جستجو کردن

نوشته های اخیر

کدام محله تهران خانه برای خرید ارزان است؟

  • اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و می خواهید بدانید کدام محله تهران خانه برای خرید ارزان است، این مطلب را به 2 بخش تقسیم می نماییم و بخش اول را مربوط به ارزان ترین محله های تهران برای خرید اختصاص می دهیم و بخش بعدی را صرف معرفی به ارزان ترین محله های تهران که دارای ارزش خرید بیشتری هستند می نماییم.

    کدام محله تهران خانه برای خرید ارزان است؟
    کدام محله تهران خانه برای خرید ارزان است؟

    توجه داشته باشید که اگر بودجه شما محدود است و قصد خرید خانه در تهران را دارید، نگران نباشید در این مطلب گزینه های متنوع ارزان قیمت و یا به صورت اقساط طولانی مدت با پیش پرداخت کم نیز معرفی خواهیم نمود که برای هر میزان بودجه ای متناسب بوده و گزینه ای وجود داشته باشد.

    کدام محله تهران ارزان است؟

    در این قسمت آخرین لیست قیمت معاملات در محله های ارزان تهران را مشاهده خواهید نمود و همانطور که در بالا اشاره نمودیم بهتر است نا امید نشوید زیرا گزینه های بعدی نیز وجود خواهد داشت.

    متراژ سال ساخت محله قیمت کل قیمت هر متر مربع
    ۵۶ ۱۳۸۲ کاروان ۲٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴۱٬۹۶۴٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۶۶ ۱۳۹۰ ظهیرآباد ۳٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۴٬۵۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۵۰ ۱۳۹۳ نواب ۲٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۴۴ ۱۳۸۴ آهنگ ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۴۸ ۱۳۸۵ گمرک ۱٬۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴۰٬۶۲۵٬۰۰۰ تومان
    ۶۴ ۱۳۹۴ مسعودیه ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴۶٬۸۷۵٬۰۰۰ تومان
    ۵۸ ۱۳۸۲ خانی‌آباد نو ۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴۸٬۲۷۵٬۰۰۰ تومان
    ۵۰ ۱۳۸۲ آذری ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴۴٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

    همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید کف قیمت نزدیک به 2 میلیارد تومان و حداکثر کمتر از 4 میلیارد تومان است و گزینه هایی که پیش روی شماست گزینه های خرید آپارتمان در تهران تا 4 میلیارد تومان است و مشاهده می فرمایید ارزان ترین محله تهران برای خرید آپارتمان محدوده گمرک و خیابان هلال احمر است که منطقه 11 تهران به حساب می آید و بر اساس گزارشی که پیش تر منتشر نمودیم، این منطقه در حال حاضر ناامن ترین منطقه تهران از نظر ناهنجاری های اجتماعی به حساب می آید.

    کدام محله تهران ارزان است؟
    کدام محله تهران ارزان است؟

    حال در ادامه این مطلب گزینه های جایگزین برای خرید خانه در محله های ارزان تهران را بررسی خواهیم نمود که شامل 2 بخش خواهد شد. گزینه اول گزینه هایی در اطراف تهران و بخش دوم که بخش طلایی ما است گزینه های خرید در داخل شهر تهران می باشد.

    جایگزین محله های ارزان تهران در اطراف شهر

    اگر برای شما متراژ بزرگتر و نوساز بودن واحد ها اهمیت بالایی دارد، گزینه هایی در اطراف شهر تهران برای شما فراهم است که در قسمت شرقی پردیس، در قسمت غرب شهر اندیشه و در قسمت جنوب غربی پرند است که اگر بخواهید بدانید که پرند، پردیس و اندیشه کدامیک به تهران نزدیکتر است اگر نخواهید مناطق غربی تهران را در نظر بگیرید و نقاطی مانند شمال، مرکز، بازار و جنوب تهران را در نظر بگیرید، پردیس به تهران نزدیکتر است.

    از نظر قیمت نیز به دلیل اینکه بافت اندیشه با پردیس متفاوت است و تفاوت در این است که پردیس به صورت کلی در قالب پروژه مسکن مهر ساخته شده است اما اندیشه تنها بخشی از آن اینگونه است و مابقی فضای آن به صورت ویلایی ساخته شده است قیمت اندیشه بالاتر از پردیس است.

    در مورد قیمت هر کدام در مطلبی که در بالا مشخص نمودیم به صورت کامل بررسی انجام داده ایم که می توانید مقایسه نمایید و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    بهترین جایگزین محله های ارزان در تهران چیست؟

    حال اگر بخواهید بدانید که جایگزین خرید آپارتمان در محله های ارزان تهران چیست اول از همه باید بگوییم که متاسفانه در مناطقی که در بالا معرفی نمودیم به دلیل خواهان زیاد متراژ کوچک، قیمت ها برای واحدهای کم متراژ منطقی نیست زیرا مالک می داند که در نهایت عده زیادی به دنبال خرید خانه هایی با متراژ کوچک هستند.

    پس بدانید که گزینه های شما تنها در محله های ارزان تهران نیست بلکه می توانید مناطق نوساز و در حال ساخت تهران را نیز بررسی نمایید که شرایط آنها کاملا متفاوت است. در حال حاضر منطقه 22 تهران که وسیع ترین محدوده تهران است دارای چنین شرایطی است و البته نه هر کجای آن بلکه آخرین نقاط در حال ساخت زیرا این محدوده در طی چند سال اخیر پیشرفت زیادی نموده است. در تصویر زیر یک آپارتمان را در محدوده مروارید شهر مشاهده می فرمایید که قیمت آن نیز در ادامه مشخص شده است :

    جایگزین محله های ارزان تهران
    جایگزین محله های ارزان تهران
    متراژ سال ساخت اتاق محل قیمت کل قیمت هر متر مربع
    ۱۴۴ ۱۴۰۲ دو چیتگر، مروارید شهر ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۲٬۰۸۳٬۰۰۰ تومان

    همانطور که مشاهده می فرمایید قیمت این واحد متری 52 میلیون تومان است و واحد نوساز است و در برج دارای امکانات استاندارد نظیر لابی، سالن اجتماعات، پارکینگ و انباری است. در ادامه این مطلب به معرفی پروژه های غرب تهران که به صورت اقساطی به فروش می رسند می پردازیم که در نهایت عمده واحدها از همین طریق پیش فروش شده اند.

    شرایط خرید اقساطی برای خرید خانه

    منطقه 22 تهران برای ساخت و ساز دارای چند شرایط ویژه است که در دیگر مناطق تهران چنین موقعیتی وجود ندارد. اول از همه بدانید که این منطقه در طرح تفصیلی تهران قرار دارد و در واقع تنها نقطه ای است که دارای چنین شرایطی است و قابلیت ساخت برج های بیش از 12 طبقه در آن وجود دارد.

    مورد دوم این است که مالکیت عمده زمین های این منطقه در اختیار تعاونی های مسکن دولتی است که به همین دلیل پروژه های تعاونی ساز در این نقطه به تعداد زیادی اجرا و در حال اجرا می باشد که همین امر سبب تعدیل قیمت ها و متنوع بودن شرایط فروش می شود.

    پروژه مهتاب یکی از پروژه های در حال اجرا در محدوده مروارید شهر می باشد که توسط شرکتی خصوصی در حال اجرا است که زمان تحویل آن 2 سال آینده می باشد و البته این شرکت یک برج را نیز تحویل داده است. در حال حاضر واحدهای این برج 45 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و بر اساس پیشرفت پروژه مبلغ پیش پرداخت دریافت و مابقی در طی اقساط دریافت می شود.

    پروژه مروارید خیام در مروارید شهر یکی دیگر از برج های مروارید شهر است که در حال حاضر در مرحله پایان اسکلت طبقه 12 می باشد و کلا 15 طبقه است و زمان تحویل آن 2 سال دیگر است و قیمت آن نیز 45 میلیون تومان با شرایط پرداخت اقساط و به صورت قطعی قیمت گذاری شده است.

    شرایط خرید اقساطی برای خرید خانه
    شرایط خرید اقساطی برای خرید خانه

    پروژه الهیه و فرشته در مروارید شهر دیگر پروژه ای است که تفاوت آن با پروژه های بالا بدین صورت است که به صورت تعاونی در حال احداث می باشد و در حال حاضر در مرحله اسکلت و دیوار چینی می باشد که مزیت آن طولانی تر بودن شرایط پرداخت اقساط است اما از طرفی قیمت به صورت علی الحساب است زیرا در تعاونی سود تعاونی وجود ندارد و هر چه هزینه شود اعضا میبایست پرداخت نمایند.

    پروژه البرز در محله کوهک واقع شده است و تفاوت آن با پروژه های معرفی شده در بالا این است که در منطقه ای واقع شده است که جزو برند های منطقه 22 به حساب می آید. این پروژه نیز در قالب تعاونی و به صورت علی الحساب با اقساط طولانی مدت به فروش میرسد.

    در نظر داشته باشید که پروژه های دیگری نیز در منطقه 22 وجود دارند که تعاونی های سازنده آنها فاقد سابقه ساخت می باشند که به عنوان نمونه پروژه خاتم است که در حال حاضر 3 پروژه در حال اجرا دارد و پیشنهاد ما این است که گزینه های دولتی را نیز مد نظر داشته باشید که در ادامه به آنها می پردازیم.

    پروژه های دولتی برای خرید ارزان قیمت خانه

    ابتدا بهتر است در مورد دلیل وجود این پروژه ها توضیحاتی ارائه دهیم، اول از همه باید بدانید که این پروژه ها توسط تعاونی های دولتی انجام می شوند که هدف از این کار تامین مسکن برای کارکنان همان سازمان است و در نهایت این افراد واحد خود را در بازار به فروش میرسانند. در واقع خریدار جدید جایگزین شخص با همان امتیازات می شود به همین دلیل است که شرایط خرید و پرداخت اقساط این دسته از پروژه ها بسیار مناسب تر نسبت به پروژه های شخصی ساز است و تنها تفاوتی که در گذشته وجود داشته در سند تعاونی بودن آنهاست که اگر نمی دانید سند تعاونی چیست و چه تفاوتی با سند تک برگ دارد می توانید به مطلب مربوطه مراجعه نمایید اما در حال حاضر چند سال است که این پروژه ها نیز سند تک برگ دریافت می نمایند.

    در ابتدا توجه داشته باشید که پروژه های دولتی نیز به چند بخش تقسیم می شوند، دسته اول آنهایی هستند که توسط خود ارگان یا تعاونی مسکن آن انجام می شوند و دسته بعدی آنهایی هستند که مربوط به کارکنان آن مجموعه است. به عنوان نمونه پروژه بقیه الله 5 که تعاونی تشکیل شده توسط بیمارستان بقیه الله است و یا پروژه نیکان که توسط کارکنان وزارت دفاع در حال انجام است.

    پروژه های دولتی برای خرید ارزان قیمت خانه
    پروژه های دولتی برای خرید ارزان قیمت خانه

    در ادامه این مطلب به معرفی پروژه هایی می پردازیم که به صورت مستقیم توسط ارگان ها و تعاونی های آنها در حال انجام است.

    توجه داشته باشید که تعداد پروژه های در حال اجرا توسط سپاه و ارتش در این منطقه بسیار زیاد است و قابل مقایسه با دیگر ارگان ها نیست و از نظر عملکرد نیز بهتر می باشند. به عنوان نمونه پروژه همسا که متعلق به اساتید دانشگاه است در موقعیت خوبی قرار گرفته است اما عملکرد اجرایی مناسبی نداشته است و هنوز شروع به ساخت نکرده است.

    همچنین پروژه دیگری به نام پروژه صدا و سیما در چیتگر وجود دارد که به دلیل مشکلاتی که با پیمانکار وجود داشته است نزدیک به 2 سال است که مسکوت مانده است و عملیات ساخت آن متوقف شده است.

    برج های N و D شاخص ترین پروژه ارتش در شهرک چیتگر است که در حال حاضر در پهنه بی در حال اجرا می باشد. این پروژه ها با قیمت قطعی واگذار شده اند و در حال حاضر قیمت آنها متری 33 الی 55 بنا بر پیشرفت فیزیکی که برج داشته است قیمت گذاری می شود و زمان تحویل آنها 2 سال دیگر است و قیمت تمام شده است و باید توسط خریدار جدید به صورت کامل پرداخت شود.

    جدیدترین پروژه ارتش پهنه F چیتگر نام دارد محل اجرای برج های H است که در واقع آخرین پروژه ارتش در این منطقه است زیرا سهام های واگذار شده توسط ارتش به کارکنانی که میبایست خانه به آنها تحویل می گردیده همگی به اتمام رسیده و تمامی واحدها واگذار شده است و این پهنه برای باقی مانده سهام ها می باشد.

    دیگر پروژه های ارگانی و خصوصی

    اگر بخواهیم پروژه های ارگانی دیگری را معرفی نماییم که توسط تعاونی های دولتی در حال ساخت می باشند می توانیم به پروژه میلاد علوم فنون اشاره نماییم که البته همانطور که در بالا اشاره نمودیم، وضعیت ساخت این پروژه ها باید بررسی شود و بهترین عملکرد از میان آن ها برای خرید انتخاب شوند.

    بانک ها نیز در این منطقه پروژه به صورت فعال دارند که می تواند پروژه گل نرگس متعلق به بانک کشاورزی را از آن دسته دانست که خود بانک ساخت آن را به عهده گرفته است و پروژه های دیگری نیز می باشد که توسط بانک ها اجرا شده است اما اجرای آن به دست پیمانکاری سپرده شده است که می توان پروژه بانک ملی را اشاره نمود.

    در نظر داشته باشید که پروژه های خصوصی نیز در این منطقه در حال اجرا می باشد اما همانطور که در بالا اشاره نمودیم باید سابقه ساخت و دیگر موارد بررسی شود زیرا ممکن است بر خلاف آنچه تصور می کنید اجرا شوند. پروژه اطلس نمونه ای در این پروژه ها است که زمان تحویل آن چندین بار عقب افتاده است و به دلیل بی تجربه بودن تعاونی سازنده است.

    پروژه های دیگری نیز در مراحل ابتدایی و مراحل پذیره نویسی قرار دارند که این موارد نیز باید به دقت توسط خریدار بررسی شود که پروژه وزرا نیز از همین دسته از پروژه ها است.

    در این مطلب به این موضوع پرداختیم که کدام محله تهران خانه برای خرید ارزان است و این موضوع با 2 دیدگاه بررسی شده است. دیدگاه اول ارزان ترین بدون در نظر گرفتن ارزش خرید است و گزینه دوم ارزان ترین با در نظر گرفتن ارزش خرید بوده است که در مثالی که در بالا برایتان آوردیم متوجه شده اید که گزینه های زیادی به صورت اقساطی برای شما فراهم است که می تواند جایگزینی برای افرادی باشند که بودجه محدوده در اختیار دارند و قصد خرید خانه در محله های ارزان قیمت تهران را دارند.

    در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در تهران برج آماده ارائه خدمات مشاوره ای بابت انتخاب پروژه های در حال ساخت یا تکمیل شده بر اساس بودجه شما می باشند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه