جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه تجاری و اداری رویال رزیدنس در چیتگر

  • پروژه رویال رزیدنس یک مجتمع تجاری و اداری می باشد که در زمینی به مساحت 4384 متر مربع شامل 27 طبقه مسکونی است و تعاونی سازنده آن ایثارگران مسکن غرب می باشد. 20 هزار متر زیربنای واحدهای اداری این مجموعه از 70 متر و 6 هزار متر زیر بنای واحدهای تجاری آن از 27 متر مربع شروع می شوند.

    برج رویال رزیدنس
    برج رویال رزیدنس

    این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت می باشد و بر طبق اعلام تعاونی زمان تحویل آن 4 سال دیگر (48 ماهه) از زمان شروع عملیات می باشد.

    شرایط فروش پروژه رویال رزیدنس

    توجه داشته باشید که پروژه بیسموت نام قبلی این پروژه است و به دلیل اینکه نام پروژه عوض شده است ما ترجیح داده ایم که این مطلب را با نام جدید آن بروز نماییم و مطلب جدیدی قرار دهیم.

    این پروژه به صورت سهامی فروخته می شود که هر سهم دارای 3 متر اداری و 1 متر تجاری است که این متراژ قابل تبدیل به یکدیگر است یعنی می توانید با واگذاری 3 متر اداری آنرا تبدیل به تجاری نمایید و بر عکس این موضوع نیز قابل انجام است.

    در حال حاضر با آخرین بروزرسانی در اسفند ماه سال 1402، آخرین جدول منتشر شده برای پرداخت اقساط و شرایط خرید به شرح زیر است، در صورت انتشار لیست جدید این بخش بروزرسانی خواهد شد

    شرایط فروش پروژه رویال رزیدنس
    شرایط فروش پروژه رویال رزیدنس

    پروژه های مشابه با رویال رزیدنس

    اگر بخواهیم پروژه های تجاری و اداری در حال ساخت در منطقه 22 را معرفی نماییم که شرایط مشابه با پروژه رویال رزیدنس از نظر ماهیت دارند (نه از لحاظ پیشرفت عملیات زیرا این پروژه در مراحل اولیه است) می توانیم به پروژه تجاری و اداری المپیا سنتر واقع در میدان المپیک اشاره نماییم که پیشرفت فیزیکی بیشتر و همچنین موعد تحویل زودتری دارد و در قالب تعاونی در حال اجرا می باشد.

    همچنین برج آرتمیس که زمان شروع آن از اوایل دهه 90 بوده و بنا بر مشکلاتی مدت زمان طولانی مسکوت مانده بود، با واگذاری پیمانکاری به شرکتی جدید، عملیات ساخت یکی از فاز های آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر واحدهای اداری آن تحویل داده شده و واحدهای تجاری آن در ابتدای سال 1403 آماده بهره برداری خواهد بود.

    واحد اداری یا تجاری در پروژه رویال رزیدنس بهتر است؟

    یک نکته مهم در مورد پروژه هایی که دارای واحدهای تجاری هستند باید به اطلاعتان برسانیم و آن این است که قیمت فروش واحد ها به صورت پایه قیمت است و معمولا در آخرین طبقات و طبقه بندی مرغوبیت قرار می گیرند و به دلیل اینکه تفاوت قیمت ها در واحدهای تجاری بسیار زیاد است، باید این موضوع را در نظر بگیرید و این مربوط به همه پروژه های تجاری و اداری در حال ساخت است.

    در مورد واحدهای اداری در نهایت طبقه و دید تاثیر گذار است که می تواند با ضریب طبقات مبلغ آن محاسبه شود اما در واحد تجاری هر راهرو با راهروی دیگر متفاوت است.

    موقعیت پروژه رویال رزیدنس

    موقعیت قرار گیری پروژه رویال رزیدنس، در رینگ اصلی دریاچه چیتگر است و البته در نظر داشته باشید که چندین پروژه دیگر به صورت تجاری و اداری دارای همین موقعیت هستند که می توان به پروژه لکسون، آرتمیس، پارامیس اشاره نمود.

    در تصویر زیر موقعیت قرار گیری برج تجاری اداری رویال رزیدنس را مشاهده می فرمایید:

    موقعیت پروژه رویال رزیدنس
    موقعیت پروژه رویال رزیدنس

    این پروژه از نظر موقعیت قرار گیری در شرایط مطلوبی قرار گرفته شده است و فاصله نزدیکی با شاخص منطقه 22 که دریاچه چیتگر میباشد دارد.

    رزومه سازنده

    تعاونی مسکن ایثارگران غرب با نام کامل شرکت تعاونی مسکن ایثارگران دریادلان غرب در سال 1373 با شماره ثبت 109468 به ثبت رسیده و  مدیرعامل آن علی ماشاالله افشاریه زند میباشد. این تعاونی در حال حاضر 2 پروژه معرفی نموده است که یکی از آنها بصورت اداری و تجاری و دیگری مسکونی است و در مروارید شهر واقع شده است.

    پروژه مروارید شهر این شرکت، در قطعه زمینی معرفی شد که مشاعی بوده و کماکان پس از گذشت چند سال تغییر کاربری آن انجام نشده است و این تعاونی در همان ماه های ابتدایی فروش پروژه را متوقف و سهامداران را به پروژه جدید انتقال داد که این موضوع یک عملکرد مثبت برای سازنده این پروژه است زیرا پس از گذشت 3 سال هنوز بیش از 20 پروژه در همان قطعه زمین در حال فروش است بدون اینکه تغییری در وضعیت آن ایجاد شود.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی پروژه رویال رزیدنس پرداختیم و شرایط فروش آن را به همراه مقایسه با دیگر پروژه های تجاری و اداری انجام دادیم، توجه داشته باشید که برای اطلاع دقیق از قیمت فروش سهام های این پروژه و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و دیگر پروژه های مشابه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه