جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی ابنیه همت:سازنده لکسون،فرزانگان،البرز،زاگرس،الوند

  • شرکت تعاونی ابنیه همت در تاریخ 99/1/22 به شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ و شماره ملی ۱۰۳۲۰۷۵۰۴۱۳ به ثبت رسیده است. مدیر عامل این تعاونی آقاي محمدعلي قاسمي خاوه و آقاي پرويز جعفري قلعه جوقي به سمت رئیس هیات مدیره میباشد سرمایه ثبت شده این شرکت در تاریخ دی ماه سال 1402 مبلغ  106 میلیارد تومان میباشد. این تعاونی انشعاب گرفته شده از اتحادیه تعاونیهای مسکن نمونه رسا میباشد که سازنده پروژه آرتمیس در دریاچه چیتگر است که در حال حاضر مسکوت میباشد و عملیات ساخت آن متوقف شده است.

    تعاونی ابنیه همت در حال حاضر 2 پروژه تحویل شده دارد که اولین آنها برج فرزانگان در کوهک میباشد که زمین این پروژه بر روی گود خریداری شده و هم اکنون در قالب یک برج 21 طبقه مسکونی ساخته و تحویل داده شده است.

    پروژه بعدی این شرکت برج ساحل دریا یا لکسون است که در جوار دریاچه چیتگر واقع شده است و یک مجتمع اداری و تجاری است که در مراحل پایانی میباشد و زمان تحویل کامل سال 1403 اعلام شده است.

    تعاونی ابنیه همت
    تعاونی ابنیه همت

    این 2 پروژه تحویل داده شده این شرکت می باشد و در حال حاضر 3 پروژه در حال اجرا توسط تعاونی ابنیه همت وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها، مقایسه پروژه های این تعاونی و پروژه های مشابه با این تعاونی میپردازیم.

    پروژه های تعاونی ابنیه همت

    تعاونی ابنیه همت 3 پروژه در حال اجرا دارد که اشل این 3 پروژه به اندازه 2 پروژه قبلی نمیباشد و مشخص است که شرکت تصمیم گرفته است به جای معرفی 1 پروژه بزرگ، اقدام به معرفی چند پروژه کوچکتر نماید.

    در ادامه به معرفی و ارائه توضیحات خلاصه ای از هر پروژه میپردازیم، توجه داشته باشید که میتوانید ضمن تماس با کارشناسان تهران برج برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی نام هر کدام از پروژه ها کلیک نمایید تا اطلاعات کاملتری کسب نمایید.

    پروژه البرز: پروژه البرز در زمینی به مساحت 1703 متر شامل یک برج 11 طبقه که شامل 7 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه تجاری و 4 طبقه پارکینگ و انباری میباشد. این پروژه در مرحله تیغه چینی میباشد و زمان تحویل اعلام شده اولیه سال 1402 بوده است که البته با تاخیر مواجه شده است و زمان تحویل سال 1404 تخمین زده میشود.

    پروژه های تعاونی ابنیه همت
    پروژه های تعاونی ابنیه همت

    پروژه زاگرس: این پروژه نسبت به 2 پروژه دیگر در حال اجرا بزرگتر میباشد بصورتی که زمین اجرای آن 7000 هزار متر میباشد که در قالب برجی تجاری و مسکونی 21 طبقه در حال اجرا میباشد. زمان تحویل این پروژه در سال 1405 اعلام شده است که با توجه به پیشرفت فیزیکی حال حاضر آن این زمان تحویل قطعا با تاخیر مواجه خواهد بود. در حال حاضر این پروژه در مرحله فونداسیون است.

    پروژه الوند: این پروژه که کوچکترین پروژه در حال اجرا تعاونی ابنیه همت میباشد در زمینی به مساحت ۹۵۹ متر مربع در حال اجرا میباشد و یک ساختمان 7 طبقه است که 4 طبقه مسکونی 1 طبقه تجاری و 2 طبقه پارکینگ است و نحوه واگذاری آن به صورت 3 دانگی بوده است. این پروژه هم اکنون در مرحله دیوار چینی طبقه 5 میباشد و زمان تحویل اولیه آن 1401 بوده است که به تاخیر خورده و احتمال دارد تا اواخر سال 1403 تحویل داده شود.

    در ادامه به معرفی پروژه های مشابه با تعاونی ابنیه همت، تعاونی های مشابه و همچنین معایب و مزایای پروژه های این تعاونی را بررسی خواهیم نمود.

    تعاونی های مشابه به ابنیه همت

    اگر بخواهیم تعاونی های مشابه با ابنیه همت را معرفی نماییم باید به سراغ آن دسته برویم که پروژه تحویل داده شده در کارنامه خود دارند و البته در قالب تعاونی اقدام به این کار نموده اند.

    شرکت تعاونی هایی وجود دارند که با قیمت قطعی پروژه تحویل داده اند اما نوع پروژه های ابنیه همت بصورت اقساطی میباشد. تعاونی توسعه عمران سپاشهر در حال حاضر 7 پروژه در حال اجرا دارد که از نظر حجم همگی به صورت انبوه در حال ساخت میباشند ولیکن پروژه ی تحویل داده شده ندارد.

    همچنین سازنده پروژه های نارنجستان که در حال حاضر 5 پروژه معرفی نموده و 2 برج را تحویل داده است نیز شرایط کاملا مشابهی با این سازنده دارد که رزومه تحویل در کارنامه اش وجود دارد، نام سازنده این پروژه تعاونی ابنیه آکام میباشد.

    همچنین تعاونی های تازه تاسیس دیگری نیز وجود دارند که پروژه معرفی نموده اند اما روند ساخت آنها کند است و همچنین خود سازنده نیستند بلکه واسطه ای بین سازنده قرار گرفته شده اند که در هنگام خرید از این دسته پروژه ها باید به ماهیت آنها توجه نمایید. نمونه ای از این تعاونی ها سازنده پروژه فرتاک میباشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که این تعاونی از لحاظ دارایی ها، در موقعیت مطلوبی قرار دارد و به همین دلیل می توان جزو سازنده های با پشتوانه قوی آنرا تلقی نمود که می توان این شرکت را از لحاظ دارایی با تعاونی آرین ستاره همت غرب مقایسه نمود که مالک برج کنتراست مال است و 2 پروژه عظیم در حال اجرا دارد.

    تعاونی های مشابه به ابنیه همت
    تعاونی های مشابه به ابنیه همت

    همچنین از میان گزینه های غیر خصوصی نیز میتوان به ارتش و سپاه اشاره نمود که در حال حاضر پروژه های متفاوتی به صورت قطعی،سهامی و اقساطی دارند.

    در حال حاضر پیش فروش پهنه سی چیتگر که متعلق به تعاونی های ارتش است بصورت اقساطی بوده و در پهنه مجاور آن که پهنه بی و پهنه دی میباشد بصورت قطعی و قیمت تمام شده پروژه تعریف شده است که زمان تحویل آنها سال 1405 میباشد.

    ویژگی و ایرادات تعاونی ابنیه همت

    یک نکته مهم را باید در مورد کلیه پروژه های منطقه 22 در نظر داشته باشید این است که در این منطقه شکل ساخت با دیگر نقاط تهران متفاوت است و به دلیل انبوه بودن پروژه ها و همچنین ماهیت تعاونی بیشتر پروژه های تعریف شده در این منطقه روند کار کند است و مانند پروژه های شخصی ساز نمیباشد.

    به همین دلیل است که اگر بخواهید یک شرکت تعاونی را در منطقه 22 با دیگر نقاط مقایسه نمایید عملکرد ضعیفی مشاهده خواهید نمود اما اگر همین تعاونی را در منطقه 22 نسبت به دیگر سازنده ها مقایسه نمایید مشاهده خواهید نمود که عملکرد خوبی نسبت به منطقه دارد.

    ویژگی و ایرادات تعاونی ابنیه همت
    ویژگی و ایرادات تعاونی ابنیه همت

    برج لکسون جزو یکی از برج های خوب چیتگر به حساب می آید و این رو میتوان این تعاونی را دارای رزومه ساخت خوبی دانست اما پیشرفت فیزیکی پروژه هایش کند انجام میشود حتی با اینکه پروژه های جدید آن کوچک تعریف شده است که به دلیل ماهیت تعاونی و عدم وجود جریمه تاخیر مناسب باید این موارد توسط خریدار مورد بررسی قرار گرفته و به صورت واقع بینانه تخمین زده شود.

    موقعیت پروژه های تعاونی ابنیه همت

    از نظر موقعیت پروژه های تعاونی ابنیه همت، پروژه لکسون در موقعیتی عالی قرار دارد که دقیقا کنار دریاچه است و در مورد 3 پروژه دیگر در محله کوهک و 2 پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده اند.

    پروژه زاگرس دارای دید مستقیم به دریاچه است و یکی از ویژگی های موقعیت این پروژه است و جزو برج های نزدیک به دریاچه چیتگر به حساب می آیند.

    در حال حاضر پروژه جدیدی توسط این تعاونی اعلام نشده است و به محض ایجاد و یا تعریف پروژه ای جدید از طریق همین بخش اعلام خواهد شد.

    اعتبار سنجی تعاونی ابنیه همت

    توجه داشته باشید که ماهیت تعاونی بدین گونه است که ساخت به صورت جمعی انجام میشود و در واقع شما با عضویت در تعاونی ابنیه همت، مدیریت این تعاونی توسط افرادی که به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منتسب شده اند پذیرفته اید و در پروژه های این شرکت سرمایه گذاری نموده اید تا تحت مدیریت این افراد ساخت انجام شود.

    پس بدانید که در این دسته از پروژه ها تعهدات محدود است و در مورد افزایش قیمت هر تعاونی میتواند هزینه های اقساط را افزایش دهد و بر اساس افزایش هزینه ها، تعدیل قیمت اقساط اعلام نماید.

    اعتبار سنجی تعاونی ابنیه آکام
    اعتبار سنجی تعاونی ابنیه آکام

    اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت تعاونی دارید میتوانید میتوانید مطلبی تحت عنوان شرکت تعاونی مسکن چیست را مطالعه نمایید تا جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    بطور کلی باید بدانید که در این دسته از پروژه ها زمانبر بودن میتواند باعث افزایش هزینه های اقساط شود که باید در این نکته را مد نظر قرار دهید و بدانید که بهتر است پروژه های تعاونی سازی را انتخاب نمایید که سرعت ساخت آنها بالاست.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی و معرفی تعاونی ابنیه همت پرداختیم و این تعاونی را از نظر اعتبار، رزومه کاری و پروژه هایی که در دست ساخت دارد بررسی نمودیم. همچنین تعاونی های مشابه با این شرکت که پروژه در حال اجرا دارند را نیز بررسی نمودیم.

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه