جستجو کردن

نوشته های اخیر

شماره تلفن تعاونی شمیم رحمت 09101354928 و اطلاعات تعاونی

  • شماره تلفن تعاونی شمیم رحمت 09101354928 میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش سهام و شرایط پرداخت اقساط میتوانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

    پروژه شمیم رحمت فاز 3 آخرین فاز اجرایی از این پروژه میباشد که در محله کوهک واقع شده است، سازنده این پروژه تعاونی هوافضای سپاه است و ساخت آن حاصل مشارکت با بخش خصوصی است که پروژه قبلی نیز توسط همین سازنده به اتمام رسیده است.

    شماره تلفن شمیم رحمت
    شماره تلفن شمیم رحمت

    سهام این پروژه بصورت 10 متری میباشد که مفید مسکونی است و این کار برای تسهیل در مشارکت اعضا برای سرمایه گذاری در این پروژه انجام شده است.

    شماره تلفن تماس دفتر تعاونی شمیم رحمت بصورت مستقیم 09101354928 میباشد که آماده پاسخگویی به سوالات و شرایط خرید و فروش سهام شما میباشد.

    تلفن دفتر تعاونی شمیم رحمت

    تعاونی هوا فضای سپاه با معرفی آخرین پروژه در بلوار کوهک با نام فاز 3 شمیم رحمت بصورت 4 برج 26 طبقه پروانه ای شکل و در قالب سهام 10 متری معرفی نموده است که اخرین پروژه تحویل شده توسط این تعاونی پروژه امپریال در همان محدوده کوهک میباشد.

    این پروژه در حال حاضر به دلیل سهولت در نقل و انتقال و معاملات به دلیل تقسیم بندی به سهام های 10 متری یکی از بهترین پروژه های تعاونی ساز در چیتگر است که توسط تعاونی دولتی در حال ساخت میباشد. هدف از تقسیم بندی سهام این پروژه به متراژ کوچک این بوده که هر شخص با هر میزان سرمایه بتواند در این پروژه مشارکت نماید و در نهایت با اضافه نمودن سهام در طول زمان بتواند به متراژ یک واحد مسکونی کامل برسد.

    تلفن دفتر تعاونی شمیم رحمت
    تلفن دفتر تعاونی شمیم رحمت

    در نظر داشته باشید که اگر سهام یک فرد به اندازه یک واحد مسکونی کامل نباشد در نهایت با دیگر افراد تجمیع میشود و خود شما نیز میتوانید بصورت انتخابی با افراد دیگر یک واحد تجمیع شده دریافت نمایید.

    این نوع انتخاب واحد در پروژه های چیتگر برای پروژه های تعاونی ساز معمول است و در پروژه های ارتش و دیگر ارگانها نیز به همین شکل انجام میشود. در نهایت اولویت بندی بر اساس خوش حسابی رتبه بندی میشود و افرادی که دارای وضعیت بهتری باشند قابلیت انتخاب واحد زودتر از بقیه افراد خواهند داشت. برای تماس با دفتر تعاونی شمیم رحمت میتوانید با شماره 09101354928 تماس حاصل فرمایید.

    پروژه جدید شمیم رحمت

    در حال حاضر پروژه جدیدی از سوی تعاونی هوا فضای سپاه مشخص نشده است اما سازنده این پروژه که یک شرکت خصوصی است پروژه دیگری را با نام پروژه امپریال پالاس معرفی نموده که در همان محدوده کوهک واقع شده است و دقیقا به همین شکل با سهام 10 متری به فروش میرسد.

    این پروژه بصورت یک تک برج 21 طبقه در حال اجرا میباشد و در حال حاضر در مرحله اولیه تجهیز کارگاه میباشد که در حال پذیره نویسی برای فروش سهام است. شماره تلفن پروژه جدید شمیم رحمت را در بالا اعلام نموده ایم که میتوانید اطلاعات تکمیلی در مورد این پروژه را نیز دریافت نمایید.

    توجه داشته باشید که این پروژه بصورت خصوصی در حال انجام است و مربوط به پروژه های بنیاد تعاون سپاه نمیباشد که سازنده با الگو گیری از نحوه فروش پروژه شمیم رحمت اقدام به معرفی پروژه جدیدی نموده است.

    زمان اتمام پروژه تعاونی شمیم رحمت

    زمان شروع پروژه شمیم رحمت در انتهای سال 1398 بوده است و زمان تحویل جدید که خود تعاونی اعلام نموده است سال 1405 میباشد. با توجه به سرعت پیشرفت پروژه میتوان پیش بینی نمود که نهایت با احتساب تاخیر در اوایل سال 1406 واحد ها بصورت کامل تحویل گردد.

    در بین اسم برج های چیتگر، برج امپریال که پروژه اجرا شده قبلی این تعاونی میباشد جزو دسته برج های لوکس با کیفیت بالا شناخته میشود و آن برج نیز با تاخیر 1 سال و نیم تحویل گردیده است.

    همچنین در نظر داشته باشید که شرایط پرداخت اقساط این پروژه در حال حاضر در سال 1402 ، متری 6 میلیون تومان به ازای هر 10 متر میباشد و با توجه به پیشرفت پروژه و وارد شدن در مراحلی از ساخت که هزینه بالاتری دارد قرار بر این شده است که مبلغ اقساط به جای هر سال ، بصورت 6 ماه افزایش یابد.

    پروژه های مشابه تعاونی شمیم رحمت

    در حال حاضر تنها گزینه خرید آپارتمان در تهران با 500 میلیون تومان همین پروژه های سهامی است که باعث شده است هر فردی با کمترین میزان سرمایه بتواند در تهران متراژ مفید مسکونی خریداری نماید. البته طرحی نیز با همین مضمون برای فروش متری در تهران مطرح شد که به جایی نرسیده است.

    در حال حاضر اگر بخواهیم دولتی ها را در نظر بگیریم علاوه بر سهام 10 متری تعاونی شمیم رحمت، گزینه های دیگری نیز در پروژه های ارتش وجود دارد. برای توضیحات بیشتر بهتر است این موضوع را باز نماییم که این دسته از پروژه ها به منظور تامین مسکن کارکنان خود اعضای سازمان انجام میشود و نه برای ساخت و ساز برای عموم مردم.

    تلفن شمیم رحمت
    تلفن شمیم رحمت

    یکی از دلایل پایین بودن قیمت ها نیز همین موضوع است ولیکن اگر قصد این را دارید که به پروژه های ارتش که بصورت سهامی میباشند وارد شوید، میبایست به دنبال سهام 20 متری و 50 متری باشید که در قالب طرح توانمندسازی ارتش به کارکنان واگذار شده است که اطلاعات بیشتر در این مورد را در مطلب سهام چیتگر چیست توضیح داده ایم.

    در نهایت گزینه های خرید با 500 میلیون تومان همین 2 مورد هستند که در پروژه های دولتی میباشد و در پروژه های خصوصی شرایط دیگری برقرار است که میتوانید پروژه های روی خاک را با این مبلغ عضو شده ولیکن دارای پرداخت اقساط است. البته در نظر داشته باشید خرید سهام ارتش برای افراد غیر نظامی امکان پذیر نیست و شما میبایست این دسته از سهام را را از اعضای ارتش خریداری نمایید که قصد واگذاری سهام خود را دارند.

    بهترین زمان خرید سهام تعاونی شمیم رحمت

    توجه داشته باشید که در نهایت این پروژه نیز مانند دیگر پروژه های دولتی ساخته و تحویل داده میشود ولیکن معمولا  این دسته از پروژه ها زمانبر هستند و ماهیت پروژه های دولتی چیتگر همین است زیرا همانطور که در بالا اشاره نمودیم این دسته از پروژه ها به منظور تامین مسکن کارکنان انجام میشود.

    هر زمان که این دسته از پروژه ها به زمان تحویل نزدیک تر باشند قیمت آنها بالاتر میروند و بطور کلی زمان تحویل در این دسته از پروژه ها بسیار در قیمت گذاری مهم است.

    در حال حاضر چیتگر اینقدر بزرگ است که اگر بخواهید تصور کنید که چیتگر منطقه چند است باید بدانید که وسعت آن اندازه 3 منطقه دیگر تهران است و پروژه های ساختمانی در این محدوده بسیار زیادند که هر کدام شرایط ویژه ای از نظر پرداخت اقساط، مشارکت و زمان تحویل دارند که همین موارد باعث شده است که بسیاری از افراد بتوانند با هر میزان سرمایه ای در این منطقه سرمایه گذاری نمایند.

    تماس با شمیم رحمت
    تماس با شمیم رحمت

    در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل تقسیم شدن سهام تعاونی شمیم رحمت به 10 متر، تعداد افراد بیشتری در پروژه وجود دارند که همین امر حجم معاملات را بالا میبرد و قیمت ها نوسانی میشود. در پایان سال 1401 قیمت سهام از 300 میلیون به 500 میلیون تومان رسید و در سال جاری 2 بار به قیمت 450 میلیون بازگشته و البته تا 630 میلیون نیز بالا رفته است.

    توجه داشته باشید که هنگان ثبت نام این پروژه برای هر 10 متر 40 میلیون تومان پرداخت شده است که گزینه مناسبی در آن زمان برای خرید خانه از دم قسط در تهران بوده است.

    نحوه خرید از تعاونی شمیم رحمت

    طریق نقل و انتقال بدینصورت است که در خود تعاونی بین خریدار و فروشنده و همچنین اگر سهامی مازاد برای فروش وجود داشته باشد که معمولا هر سال در مهرماه برای افرادی که اقساط پرداخت ننموده اند، متراژ سهام آنها به مزایده گذاشته میشود قابل انجام است.

    برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید به شماره تلفن تعاونی شمیم رحمت به شماره 09101354928 تماس حاصل فرموده و جزئیات و اطلاعات تکمیلی در مورد سهام شمیم رحمت، شرایط پرداخت اقساط و همچنین خرید و فروش کسب نمایید.

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه