جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط خرید آپارتمان در چیتگر و معرفی پروژه ها

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران چیتگر بیشترین آمار پروژه های ساختمانی را دارد و شرایط خرید آپارتمان در چیتگر با شرایط ویژه بصورت نقد و اقساط فراهم است. این منطقه به دلیل وجود زیاد پروژه ها شرایط متنوعی برای خرید ارائه میدهد و برای هر بودجه ای گزینه ای برای خرید آپارتمان وجود دارد.

    بنا بر نوع پروژه که میتواند دولتی یا خصوصی باشد گزینه های زیادی مطرح است که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم و پروژه هایی با شرایط متنوع را معرفی خواهیم نمود.

    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر و معرفی پروژه ها
    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر و معرفی پروژه ها

    در واقع در چیتگر به دلیل مالکیت عمده زمین های آن توسط نهادهای دولتی، تعاونی های مسکن بصورت انبوه مشغول به ساخت و ساز میباشند به همین دلیل است که قیمت ها متعادل است و نسبت به دیگر نقاط تهران، کیفیت بالاتر ارائه میدهد.

    این فرصت تا زمانی که این محدوده در حال ساخت میباشد وجود دارد و البته برای تمام نقاطی که یک زمان نوساز بوده اند وجود داشته است و همانطور که میدانید تهران به شدت مشکل کمبود فضای ساخت را دارد و به همین دلیل است که چیتگر در طرح تفصیلی شهرداری قرار دارد یعنی تراکم ساخت 12 طبقه نیز به پروژه ها تعلق میگیرد. در ادامه به شرایط خرید آپارتمان در چیتگر میپردازیم.

    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر

    بر اساس ماهیت پروژه ها که میتواند شخصی یا تعاونی ساز باشد شرایط خرید آپارتمان میتواند متنوع باشد. پروژه های دولتی که دارای سهام قطعی میباشند و بدون پرداخت اقساط هستند که قیمت آنها بصورت کامل باید پرداخت شود تا جایگزین عضو اولیه شوید که به آن امتیاز تعاونی مسکن نیز میگویند و تعریف حق امتیاز است .

    یعنی این مبلغ تنها برای واگذاری جایگاه شخص است که به عنوان مثال مالک یک آپارتمان 60 متری است و به ازای هر متر 40 میلیون تومان باید به وی پرداخت شود این دسته از پروژه ها قیمت قطعی دارند.

    پروژه های دیگری نیز وجود دارند که بصورت اقساط علی الحساب است یعنی هر چه هزینه شده از اعضا در قالب اقساط دریافت میشود و اگر شما بخواهید از یک شخصی خریداری نمایید شرایط خرید آپارتمان اینگونه است که باید واریزی (اقساط پرداخت شده) را به همراه حق امتیاز به وی پرداخت نمایید و تا پایان پروژه نیز اقساط باقی مانده پرداخت گردد.

    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر
    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر

    بطور کلی پروژه های دولتی در حال ساخت بدینصورت معامله میشوند و خریدشان برای عموم و یا دائمی نیست بلکه برای اعضای همان سازمان ساخته میشوند که اگر آن شخص قصد فروش داشته باشد شما جایگزین وی خواهید شد.

    در مورد اینکه اقساط و حق امتیاز چگونه تعیین میشود نیز باید توضیح دهیم که اقساط معمولا بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد و هزینه های جاری آن مرحله بصورت غلی الحساب مشخص میشود و حق امتیاز نیز بر اساس پیشرفت پروژه تعیین میشود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

    شرایط خرید آپارتمان در چیتگر بر اساس سرمایه اولیه

    در نهایت اینکه شما کدام پروژه را انتخاب کنید بر اساس میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط شما است و همچنین مدت زمانی که انتظار دارید پروژه را تحویل بگیرید.

    به عنوان مثال شرایط خرید آپارتمان در چیتگر که سال آینده تحویل داده میشود معمولا بصورت متری معالمه میشود و نزدیک به قیمت منطقه است و هر چه زمان تحویل این پروژه طولانی تر باشد قیمت کاهش میابد.

    توجه داشته باشید که شکل ساخت و ساز در منطقه 22 چیتگر با دیگر مناطق تهران و یا سازنده هایی که بصورت شخصی اقدام به فروش مینمایند متفاوت است زیرا این دسته از پروژه ها برای اعضای سازمان به منظور تامین مسکن ساخته میشود نه به هدف ساخت و ساز و کسب سود.

    اما اگر قصد این را دارید که پروژه ای را در 1 یا 2 سال آینده تحویل بگیرید و قیمت نیز قطعی باشد میتوانید پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲ را انتخاب نمایید که زمان تحویل زودتر به همراه تعهدات دارند ولیکن قیمت آنها نسبت به پروژه های دولتی بالاست.

    خرید آپارتمان در چیتگر
    خرید آپارتمان در چیتگر

    همچنین در پروژه های دولتی نیز گزینه هایی برای خرید با قیمت قطعی و بدون اقساط وجود دارند که به دلیل اینکه این پروژه ها در دسته معتبرترین پروژه های چیتگر قرار میگیرند خواهان خود را دارند و حتی اگر زمان تحویل آنها طولانی باشد اما به دلیل ضریب اطمینان و قیمت مناسب برای برخی گزینه مطلوبی برای سرمایه گذاری میباشند.

    در نهایت شرایط خرید ستگی به این دارد که چه انتظاراتی از پروژه دارید و سرمایه اولیه شما چقدر است.

    کدام یک از شرایط خرید آپارتمان در چیتگر مناسب تر است؟

    توجه داشته باشید که گزینه ای که صرفا برای شما مناسب است میتواند مطلوب نباشد یعنی نباید تنها به دنبال این باشید که شرایط خرید بهتری پیدا نمایید که تنها قیمت آن مناسب تر است بدون اینکه سازنده را اعتبار سنجی نموده باشید و ماهیت پروژه را بدانید.

    یکی از مواردی که امروز به عنوان کلاهبرداری در پیش فروش آپارتمان های چیتگر از آن تعبیر میشود همین است که در واقع خریدار هنگام خرید ماهیت پروژه را نمیداند و بعدا متوجه میشود که چه واقعیت چه بوده و چه اشتباهی در سرمایه گذاری انجام داده است.

    به عنوان مثال پروژه ای به خریدار معرفی میشوتد که شرایط خرید آپارتمان را بصورت واریزی اولیه 400 میلیون و اقساط 36 ماهه اعلام میکند که قیمت کل آن متری 30 میلیون تومان تمام میشود.اما واقعیت این است که قیمت اقساط بصورت علی الحساب است و پروژه نیز هنوز شروع نشده است و این بدین معنی است که این اقساط علی الحساب است و تغییر میکند و واقعی نیست.

    اما به خریدار بصورت شفاف این موضوع منتقل نمیشود و وی تصور مینماید که یک آپارتمان اقساطی با متری 30 میلیون تومان خریداری نموده اما واقعیت این است که با یک تحقیق ساده میتواند دریابد که قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی از 60 الی 70 میلیون تومان شروع میشود و چرا باید در مروارید شهر که در جوار این نقطه است قیمت ها 30 میلیون تومان باشد؟

    کدام یک از شرایط خرید آپارتمان در چیتگر مناسب تر است؟
    کدام یک از شرایط خرید آپارتمان در چیتگر مناسب تر است؟

    درست است که شرایط پیش خرید آپارتمان قطعا به گونه ای است که از یک آپارتمان آماده تحویل قیمت پایینتر است اما این اختلاف قیمت باید منطقی باشد به همین دلیل است که اگر سایتهای جستجوی ملک را جستجو نمایید تعداد زیادی آگهی با قیمت پایین مشاهده خواهید کرد که با چنین قیمت هایی اقدام به جلب مشتری مینمایند و حتی توجیه شان این است که این قیمت پایین از مزایای پیش خرید آپارتمان است در حالیکه اینگونه نیست و خریدار در این لحظه تنها منفعت مالی که متصور شده است را در نظر میگیرد و دیگر به اعتبار پروژه و یا دیگر مواردی که باید بررسی نمایید فکر نمیکند.

    معرفی گزینه های خرید آپارتمان در چیتگر و شرایط آنها

    در ادامه این مطلب به معرفی گزینه های خرید آپارتمان در چیتگر و شرایط آنها میپردازیم و سعی ما این است که از هر کدام از پروژه ها برایتان معرفی نماییم.

    توجه داشته باشید که انتخاب از میان گزینه ها بر اساس سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط و دیگر انتظاراتی که هر شخص دارد متفاوت است و به همین دلیل است که میتوانید از کارشناسان ما در تهران برج در خواست مشاوره و راهتمایی فرمایید.

    پروژه های دولتی در چیتگر را میتوان به چند دسته تقسیم نمود که دسته اول مربوط به ارگانهای نظامی است که بیشترین آمار ساخت و ساز را دارند که میتوانید برای بررسی بیشتر به مطلب معرفی پروژه های ارتش مراجعه فرمایید. به دلیل گستردگی پروژه ها سعی ما بر این است که این مطلب بصورت یک نوشته جامع نگارش شود به همین دلیل است که بخش های مختلف را با جزئیات بیشتر در مطالب جداگانه منتشر نموده ایم.

    پس از ارتش، سازنده بززگترین شهرک منطقه 22 با نام شهرک خرازی سپاه است که میتوانید پروژه های مربوط به آنرا در پروژه های بنیاد تعاون سپاه بررسی نمایید. توجه داشته باشید که در حال حاضر هم ارتش و هم سپاه دارای بیشترین واحدهای ساخته و تحویل داده شده در این منطقه هستند و دیگر ارگانها پروژه هایشان بصورت محدود تک برج و یا چند بلوک میباشد.

    به عنوان نمونه پروژه بانک ملی که با مشارکت با یک تعاونی خصوصی در حال اجرا میباشد و در محله کوهک واقع شده است. حال اگر بخواهیم شرکت ها و تعاونی های خصوصی سازنده در چیتگر را بررسی نماییم گزینه های زیادی مطرح است که میتوانید در لیست پروژه ها از منوی بالا وبسایت لیست کامل آنها را مشاهده نمایید ولیکن در ادامه به معرفی چند مورد میپردازیم.

    معرفی گزینه های خرید آپارتمان در چیتگر
    معرفی گزینه های خرید آپارتمان در چیتگر

    یکی از سازنده هایی که پروژه هایش را با قیمت قطعی میفروشد و فاقد اقساط است مروارید خیام است که توسط مهندس لالوی اجرا میشود. یکی دیگر از تعاونی های خصوصی که بصورت پیمانکاری نیز با تعاونی های دولتی همکاری میماید (مانند بانک ملی که در بالا اشاره نمودیم) تعاونی سپاشهر است که بصورت اقساطی میتوانید در پروژه هایش مشارکت نمایید و پروژه ایران 2 در ورداورد آخرین پروژه معرفی شده توسط این تعاونی میباشد.

    همچنین یکی از بزرگترین پروژه های متعلق به تعاونی های سپاه که شمیم رحمت نام دارد و در 3 فاز اجرا شده است توسط پیمانکاری خصوصی در حال انجام است که خود سازنده اقدام به معرفی یک پروژه خصوصی با نام پروژه امپریال پالاس نموده است که بصورت سهام 10 متری خرید و فروش میشود و دارای اقساط است.

    در نهایت تجربه نشان داده است که آن دسته از پروژه های دولتی که مشارکت میشوند در زمان سریعتری ساخته میشوند و آن دسته که خود تعاونی قصد ساخت آنها را دارد معمولا روند کندی را پیش میبرند به عنوان نمونه پروژه میعاد شهید خلیلی نمونه ای از این پروژه ها است که با روند بسیار کندی در حال انجام است .

    جمع بندی

    در نهایت اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید شرایط خرید آپارتمان در چیتگر متفاوت است و بر اساس میزان سرمایه و توان پرداخت اقساط گزینه های متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت.

    شما میتوانید برای دریافت مشاوره بابت سرمایه گذاری خود برای خرید آپارتمان در چیتگر با ما تماس حاصل فرمایید و بر اساس انتظاراتی که دارید پروژه های مناسب شما معرفی شود.

    همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه