جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط فروش پروژه آرمان (شهید تندگویان) در تهرانسر

  • پروژه شهید آرمان علی وردی که نام قبلی آن پروژه شهید تندگویان بوده است در منطقه 21،محدوده تهرانسر، بزرگراه لشگری 3 راه ارج معرفی شده است و در مرحله ثبت نام است. واقعیت این است که در حال حاضر جزئیات بیشتری از پروژه مشخص نشده است ولیکن شرایط ابتدایی که اعلام شده است این است که شامل چندین بلوک با نام های B می باشد که 7 الی 10 طبقه مسکونی خواهند داشت.

    زمان ثبت نام این پروژه در 7 اسفند ماه سال 1402 به اتمام می رسد و نقل و انتقال آن برای عموم مجاز نیست، یعنی تعاونی در حال حاضر نقل و انتقال سهام پروژه از سوی عضو اصلی (پاسدار) به شخص غیر عضو را به رسمیت نمی شناسد و شرایط فروش به گونه ای است که خریدار باید مبلغ را به فروشنده پرداخت نماید ولیکن داخل تعاونی عضو اصلی به رسمیت شناخته می شود و در نهایت پس از شروع پروژه می بایست دید که شرایط تشکیل پرونده و نقل و انتقال چگونه خواهد بود ولیکن در نهایت آنچه در پروژه های دیگر پیش آمده بدین صورت بوده است که حتی پس از چندین معامله هنگام تحویل واحد میبایست نفر اول و اصلی برای تحویل گرفتن واحد و انتقال به شخص آخر حاضر شود.

    پروژه آرمان تهرانسر
    پروژه آرمان تهرانسر

    در پروژه خرازی که متعلق به سپاه می باشد، هنگام تحویل واحدها، خریدار اولیه می بایست واحد را تحویل می گرفته و تعاونی سازنده خریدار جدید را به رسمیت نشناخته است که در نهایت این روال بر روی پروژه های سپاه وجود داشته است اما در نهایت برای تحویل مشکلی وجود نداشته است.

    قیمت امتیاز پروژه آرمان

    با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی ثبت نام پروژه آرمان، قیمت امتیاز رو به افزایش است و در واقع شرایطی برای دلالان ایجاد شده است که قیمت ها را بالا ببرند.بر اساس آخرین بروز رسانی در فروردین ماه سال 1403 ، مبلغ واریزی 500 میلیون تومان و حق امتیاز 950 الی 1 میلیارد تومان است.

    پروژه شهید آرمان یکی از جدید ترین پروژه های هوافضا است که در منطقه 22 فعالیت زیادی داشته است و در حال حاضر 2 پروژه تحویل داده و پروژه دیگری در حال ساخت دارد.

    پروژه آرمان تهرانسر
    شرایط فروش پروژه آرمان

    یکی از علت هایی که باعث افزایش تقاضا در این پروژه شده است، ذهنیت خریداران در مورد پروژه شمیم رحمت می باشد که به صورت سهام 10 متری واگذار شده است و بازار خرید و فروش خوبی داشته است اما در نظر داشته باشید که در این پروژه نیز قیمت ها به شکل کاذبی بالا و پایین می آید.

    در حال حاضر با توجه به قیمت امتیاز و واریزی اولیه می توان قیمت متری 12 الی 14 میلیون تومان را بابت پرداخت اولیه و امتیاز در نظر گرفت و مبلغی در حدود متری 30 میلیون تومان به صورت علی الحساب نیز برای ساخت اعلام شده است که افزایش می یابد و قطعی نیست.

    موقعیت پروژه شهید آرمان

    موقعیت قرار گیری پروژه شهید آرمان در ضلع شمال اتوبان لشگری و جنوب اتوبان تهران کرج می باشد. همچنین از سوی غرب نیز در جوار اتوبان آزادگان قرار میگیرد. در تصویر زیر می توانید موقعیت پروژه را روی نقشه مشاهده فرمایید:

    موقعیت پروژه شهید آرمان
    موقعیت پروژه شهید آرمان

    در نهایت در مورد موقعیت مکانی این محدوده نمی توان نزدیکی و یا ویژگی خاصی بیان نمود و تنها دسترسی به این 3 اتوبان می تواند جزو ویژگی های پروژه شهید آرمان یا شهید تندگویان باشد. همچنین توجه داشته باشید که موقعیت این پروژه با تهرانسر متفاوت است و تهرانسر در موقعیت جنوبی اتوبان لشگری قرار گرفته است و این پروژه در شمال اتوبان لشگری واقع شده است.

    جزئیات تکمیلی در مورد پروژه آرمان تهرانسر

    در نظر داشته باشید که پروژه های این چنینی، به منظور تامین مسکن کارکنان همان ارگان توسط تعاونی ها انجام می پذیرد و برای عموم مردم نیست. به همین علت است که تعاونی در حال حاضر جلوی نقل و انتقال سهام این پروژه را بسته است و دلیل دیگری ندارد.

    قطعا عده زیادی برای سرمایه گذاری قصد ورود به این پروژه را دارند اما باید در نظر بگیرید زمانی که این نوع پروژه ها وارد بازار می شوند و بازار خرید و فروش آنها به دلیل سابقه ذهنی مردم از پروژه های دیگر سپاه داغ می شود، حضور دلالان و نقش آنها نیز پررنگ تر می شود و به همین دلیل است که تعاونی جلوی نقل و انتقال را گرفته که این بازار در پروژه ایجاد نشود اما در نظر داشته باشید که امتیاز پروژه شمیم رحمت، که پروژه دیگری در منطقه 22 تهران است در سال جاری نوسان 50 درصدی را نیز تجربه نموده است و این مورد تنها به ضرر سرمایه گذار و به سود دلالان است.

    پیشنهاد ما این است که تا زمان مشخص نشدن وضعیت پروژه از سوی تعاونی، از ورود به آن خودداری کنید و توجه داشته باشید که بنای اصلی احداث این پروژه برای کارکنان سپاه است و تا زمان مشخص نشدن شرایط از سوی این تعاونی، ریسک خرید با قیمت بالا را انجام ندهید.

    به محض تغییرات در این پروژه این بخش بروز رسانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد پروژه شهید آرمان با نام قبلی پروژه شهید تندگویان می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه