جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج رزلند چیتگر منطقه 22 تهران

  • برج رزلند با نام سابق برج امام حسن متعلق به تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش در قالب 4 بلوک a , b , c و d میباشد که هر برج 21 طبقه شامل 4 طبقه پارکینگ و انباری و 1 طبقه لابی است . این پروژه دارای متراژ 89 ، 105 ، 115 ، 139 و 194 متری ( در طبقه آخر ) میباشد که از طبقه اول تا دهم متراژ 105 متر و از ده به بالا متراژ 115 متر خواهد شد . در حال حاضر بلوک b ، c و d تحویل داده شده و طبق اعلام سازنده بلوک a نیز تا پایان سال 1402 تحویل داده میشود . در هر طبقه از این برج 6 واحد مسکونی قرار گرفته شده است .

    برج رزلند چیتگر
    برج رزلند چیتگر

    قیمت برج رزلند چیتگر

    شرایط این برج به گونه ای است که اتاق خواب های آن ویو شمالی داشته و تراس در پذیرایی و آشپزخانه به سوی جنوب و دریاچه چیتگر میباشد . در برج هایی که بدین شکل ویو دریاچه دارند قیمت متفاوت تر از دیگر برج ها میباشد . در حال حاضر در فروردین سال 1402 قیمت هر متر مربع از برج رزلند در واحد های 90 متری که فاقد ویو دریاچه هستند در طبقه اول هر متر 83 میلیون تومان میباشد و برای یک واحد 115 متری در طبقه 20 به ازای هر متر 110 میلیون تومان توسط فروشنده اعلام شده است در هر  برای کسب اطلاعات بروز از قیمت پروژه رزلند با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    برج رزلند
    برج رزلند

    توجه داشته باشید که وضعیت سند این پروژه در حال اقدام میباشد و همانطور که در بالا ذکر شده این پروژه بصورت تعاونی ساز ساخته شده است در نتیجه برای قیمت گذاری میتوان این نکته را نیز در نظر گرفت اما در منطقه 22 تهران به علت اینکه اکثر پروژه ها بصورت تعاونی ساز میباشند این موضوع نکته ای منفی به حساب نمی آید اما از طرفی اگر یک پروژه یا برج دارای سند تک برگ باشد یک ویژگی مهم برای آن پروژه محسوب خواهد شد .

    موقعیت برج رزلند

    این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر و نزدیکی مرکز خرید باملند واقع شده است و از نظر موقعیت در منطقه 22 در محلی مناسب قرار گرفته است . همانطور که در بالا اشاره کردیم نزدیک بودن به دریاچه چیتگر در واحدهای آپارتمانی منطقه 22 یک ویژگی به حساب می آید و تمامی امکانات این منطقه نیز در همین محدوده واقع شده است . پروژه در حال ساخت با شرایط مشابه این پروژه را میتوان برج باران چیتگر معرفی نمود . موقعیت برج رزلند را در نقشه در تصویر زیر مشاهده میفرمایید .

    رزلند
    رزلند

    مشاعات این پروژه را میتوان سالن بدنسازی ، سالن اجتماعات ، لابی 24 ساعته و مهد کودک عنوان نمود و این پروژه فاقد مشاعات آبی میباشد و بهترین تیپ نقشه در این برج را واحد های 105 متری ، 139 متری و 115 متری تشکیل داده اند که بصورت 2 خواب میباشند . قیمت ها در این پروژه با توجه به قرارگیری در جهات و طبقات مختلف متفاوت میباشد و اگر قصد خرید و یا فروش واحد در یکی از برج های این پروژه را دارید میتوانید برای استعلام شرایط و قیمت بروز و همچنین شرایط فروش با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه