جستجو کردن

نوشته های اخیر

نحوه خرید پنت هاوس زیر قیمت در چیتگر

  • بیشترین تعداد برج های کشور در منطقه 22 چیتگر در حال ساخت است و این منطقه به برج هایش معروف است. در ساخت و ساز اولیه در اوایل دهه 90، ساخت برج ها صرفا به هدف آپارتمان سازی انجام شده و رفته رفته برج هایی با امکانات بهتر و شرایط مطلوب تر برای آن دسته از افرادی که به دنبال لوکس نشینی و یا سکونت در طبقات آخر یک برج که پنت هاوس نامیده می شود ساخته شد.

    پنت هاوس چیتگر
    پنت هاوس چیتگر

    در این مطلب اول از همه به معرفی و قیمت روز چند پنت هاوس در چیتگر به تاریخ بهمن ماه سال 1402 می پردازیم و در ادامه توضیحاتی ارائه می دهیم که اگر قصد خرید پنت هاوس در منطقه 22 را دارید، بدانید که می توانید با قیمت پایینتر از عرف نزدیک به 40 درصد پنت هاوس مورد نظر خود را خریداری نمایید.

    این فرصت به دلیل تعاونی ساز بودن برخی از برج های چیتگر وجود دارد که در ادامه به بررسی آن و نحوه خرید پنت هاوس زیر قیمت در چیتگر می پردازیم.

    قیمت پنت هاوس در چیتگر

    اول از همه قیمت چند پنت هاوس در چیتگر را به تاریخ روز بررسی می نماییم. اگر با برج های چیتگر آشنایی ندارید میتوانید لیست برج های چیتگر را در مطلب مربوطه مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که پنت هاوس دارای متراژ بالا و در طبقات آخر یک برج است و بنا به امکانات و برند برج، ویو و دیگر موارد قیمت گذاری می شود. اول بهتر است جدول زیر را مشاهده فرمایید تا در ادامه دلایل اختلاف قیمت را ذکر کنیم:

    متراژ ساخت اتاق قیمت کل قیمت هر متر طبقه
    215 1400 3 14,770,000,000 تومان 68,697,000 تومان 26 از 30
    460 1398 4 72,000,000,000 تومان 156,521,000 تومان 17 از 17
    320 1402 4 40,000,000,000 تومان 125,000,000 تومان 20
    254 1400 4 45,000,000,000 تومان 177,165,000 تومان 30
    257 1400 4 37,990,000,000 تومان 147,821,000 تومان 19 از 21
    315 1400 5 40,000,000,000 تومان 125,000,000 تومان 21

    همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، اختلاف قیمت زیاد است به صورتی که در مورد اول متری 68 میلیون تومان برای پنت هاوس برج قیمت گذاری شده است. دلیل این است که این دسته از برج ها تعاونی سازهای دولتی است که به عنوان مثال توسط تعاونی مسکن ارتش ساخته شده اند.

    قیمت پنت هاوس چیتگر
    قیمت پنت هاوس چیتگر

    این دسته از برج ها، به دلیل ماهیت تعاونی بودن در هنگام ساخت مبلغی را تحت عنوان ضریب طبقات مشخص نموده اند که بر این اساس اعضا می توانستند طبقات آخر و پنت هاوس را با ضریب قیمت پایینی انتخاب واحد نمایند و به این دلیل است که قیمت تمام شده پایینتر نسبت به برج های شخصی ساز تمام شده است و برای افرادی که در مرحله پذیره نویسی پروژه های چیتگر وارد میشوند قیمت تمام شده با اختلاف زیاد نسبت به واحد آماده تمام می شود.

    اما بسته به کیفیت برج ها این قیمت ها متغیر است. مورد اول که قیمت پنت هاوس آن 68 میلیون تومان است در محدوده بلوار اردستانی قرار گرفته و جز برج های سپاه است که بطور کلی به دلیل تراکم بالا قیمت هر متر در آن بین 51 الی 55 میلیون تومان است.

    نحوه خرید پنت هاوس در مراحل ساخت

    حال اگر بخواهیم پروژه های دیگر تعاونی ساز را بررسی نماییم. می توانیم به سراغ برج هایی در شهرک چیتگر برویم که در حال حاضر اختلاف قیمت طبقات این برج ها نسبت به قیمت آنها چیزی در حدود 10 الی نهایت 20 درصد است و البته که قیمت نسبت به واحد آماده بسیار پایینتر است.

    یعنی شما می توانید برج هایی که زمان تحویل آنها برای 3 سال آینده است را امروز به در طبقات 16 الی 20 با قیمت متری 37 الی 40 میلیون تومان خریداری نمایید در حالیکه قیمت در طبقات پایین 32 الی 37 است یعنی اختلاف ناچیز است اما این در حالی است که قیمت یک برج آماده در این محدوده بین 75 الی 90 میلیون تومان قیمت دارد که برج الماس شیشه ای نمونه ای از برج های شهرک چیتگر است که می توانید آخرین قیمت آن را در صفحه مربوطه دنبال نمایید.

    نحوه خرید پنت هاوس در مراحل ساخت
    نحوه خرید پنت هاوس در مراحل ساخت

     

    حال بهترین گزینه برای خرید یک پنت هاوس با قیمت بسیار پایین تر این است که 2 واحد در جوار یکدیگر خریداری نموده و با یکدیگر تجمیع نمایید. با این کار علاوه بر اینکه خرید شما با قیمت پایین تری در پروژه تعاونی ساز نسبت به پروژه شخصی ساز انجام شده است، با هوشمندی توانسته اید که 2 واحد در کنار یکدیگر را تجمیع نموده و یک پنت هاوس ایجاد کنید که حداقل تفاوت قیمت 50 درصدی هنگام آماده شدن واحد خواهد داشت.

    همچنین نگران اینکه بتوانید 2 واحد را در کنار یکدیگر انتخاب و یا خریداری کنید نباشید زیرا در هنگام انتخاب واحد این گزینه برای شما در دسترس است.

    قیمت گذاری پنت هاوس های چیتگر چگونه است؟

    در شمال شهر تهران، نحوه قیمت گذاری پنت هاوس ها بر اساس برند و امکانات برج است و این اختلاف می تواند حتی به 100 درصد نیز در قیمت گذاری برسد. واقعیت این است که برای عده ای که به دنبال زندگی لوکس در برج های هستند، امکانات برج بسیار مهم است.

    بر خلاف عده ای دیگر که صرفا برج نشینی برایشان عادی است و هدف سکونت است برخی از برج ها در تهران به صورت یک هتل امکانات و خدمات ارائه می دهند. به عنوان مثال باشگاه ورزشی آنها از خدمات دهندگان بیرونی مجهز تر است و یا خشکشویی و مهد کودک با مربی و کادر مستقر در برج وجود دارد که همیشه خدمات می دهد.

    این دسته از برج ها جدا از اینکه قیمت واحدهای آنها در طبقات عادی شان نامعلوم است، قیمت گذاری پنت هاوس آن نیز چارچوب خاصی ندارد و بر اساس نظر فروشنده است.

    در حال حاضر چنین خدماتی در چیتگر تهران وجود ندارد و اگر هم باشد در حد استاندارد است و به همین دلیل که پنت هاوس ها در اولویت نیستند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری و خرید این نوع واحد ها را دارند فرصت فراهم است. به عنوان مثال در پروژه المپیا سنتر یک بلوک قرار بوده که با امکانات هتلینگ در 25 طبقه ساخته شود و حتی واحد های طبقات آخر آن در حال حاضر پیش فروش می شود اما به دلیل نبود تقاضا برای ساخت این برج لوکس، فعلا روند اجرا متوقف شده است اما در برج های نزدیک به دریاچه گزینه های زیادی وجود دارند که به بصورت برند ساخته شده اند.

    سرمایه گذاری در پنت هاوس چیتگر

    واقعیت این است که برخی از افراد به سراغ ماشین های لوکس می روند و به عنوان سرمایه، آنها را برای مدت زیادی نگهداری می کنند. در مورد پنت هاوس های چیتگر نیز شرایط به همین منوال است. در حال حاضر تقاضا مانند واحدهای عادی نیست اما برای برخی از افراد سکونت در پنت هاوس با دید به دریاچه و یا دیگر شاخص های منطقه 22 یک گزینه مناسب است.

    اگر به دنبال سرمایه گذاری در پنت هاوس های چیتگر هستید، باید بدانید که نباید عجله ای برای فروش آنها داشته باشید و مانند همان ماشین لوکسی که در ابتدا اشاره نمودیم، اگر بخواهید فوری آنرا به فروش برسانید قطعا با قیمت پایینتر از ارزش واقعی باید اقدام به این کار نمایید.

    سرمایه گذاری در پنت هاوس چیتگر
    سرمایه گذاری در پنت هاوس چیتگر

    برای انتخاب درست و دیگر گزینه هایی که در پایتخت وجود دارد شما نیاز به مشاوره خرید ملک در تهران دارید که می توانید در این مورد با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که خرید هر پنت هاوسی در طبقات آخر نمی تواند گزینه مناسبی باشد زیرا همانطور که در بالا اشاره نمودیم برخی از برج های دولتی، به دلیل بافت ساکنین و ماهیت برج ها به طور کلی فضای لوکس نشینی در آنجا وجود ندارد و به همین دلیل پنت هاوس در آنجا معنی خاصی نمی دهد.

    جمع بندی

    یک نکته دیگر را باید در مورد پنت هاوس در نظر داشته باشید و آن این است که در چیتگر و به طور کلی برج های منطقه 22، هر چه متراژ بالاتر رود قیمت پایینتر می آید و به عنوان مثال اگر قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر متری 100 میلیون تومان باشد، در یک پنت هاوس عادی که برند نباشد و در طبقه 20 قرار گرفته باشد قیمت اختلاف نهایت 30 درصدی با آپارتمان 60 متری خواهد داشت.

    این امر بسیار مهم است که اگر در یک برجی که امکانات عادی داشته باشد به دنبال خرید پنت هاوس به قصد سرمایه گذاری هستید این مورد می تواند باعث شود که بالا بودن متراژ واحد شما باعث پایین آمدن قیمت شود در حالیکه در یک برج برند، پنت هاوس به همین منظور با متراژ بالا ساخته شده است که برای مصرف کننده واقعی باشد و قیمت نیز نه تنها تفاوتی نمی کند بلکه می تواند تا 100 درصد بیشتر از قیمت پایه برج باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سرمایه گذاری در پنت هاوس های چیتگر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه