جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی توسعه عمران سپاشهر: معرفی تعاونی و پروژه ها

  • شرکت تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر که با نام تعاونی توسعه عمران سپاشهر شناخته میشود در سال 1397 با شماره ثبت 6699 و شماره ملی 14007585777 تاسیس شده است و آقای علی محمدی مدیرعامل و حمید عتباتی به عنوان رئیس هیات مدیره این تعاونی میباشد.

    تعاونی توسعه عمران سپاشهر: معرفی تعاونی و پروژه ها
    تعاونی توسعه عمران سپاشهر: معرفی تعاونی و پروژه ها

    این تعاونی پس از انجام پروژه پاسارگاد که توسط تعاونی با همین نام انجام شده است تشکیل شده است و در واقع از اعضای همان تعاونی مجری این پروژه میباشد. در حال حاضر 7 پروژه توسط این تعاونی معرفی شده است که در مراحل مختلفی از ساخت قرار دارند ولیکن در حال حاضر هیچکدام آماده تحویل نشده اند.

    در ادامه این مطلب به بررسی پروژه های تعاونی سپاشهر پرداخته و شرایط هر کدام را بررسی خواهیم نمود.

    پروژه های تعاونی توسعه عمران سپاشهر

    توجه داشته باشید که در این قسمت توضیحات کلی برای پروژه های تعاونی تسعه عمران سپاشهر خواهیم داد و در صورت نیاز به جزئیات بیشتر در مورد هر پروژه میتوانید بر روی نام آن کلیک نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه الهیه فرشته در قالب 2 برج مجزا 25 طبقه مسکونی میباشد که در هر طبقه 6 واحد مکسونی قرار گرفته شده و در مجموع دارای 300 واحد مسکونی است. این پروژه در سال 1399 بر روی اسکلت خریداری شده است و در حال حاضر در اسکلت طبقه 18 ام میباشد. واحد های این پروژه 134 و 140 متری است و بصورت 6 دانگ و 3 دانگ فروخته میشود. زمان تحویل این پروژه سال 1404 الی 1405 تخمین زده شده است.

    پروژه بانک ملی کوهک این پروژه که با نام پروژه ایران 1 نیز شناخته میشود حاصل مشارکت تعاونی سپاشهر با بانک ملی است که کارفرمای پروژه میباشد. این پروژه در قالب 3 بلوک 21 طبقه میباشد که هر بلوک از آن دارای 65 واحد مسکونی و مجموع آن 190 واحد میباشد و متراژ واحدهای آن 100 الی 160 متر میباشد. زمان تحویل این پروژه در سال 1403 اعلام شده بود ولیکن در حال حاضر با تاخیر مواجه شده است و زمان تحویل بعدی سال 1404 میباشد.

    پروژه ایران 2 در بهمن ماه سال 1401 معرفی شده است . موقعیت این پروژه در وردآورد میباشد و بر طبق آخرین اعلام تعاونی جواز ساخت آن در مراحل پایانی صدور است که بر طبق دستور نقشه 3 ساختمان 7 طبقه در حال ساخت دارد که در هر طبقه 7 الی 9 واحد مسکونی با متراژ 60 الی 120 متر است که بصورت سهام 30 متری فروخته میشود.

    پروژه های تعاونی توسعه عمران سپاشهر
    پروژه های تعاونی توسعه عمران سپاشهر

    پروژه سفیر تک بلوک 31 طبقه است که 25 طبقه از آن مسکونی میباشد و متراژ این برج از 100 الی 150 متر میباشد . این پروژه در حال حاضر در مرحله اسلکت طبقه 19 و دیوار چینی طبقه 14 قرار دارد و از برنامه زمانی اجرا عقب میباشد که تعاونی قول جبران زمان از دست رفته را داده است.

    پروژه دیپلمات در زمینی به مساحت 2600 متر در موقعیت بین میدان ساحل و دریاچه در حال ساخت میباشد. این برج تک بلوک 14 طبقه میباشد که 9 طبقه از آن مسکونی است و هر طبقه از آن 10 واحد مسکونی دارد که متراژ آنها 87 تا 130 متر است و در مجموع 90 واحد مسکونی دارد. این پروژه در حال حاضر در اسکلت طبقه 5 میباشد و نسبت به زمان معرفی و حجم کار پیشرفت کندی داشته است.

    پروژه کامرانیه شامل 1 برج 31 طبقه میباشد که 25 طبقه آن مسکونی 4 طبقه منفی و 1 طبقه لابی میباشد که در مجموع 177 واحد مسکونی و 200 پارکینگ و انباری شامل میباشد. این پروژه در محدوده مروارید شهر واقع شده است و در حال حاضر در اسکلت طبقه 16 ام میباشد و زمان پایان این پروژه سال 1404 تخمین زده شده است.

    مزایا و معایب تعاونی توسعه عمران سپاشهر

    اول از همه باید توجه داشته باشید که پروژه های این تعاونی با پیش فروش پروژه های شخصی ساز متفاوت است و نوع مشارکت در آنها بصورت پرداخت قسط بصورت علی الحساب در طول مدت زمان ساخت پروژه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه هایی که بصورت قسطی فروخته میشوند میتوانید خرید قسطی آپارتمان در چیتگر را مطالعه نمایید.

    مزایا و معایب تعاونی توسعه عمران سپاشهر
    مزایا و معایب تعاونی توسعه عمران سپاشهر

    این نوع خرید از تعاونی ها که پرداخت شما بصورت اقساطی میباشد از مزایای خرید از دسته تعاونی سازها میباشد. در مورد تعاونی سپاشهر یک ایراد بزرگ وجود دارد و آن این است که از زمان تاسیس تا کنون پروژه های زیادی را معرفی نموده است و همگی در مرحله ساخت میباشند و هیچکدام تحویل نشده است. این تعاونی روند ساخت نسبتا کندی را در پروژه هایش پیش گرفته است و این یکی از ایرادات تعاونی میباشد.

    تعاونی های مشابه عمران سپاشهر

    پروژه های منطقه 22 تهران عموما بصورت تعاونی ساز میباشند که میتواند تعاونی خصوصی و یا دولتی باشد. تعاونی های دولتی که هدف از ساخت پروژه هایشان تامین مسکن کارکنان میباشد و اعضای اولیه آن همان اعضای سازمان میباشند که ممکن است پروژه بصورت مشارکت با یک پیمانکار ساخته شده باشد و یا خود تعاونی در حال ساخت باشد.

    برخی از این پروژه های دولتی میتواند فروش بصورت قیمت قطعی باشد و برخی سهامی باشند مانند پروژه بنیاد تعاون سپاه که بصورت سهام 10 متری به فروش میرسد و دارای اقساط نیز میباشد.

    از سوی دیگر پروژه هایی که حاصل تجمیع سهام کارکنان ارتش میباشد و انتخاب واحد نیز شده اند دارای قیمت قطعی میباشند این دسته از پروژه های بتاجا عمدتا در پهنه های چیتگر در حال انجام میباشند و دارای قیمت قطعی هستند و برخی از آنها دارای شرایط پرداخت اقساطی میباشند که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه تعریف میشود.

    در حال حاضر در شهرک چیتگر برج الماس شیشه ای تحویل داده شده است که میتوانید نمونه ای از جدیدترین پروژه های تحویل شده توسط ارتش در این شهرک را مشاهده فرمایید.

    تعاونی های مشابه عمران سپاشهر
    تعاونی های مشابه عمران سپاشهر

    برای یافتن اینکه بهترین پهنه چیتگر کدام است باید در نظر داشته باشید که مبلغ اولیه ای که توان پرداخت آنرا دارید چقدر است و آیا تمایل به پرداخت اقساطی دارید و یا میتوانید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنید.

    همچنین زمان تحویل نیز باید بررسی شود زیرا هر چه پروژه به تحویل نزدیکتر باشد، قیمت اولیه آن بالاتر بوده و اقساط کمتری دارد و همچنین برای پروژه هایی در مراحل اولیه برعکس میباشد.

    کدام پروژه تعاونی سپاشهر به تحویل نزدیکتر است

    در حال حاضر از بین پروژه های تعاونی سپاشهر، پروژه بانک ملی به تحویل نزدیکتر است و در مرحله پیشرفت فیزیکی مطلوبی قرار دارد.

    همچنین به دلیل مشارکت این پروژه و وجود کارفرما زمان تحویل بر اساس قرارداد میان کارفرما و پیمانکار که تعاونی سپاشهر میباشد تعهد داده شده است و به همین دلیل است که پیش بینی میشود این پروژه به موقع تحویل داده شود.

    جمع بندی

    در این مطلب پیشینه تعاونی توسعه عمران سپاشهر را به همراه پروژه های در حال اجرا و همچنین تعاونی های مشابه با این سازنده را بررسی نمودیم.

    در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد هر پروژه میتوانید به صفحه مربوطه به آن مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه