جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر: اطلاعات تعاونی

  • شرکت با مسئوليت محدود سازه پندار ابنيه الغدير در تاريخ ۰۷/۱۲/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۵۵۵۳۳۶ به شناسه ملي ۱۴۰۰۹۰۲۰۳۹۴ به ثبت رسیده است. آقاي امير مهيار طاهرخانچی تبریزی به سمت مديرعامل بصورت نامحدود و آقاي محمدرضا تيموري به سمت رئیس هیات مدیره منصوب گشته اند.

    این شرکت ماهیت تعاونی ندارد و پروژه ای با نام وزرا در محدوده مروارید شهر معرفی نموده است که بر روی اسکلت خریداری شده است و در حال حاضر در همین مرحله قرار دارد. همچنین این شرکت پروژه دیگری با نام وزرا پالاس در شمال اتوبان همت در شهرک نمونه معرفی کرده است.

    شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر
    شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر

    در این مطلب ضمن بررسی اطلاعات و جزئیات شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر به معرفی پروژه های این شرکت و همچنین دیگر پروژه ها و تعاونی های محدوده مروارید شهر، محل احداث پروژه این شرکت می پردازیم.

    شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر

    شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر پروژه ای را تحت عنوان پروژه وزرا در زمینی به مساحت 2400 متر با پلاک ثبتی 2097 در شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران چیتگر معرفی نموده است. این پروژه در قالب تک بلوک 25 طبقه معرفی شده است و دارای 3 تیپ متراز 110 الی 150 متری می باشد.

    در حال حاضر این پروژه در مرحله اسکلت قرار گرفته شده است و بر روی همین وضعیت خریداری شده است که در حال حاضر به احتمال زیاد در حال تسویه زمین و یا اخذ جواز جدید برای شروع به کار می باشد.

    پروژه بعدی این شرکت پروژه وزرا پالاس نام دارد که در شهرک نمونه قرار گرفته شده است و در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار گرفته شده است اما این پروژه نیز پیشرفت نداشته است.

    پروژه های شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر
    پروژه های شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر

    این شرکت فاقد رزومه اجرایی می باشد اما با توجه به معرفی پروژه ای محدود در مروارید شهر که حداقل زمین آن کاربری مسکونی داشته و جواز ساخت بر روی آن وجود داشته است می توان در نظر گرفت که پس از شروع عملیات ساخت وضعیت پیشرفت مطلوب باشد اما در حال حاضر با تاخیر روبرو بوده است.

    تعاونی های مشابه با سازه پندار ابنیه الغدیر

    بطور کلی تعاونی های اجرا کننده پروژه در منطقه 22 به چند دسته تقسیم می شوند. تعدادی از آنها پروژه تحویل داده شده در کارنامه خود دارند، برخی از آنها چندین پروژه همزمان در حال اجرا دارند و برخی نیز فاقد روزمه تحویل پروژه هستند.

    در حال حاضر تعاونی سازه پندار ابنیه الغدیر فاقد رزومه اجرایی است اما پروژه در مراحل اولیه دارد که کاملا مشابه با سازنده پروژه هزاره سوم است که 2 پروژه در مروارید شهر معرفی نموده که نام آن تعاونی مسکن کیان است.

    همچنین پروژه دیگری با نام پروژه سران معرفی شده است یکی از آنها در مرحله اسکلت در مروارید شهر خریداری شده است و عملیات ساخت آن شروع نشده است و پروژه دیگری بر روی خاک قرار دارد و تقریبا 3 سال است که همین وضعیت را دارد. نام سازنده این پروژه ها تعاونی کاشانه همت می باشد.

    توجه داشته باشید که در محدوده مروارید شهر جنوبی، قطعه زمینی وجود دارد که بصورت مشاعی است و نزدیک به 30 پروژه در آن معرفی شده اند که همگی در وضعیت یکسانی قرار داشته و در مرحله تغییر کاربری زمین هستند. اکثر تعاونی های آن منطقه مانند تعاونی مهر ایثار یاران فاقد رزومه ساخت و اجرا می باشند و تنها پروژه شان همانی است که در آن نقطه معرفی نموده اند.

    در بخش بعدی تعاونی هایی را معرفی خواهیم نمود که شرایط متفاوتی دارند.

    جایگزین برای تعاونی سازه پندار ابنیه الغدیر

    این شرکت ماهیت تعاونی ندارد اما در قالب شرکت و سرمایه گذار اقدام به دعوت از عموم برای مشارکت در ساخت می نمایند که در قالب تعاونی است. در ادامه به معرفی چند نوع از تعاونی های جایگزین برای سازه پندار ابنیه الغدیر می پردازیم که دارای شرایط پرداخت با قیمت قطعی و یا رزومه ساخت و اجرایی متفاونی می باشند.

    از میان سازنده های فعال در مروارید شهر که ریشه دولتی دارند می توان تعاونی امید یاران 27 را معرفی نمود که پروژه لشگر 27 را در 2 فاز در حال اجرا دارد که فاز اول تا سال آینده تحویل داده می شود. این دسته از تعاونی ها را می توان دولتی دانست ولیکن خود نهاد در اجرا نقشی ندارد.

    حال اگر بخواهیم به سراغ شرکت های خصوصی با شرایط پرداخت بصورت اقساطی و قیمت قطعی برویم، شاخص سازنده ها در مروارید شهر و دیگر نقاط چیتگر شرکت نیکان سازه سدید است که برج های تریتیوم را ساخته است. این شرکت در حال حاضر 2 پروژه در مروارید شهر معرفی نموده است که یکی از آنها نزدیک به تحویل است.

    جایگزین برای تعاونی سازه پندار ابنیه الغدیر
    جایگزین برای تعاونی سازه پندار ابنیه الغدیر

    اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تعداد پروژه های معرفی شده مهم نیست و برای اعتبار سنجی باید پروژه های انجام شده و یا وضعیت پروژه های اجرایی را مد نظر قرار دهید. به عنوان نمونه تعاونی مروارید شهر فاخر تا کنون 4 پروژه معرفی نموده است که در مروارید شهر، وردآورد و پرند است و هر 4 پروژه این تعاونی هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و در مراحل اولیه ساخت می باشد و به صورت زمین است.

    حال آنکه همین دسته از تعاونی ها داشتن چند پروژه را به عنوان سابقه و اعتبار معرفی می نمایند اما واقعیت این است که پروژه های اجرا شده و در حال کار در تعاونی سازها اهمیت دارد.

    اعتبار سنجی شرکت ابنیه الغدیر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، برای اعتبار سنجی یک تعاونی باید زمان شروع پروژه و عملیات ساخت را در نظر گرفت. اولین نکته ای که پروژه های شرکت ابنیه الغدیر وجود دارد این است که پروژه هایی که معرفی نموده کاربری مسکونی دارند، موضوعی که در مروارید شهر جنوبی مشکل ساز شده است و پروژه های زیادی معرفی شده اند که چند سال است در مرحله تغییر کاربری هستند.

    اما جدا از این باید علت عدم شروع به عملیات ساخت پروژه های این شرکت را نیز بررسی نمود که چرا تا کنون به تاخیر خورده است و از برنامه زمانی عقب افتاده است.

    جمع بندی

    در این مطلب شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر را بررسی نمودیم و جزئیات و اطلاعات پروژه های آن را بیان نمودیم، همچنین به مقایسه با دیگر پروژه ها و تعاونی های مشابه پرداختیم و آن را اعتبار سنجی نمودیم. به عنوان جمع بندی باید در نظر داشته باشید که این پروژه نسبت به پروژه های اشاره شده در مروارید شهر جنوبی که در مرحله تغییر کاربری زمین هستند بهتر است اما نسبت به دیگر تعاونی هایی که عملیات ساخت را شروع کرده اند ضعیف تر عمل نموده است.

    برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر پیرامون پروژه های منطقه 22 و تعاونی های دیگر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه