جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی مسکن کاشانه همت: جزئیات پروژه ها و سابقه تعاونی

  • شرکت تعاوني مسکن سازان کاشانه همت در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۷ به شماره ثبت ۵۳۹۱۹۸ به شناسه ملي ۱۴۰۰۸۲۲۷۵۹۲ ثبت رسیده است.رضا خادم به سمت مديرعامل و عليرضا کفائي لطفي به سمت رئیس هیات مدیره انتخاب شده اند.

    این تعاونی چند پروژه با نام پروژه سران و یا پارک مسکونی سران معرفی نموده است که 2 پروژه اول این شرکت در همان وضعیت اولیه باقی مانده اند و یک پروژه با عنوان سران حکیم معرفی شده است که این پروژه زمانی معرفی شده است که در مرحله دیوار چینی بوده است و طبقات 11 الی 15 توسط تعاونی کاشانه همت به فروش رسیده است و سازنده شخص دیگری است.

    تعاونی مسکن کاشانه همت: جزئیات پروژه ها و سابقه تعاونی
    تعاونی مسکن کاشانه همت: جزئیات پروژه ها و سابقه تعاونی

    در این مطلب ضمن بررسی و اعتبار سنجی تعاونی کاشانه همت، به معرفی پروژه های این شرکت و همچنین تعاونی ها و پروژه های مشابه در منطقه 22 تهران می پردازیم. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به جزئیات می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    تعاونی مسکن کاشانه همت

    نام پروژه معرفی شده توسط تعاونی مسکن کاشانه همت پروژه سران می باشد که در قالب 3 پروژه معرفی شده است. پروژه سران 1 در محدوده مروارید شهر معرفی شده است که وضعیت نامعلومی دارد و همچنین پروژه سران 2 در جنوب بلوار اردستانی در محدوده خیابان دانش واقع شده است که آن پروژه نیز چندین سال است به همان شکل مانده است و شروع به کار نکرده است.

    در مورد پروژه سران حکیم همانطور که در بالا اشاره نمودیم از طبقه 11 الی 15 این برج توسط تعاونی کاشانه همت به فروش رسیده است و زمانی پروژه معرفی شده است که بر روی طبقه 10 بوده است. این مجموعه بطور کلی دارای 5 بلوک است.

    پروژه های مشابه با تعاونی کاشانه همت

    اگر بخواهیم تعاونی هایی در منطقه 22 معرفی نماییم که پروژه هایشان در مرحله اولیه باقی مانده است، بیشتر این تعاونی ها در مروارید شهر قرار دارند که در قطعه زمینی مشاعی واقع شده اند که هنوز تغییر کاربری دریافت نکرده است و حتی سند آنها تفکیک نشده و مشاعی است.

    در این قطعه زمین نزدیک به 40 پروژه با نام های متفاوت و توسط تعاونی های مختلف معرفی شده اند که به عنوان نمونه تعاونی مهر ایثار یاران 2 پروژه در این محدوده معرفی نموده است.

    این دسته از تعاونی ها تنها در محدوده مروارید شهر وجود ندارند بلکه در نقاط دیگری از منطقه 22 پروژه هایی معرفی شده است که زمین آنها در حال تسویه حساب است و یا جواز ساخت دریافت نشده است به عنوان مثال پروژه اطلس یا خاتم در اطراف دریاچه چیتگر توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش معرفی شده است و چند سال است در همین وضعیت باقی مانده است.

    تعاونی کاشانه همت
    تعاونی کاشانه همت

    در محدوده مروارید شهر به جز قطعه زمین مشاعی که به آن اشاره نمودیم، در نقاط دیگر توسط شرکت تعاونی های متخلف ساخت و ساز انجام می شود که بسته به ماهیت تعاونی متفاوت هستند ولیکن عملکرد آنها با تعاونی مسکن کاشانه همت متفاوت بوده است.

    به عنوان مثال تعاونی مسکن امید یاران 27 یک تعاونی شکل گرفته شده از ارگان دولتی است و زیر مجموعه تعاونی های لشگر 27 که در این منطقه پروژه ای را تعریف کرده است که در مراحل پایانی است و فاز بعدی را نیز شروع نموده است و ماهیت آن تعاونی است.

    اما شرکت هایی نیز وجود دارند که در قالب تعاونی اقدام به ساخت نکرده اند و پروژه ها را با قیمت قطعی و ضمانت تحویل و جریمه تاخیر پیش فروش نموده اند که بیشتر در ناحیه مروارید شهر شمالی واقع شده اند و قوی ترین آنها سازنده برج های تریتیوم است که نام سازنده آن شرکت نیکان سازه سدید است که در این محدوده 2 پروژه معرفی نموده و در حال اجرا دارد.

    جایگزین برای تعاونی کاشانه همت

    اگر بخواهیم گزینه های جایگزین برای تعاونی کاشانه همت معرفی نماییم باید اولی مشخص شود که میزان سرمایه اولیه شما چقدر است و قصد خرید با قیمت قطعی دارید و یا بصورت علی الحساب و همچنین مدت زمانی که قصد تحویل گرفتن پروژه را دارید چقدر است.

    هر چه میزان سرمایه اولیه شما کمتر باشد قطعا پروژه ای را باید انتخاب نمایید که در مرحله عقب تری از ساخت قرار دارد و اگر بتوانید مبلغ کل را تسویه نمایید می توانید بر روی پروژه های ارتش حساب باز کنید که هم بصورت اقساطی و هم با قیمت قطعی و تمام شده به فروش می رسند.

    پروژه های تعاونی مسکن کاشانه همت
    پروژه های تعاونی مسکن کاشانه همت

    شرکت عمران آبشار اسپادانا که کی از شرکت های وابسته به ارتش است در حال ساخت و تکمیل پهنه B و پهنه D چیتگر می باشد که پروژه های آن بصورت قیمت قطعی و جریمه تحویل فروخته می شوند که در واقع برای خرید باید سهام کارکنان ارتش خریداری و تجمیع شود.

    این دسته از پروژه ها که علاوه بر ارتش، سپاه نیز مشغول به ساخت آنها است برای تامین مسکن کارکنان سازمان ها انجام می شود و به این دلیل قیمت مناسبی دارد اما زمان تحویل طولانی ممکن است داشته باشد.

    اعتبار سنجی تعاونی مسکن کاشانه همت

    برای بررسی و اعتبار سنجی یک تعاونی باید زمان معرفی و وضعیت کنونی پروژه های آن را مد نظر قرار دهید. تعاونی کاشانه همت اولین پروژه هایش را نزدیک به 5 سال پیش معرفی نموده است اما وضعیت ساخت و اجرای آنها به تعویق افتاده است در حالیکه یک پروژه دیگر به عنوان سران حکیم را در شرایط دیگری تحویل گرفته و به اتمام رسانده است.

    به عقیده ما برای اعتبار سنجی یک تعاونی باید پروژه های تحویل داده شده به همراه پروژه هایی که در حال اجرا دارد و وضعیت آنها بررسی شود اما پیشنهاد ما این است که بر روی پروژه های این شرکت که در مرحله اولیه قرار دارند سرمایه گذاری نکنید زیرا ممکن است زمان تحویل آنها طولانی باشد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی اطلاعات تعاونی مسکن کاشانه همت، پروژه های در حال اجرا و اجرا شده و همچنین مقایسه با دیگر تعاونی ها و پروژه ها پرداختیم.

    بطور کلی و برای جمع بندی باید عنوان نماییم که عدم روشن شدن تکلیف 2 پروژه این شرکت نقطه منفی در کارنامه آن است و از سوی دیگر یک پروژه دیگری که در طبقه 10 تحویل گرفته شده و برای فروش معرفی شده است نیز می تواند نکته ای مثبت در کارنامه این شرکت باشد اما در مجموع باید در نظر بگیرید که اگر قصد سرمایه گذاری بر روی پروژه های این شرکت را دارید، تاخیری که تا کنون داشته است زیاد است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های تعاونی کاشانه همت و دیگر تعاونی های منطقه 22 تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه