارید شهر فاخر
    تعاونی مروارید شهر فاخر

    در نهایت تعاونی مروارید شهر فاخر یک پروژه با همین وضعیت در پرند معرفی نموده و اخیرا پروژه ای جدید با نام سپکو 4 در محدوده ایران خودرو معرفی نموده است که یک مجتمع با 4 بلوک 7 طبقه مسکونی میباشد.

    اینطور که پیداست این شرکت پس در دریافت مبالغی که از فروش پروژه سپکو 1 الی 3 خود دریافت نموده است در نهایت تصمیم گرفته که زمینی کوچک و قابل ساخت در بلوار ایران خودرو خریداری کرده و آن را بسازد، اتفاقی که در برخی تعاونی های مسکن منطقه 22 افتاده است و در واقع متضرر این کار مردم بوده اند که سرمایه شان در پروژه ای وارد شده است که شروع نشده و تعاونی ها با سرمایه ای که در اختیار دارند زمین خریداری نموده و مجدد همین روال را تکرار میکنند.

    اعتبار سنجی دفتر تعاونی مروارید شهر فاخر

    برای اعتبار سنجی تعاونی مروارید شهر فاخر باید رزومه ساخت و پروژه هایی که معرفی نموده است را معرفی نماییم و همانطور که در بالا توضیح داده ایم این تعاونی تمامی پروژه هایش بدون پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بوده است و اگر هم اینگونه نباشد یعنی پروژه هایش شروع شود بعید است سرعت مطلوبی برای اجرا داشته باشد زیرا این تعاونی هیچ سابقه ای برای ساخت ندارد.

    توجه داشته باشید که تمامی تعاونی هایی که در محدوده مروارید شهر جنوبی پروژه معرفی نموده اند همین وضعیت را دارند و بطور کلی ممکن است چنین تعاونی هایی در دیگر نقاط چیتگر نیز به همین شکل پروژه معرفی نموده باشند به عنوان مثال تعاونی آشیان آفرین آسایش سازنده پروژه اطلس نیز همین وضعیت را دارد و چندین سال است که تنها یک زمین را معرفی نموده است در حالی که هیچ خبری از عملیات ساخت نیست.

    اعتبار سنجی دفتر تعاونی مروارید شهر فاخر
    اعتبار سنجی دفتر تعاونی مروارید شهر فاخر

    ما در مورد نحوه کار این دسته از تعاونی ها و نوع انجام کار پیش تر توضیحات زیادی داده ایم و پیشنهاد میکنیم که اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در چیتگر را دارید برخی از موارد که لازمه امنیت سرمایه گذاری شماست را بررسی نمایید که ما در مطلبی تحت عنوان پیشگیری از کلاهبرداری در پیش فروش های چیتگر به این موارد بصورت کامل پرداخته ایم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه های جایگزین شرکت تعاونی سپکو

    در نظر داشته باشید که در پروژه های منطقه 22 گزینه هایی که میتوانید روی آنها حساب کنید زیاد است. وجود تعاونی های دولتی در کنار تعاونی های خصوصی معتبر میتواند گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری شما ایجاد کند.

    اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه های دولتی را دارید میتوانید به سراغ پروژه های شرکت عمران آبشار اسپادانا بروید که مجری پروژه های ارتش در منطقه 22 تهران است. این شرکت سازنده پروژه شهید کشوری اصفهان و پهنه A در چیتگر است که در آن برج های ارکیده و پامچال ساخته و تحویل داده شده اند.

    شرایط فروش این شرکت با قیمت قطعی، طبقه و واحد مشخص است که مناسب افرادی است که قصد خرید یک واحد مسکونی را دارند که قیمت آن تمام شده و البته زیر قیمت روز همان محدوده است.

    اگر تمایل به پرداخت اقساطی دارید میتوانید به سراغ شرکت های خصوصی بروید که این دسته از تعاونی ها خود چند نوع دارند که می تواند شرکتی باشد مانند تعاونی ابنیه آکام که یک شرکت سازنده در قالب تعاونی است و سازنده پروژه نارنجستان 1 الی 5 میباشد که 2 پروژه را تحویل داده است.

    مورد بعدی تعاونی هایی هستند که شکل گرفته از اعضا و کارکنان یک نهاد و یا سازمان میباشند که میتوان به سازنده پروژه مروارید 1 الی 3 اشاره نمود که کارمندان بیمارستان بقیه الله می باشد و نام تعاونی آنها تعاونی نامی اریکه پارسیان می باشد.

    همچنین دیگر تعاونی هایی وجود دارند که رزومه ساخت دارند و پروژه هایی که تحویل داده اند در منطقه 22 موجود و قابل رویت است به عنوان مثال برج لکسون در نزدیکی دریاچه که چند ماه دیگر تحویل کامل داده میشود به همراه برج فرزانگان که یک برج مسکونی است توسط تعاونی ابنیه همت انجام شده است که این تعاونی در حال حاضر 3 پروژه دیگر در حال اجرا معرفی نموده است.

    تحلیل عملکرد تعاونی مروارید شهر فاخر

    در حال حاضر موقعیت پروژه های دفتر تعاونی سپکو همگی در نواحی واقع شده اند که زمین آنها دارای جواز ساخت نبوده است و بطور کلی این تعاونی نقاطی را انتخاب نموده است که به اصطلاح زمین هایشان شسته رفته نبوده است.

    پروژه های جایگزین شرکت تعاونی سپکو
    پروژه های جایگزین شرکت تعاونی سپکو

    این نکته ای مهم برای تعاونی است که نیاز به کسب اعتبار دارد همانطور که در بالا اشاره نمودیم سازنده برج های نارنجستان اولین و دومین پروژه اش را به سرعت ساخت و تحویل داد و تعاونی ابنیه همت 3 پروژه کوچک معرفی نموده است که یکی از آنها یک ساختمان 7 طبقه است اما در حال حاضر همین پروژه های کوچک که عملیات پیشرفت آنها قابل رویت است میتواند به عنوان رزومه ای برای تعاونی باشد اما در مورد پروژه های مروارید شهر همگی چند پروژه تعریف نموده اند که وضعیت آنها مسکوت باقی مانده است و این یکی از ایرادات پروژه های این محدوده است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی و اعتبار سنجی شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر سازنده پروژه سپکو پرداختیم و آنرا معرفی نمودیم. توجه داشته باشید که عملکرد پیشین یک تعاونی نمایانگر عملکرد آتی آن خواهد بود و ترجیح را بر این بگذارید که اجرا و سرعت عملیات ساخت یکی از فاکتور های مهم شما برای بررسی یک پروژه باشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که مروارید شهر جنوبی، محل اجرای اولین پروژه این شرکت بالاخره تغییر کاربری اش را دریافت میکند اما موضوع این است که خریدار واقعیت را بداند نه اینکه به وی گفته شود 3 ماه دیگر گودبرداری شروع میشود در حالیکه شرایط اینگونه نباشد و بعد از 3 سال تنها بتوانند دور زمین را فنس بکشند و امیدواری بدهند که عملیات شروع شده ولیکن باز هم شروع نخواهد شد.

    در نظر داشته باشید که هر زمان برای دریافت مشاوره پیرامون پروژه های منطقه 22 و تعاونی های سازنده در این منطقه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه