جستجو کردن

نوشته های اخیر

اطلاعات تعاونی انبوه سازان مسکن کیان و بررسی پروژه ها

  • تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۳۰ با شماره ثبت 579572 و شماره ملی 14010107460 با ماهیت تعاونی به ثبت رسیده است و مدیر عامل آن جمشید اسماعیلی میباشد. خود این تعاونی فاقد سابقه ساخت میباشد اما زیر مجموعه شرکتی با عنوان گروه آريا سازه ديماس است که سابقه ساخت و اجرا داشته است.

    تعاونی انبوه سازان مسکن کیان
    تعاونی انبوه سازان مسکن کیان

    این تعاونی در حال حاضر 2 پروژه در محدوده مروارید شهر معرفی نموده است که نام آن پروژه هزاره سوم 1 و 2 است. این دو پروژه به ترتیب در مرحله اسکلت طبقات منفی و اخذ مجوز ساخت می باشند. در این مطلب ضمن بررسی تعاونی مسکن کیان و پروژه های در حال اجرای این شرکت به بررسی و مقایسه با دیگر تعاونی ها و پروژه های در حال اجرا در مروارید شهر، محل اجرای پروژه های این شرکت می پردازیم.

    تعاونی مسکن کیان

    تعاونی مسکن کیان در ابتدا پروژه ای با نام پروژه هزاره سوم معرفی نمود که در حال حاضر در مرحله اسکلت طبقات منفی و سقف لابی است و در واقع اسکلت طبقه +1 نصب شده است. این پروژه پارسال در مرحله خاک برداری بوده است و البته روند انجام پروژه کمی از برنامه زمانی عقب است.

    تعاونی مسکن کیان
    تعاونی مسکن کیان

    این پروژه در مروارید شهر واقع شده است و پروژه بعدی این شرکت که با نام پروژه هزاره سوم 2 معرفی شده است در حال حاضر در مرحله اخذ جواز است و در جوار همین پروژه و در سوی دیگر خیابان در ضلع غربی خیابان واقع شده است.

    این تعاونی سهام خود را به 10 متری تقسیم نموده است که بتواند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند شرایط آسانتری برای مشارکت ایجاد کند.

    پروژه های مشابه تعاونی انبوه سازان مسکن کیان

    پروژه های این شرکت در محدوده مروارید شهر واقع شده است اما در آن قطعه زمین مشاعی که حرف و حدیث زیادی برای پروژه های آن وجود دارد و یکی از ویژگی های زمین پروژه این است که حداقل جواز ساخت و سند تفکیک شده دارد.

    سازنده هایی نظیر تعاونی برما گستر همت که پروژه اسپرلوس را معرفی نموده اند به همراه نزدیک به 40 تعاونی دیگر در این منطقه پروژه هایی معرفی نموده اند که در حال حاضر شروع به کار نکرده اند و علت این است که زمین این پروژه ها هنوز تغییر کاربری دریافت نکرده است و سند آن مشاعی است یعنی اگر هم تغییر کاربری دهد باید سند آن تفکیک شود و هر پروژه جداگانه جواز ساخت دریافت نماید که این پروسه چندین سال زمان میبرد.

    در نهایت برخی از این تعاونی ها برای حل این مسئله اقدام به معرفی پروژه های دیگری نموده اند که زمین آنها جواز ساخت دارد که به نحوی بتوانند جبران وضعیت پروژه اول خود باشند به عنوان مثال تعاونی مسکن ایثارگران غرب اقدام به جایگزینی اعضای پروژه خود نموده است و در پروژه جدیدی که شرایط متفاوتی دارد جایگزین نموده است.

    در نهایت تعاونی هایی که مانند انبوه سازان مسکن کیان عمل نموده اند را میتوان به آن دسته اشاره نمود که پروژه های در حال اجرا داشته اما سابقه اجرا و تحویل ندارند که میتوان به تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق اشاره نمود که در حال حاضر پروژه نیکان را در حال اجرا دارد و پیش تر سابقه مشارکت در اجرای پروژه هایی داشته است اما فاقد سابقه تحویل است و در حال حاضر در مرحله اجرای اسکلت پروژه خود می باشد.

    اعتبار سنجی تعاونی مسکن کیان

    برای اعتبار سنجی تعاونی های مسکن در چیتگر باید اول از همه پروژه های تحویل شده را مد نظر قرار دهید و سرعت ساخت و اجرای آنرا بررسی نمایید. این اولین عاملی است که می توان سرعت ساخت و پیشرفت پروژه های یک تعاونی را بیابید.

    در مورد تعاونی مسکن کیان، پروژه در حال اجرای این شرکت سرعت ساخت متوسطی دارد و می بایست از سال گذشته تا کنون با سرعت بیشتری اقدام به ساخت می نمود اما در نهایت از لحاظ پشتوانه مالی برای خرید زمین این تعاونی وضعیت مناسبی دارد و میتوان روی آن حساب باز نمود.

    اعتبار سنجی تعاونی مسکن کیان
    اعتبار سنجی تعاونی مسکن کیان

    همچنین باید در نظر داشته باشید که بسیاری از تعاونی های تازه تاسیس زمین هایی را انتخاب نموده اند که وضعیت آنها بلاتکلیف است که عمده آنها در مروارید شهر واقع شده اند و در حال حاضر از بین پروژه های مروارید شهر میتوان وضعیت ساخت مسکن کیان را متوسط در نظر گرفت که البته خود تعاونی در آخرین اطلاعیه خود به منظور عقب نیفتادن از برنامه ساخت خبر از ارسال اخطار برای افرادی نموده است که اقساط خود را پرداخت نکرده اند و دلیل آنرا بالا بردن سرعت ساخت پروژه اعلام نموده است.

    دیگر پروژه های در حال ساخت مروارید شهر

    در مروارید شهر علاوه بر تعاونی های خصوصی، تعاونی های دولتی نیز مشغول به ساخت پروژه هایی هستند که این دسته از تعاونی ها شکل گرفته از اعضا و کارکنان یک سازمان هستند. به عنوان نمونه پروژه نظام مهندسی که توسط همین سازمان در حال اجرا است و یا تعاونی نامی اریکه پارسیان که شکل گرفته از کارکنان کادر پزشکی بیمارستان بقیه الله است و 1 پروژه تحویل داده و 2 پروژه در حال اجرا دارد.

    همچنین در بخش مروارید شهر شمالی، پروژه های زیادی آماده و تحویل داده شده اند که یکی از مزیت های این منطقه این است که به محض آماده شدن پروژه ها قیمت آن رشد زیادی خواهد یافت و در محدوده مروارید شهر جنوبی نیز در حال حاضر فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری به این دلیل وجود دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی و اعتبار سنجی شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان سازنده پروژه های هزاره سوم 1 و 2 پرداختیم و اطلاعات پروژه های این تعاونی به همراه اعتبار سنجی و مقایسه با دیگر تعاونی و پروژه ها در محدوده مروارید شهر انجام دادیم.

    توجه داشته باشید که اگر نیاز به دریافت مشاوره پیرامون پروژه های این شرکت و دیگر پروژه های منطقه دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری در مورد آنها کسب نمایید.

    همچنین از قسمت بالای سایت در منو میتوانید در بخش لیست پروژه ها کلیه پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 را مشاهده نمایید و اطلاعات هر یک را به تفکیک مطالعه نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه