جستجو کردن

نوشته های اخیر

لیست پروژه های غرب تهران و شرایط فروش

  • در این بخش پروژه های در حال ساخت غرب تهران و شرایط فروش آنها را معرفی می نماییم. در غرب تهران محدوده چیتگر منطقه 22 بیشترین تعداد ساخت و ساز توسط تعاونی های دولتی و شرکت های خصوصی وجود دارد که عمده پروژه ها در این محدوده است و در نقاط دیگر نیز پروژه های دولتی در حال اجراست که آنها را نیز با شرایط فروش معرفی خواهیم نمود.

    پروژه های غرب تهران
    پروژه های غرب تهران

    توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات در مورد هر کدام از پروژه ها می توانید بر روی نام پروژه کلیک نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. ما در این بخش پروژه ها را بر اساس نوع سازنده و شرایط پرداخت دسته بندی نموده ایم.

    پروژه های دولتی در غرب تهران

    پروژه های دولتی در حال ساخت در غرب تهران توسط ارگانهای دولتی یا تعاونی های آنها ساخته می شود و یا مالک زمین و پروژه یک ارگان دولتی است و سازنده بخش خصوصی است که در این پروژه ها 2 دسته فروشنده وجود دارد، سهم سازنده و سهم صاحب زمین یا تعاونی که شرایط فروش می تواند متفاوت باشد.

    پروژه آرمان تهرانسر آخرین پروژه معرفی شده توسط هوافضای سپاه است که در محدوده تهرانسر معرفی شده است و در حال حاضر با قیمت امتیاز 1 میلیارد و 100 به همراه 500 میلیون واریزی و در مجموع 1 میلیارد و 600 برای یک واحد 100 متری فروخته می شود و اقساط آن هنوز اعلام نشده است.

    پروژه شمشاد جنگلبانی توسط شرکت خصوصی (سابیر بین الملل) به عنوان پیمانکار و تعاونی سازمان جنگلها و مراتع کشور به عنوان کارفرما معرفی شده است که قیمت آن برای 10 متر و 80 سانتی متر فضای مسکونی به همراه 1 متر و 30 سانت فضای تجاری 650 میلیون تومان است و به صورت مستقیم باید از اعضای تعاونی خریداری شود و مازاد وجود ندارد.

    پروژه های دولتی در غرب تهران
    پروژه های دولتی در غرب تهران

    پروژه ترنج ارتش که توسط ارتش در حال اجرا می باشد و در مرحله پایان اسکلت است و قیمت آن 3 میلیارد و 900 الی 4 میلیارد و 500 بسته به اولویت رتبه بندی واحد می باشد.

    پروژه لشگر 27 در 2 فاز اجرا شده است که فاز اول آن در حال تکمیل و تحویل است و فاز دوم آن تعیین زمین شده و مراحل ساخت آن شروع شده است. سازنده این پروژه تعاونی یاران 27 است که متعلق به سپاه است.

    پروژه میعاد شهید خلیلی یکی از پروژه های اجرا شده توسط تعاونی سپاه می باشد که در حال حاضر با قیمت متری 35 الی 40 میلیون تومان به صورت علی الحساب به فروش میرسد یعنی این قیمت قطعی نیست و تغییر خواهد نمود اما معمولا پروژه های اجرا شده توسط سپاه با افزایش قیمت کمی به پایان می رسد.

    پروژه های قیمت قطعی در غرب تهران

    در این بین برای برخی که قصد خرید و سرمایه گذاری در غرب تهران را دارند، قیمت قطعی و تمام شده مهم است حال در این بخش به مواردی که قیمت آنها تسویه شده است می پردازیم نه آن دسته که قیمت آنها قطعی و دارای اقساط است و این مورد در بخش بعدی بررسی خواهد شد:

    برج های پهنه N و برج های پهنه D چیتگر که در واقع از تجمیع سهام های توانمندسازی ارتش شکل گرفته شده اند و توسط صاحبان سهام انتخاب واحد شده اند. قیمت واحد در این برج ها بسته به زمان تحویل برج و همچنین پیشرفت آن از متری 33 الی 55 میلیون تومان بر اساس طبقه و نوع برج می باشد که قیمت قطعی و تمام شده است و یکجا باید پرداخت شود. همچنین آخرین پروژه تعریف شده توسط ارتش به این شکل در پهنه F است که دیگر بعد از آن پروژه ای تعریف نخواهد شد.

    موردی بعدی یک پروژه اداری و تجاری است که در میدان المپیک واقع شده است. پروژه المپیا سنتر نام این پروژه است که سهام آن به این صورت است که هر سهم دارای 3 متر اداری و 1 متر تجاری است که قابل تبدیل به یکدیگر است و قیمت قطعی و تمام شده است اما موضوع این است که تمامی واحدها، کمترین و ارزان ترین واحد در نظر گرفته شده است در پروژه مشابه دیگری در نزدیکی دریاچه با نام پروژه رویال رزیدنس که شرایط مشابهی دارد شرایط اینگونه است. یعنی به عنوان مثال در بحث تجاری بالاترین طبقه و آخرین راهرو در نظر گرفته شده است که برای ارتقا آن باید هزینه پرداخت شود.

    پروژه های قیمت قطعی در غرب تهران
    پروژه های قیمت قطعی در غرب تهران

    پروژه میلاد علوم فنون این پروژه در محدوده چیتگر معرفی شده است و علت تمام شده بودن قیمت آن این است که تعهدات اعضا برای پرداخت اقساط به اتمام رسیده است اما پروژه تکمیل نشده است و پیشنهاد ما این است که در چنین پروژه هایی که مسکوت مانده است فعلا ورود نکنید اما بسیاری از این پروژه ها در چنین شرایطی قیمت مناسبی دارند و در صورت شروع مجدد عملیات ساخت قیمت آن ها به روز خواهد شد.

    پروژه های پیش فروش با قیمت قطعی در غرب تهران

    در ادامه این مطلب به معرفی پروژه های پیش فروش با قیمت قطعی می پردازیم که در این نوع پروژه ها قیمت تمام شده است و تنها اقساط وجود دارد که به دلیل وجود تعهد و جریمه دیرکرد معمولا اقساط 2 یا نهایت 3 ساله است که زمان تحویل پروژه است.

    پروژه تندیس اقاقیا که توسط عباس گلوی در حال اجرا است که سازنده برج زنبق در زعفرانیه است و این برج در حال حاضر با پایه قیمت 150 الی 160 میلیون تومان با پیش پرداخت 30 الی 40 درصد قابل خریداری است. این سازنده در قرارداد خود جریمه دیرکرد تعیین نکرده است و به دلیل اعتبار خود این امر اتفاق افتاده است.

    پروژه های پیش فروش با قیمت قطعی در غرب تهران
    پروژه های پیش فروش با قیمت قطعی در غرب تهران

    پروژه تریتیوم که توسط شرکت خصوصی ایجاد شده است و در حال حاضر 5 پروژه معرفی نموده است که 3 تا از این پروژه ها تحویل داده شده است. پایه قیمت آخرین پروژه معرفی شده توسط این شرکت با نام تریتیوم وی آی پی در حدود متری 110 میلیون تومان به صورت قیمت قطعی با پیش پرداخت 40 الی 50 درصد است که در طی اقساط 3 ساله مابقی مبلغ می بایست پرداخت شود.

    پروژه مروارید خیام توسط سازنده ای به نام مهندس لالوی در حال اجرا است که سابقه خوبی در اجرا داشته است و در حال حاضر کلیه واحدهای آن فروخته شده است و دارای اقساط با قیمت قطعی است. این پروژه تا 2 سال آینده تحویل می شود و تاخیر در زمان تحویل داشته است.

    پروژه های پیش فروش تعاونی ساز در غرب تهران

    در این بخش پروژه های پیش فروش به صورت تعاونی ساز که دارای اقساط طولانی مدت است را بررسی و معرفی خواهیم نمود.توجه داشته باشید که بر اساس درصد پیشرفت پروژه و میزان اقساطی که پرداخت شده است قیمت پروژه و حق امتیاز آن متفاوت است:

    پروژه بانک ملی واقع در کوهک که کارفرمای پروژه بانک ملی و پیمانکار تعاونی سپاشهر میباشد که دارای 2 نوع سهم است، سهم اعضا و سهم سازنده که در حال حاضر قیمت برای واحد 100 متری 2.500.000.000 واریزی به همراه حق امتیاز است که بر اساس رتبه بندی متفاوت است. اقساط این پروژه تا سال 1405 خواهد بود و زمان تحویل نیز همین موعد است.

    پروژه زاگرس که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است و کارفرما و پیمانکار آن تعاونی خصوصی است که پروژه های دیگری نیز در حال اجرا دارد. این پروژه در حال حاضر در مراحل اسکلت طبقات اولیه است و 2 میلیارد و 800 میلیون تومان واریزی و حق امتیاز آن است که پس از ورود به پروژه می بایست اقساط آن پرداخت شود.

    پروژه های پیش فروش تعاونی ساز در غرب تهران
    پروژه های پیش فروش تعاونی ساز در غرب تهران

    پروژه گل نرگس پروژه دیگری است در محدوده مروارید شهر که توسط تعاونی بانک کشاورزی و با استفاده از پیمانکار خصوصی در حال اجرا است و قیمت آن متری 30 میلیون تومان مشخص شده است که دارای اقساط بوده و علی الحساب است و یکی از پروژه های مطمئن به شمار می آید.

    پروژه الهیه فرشته یکی دیگر از پروژه های در حال اجرا که 2 برج با نام الهیه و فرشته می باشند، این پروژه در حال حاضر از زمان بندی ساخت عقب می باشد و در محدوده غرب تهران در مروارید شهر واقع شده است. در حال حاضر نزدیک به 2 میلیارد تومان واریزی برای این پروژه انجام شده است و حق امتیاز آن 1 میلیارد و 500 میلیون تومان است و اقساط آن تا 36 ماه دیگر به صورت علی الحساب ادامه دارد.

    پروژه هایی در مرحله پذیره نویسی در غرب تهران

    پروژه هایی که در مراحل اولیه ساخت و پذیره نویسی قرار دارند نیز در این بخش معرفی می شوند. همانطور که در بالا اشاره نمودیم عموم پروژه های در حال احداث و معرفی شده در محدوده غرب تهران در منطقه 22 قرار گرفته اند به همین دلیل بیشتر موارد معرفی شده در این بخش پروژه های پذیره نویسی در چیتگر است.

    در حال حاضر یکی از پروژه هایی که توسط بتاجا (بنیاد تعاونی ارتش) معرفی شده است و در مراحل ابتدایی میباشد شهرک گرین لند است که در بلوار پژوهش واقع شده است و با نام برج های زمرد نیز شناخته می شود. شرایط فروش این پروژه با قیمت علی الحساب و اقساط است.

    پروژه دیگری که در این مرحله قرار دارد و مدت زمان طولانی است در همین حالت مانده است پروژه اسپرلوس است که پیشنهاد ما این است که تا زمانی که تکلیف زمین روشن نشده است به سراغ پروژه هایی از این دسته نروید. این پروژه در قطعه زمینی مشاعی در مروارید شهر جنوبی واقع شده است و نزدیک به 40 پروژه دیگر در این ناحیه معرفی شده اند.

    لیست پروژه های غرب تهران
    لیست پروژه های غرب تهران

    پروژه هزاره سوم یکی دیگر از پروژه هایی می باشد که در مراحل اولیه اجرا می باشد و اسکلت طبقات منفی کار شده است. تعاونی سازنده این پروژه سابقه اجرا نداشته است اما در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که در حال اجرا است. توجه داشته باشید که سابقه تعاونی ها در این دسته از پروژه ها اهمیت زیادی دارد و پروژه های غرب تهران که در این دسته قرار میگیرند باید از نظر اعتبار بررسی شوند.

    سازنده پروژه میلان یا مروارید 3 ، پروژه جدیدی را مرحله پذیره نویسی معرفی نموده است. توجه داشته باشید که یکی از مواردی که باید مد نظر داشته باشید این است که تعاونی های این چنینی سابقه تحویل پروژه های قبلی شان چگونه است زیرا ممکن است در اواسط اجرای یک پروژه، زمین دیگری را در مرحله پذیره نویسی معرفی نمایند و پیشنهاد می شود پروژه های در حال اجرا به دقت بررسی شوند.

    جمع بندی

    در این بخش لیستی جامع از پروژه های غرب تهران که در حال ساخت می باشند معرفی نمودیم، در این بخش چندین دسته مورد بررسی و معرفی قرار گرفت که شامل پروژه های در حال ساخت با قیمت قطعی، علی الحساب، تمام شده و همچنین تعاونی های دولتی و شرکت های خصوصی بوده است.

    شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های غرب تهران با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه