جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه میلاد (علوم و فنون) در چیتگر منطقه 22

  • پروژه میلاد توسط تعاونی مسکن دانشگاه علوم فنون سپاه در زمینی به مساحت 2040 متر در قالب تک برج 22 طبقه ( 17 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ و لابی) پروژه ای مشترک است که زمین آن در سال 1392 خریداری شده و زمان شروع عملیات ساخت آن سال 1401 بوده است که در تصویر زیر آخرین وضعیت زمین با بروزرسانی در فروردین سال 1403 را مشاهده می فرمایید:

    پروژه میلاد علوم فنون
    پروژه میلاد علوم فنون

    این پروژه دارای متراژ 80 الی 167 متر به صورت 2 خواب و 3 خواب می باشد و در هر طبقه 6 واحد قرار گرفته شده است که مجموع 102 واحد می شود. این پروژه در حال حاضر در حال اجرای اسکلت طبقات پارکینگ می باشد و بر اساس اعلام تعاونی زمان تحویل این پروژه 48 ماه پس از شروع گودبرداری می باشد که با توجه به زمان گودبرداری سال 1405 خواهد بود.

    در این مطلب ضمن بررسی موقعیت، شرایط فروش و امکانات پروژه میلاد علوم فنون به مقایسه آن با دیگر پروژه ها می پردازیم.

    شرایط فروش پروژه میلاد علوم و فنون

    شرایط فروش پروژه میلاد علوم و فنون بدین صورت است که سهام آن در ابتدا شامل سهم تجاری بوده و پس از اخذ جواز سهام آن تبدیل به سهم مسکونی شده است که در حال حاضر به صورت 10 متری خرید و فروش می شود.

    عموما پروژه های جدید تعاونی سپاه سهام خود را به صورت 10 متری عرضه می نمایند که بتوانند حداکثر مشارکت برای افرادی که دارای سرمایه اندکی می باشند فراهم شود. این اتفاق پس از فروش سهام پروژه شمیم رحمت که یکی از پروژه های هوافضا در منطقه 22 است اتفاق افتاد که بازخورد بسیار خوبی داشت.

    شرایط فروش پروژه میلاد علوم فنون
    شرایط فروش پروژه میلاد علوم فنون

    در حال حاضر قیمت هر متر از سهام متری 42 میلیون تومان است که برای سهام 10 متری باید 420 میلیون تومان پرداخت شود و قیمت اقساط آن به صورت علی الحساب هر 2 ماه یکبار به ازای هر متر 1 میلیون و 300 هزار تومان برای سال 1402 در نظر گرفته شده است که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال اقساط جدید برای سال 1403 مشخص خواهد شد.

    یعنی برای یک سهام 10 متری باید مبلغ 13 میلیون تومان به صورت هر 2 ماه یکبار پرداخت شود که این مبلغ علی الحساب است و افزایش می یابد.

    موقعیت پروژه میلاد چیتگر

    پروژه علوم فنون جزو دسته پروژه های نزدیک دریاچه چیتگر به حساب می آید و در رینگ دوم دریاچه واقع شده است. این پروژه به بزرگراه‌های اصلی تهران (فاصله 2 دقیقه‌ای تا اتوبان شهید همدانی، اتوبان تهران شمال و تهران کرج)، فاصله 500 قدمی با دریاچه چیتگر و مرکز خرید بام لند، و امکاناتی نظیر سالن اجتماعات و سالن ورزشی فضای بازی کودک، لابی با ارتفاع 6 متر دارد.

    موقعیت پروژه میلاد علوم فنون
    موقعیت پروژه میلاد علوم فنون

    در نزدیکی موقعیت این پروژه، پروژه دریا صدا و سیما وجود دارد که در حال حاضر در مرحله 40 درصد پیشرفت کار می باشد و به دلیل مشکلاتی که با پیمانکار داشته است چند سال مسکوت مانده و در حال حاضر مجدد به شروع فعالیت نموده است.

    سازنده پروژه میلاد علوم و فنون

    این پروژه توسط تعاونی مسکن دانشگاه علوم و فنون با همکاری سازنده پروژه میعاد شهید خلیلی در حال انجام است که آن پروژه نیز در حال اجرا توسط یکی دیگر از تعاونی های سپاه است.

    این تعاونی با شماره ثبت ۸۵۰۶۹ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۲۹۵۳۸۸ در مرداد ماه سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است و یکی از تعاونی های زیر مجموعه اتحادیه تعاونی های نمونه رسا می باشد که در واقع متشکل از بیش 20 تعاونی بوده که پروژه هایی در منطقه 22 تهران اجرا نموده اند که یکی از آنها برج آرتمیس چیتگر است که در حال حاضر یک فاز آن تکمیل و تحویل داده شده است.

    سرمایه گذاری در پروژه میلاد علوم و فنون
    سرمایه گذاری در پروژه میلاد علوم و فنون

    همانگونه که در بالا اشاره نمودیم، پروژه های جدیدی که توسط تعاونی های وابسته به سپاه معرفی می شوند به صورت سهامی واگذار می شوند و همین موضوع باعث می شود که آمار معاملات در آنها و به طبع قیمت ها دارای نوسان شوند به همین علت پیشنهاد می شود پیش از ورود به این پروژه ها از زمانی که قصد خرید دارید و اینکه قیمت ها دارای حباب است یا خیر اطلاع داشته باشید.

     

    به عنوان مثال در دیگر پروژه جدید معرفی شده توسط تعاونی هوافضا با نام پروژه شهید آرمان تهرانسر، با توجه به اینکه زمان پذیره نویسی تا 10 اسفند 1402 ادامه داشته است و تعاونی اجازه نقل و انتقال نداده و خریدار جدید را به رسمیت نمی شناسد قیمت سهام تا 900 میلیون تومان نیز بالا رفته است که نشانگر این است دلالان باعث این افزایش قیمت شده اند.

    به همین دلیل می توانید برای دریافت جزئیات و اطلاعات دقیق با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و راهنمایی دریافت نمایید.

    جمع بندی

    اگر بخواهیم در مورد پروژه میلاد چیتگر به جمع بندی برسیم باید بگوییم که سرمایه گذاری در این پروژه ها به دلیل اعتبار سازنده می تواند پر سود باشد اما به شرطی که در قیمت های نوسانی اقدام به خرید ننمایید و تحت تاثیر جو روانی بازار قرار نگیرید.

    در سال 1402 یکی از پروژه های هوافضا در منطقه 22 نوسان قیمت تا 50 درصد را تجربه نموده است یعنی قیمت بالا رفته و سپس پایین آمده و دوباره به صورت نوسانی بالا و پایین رفته است. توجه داشته باشید که این نوسانات باعث می شود که برخی خریداران با قیمت بالاتر و غیر واقعی وارد پروژه شوند و تنها دلالان از این وضعیت سود می برند.

    پیشنهاد ما این است که برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد پروژه های سپاه و دیگر پروژه های سهامی در منطقه 22 تهران با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه